Bij de meeste chineese tablets staat toch altijd dat via zo'n huwaei dingetje gps kan worden gekregen? het zou namelijk fijn zijn, ik heb geen zin om uit te zoeken hoe ik dat ding hack of rootquote:Op zondag 27 mei 2012 00:31 schreef W00fer het volgende:
Volgens mij is er geen tablet die dat ondersteund toch? Ik weet dat de Asus Transformers wel ondersteuning hebben voor USB-Ethernet maar verder niet.
En hij komt maby pas na 3 maanden binnen.. maar hij komt uiteindelijk welquote:Op zondag 27 mei 2012 09:40 schreef i124Q het volgende:
Voor degene die 'm vorige keer gemist hebben;je kunt hier je $0.01 nagelknippertje meepakken:
![]()
http://www.ahappydeal.com/GroupDeals.html
Is de echte waarde minder dan 22 euro? Dan gewoon een briefje sturen dat je vindt dat de heffing onterecht is - en waarom, met een berekeningetje erbij. Heb ik ook 2x gedaan. Brief sturen naar:quote:Op zondag 27 mei 2012 01:11 schreef jopiede het volgende:
Vandaag m'n pakketje ophalen waarvoor ik 17 eu belasting moest betalen, op het pakketje stond aangegeven 15 dollar. Ik voelde mij toen erg zielig
ouch, dat is genaaid :/quote:Op zondag 27 mei 2012 01:11 schreef jopiede het volgende:
Vandaag m'n pakketje ophalen waarvoor ik 17 eu belasting moest betalen, op het pakketje stond aangegeven 15 dollar. Ik voelde mij toen erg zielig
Maar ik had al een factuur van 24 euro opgestuurd, moet ik dan gewoon een factuur van 15 dollar opsturen?quote:Op zondag 27 mei 2012 10:07 schreef Poekieman het volgende:
[..]
Is de echte waarde minder dan 22 euro? Dan gewoon een briefje sturen dat je vindt dat de heffing onterecht is - en waarom, met een berekeningetje erbij. Heb ik ook 2x gedaan. Brief sturen naar:
TNT Post Pakketservice
T.a.v. KR-SCIP
Postbus 99180
8900 NA Leeuwarden
Die pakken we natuuuurlijk even mee...quote:Op zondag 27 mei 2012 09:40 schreef i124Q het volgende:
Voor degene die 'm vorige keer gemist hebben;je kunt hier je $0.01 nagelknippertje meepakken:
![]()
http://www.ahappydeal.com/GroupDeals.html
7%SMOFF max 2x per account te gebruiken..quote:Op zondag 27 mei 2012 11:01 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Iemand nog een geldige couponcode voor BIC?
met succes?quote:Op zondag 27 mei 2012 10:07 schreef Poekieman het volgende:
[..]
Is de echte waarde minder dan 22 euro? Dan gewoon een briefje sturen dat je vindt dat de heffing onterecht is - en waarom, met een berekeningetje erbij. Heb ik ook 2x gedaan. Brief sturen naar:
TNT Post Pakketservice
T.a.v. KR-SCIP
Postbus 99180
8900 NA Leeuwarden
Dat had je natuurlijk de eerste keer meteen al moeten doen. En 24 EUR is hoger dan de vrijstelling van 22 EUR, dus wat had je daarvan verwacht?quote:Op zondag 27 mei 2012 12:47 schreef jopiede het volgende:
[..]
Maar ik had al een factuur van 24 euro opgestuurd, moet ik dan gewoon een factuur van 15 dollar opsturen?
Ja, beide keren is het bedrag verlaagd. Vervelend zijn natuurlijk wel de inklaringskosten van 12.50 (of zelfs 17.00 voor EMS) bij een waarde boven de 22 EUR.quote:
Dat van dat je coins moest kopen las ik ergens..quote:Op zondag 27 mei 2012 17:36 schreef shiznuts het volgende:
1. Wat is een account voor moeite (levert je voordelen op: eigen recommenderwinst + ordergeschiedenis e.d.)?
2. Dan doe je geen account, maar express checkout via Paypal...
3. Buyincoins, betekent niet dat je fishes moet kopen en daarmee betaalt of iets.Waar je dat vandaan haalt opeens mag Joost weten en zelfs die kijkt me aan van 'wtf?'.
Bitch please, ik denk dat niet. Ik vraag me alleen af welke het beste is..quote:Op zondag 27 mei 2012 17:37 schreef MacorgaZ het volgende:
Dat jochie is 14, hij denkt dat een account aanmaken speciaal is, daarom vraagt hij de laatste dagen ook al een paar keer per dag waar hij een account moet aanmaken.
quote:Op zondag 27 mei 2012 17:38 schreef shiznuts het volgende:
Ik word er een beetje moei van, je merkt dat de jeugd common sense verliest.
Correctie een cheesburger is 2,20quote:Op zondag 27 mei 2012 17:27 schreef shiznuts het volgende:
BIC was een cent goedkoper geweest: http://www4.buyincoins.co(...)e-product-11144.html
Die kabel is al 'helemaal' overpriced daar op Ebay. Ook bij BIC: http://www.buyincoins.com(...)-3-product-8086.html . Zou je nog $0.10 korting hebben gekregen omdat je een extra item aan je order hebt toegevoegd en daarbovenop ook nog de coupon (7%SMOFF, max 2 uses) voor -7% kunnen gebruiken (of -5% recommender).
Slechte koopjesjager ben jij.( 4,51 VS 5,79 USD = 1 euro = 1 cheeseburger bij de Mac
)
3 Meter kabel nog goedkoper hier: http://www.ebay.nl/itm/27(...)l2649#ht_2423wt_1348quote:Op zondag 27 mei 2012 17:27 schreef shiznuts het volgende:
BIC was een cent goedkoper geweest: http://www4.buyincoins.co(...)e-product-11144.html
Die kabel is al 'helemaal' overpriced daar op Ebay. Ook bij BIC: http://www.buyincoins.com(...)-3-product-8086.html . Zou je nog $0.10 korting hebben gekregen omdat je een extra item aan je order hebt toegevoegd en daarbovenop ook nog de coupon (7%SMOFF, max 2 uses) voor -7% kunnen gebruiken (of -5% recommender).
Slechte koopjesjager ben jij.( 4,51 VS 5,79 USD = 1 euro = 1 cheeseburger bij de Mac
)
Hier zijn ze gewoon beide een euro/stuk.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:48 schreef Loll het volgende:
[..]
Correctie een cheesburger is 2,20een hamburger daarentegen 1 euro
![]()
Een gaatje..? een spleetje bedoel je zeker..?quote:Op zondag 27 mei 2012 18:21 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Hier zijn ze gewoon beide een euro/stuk.Lucky me.
Ze hebben ook een snackwrap: tortillawrap met kip, tomaat en lichtpikante saus voor ¤1,50.
Zes miniloempia's van de Chinees zijn natuurlijk ook niet mis, om op z'n Chinees te blijven.
Kom je bij de Chinees... 'Wil je menu?' -> "Nee, 'k ga eerst ff eten, maar als je daarna nog een gaatje vrij hebt!"
+1quote:Op zondag 27 mei 2012 21:57 schreef shiznuts het volgende:
Met standaard checkout log je je eerst in met je webshop-account, daardoor staat de order in je archief en heb je statusupdates. Wil je dat niet, omdat je geen e-mailadres of wat dan ook wilt afgeven (maak een speciale china-mailadres aan) uit angst voor spam of anderzijds misbruik, kun je kiezen voor expresscheckout, dan krijgen ze het geld en het shippingaddresr en klaar.
Ik betaal alles via Paypal, al is m'n Paypal zelf aan m'n CC gekoppeld. Paypal is een krachtig wapen waar vele kopers voor vrezen en geeft je een extra level veiligheid. Een claim is zo gemaakt en scheelt weer gedoe met je creditcard firma. Je kunt met de CC+Paypal-constructie trouwens óf via Paypal óf via je CC-maatschappij je recht halen. Die eerste geeft je een termijn van 45 dagen na transactie om daarop aan te mogen spreken, die tweede afhankelijk van je CC-firma wat langer. Sowieso is het direct afgeven van CC-gegevens fraudegevoeliger dan een eenmalige transactie via Paypal.
My two cents. Chinabuye verder nooit wat gehaald.
Heb je die gelezen danquote:Op zondag 27 mei 2012 23:32 schreef bobbernaut het volgende:
Ey shiz, al die lappen tekst die je post moeten echt in de OP!
Over de oortjes en dit etc
OP? Ja. Die lappen tekst van Shiz? Ja.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:51 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Heb je die gelezen dan?
Aankomende week week met wat geluk weer een nieuwe China taben begin volgende week de 2e
!
Ja. Maar alleen van BIC zelf zover ik weet.quote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 13:23 schreef Koen. het volgende:
Wil voor mijn Sony HDR CX730 een accu kopen in China. Althans, ik zit er over te twijfelen. In Nederland worden ze aangeboden voor 30 euro, dat zijn dan dezelfde als deze. Op de batterij staat een CE keurmerk. Zouden onze Chinese vrienden dit er zo maar op hebben gezet of zou dit echt zo zijn?
Iemand ervaring met deze batterij van E verbuying?
[..]
Ja. Maar alleen van BIC zelf zover ik weet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja.
quote:Op maandag 28 mei 2012 19:17 schreef Woestijnvos het volgende:
Waar kan je ergens een goede digitale reflex camera kopen.
Ik heb deze, niks voor jou?quote:Op maandag 28 mei 2012 19:17 schreef Woestijnvos het volgende:
www.fotokonijnenberg.cnquote:Op maandag 28 mei 2012 19:17 schreef Woestijnvos het volgende:
Niet liever de D3200?quote:Op maandag 28 mei 2012 19:36 schreef Miniem het volgende:
Ik was net aan het kijken voor de Nikon 5100d http://www.camera.nl/Cata(...)8-55-VR-18208919796/
Maar ik denk toch dat ik voor bovenstaande camera ga, goede plijs en goede kwaliteit.
Marktplaatsquote:Op maandag 28 mei 2012 19:17 schreef Woestijnvos het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |