Misschien bellen met Singapore post (weet niet of ze engels spreken of nederlanads tough...quote:Op zondag 15 april 2012 22:47 schreef v1tje het volgende:
Hoe kun je pakketjes naar nederland van SIngpost track en tracen, want je kan op de website alleen globaal zien waar die is en niet gedetailleerd, weet iemand hoe dit kan?
Hopeloze mensen die de OP niet lezen, en heel ongeduldig zijnquote:Op zondag 15 april 2012 22:51 schreef namemotion het volgende:
[..]
Dan zie ik al helemaal geen reden dat hij het nog een keer vraagt.
Ja, nooit spullen in China kopen als je geen geduld hebt. JE WORD GEK!quote:Op zondag 15 april 2012 22:52 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Hopeloze mensen die de OP niet lezen, en heel ongeduldig zijndie niet in china spullen moetne kopen dus.
Mja, 't was bijna aan het einde van het topic "HEEEEL MISSCHIEN HAD NIEMAND HET GELEZEN" Oid.
Shiz, wat goed dat jij gewoon 2 synoniemen noemtquote:Op zondag 15 april 2012 22:55 schreef shiznuts het volgende:
Bovendien geldt 'in het algemeen heb je niks aan tracking', het is alleen een manier om aan te tonen dat je iets van waarde niet hebt ontvangen (niet voor getekend hebt) en daarmee bij verlies alles op de verkoper te verhalen is, die compensatie moet bieden.
Mijn favo tracksite: http://www.17track.net/SingleEn.html / http://www.17track.net/IndexEn.html
Dan heb je nog bijvoorbeeld http://www.packagetrackr.com en http://www.faranow.com .
Tracking is de laatste tijd supergaar en onnauwkeurig/outdated, dus daar kun je gewoon weinig mee.
Learn to live with it.
Ik was vandaag in Deventer bij m'n broer op verjaardagsvisite, die had nog van tijden geleden zo'n spaarpot van mij gekregen in de vorm van een kartonnen doos, wanneer je dan een muntje op het visje neerlegde, doet een kat de deksel open en grijpt het muntje mee de doos in.quote:Op zondag 15 april 2012 23:02 schreef jonasr het volgende:
[..]
Ik vind chinasshopping vooral zeer fijn voor leuke/originele cadeau'tjes voor weinig geld te zoeken.
Haha hier kijken mensen altijd vreemd met men oortjes collectie, plus nieuwsgierig naar de 'butaan-lighters' voor een prikje (zeer handig om het kooltje van een waterpijp aan te stekenquote:Op zondag 15 april 2012 23:07 schreef shiznuts het volgende:
Ja, maar toch verschillende gebruikerservaringen per site.
Van 17track heb je een official tracking portal en een 17track-multi-track-tracker.
[..]
Ik was vandaag in Deventer bij m'n broer op verjaardagsvisite, die had nog van tijden geleden zo'n spaarpot van mij gekregen in de vorm van een kartonnen doos, wanneer je dan een muntje op het visje neerlegde, doet een kat de deksel open en grijpt het muntje mee de doos in.Er was een klein ventje dat dat bijzonder tof vond en ging iedereen om muntjes lopen vragen.
Iedereen: waar heb je zoiets leuks vandaan!? - M'n broertje eens uit China gehaald...
kijk uit:quote:Op zondag 15 april 2012 23:07 schreef shiznuts het volgende:
Ja, maar toch verschillende gebruikerservaringen per site.
Van 17track heb je een official tracking portal en een 17track-multi-track-tracker.
[..]
Ik was vandaag in Deventer bij m'n broer op verjaardagsvisite, die had nog van tijden geleden zo'n spaarpot van mij gekregen in de vorm van een kartonnen doos, wanneer je dan een muntje op het visje neerlegde, doet een kat de deksel open en grijpt het muntje mee de doos in.Er was een klein ventje dat dat bijzonder tof vond en ging iedereen om muntjes lopen vragen.
Iedereen: waar heb je zoiets leuks vandaan!? - M'n broertje eens uit China gehaald...
quote:''Ja Robert dat kan vast goedkoper uit china
Haha, ja de oortjes die je hier voor een 'prikje' kan kopen, zijn dikwijls 'krak' dezelfde als die je in china voor bijna niets kan kopen (<5$).quote:[..]Is een uitspraak die ik vaak moet aanhoren nadat ik 1 keer comentaar had op oordopjes die we aan een vriend op verjaardag gaven (die waren echt crap voor +-12 euro).
Jezelf in verbinding zetten met hen lijkt me en het hen vragen.quote:Op maandag 16 april 2012 00:13 schreef Flows het volgende:
Ik heb problemen met zarmark.com.. Ik moet die second fee betalen maar er is nergens een link naar paypal/hoe ik kan betalen. Dus hoe betaal ik dit?
quote:Op maandag 16 april 2012 00:14 schreef RobertNL het volgende:
[..]
kijk uit:
[..]Is een uitspraak die ik vaak moet aanhoren nadat ik 1 keer comentaar had op oordopjes die we aan een vriend op verjaardag gaven (die waren echt crap voor +-12 euro).
Prijs/kwaliteit is China best tof. Je moet er een oog/neus/geluk voor hebben, maar dan kun je beste leuke dingen op de kop tikken.quote:Op maandag 16 april 2012 00:22 schreef jonasr het volgende:
[..]
Haha, ja de oortjes die je hier voor een 'prikje' kan kopen, zijn dikwijls 'krak' dezelfde als die je in china voor bijna niets kan kopen (<5$).
Vind het persoonlijk altijd geinig als ik die dan in de winkel hier tegenkom maar paar euro'tjes duurder ;D. Is het wachten wel waard als je niet alleen euro's uitspaart maar ook goede oortjes koopt (brainzwave's, MEElectronics,...).
Nja, dat weet je dan ook als je wat gezond nadenkt denk ik, niet?quote:Op maandag 16 april 2012 00:27 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Jezelf in verbinding zetten met hen lijkt me en het hen vragen.
Ik wil je anders ook wel vertellen hoe je het over kunt maken op mijn rekening...
[..]Dat is het risico dan inderdaad. Krijg je zo'n berucht chinashopperimago.
[..]
Prijs/kwaliteit is China best tof. Je moet er een oog/neus/geluk voor hebben, maar dan kun je beste leuke dingen op de kop tikken.Vooral échte Aziatische merken, zoals die je noemt, doen het tof inderdaad. Naamloze- en immitatiemeuk is vrijwel gegarandeerd teleurstellend.
quote:Op maandag 16 april 2012 00:29 schreef shiznuts het volgende:
Ik zeg het nog maar even voor de lurkers en no0bs.
Oeps, dacht dat de oortje van XDUNE waren -.-" Geen idee hoe ik daarbij kom.quote:Op maandag 16 april 2012 00:46 schreef shiznuts het volgende:
MP5-players zijn inderdaad ruk.![]()
7" Android tablets hoeven in principe zo slecht nog niet te zijn.
Maar ja, is dan ook een budget/size/hardware/software-verschil van heb ik jou daar.
Enne.. XDUNE? Was dah?
Had jij de ES800M (AWEI) al geprobeerd? En de diverse Brainwavz dan?
Ik heb thuis nog twee nieuw verpakte CK-700 liggen.Vond ze toen heel wat en zijn ze ook best, als je puur en alleen bass nodig hebt en niet naar andere dingen luistert. Bij popnummers e.d. klinken ze echt als kutjepikandijvie.
Niet helemaal hetzelfde, maar ik heb vorig jaar een netbook met Windows CE gekocht bij DX. Domste aankoop ooit; misschien een uur gebruikt, en weken gezocht naar manier om linux te installeren, maar niet gelukt...quote:Op maandag 16 april 2012 00:30 schreef jonasr het volgende:
[..]
Ik twijfel nog steeds om een mp5/kleine tablet uit China te halen, maar jullie raden het allemaal sterk af haha.
Maar, ben benieuwd eigenlijk wat ook de programmeer mogelijkheden zijn, dusnoods schrijf ik er wat software voor zodat het beter wordt.
Jup, atm 70 cent goedkoperquote:Op maandag 16 april 2012 08:15 schreef Koen. het volgende:
Ik vind het topic erg snel gaan en weet dus niet of deze actie al gepost was:
http://mp4nation.net/catalog/brainwavz-hm3-headphones-p-654.html
Pracht product. Vergeet de coupon in de OP niet en in euro's betalen is goedkoper dan in dollars (of niet meer?)
Koop er gewoon 10 voor een 10tje, dan zit er altijd wel een goede tussenquote:Op maandag 16 april 2012 09:33 schreef zoz het volgende:
Heeft iemand een goeie tip voor een stylus? Ik wil drawsomething er mee spelen. Dus de punt moet niet te dik zijn of krassen. Op dx zie ik er honderden maar ik wil niet een maand wachten en vervolgens teleurgesteld worden.
12x8x4. Past niet eens een boterham met beleg in...quote:Op maandag 16 april 2012 10:21 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
Dit lijkt me nog best een handig ding om te hebben. Niet direct een bestemming voor, maar met de zomer op komst (strand, varen, zand, water) komt dat vanzelf wel. Ik ga er één bestellen.
http://www.dealextreme.co(...)ge-box-orange-125076
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |