Ja, verzendkosten komen er bovenop, maar 5,14 vind ik best wel te doen voor:quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:53 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Voor coupon codes kijk in de OP of zoek op een van de bekende 'coupon code sites".
Zoals bijvoorbeeld Tjoos.
Graag wil ik je er ook op wijzen dat Sunky-Online NIET inclusief verzendkosten is.
(0.20ct paypal kosten)quote:Black USB Cable for iPhone 4 & 4S, Length: 1m 2 ¤0.69
Protection Sticker for iPhone 4 & 4S, with logo 1 ¤0.37
Frosting LCD Screen Protector for iPhone 4S 1 ¤0.28
Leather Case with Pull Tab for iPhone 4 & 4S 2 ¤0.83
Aux Cable, 3.5mm Male Mini Plug Stereo Length 1m 1 ¤0.44
Product(s) Cost: ¤2.61
Shipping Cost: ¤2.47
Total Amount: ¤5.08
Coupon Saved: - ¤0.12
En de volgende koop het hoesje ook als zijnde echt leer en die word dan ook weer 'opgelicht'quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:07 schreef aaipod het volgende:
O en ook nog ruzie met een chinees gehad. Had relatief best veel geld betaald (11 euro) voor een iPhone hoesje waarvan minstens 10 maal verzekerd werd op de ebay pagina dat het echt leer was. Misschien ben ik wel te goedgelovig, maar afijn. Dat bleek dus nep leer te zijn.
Heb hem een negatieve feedback gegeven en toen begon hij te bellen enzoZijn eerste voorstel was dat ik het hoesje terugstuurde en dat hij mij mijn geld wel terug zou geven en dat ik dan de negatieve feedback weghaalde. Uiteraard niet mee akkoord gegaan tenzij hij mijn verzendkosten vergoede. Uiteindelijk geld terug gekregen en het hoesje mocht ik houden als ik de negatieve feedback verwijderde. Uiteindelijk maar mee akkoord gegaan.
vraag t je postbode zou ik zeggen..quote:Op zondag 20 mei 2012 00:25 schreef Coenehv het volgende:
Ik had trouwens een vraagje. Mijn pakketjes uit China worden nooit bij de buren afgeleverd, maar van (herkende, Nederlandse) webshops word dat wel gedaan. Heeft dat een reden?
je weet waar feedback voor is? :/quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:07 schreef aaipod het volgende:
O en ook nog ruzie met een chinees gehad. Had relatief best veel geld betaald (11 euro) voor een iPhone hoesje waarvan minstens 10 maal verzekerd werd op de ebay pagina dat het echt leer was. Misschien ben ik wel te goedgelovig, maar afijn. Dat bleek dus nep leer te zijn.
Heb hem een negatieve feedback gegeven en toen begon hij te bellen enzoZijn eerste voorstel was dat ik het hoesje terugstuurde en dat hij mij mijn geld wel terug zou geven en dat ik dan de negatieve feedback weghaalde. Uiteraard niet mee akkoord gegaan tenzij hij mijn verzendkosten vergoede. Uiteindelijk geld terug gekregen en het hoesje mocht ik houden als ik de negatieve feedback verwijderde. Uiteindelijk maar mee akkoord gegaan.
Nouja, de negatieve feedback wordt zo toch wel weggewerkt. Dit betekent dus dat de koper eens is met zijn of haar compensatie. Dit kan je dus zien als een neutrale feedback voor deze kopers. De eBay verkopers kunnen ook maar een beperkt aantal negatieve feedback wegwerken, aangezien velen het bedrag gewoon maar via PayPal terug claimt.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:22 schreef MacorgaZ het volgende:
En zo zal de volgende koper naar de feedback kijken, geen negatieve feedback zien en bestellen. Top. Precies zoals zo'n feedbacksysteem hoort te werken.
Originele factuur moet je volgens mij opsturenquote:Op zondag 20 mei 2012 21:54 schreef Downstar het volgende:
Er word inderdaad aardig veel brieven verstuurd door TNT..
zelf gelukkig nog nooit zo'n brief gehad, maar zoals ik heb vernomen
moet je aangeven wat in het pakket zit en wat de waarde ervan is?
maar die waarde kan je toch al gauw bij dure producten 20-30 euro goedkoper noteren?
hoe willen ze dat bij POST NL controleren dan?
Klopt, paypal afschrift uitprinten en meesturenquote:Op zondag 20 mei 2012 22:08 schreef Downstar het volgende:
ahh een factuur moet erbij, kijk dat wist ik niet
duidelijk..
paypal uitdraai is dus voldoende neem ik aan?
Als je zegt dat het een geschenkzending is en die Chinees heeft dat er ook opgezet, hoef je natuurlijk geen factuur er bij te doen omdat je die bij een geschenk niet hebt. Dus kan je ook de waarde net iets onder de 45 EUR aangeven.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:03 schreef exaCtly het volgende:
[..]
Originele factuur moet je volgens mij opsturen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |