Kunnen ze dat dan gewoon zeggen dat ze het niet geloven en bij hun houden? Lijkt me een beetje raar voor zo'n instantie.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:32 schreef shiznuts het volgende:
Of een Chinees zegt dat iets van 130,- maar $30,- kost en de inhoud niet van commerciële waarde is verder, maar dat de importafdeling dat niet gelooft en daarvan het papierwerk wil zien.
voor iPhone dingen moet je bij mij zijn. Ik heb veel ervaring met iPhone hoesjes zo heb ik sliders gehad tpu silicoon rubber etc. de beste hoes is voor mij de TPU hoes, ik had hem van dealextreme maar op ebay zijn ze nog goedkoper te krijgen. Mijn iPhone is 2x gevallen met de hoes eromheen en geen problemen krasjes op gekregen. TPU is het beste voor de iPhone tenzij je van lederen flip cases houdt die zijn ook heel erg goed maar die vind ik niet zo chill.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:24 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ja maar ik ben ook een beetje opzoek naar tips, wat raden jullie aan TPU of silicon. etc.
Ja, met mijn ervaringen veel sneller. Bijna elke chinashopping site is sneller dan DealExtreme, DealExtreme is wat bekender onder de mensen denk ik dat het daardoor komt.quote:
linkje dock?quote:Op zondag 20 mei 2012 23:24 schreef larry_flynt het volgende:
Ik heb nu via ebay besteld. Was zelfs goedkoper en ik verwacht dat ik het sneller binnen heb
Heb besteld:
[ afbeelding ]
Was $4,85
[ afbeelding ]
Was $1,99
Niet gekocht hoor, da's wel heel erg met geld strooien als ik het zou doen.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:43 schreef shiznuts het volgende:
Nee joh, niet doen.Dat ding ziet eruit alsof een peuter er nog niet eens op past!
Ik wilde jaren geleden ook een pocketbike!Zoiets (model 'Torpedo', watergekoeld):
[ afbeelding ]
Wilde ik dan mee racen op de kartbaan nabij TT Assen.
Heb ook een keer het EK pocketbike racing op Vledderveen bijgewoond.
't Is wel leuk speelgoed, maar daar blijft het bij en het is niet streetlegal en van brakke kwaliteit toch wel. Die dingen rotten weg nadat je ze een paar keer hebt gebruikt en daarna niet meer naar omkijkt.
Laat maarquote:Op zondag 20 mei 2012 23:24 schreef larry_flynt het volgende:
Ik heb nu via ebay besteld. Was zelfs goedkoper en ik verwacht dat ik het sneller binnen heb
Heb besteld:
[ afbeelding ]
Was $4,85
[ afbeelding ]
Was $1,99
2 betalingen is niet eens zo gek (als de chinees betrouwbaar isquote:Op zondag 20 mei 2012 23:00 schreef shiznuts het volgende:
Volgende keer zal ik vragen in twee termijnen te mogen betalen.Een betaling voor het product en eentje als 'royale fooi' om vriendelijk te bedanken voor de service. Want nu hebben ze natuurlijk de mogelijkheid je met je eigen hulp/papierwerk erbij te naaien (hoewel je het ook kunt zien dat jij hen heb geprobeerd erbij te naaien en zij alleen maar doen zoals het hoort). Maar goed. Dat kan dus allemaal. Ik wil het nu alleen nog maar zo gauw mogelijk achter de rug hebben.
Natuurlijk is dat geen slecht idee. Ik ben dan ook een erg sluwe vos die zoiets meteen verzint.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:37 schreef RobertNL het volgende:
[..]
2 betalingen is niet eens zo gek (als de chinees betrouwbaar is). 1 via Aliexpress en de rest via PP er achteraan
(beiden kan je claimen..)
Bureaucracy is crazy: bureaucrazy.quote:Tis gewoon #&@ dat ze bij jou veel moeilijker doen over de juiste factuur. Hier in Nederland maakt DHL gewoon een schatting (die vaak akelig dicht in de buurt komt!).
Was nog van plan om bij de Ramos te gaan klagen, ze zaten er toch 7 euro naast met de BTW. Maar toen bedacht ik dat voordat je alle bureaucratie weer door was je er minimaal 3 uur mee bezig bent
All i can do is wish you luck...
Voor goedkope quads, crossmotoren, minibikes, scooters, etc.. moet je hier even gekeken hebben.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:28 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Niet gekocht hoor, da's wel heel erg met geld strooien als ik het zou doen.
Zo'n minibike heeft een vriend van mij gehad paar jaar geleden. Ook wel eens op gereden, best lachen maar je moet ruimte hebben op eigen erf. Niet dat we het hier krap hebben maar zoiets werkt niet hier.
Linkje aub:)?quote:Op zondag 20 mei 2012 23:29 schreef namemotion het volgende:
[..]
Laat maarheb USA seller witte dock + usb voor $3.99
Thanks, heb ondertussen al een silicoon rubber hoesje besteld voor 1 dollar, maar als ik op ebay een TPU hoesje kan vinden en als dat hoesje ook aan de achterkant dicht is ga ik hem bestellen.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:07 schreef namemotion het volgende:
[..]
voor iPhone dingen moet je bij mij zijn. Ik heb veel ervaring met iPhone hoesjes zo heb ik sliders gehad tpu silicoon rubber etc. de beste hoes is voor mij de TPU hoes, ik had hem van dealextreme maar op ebay zijn ze nog goedkoper te krijgen. Mijn iPhone is 2x gevallen met de hoes eromheen en geen problemen krasjes op gekregen. TPU is het beste voor de iPhone tenzij je van lederen flip cases houdt die zijn ook heel erg goed maar die vind ik niet zo chill.
Silicoon lubbert uit dus daar zou ik niet aan beginnen, hard cases beschadigen snel en is meer voor de sier.
Mag dat zomaar? Als koers stijgt krijg ik niet meer geld van PayPal bij en terugbetaling dacht ik?quote:Op maandag 21 mei 2012 13:17 schreef Goddelijker het volgende:
Kut Euro-Dollar-koers.
Je wordt genaaid als je iets terug betaald krijgt.
[ afbeelding ]
Blijkbaar mag 't...quote:Op maandag 21 mei 2012 16:34 schreef Koen. het volgende:
[..]
Mag dat zomaar? Als koers stijgt krijg ik niet meer geld van PayPal bij en terugbetaling dacht ik?
ja kan ook... maar ik wou mezelf ff wat shopcredit kado doen..quote:Op maandag 21 mei 2012 17:19 schreef bobbernaut het volgende:
Je kan toch iets doen met bulk?
Dan krijg je vanzelf korting!
En anders een mailtje naar BIC sturen, met de vraag of je misschien een leuk dealtje kan maken omdat je 20 laserpennen besteld!
Krijg je sws toch? Owh zo, dat je dan iets koopt van 20 euro (idk wat t echt is) en dan krijg je zegmaar 20 points, en dan bij de kassa hoef je maar 15 te betalen en dan krijg je alsnog 20 points?quote:Op maandag 21 mei 2012 17:23 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
ja kan ook... maar ik wou mezelf ff wat shopcredit kado doen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |