Dat is toch de nieuwe telg van de Nikon instap serie?quote:Op maandag 28 mei 2012 19:37 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Niet liever de D3200?
Lenssuggesties heb ik ook nog, wat dacht je van deze:
[ afbeelding ]
Heeft de Lidl soldeerbouten?quote:Op maandag 28 mei 2012 19:55 schreef Iemand91 het volgende:
Morgen overigens naar de plaatselijke Lidl voor een soldeerbout.
http://www.lidl.nl/cps/rde/xchg/lidl_nl/hs.xsl/index_30487.htmquote:Op maandag 28 mei 2012 20:02 schreef bobbernaut het volgende:
Ik 2x 3M iPhone USB Cable, iets randoms voor mijn broer en iPad USB connection kit
[..]
Heeft de Lidl soldeerbouten?![]()
En je was toch al begonnen met je frame? Pics!
En ook een website waar zulke dingen op staan. Ja echt waar, het lijkt wel een winkel waarbij je een gedeelte van het assortiment kan bekijken, net als.. Nou ja, eigenlijk iedere andere winkel in Nederland en zo.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:02 schreef bobbernaut het volgende:
Ik 2x 3M iPhone USB Cable, iets randoms voor mijn broer en iPad USB connection kit
[..]
Heeft de Lidl soldeerbouten?![]()
Das ook geen aardige manier om dat te doen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 01:29 schreef shiznuts het volgende:
Ze willen dat je overstapt op www.dx.com .
Alleen jammer dat je daar ook de melding krijt:quote:Op dinsdag 29 mei 2012 01:29 schreef shiznuts het volgende:
Ze willen dat je overstapt op www.dx.com .
Heuh...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 08:30 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je daar ook de melding krijt:
"dx.com bevat inhoud van img.dxcdn.com, een site waarvan bekend is dat deze malware distribueert. Als u deze site bezoekt, kan uw computer worden geïnfecteerd. "
Dolle pret!quote:
De netwerkkabel is net binnengekomen uit Engeland. 25cm. is toch best kort!quote:Op maandag 28 mei 2012 19:55 schreef Iemand91 het volgende:
- 25cm. netwerkkabel
Morgen overigens naar de plaatselijke Lidl voor een soldeerbout.
Wat is er nou weer?!quote:
Net opgehaald. Je krijgt i.i.g. veel waar voor je geld, nu hopen dat het werkt aangezien ik zowel iets op een printplaat moet solderen (fijn) als 16AWG draad (verre van fijn soldeerwerk).quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:23 schreef Iemand91 het volgende:
En die soldeerbout is natuurlijk strontgoedkoop en zal ook niet zo geweldig ding zijn, maar ik heb niet echt zin om voor deze ene keer direct een compleet station of ander dure bout te kopen.
heb ik ook 2 a 3 maal al gehad met de kanen dopjes helaasquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:02 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Net opgehaald. Je krijgt i.i.g. veel waar voor je geld, nu hopen dat het werkt aangezien ik zowel iets op een printplaat moet solderen (fijn) als 16AWG draad (verre van fijn soldeerwerk).![]()
En wat is het toch met oordopjes; tweede examplaar (vorige was de Kanen) waarbij de speaker van de behuizing komt, en nu doet die rechterkant dus ook niet meer. (Lijmen heeft dus ook geen zin)
Ook geen idee hoe de aansluitingen zitten in dat oortje... dus nieuwe kopen of nieuwe vragen van verkoper. Weer wachten![]()
![]()
[ afbeelding ]
Refund vragen aan Shizquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:02 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Net opgehaald. Je krijgt i.i.g. veel waar voor je geld, nu hopen dat het werkt aangezien ik zowel iets op een printplaat moet solderen (fijn) als 16AWG draad (verre van fijn soldeerwerk).![]()
En wat is het toch met oordopjes; tweede examplaar (vorige was de Kanen) waarbij de speaker van de behuizing komt, en nu doet die rechterkant dus ook niet meer.
Ook geen idee hoe de aansluitingen zitten in dat oortje dus lijmen heeft ook geen zin... dus nieuwe kopen of nieuwe vragen van verkoper. Weer wachten![]()
![]()
[ afbeelding ]
Bij mij kun je dagelijks tussen 09:00 - 10:00 een bout komen halen, ook strontgoedkoopquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:23 schreef Iemand91 het volgende:
En die soldeerbout is natuurlijk strontgoedkoop en zal ook niet zo geweldig ding zijn, maar ik heb niet echt zin om voor deze ene keer direct een compleet station of ander dure bout te kopen.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:46 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Refund vragen aan Shiz![]()
Bespaar je de moeite en koop een m9 of m6 van Meelectronics in hun Ebayshop. Voor zo'n 20 euro niet al te duur en zitten heel goed in elkaar.
[..]
Bij mij kun je dagelijks tussen 09:00 - 10:00 een bout komen halen, ook strontgoedkoop
Dat had ik ook met mijn AWEI es900, maar het draadje zat nog vast, dus toen heb ik het maar gerepareerd met een plakbandjequote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:02 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
En wat is het toch met oordopjes; tweede examplaar (vorige was de Kanen) waarbij de speaker van de behuizing komt, en nu doet die rechterkant dus ook niet meer.
Ook geen idee hoe de aansluitingen zitten in dat oortje dus lijmen heeft ook geen zin... dus nieuwe kopen of nieuwe vragen van verkoper. Weer wachten![]()
![]()
[ afbeelding ]
Lees de OP en dit: http://www.belastingdiens(...)oa_internetaankopen/ .quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:04 schreef toastmann het volgende:
Moet je tegenwoordig nog bijbetalen uit China (invoerrechten o.i.d.) of is prijs van winkelmandje = prijs die je betaald ?
quote:Uit een niet-EU-land en tot ¤ 22: Geen douanerechten & Geen omzetbelasting
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |