Wat leukquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:19 schreef Flores het volgende:
Ik volg voor het eerst ooit het songfestival!!!
Leuke avatar. Joan ziet er ook wel een beetje uit als een net-neergestorte Angry Bird in die lichtblauwe jurk met die wapperende veren erbovenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:24 schreef Flores het volgende:
Ik kan een lach niet onderdrukken bij dit liedje, als ik het hoor. Joan vind ik authentiek, doet haar ding.![]()
Dit, en ik word aangestoken door dit subforum.
Maar deze bestaat al jaren en heb er nooit gelezen. Blijkbaar is het dit jaar anders.
Welkom! Leuk om te horen!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:24 schreef Flores het volgende:
Ik kan een lach niet onderdrukken bij dit liedje, als ik het hoor. Joan vind ik authentiek, doet haar ding.![]()
Dit, en ik word aangestoken door dit subforum.
Maar deze bestaat al jaren en heb er nooit gelezen. Blijkbaar is het dit jaar anders.
WTFquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:29 schreef Maanvis het volgende:
Vanavond is joan bij peter van der vorst ziet sterren.
Wat ik wel frappant vond is de omschrijving die ze joan hebben gegeven.
[ afbeelding ]
'nepturk' iddquote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:29 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat het het afgelopen jaar het hele jaar is open gebleven, en dus niet tijdelijk wasquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:14 schreef Flores het volgende:
Waarom trouwens dit subforum niet in Tijdelijke Fora?
Da's in elk geval beter dan iedereen die het maar zo-zo vindtquote:Ik proef nog steeds een strijd tussen kampen, voor of tegen. Dat is goed, denk ik.
Ik ben het met je eens.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:27 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik vind die suffe gasten op de achtergrond van Joan storend, ben ik nu de enige die dat vindt? Ik vond de dames bij het NSF veel beter als achtergrond. Als dat de achtergrond act is , laat die dan maar weg!
Ik heb daar een voorstukje van gezien, daarin zegt ze het zelf dat ze een nepturk is en daar hebben ze hartelijk om gelachen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:29 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:29 schreef Lastpost het volgende:
Heb er toch wel weer zin in moet ik zeggen, ESF blijft toch iets hebben.![]()
Klopt, dat zei Peter vanavond in Boulervard dat Joan nooit in Turkije is geweest.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:43 schreef Greys het volgende:
Ah dat plaatst het toch wel in een ander perspectief.
Ik geloof dat ik ook ergens hoorde dat ze nog nooit eerder in Turkije was geweest, misschien bedoelde ze dat er ook zelf mee.
Het heeft niet een beetje een gaystempel maar een enorm gaystempel.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:48 schreef aaron001 het volgende:
Een beetje off-topic maar waarom heeft het songfestival een beetje een gay-stempel? Ik als hetro vind het gewoon leuk om te zien dat er zoveel verschillende muziekstijlen zijn op het festival en blijf het fascinerend vinden dat iedereen in europa naar hetzelfde programma kijkt. Maar ben in het volgen ook wel een een beetje doorgeslagen :p
Ten onrechte een gay stempel! Er zit soms echt goede muziek bij en de acts mogen er vaak ook wezen. Elke editie ontdek ik weer juweeltjes. Dat er ook een hoop bagger bij zit, maakt het allemaal juist extra leuk. Echt top avonden vind ik altijd!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:48 schreef aaron001 het volgende:
Een beetje off-topic maar waarom heeft het songfestival een beetje een gay-stempel? Ik als hetro vind het gewoon leuk om te zien dat er zoveel verschillende muziekstijlen zijn op het festival en blijf het fascinerend vinden dat iedereen in europa naar hetzelfde programma kijkt. Maar ben in het volgen ook wel een een beetje doorgeslagen :p
Toen zat je nog in de ontkenningsfase.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Het heeft niet een beetje een gaystempel maar een enorm gaystempel.
Al ben ik het daar zelf ook niet mee eens hoorIk kijk al sinds jongs af aan, met mijn ouders keken we dan, compleet met puntenlijstjes voor het liedje, de zang en het jurkie...
Hoi.quote:En ik ken heel veel hetero's die het hartstikke tof vinden.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn ouders![]()
![]()
:
Moeder: "Misschien krijgt ze nu wel Turkse stemmen!!!!"
Vader: "OH JAAAAA! Moeten ze maar goed promoten daar dan!"
Ja nou, je beschrijft exact hoe het de afgelopen jaren ging idd.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:42 schreef masja2010 het volgende:
Vandaag gedroomd over de tweede voorronde. Er waren al zeven landen genoemd en toen moesten de sterkste landen nog worden genoemd en toen was het eigenlijk al duidelijk dat Nederland niet zou worden genoemd en dat was ook zo, maar goed, het was maar een droom
Is ze. Echt heel tof. En ik geef haar nog steeds een goede kans hoor. Het liedje is echt zó leukquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:20 schreef yvonne het volgende:
Leuk mens, ook al winnen we niks, Joan is een toffe vrouw!
ik zei ook nog dat ze een corsetje aan moest doen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:26 schreef Greys het volgende:
Ik denk dus serieus dat alleen haar voorkomen en warme persoonlijkheid haar al wat punten gaan opleveren. Ze vinden haar allemaal lovely
En dat had de zanger van de Jees dus helaas iets minder.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:34 schreef Arcee het volgende:
Ja, Joan heeft een erg sympathieke uitstraling.
Dat is precies waarom ik het ook zo leuk vindquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:58 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Er zit soms echt goede muziek bij en de acts mogen er vaak ook wezen. Elke editie ontdek ik weer juweeltjes. Dat er ook een hoop bagger bij zit, maakt het allemaal juist extra leuk. Echt top avonden vind ik altijd!
ze gelooft in de goedheid van de mens, van de mens.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb ook het idee dat ze altijd lacht bij interviews, altijd erg opgewekt is en enthousiast praat,.
Dan komen d'r tieten beter uit.quote:
zal toch thuis worden vrees ikquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Kijk jij thuis donderdagavond of bij ons in de kroeg?
Prima hoorquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:40 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
zal toch thuis worden vrees ik![]()
jah vind ik ook! Beste act sinds jaren voor Nederland. Dit is geen garantie voor succes natuurlijk ,maar wat er ook gebeurt, ze is een top-wijf.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:26 schreef Greys het volgende:
Ik denk dus serieus dat alleen haar voorkomen en warme persoonlijkheid haar al wat punten gaan opleveren. Ze vinden haar allemaal lovely
Nog verder afgenomen:quote:Op maandag 30 april 2012 10:04 schreef Arcee het volgende:
Ze geven Joan dus steeds minder kans om de finale te halen.
We blijven toch ook nu weer gewoon open toch?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat het het afgelopen jaar het hele jaar is open gebleven, en dus niet tijdelijk was
En dit weer omdat we vorig jaar direct na het Eurovisie al hoorden dat er een open inschrijving kwam en er dus elke maand wel deelnemers aan die open inschrijving bekend werden.
[..]
Da's in elk geval beter dan iedereen die het maar zo-zo vindt
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb ook het idee dat ze altijd lacht bij interviews, altijd erg opgewekt is en enthousiast praat,.
Terwijl ze bij de buitenlandse journalisten in Bakoe juist geklommen is van de 9e naar de 6e plaats sinds gisterquote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:19 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nog verder afgenomen:
Eurovision 2012 - Semi Final 2: To qualify for the Final
24-03: 1,72 Ja - 2,00 Nee
31-03: 2,00 Ja - 1,72 Nee
30-04: 2,20 Ja - 1,60 Nee
18-05: 2,55 Ja - 1,45 Nee
Is toch leuk!quote:
Oh da's wel een flinke stijgingquote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Terwijl ze bij de buitenlandse journalisten in Bakoe juist geklommen is van de 9e naar de 6e plaats sinds gister
[ afbeelding ]
Ik vind haar echt zo tof, lief en coolquote:
Als Joan echt boven Estland, Slovenië en Bosnië eindigt, mag ze van mij direct voor de komende 10 jaar vastgelegd worden.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh da's wel een flinke stijging
Zo hoog hebben we in ieder geval in jaren niet gestaan
Ja laat haar dan direct na dit Eurovisie beginnen aan een volgend liedjequote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als Joan echt boven Estland, Slovenië en Bosnië eindigt, mag ze van mij direct voor de komende 10 jaar vastgelegd worden.
Ohhquote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Terwijl ze bij de buitenlandse journalisten in Bakoe juist geklommen is van de 9e naar de 6e plaats sinds gister
[ afbeelding ]
En op Unibet vandaag nog weer lager:quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:41 schreef Greys het volgende:
Is misschien ook een beetje een technische kwestie.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:38 schreef Arcee het volgende:
[..]
En op Unibet vandaag nog weer lager:
19-05: 2,90 Ja - 1,35 Nee
Toch vreemd, ze lijkt toch echt wel een kans te hebben volgens die-hard FOK!Joan-fans dan.
leg mij die site eens uitquote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:43 schreef grazz het volgende:
http://www.oddschecker.com/specials/tv/eurovision/winner
NL is vandaag 4 landen voorbij gegaan. Stond gister achter B&H.
Op Betfair niet en dat is toch vaak de 'scherpste' markt.quote:
Eh ik weet niet of ik het goed heb, maar voorr zo ver ik heb begrepen zetten mensen dus geld in op het land waarvan zij denken dat het de meeste kans maakt op een overwinning. Je hebt nog een gedeelte waar je kunt stemmen op welke landen door gaan naar de finale. Blijkbaar zijn er na de 2e repetitie mensen die meer vertrouwen hebben gekregen in Joan.quote:
Polls van o.a. de journalisten in Bakoe, die houden hun eigen poll bijquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:26 schreef Ziba het volgende:
Hoezo zijn er nu al volgordes te zien van op welke plaats welk land staat?
Die volgorde wordt bepaald door wat wedders en bookmakers denken mbt de uitslag.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:26 schreef Ziba het volgende:
Hoezo zijn er nu al volgordes te zien van op welke plaats welk land staat?
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:45 schreef Bundesrepublik het volgende:
Nog 168 uur en een kwartier tot de finale
Jij bent toch hartstikke handig in klokken maken?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:45 schreef Bundesrepublik het volgende:
Nog 168 uur en een kwartier tot de finale
Maar ze heeft wel meteen alle camera's op haar gericht..quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:53 schreef just me het volgende:
Door de tooi kijk je eerder naar de tooi dan naar haar gezicht.
Wat doet Monique Smit daar eigenlijk, behalve de plaatselijke buffetten afstruinen?quote:Op zondag 20 mei 2012 01:22 schreef aaron001 het volgende:
Wat is de Monique Smit dan een armoe, was ze gratis ofzo? Godsamme, bij een 'groeten uit bakoe' filmpje doet ze net of ze een middagprogramma van sbs presenteert.
twitter:PoplightSE twitterde op zondag 20-05-2012 om 09:55:39Sverige leder just nu pressens omröstning! #Eurovision #loreen12p
reageer retweet
quote:Op zondag 20 mei 2012 09:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wat doet Monique Smit daar eigenlijk, behalve de plaatselijke buffetten afstruinen?
Zal Joan ook iets hebben gezegd over Iran?quote:‘Iran is great’
Aan de rode loper speelden zich nog opvallende taferelen af met een Iraanse tv-ploeg. Die lokte eurovisiedeelnemers voor de lens en verzochten hen om te zeggen dat ‘Iran het beste land ter wereld is’, ‘Iran de hoogste berg heeft’ en dat ‘Iran geweldig is’. Bovendien werden ze verzocht op te roepen ‘om voor Iran te stemmen’. Vreemd, voor een land dat niet eens mag deelnemen. Alle registers werden opengetrokken toen de Noor Tooji, zelf van Iraanse afkomst, ten tonele verscheen. De Iraniërs hadden een grote foto van hem bij. Vol enthousiasme werd gepoogd om Tooji voor de camera te krijgen. Toen dat niet lukte, veinsde de interviewer dat hij flauw viel. Toen hij weer ‘bijkwam’ begon hij zeer melodramatisch ‘oh Tooji’ te prevelen.
quote:Op zondag 20 mei 2012 12:07 schreef Belana het volgende:
hallo allemaal, ik volg al jaren het songfestival niet meer, maar ik vind Joan zo super leuk, ik denk dat ik ga kijken. dinsdag is de halve finale? (sorry, ben leek...)
Het is gewoon niet te voorspellen, veel landen hebben al zoveel automatische punten met matige liedjes dat een aantal liedjes daar wel onder gaan lijden die eigenlijk beter zijnquote:Op zondag 20 mei 2012 10:54 schreef ato het volgende:
Ja volgens mij zijn Malta en Slovenie voorbij gehuppeld..Van Slovenie begrijp ik het wel maar Malta?
ik heb ze gezien ja,quote:Op zondag 20 mei 2012 12:09 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Dinsdag is de eerste halve finale, daar zit Joan niet in.
Maar wel o.a. Rusland... die zou je voor de gein even moeten kijken...
En donderdag a.s. is de tweede halve finale, daar zit Joan dus in!
Hier Rusland... even door het eerste stukje heen bijten tot het refrein
Dit idd.quote:Op zondag 20 mei 2012 10:54 schreef ato het volgende:
Ja volgens mij zijn Malta en Slovenie voorbij gehuppeld..Van Slovenie begrijp ik het wel maar Malta?
Maar ze blijft ver achter bij de top 5 en er maken op basis van die stand meer dan 10 kans op de top 10, dus ze kan er net zo goed buiten gaan vallen...quote:Op zondag 20 mei 2012 16:29 schreef Tha_Erik het volgende:
7e plaats. En er mogen er 10 door. Dus als dit iets mag zeggen....
Inderdaad, laat het gewoon de laatste keer dat Nederland meedoet lukken om de finale te halen.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:05 schreef Greys het volgende:
IN GODSNAAM laat het nu één keer lukken.
Dan mag het daarna weer vijf jaar mis gaan.
Maar deze éne keer!! Ah???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yay up!quote:Op zondag 20 mei 2012 16:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Poll van het perscentrum in Bakoe!
Ben haar naam ff kwijt, maar ik dacht haar manager.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:22 schreef Bundesrepublik het volgende:
Wie is die vrouw achter Joan met dat zwarte pittige vlotte kapsel? Ik zie haar de hele tijd voorbij komen bij onder andere de persconferentie enzovoort.
Haar manager inderdaad..quote:Op zondag 20 mei 2012 17:22 schreef Bundesrepublik het volgende:
Wie is die vrouw achter Joan met dat zwarte pittige vlotte kapsel? Ik zie haar de hele tijd voorbij komen bij onder andere de persconferentie enzovoort.
hoe laat komt dat?quote:Op zondag 20 mei 2012 14:21 schreef Bundesrepublik het volgende:
Valse noten in Azerbeidzjan
Reportage uit Uitzending Brandpunt 20 mei 2012
[ afbeelding ]
Komende donderdag verdedigt Joan Franka de Nederlandse eer in Azerbeidzjan tijdens de halve finale van het Eurovisie Songfestival. Het land aan de Kaspische Zee won vorig jaar de liedjeswedstrijd en is daarmee het gastland voor 2012.President Aliyev haalt alles uit de kast om aan Europa te laten zien wat voor mooie, moderne en democratische natie Azerbeidzjan is. Maar achter deze propaganda gaat een land schuil met politiek gevangenen, journalisten die in elkaar geslagen worden en huiseigenaren die zonder pardon op straat worden gezet. Een reportage van Liesbeth Staats vanuit Baku.
Dat fragment van Paul de Leeuw netquote:Op zondag 20 mei 2012 19:23 schreef Greys het volgende:
SBS nu, nog ruim een uur de 25 meest opvallende Songfestivalmomenten.
Om in de stemming te komen
Kwart over tien geloof ikquote:
Kom mee kletsen in de ESF SC over het programmaquote:
lol hoe krijg je dat voor elkaar danquote:Op zondag 20 mei 2012 19:39 schreef Greys het volgende:
Ik ben stemmen voor Joan aan het hosselen op FB![]()
Eentje gaat er op haar stemmen omdat ie een vriend heeft met een 'Dutch fiancee'. En eentje omdat Joan zo leuk 'weird' is.
Ja op Ned2quote:Op zondag 20 mei 2012 19:34 schreef Greys het volgende:
Kwart over tien geloof ik![]()
Kom mee kletsen in de ESF SC over het programma
Onder een foto van Sietse Bakker met dat scorebord.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:40 schreef grazz het volgende:
[..]
lol hoe krijg je dat voor elkaar danFuck it! ALS je het maar voor elkaar krijgt
![]()
Herkenning haha, maar waarom zou je iedereen gaan vertellen dat je 's avonds songfestival kijkt? Songfestival kijken is best hip, vooral op twitter. Zijn zat mensen bij mij in de klas die ook meetwitteren, dat is soms nog leuker dan die hele avond. Maarja niemand weet dan ook van mijn obsessie, die ik zelf overigens ook niet begrijp.. Hoe oud ben je, als ik vragen mag?quote:Op zondag 20 mei 2012 21:10 schreef Maarten-Pieter het volgende:
En nu komt altijd weer de periode dat ik op school moet gaan bekennen dat ik 's avonds songfestival kijk in plaats van voetbal en dat ik het songfestival leuk vind en dat ik geen homo ben en dat het helemáál geen Oostblok-feestje is en dat het nummer van Joan echt niet verkeerd is![]()
![]()
![]()
![]()
Zeg je dat er zelf automatisch bij? "Maar ik ben geen homo"?quote:Op zondag 20 mei 2012 21:10 schreef Maarten-Pieter het volgende:
En nu komt altijd weer de periode dat ik op school moet gaan bekennen dat ik 's avonds songfestival kijk in plaats van voetbal en dat ik het songfestival leuk vind en dat ik geen homo ben en dat het helemáál geen Oostblok-feestje is en dat het nummer van Joan echt niet verkeerd is![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb het gevoel dat steeds meer hetero mannen er voor uit durven komen dat ze het Songfestival best leuk vinden, trouwensquote:Op zondag 20 mei 2012 21:50 schreef Fred_B het volgende:
Dat relateren van het ESF aan homo's en dergelijke is volgens mij in Nederland wel veel sterker dan in andere landen. Als ik nu hier in België op het werk over het ESF begin, kijkt niemand daar vreemd van op. Het is overigens wel zo dat er veel mensen oprecht totaal geen interesse in hebben, maar nooit om de negatieve vooroordelen die in Nederland zo gebruikelijk zijn.
Het lijkt me ook meer dan logisch dat als er 2,5 miljoen mensen naar het songfestival kijken het niet alleen maar nichtenclubjes zijnquote:Op zondag 20 mei 2012 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat steeds meer hetero mannen er voor uit durven komen dat ze het Songfestival best leuk vinden, trouwensEn waarom ook niet.
Ik vind het dus altijd juist wel heel stoer ende mannelijk, als een hetero man niet meteen bang is om als homo bestempeld te worden, maar gewoon durft te zeggen dat ie het leuk vindt (als dat ook zo is, dus). Die zich niet meteen 'bedreigd' voelen in hun mannelijkheidquote:Op zondag 20 mei 2012 21:59 schreef aaron001 het volgende:
[..]
Het lijkt me ook meer dan logisch dat als er 2,5 miljoen mensen naar het songfestival kijken het niet alleen maar nichtenclubjes zijn
Ik ken maar weinig mannen (hetero) jammer genoeg, echt op 1 hand te tellen, die niet met 'Songfestivalquote:Op zondag 20 mei 2012 21:59 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn man vindt het ook gewoon leuk. Net als de meeste exen, wijlen mijn vader en vele andere mannen. Dat het schijnbaar iets voor homo's is realiseerde ik me pas een paar jaar geleden. Voor mij valt het eerder in den categorie ouderwetse-familieshows.
3e klasquote:Op zondag 20 mei 2012 21:48 schreef aaron001 het volgende:
[..]
Herkenning haha, maar waarom zou je iedereen gaan vertellen dat je 's avonds songfestival kijkt? Songfestival kijken is best hip, vooral op twitter. Zijn zat mensen bij mij in de klas die ook meetwitteren, dat is soms nog leuker dan die hele avond. Maarja niemand weet dan ook van mijn obsessie, die ik zelf overigens ook niet begrijp.. Hoe oud ben je, als ik vragen mag?
Dat laatste doe ik ook. Ik vind dat namelijk helemaal geen issuequote:Op zondag 20 mei 2012 21:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeg je dat er zelf automatisch bij? "Maar ik ben geen homo"?
Gewoon uit nieuwsgierigheid hoor![]()
En weten ze het nog niet van je inmiddels dan, dat je van het songfestival houdt?
Mochten ze vragen 'oh ben je dan homo', je klasgenoten, dan zeg je toch gewoon 'Nee, maar was het een probleem geweest als het wel zo was??'.
Loveless loopt achterquote:Op zondag 20 mei 2012 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat steeds meer hetero mannen er voor uit durven komen dat ze het Songfestival best leuk vinden, trouwensEn waarom ook niet.
Ik had vorig jaar eens een heel onderzoek gedaan waaruit bleek dat het hartstikke meeviel met die Oostbloklanden en hier gepost tegen een ESF-scepticus. Maar ja, ze willen dan weer geen cijfers zien en ze weten het toch weer beter hequote:Op zondag 20 mei 2012 22:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het dus altijd juist wel heel stoer ende mannelijk, als een hetero man niet meteen bang is om als homo bestempeld te worden, maar gewoon durft te zeggen dat ie het leuk vindt (als dat ook zo is, dus). Die zich niet meteen 'bedreigd' voelen in hun mannelijkheid
[..]
Ik ken maar weinig mannen (hetero) jammer genoeg, echt op 1 hand te tellen, die niet met 'Songfestival' reageren als ik het er over heb. Maar die ondertussen wel altijd een mening hebben over het liedje, over wat we dit jaar nu weer fout doen, wat de artiest draagt etc. Ze hebben altijd best veel te melden over iets dat ze niet interesseert
![]()
![]()
En vroeger bij ons thuis keken we ook met mijn vader, moeder en zusje. Met puntenlijstjes. En borrelnoten
Wat ik BHFH elders in ESF zag roepen... het is gewoon een tof muziekfestival waar jaarlijks altijd wel één of meerdere pareltjes van nummers tussen zitten. Uiteraard worden die paar echt goede nummers geflankeerd door allerhande rariteiten en uitschieters in negatieve zin, maar al met al is het gewoon een enorm goed georganiseerd massaal muziekfestival waar altijd je altijd wel weer een memorabel nummer aan overhoudtquote:Op zondag 20 mei 2012 22:30 schreef Knutknuttsson het volgende:
Mijn vriendin snapt er niks van. Ze vindt het wel leuk en kijkt ook graag, maar ze vind het maar raar dat ik al die liedjes al een keer heb gehoord. Of dat ik op vrijdagavond ook nog eens de generale repetitie op een streampje zit te kijken. En ik probeer mijn vrienden het niet eens meer uit te leggen, vergeefse moeite.
Ik had aangetoond dat het alleen in 2007 duidelijk Oostblok was. En wat betreft punten toewerpen; dat doen Scandinavië, Ierland en de Baltische staten toch ook continu met elkaar? En Griekenland en Cyprus, Engeland, Malta en Cyprus, Duitsland en Oostenrijk, Italië en San Marino en Spanje, Frankrijk en Portugal. Misschien ziet het er alleen erger uit omdat Nederland eigenlijk alleen maar België heeft.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:30 schreef Greys het volgende:
Nou ja, ik ben stiekem ook van mening dat het heus nog wel een béétje een Oostblokfeestje is
Maar al lang niet meer zo erg als jaren geleden![]()
Maar je zult zien dat er écht wel weer buurlanden elkaar punten gaan toewerpen enzo. Dat zal ook nooit weggaan. Alleen mede door de terugkeer van de vakjury is het zo dat als je gewoon een ECHT goed nummer hebt, je het dan alsnog kunt winnen, ondanks de vriendjespunten.
Het is echt wel toffe zaterdagavondtelevisie!quote:Op zondag 20 mei 2012 22:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat ik BHFH elders in ESF zag roepen... het is gewoon een tof muziekfestival waar jaarlijks altijd wel één of meerdere pareltjes van nummers tussen zitten. Uiteraard worden die paar echt goede nummers geflankeerd door allerhande rariteiten en uitschieters in negatieve zin, maar al met al is het gewoon een enorm goed georganiseerd massaal muziekfestival waar altijd je altijd wel weer een memorabel nummer aan overhoudt
Is ook zoquote:Op zondag 20 mei 2012 22:33 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik had aangetoond dat het alleen in 2007 duidelijk Oostblok was. En wat betreft punten toewerpen; dat doen Scandinavië, Ierland en de Baltische staten toch ook continu met elkaar? En Griekenland en Cyprus, Engeland, Malta en Cyprus, Duitsland en Oostenrijk, Italië en San Marino en Spanje, Frankrijk en Portugal. Misschien ziet het er alleen erger uit omdat Nederland eigenlijk alleen maar België heeft.
4e klasquote:Op zondag 20 mei 2012 22:27 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
3e klas
Waarom ik het trouwens zou zeggen? Ik ben er echt enthousiast over en ik vind dat je dat gewoon mag laten merken. Ik vind dat je voor je gedachten uit moet kunnen komen en dat je die moet kunnen verdedigen.
Nee die ligt al op bed. Rust is goed voor d'r.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Is ook zo![]()
Maar ik ben al erg tevreden met de terugkeer van de vakjury.
De winnaar van vorig jaar snap ik alleen nog steeds niet, maar dat is echt persoonlijk![]()
Wat zou Joan nu aan het doen zijn?
Zou haar feestje nog bezig zijn?
van vorig jaar draai ik nog steeds af en toe de nummers van Bosnie-Herzegovina (love in rewind) , georgië (one more day), Lipstick van Ierland en I love belarus van wit rusland.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat ik BHFH elders in ESF zag roepen... het is gewoon een tof muziekfestival waar jaarlijks altijd wel één of meerdere pareltjes van nummers tussen zitten. Uiteraard worden die paar echt goede nummers geflankeerd door allerhande rariteiten en uitschieters in negatieve zin, maar al met al is het gewoon een enorm goed georganiseerd massaal muziekfestival waar altijd je altijd wel weer een memorabel nummer aan overhoudt
Ik hoop zo dat die stream weer werkt.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:30 schreef Knutknuttsson het volgende:
Mijn vriendin snapt er niks van. Ze vindt het wel leuk en kijkt ook graag, maar ze vind het maar raar dat ik al die liedjes al een keer heb gehoord. Of dat ik op vrijdagavond ook nog eens de generale repetitie op een streampje zit te kijken. En ik probeer mijn vrienden het niet eens meer uit te leggen, vergeefse moeite.
Ik vind haar echt lelijk.quote:
Ik ook, heb je al wat gevonden?quote:Op maandag 21 mei 2012 07:42 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat die stream weer werkt.
Ja ja ja ja!quote:Op zondag 20 mei 2012 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat steeds meer hetero mannen er voor uit durven komen dat ze het Songfestival best leuk vinden
Ik kan het ook niet laten om minstens een keer per dag dit topic te checken voor alle nieuwtjesquote:Op zondag 20 mei 2012 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Arme Man..,quote:Op maandag 21 mei 2012 11:42 schreef Haaibaaike het volgende:
Mijn man gaat dit jaar voor het eerst met mij meekijken ..morgen ,donderdag en zaterdag. Nu zullen jullie denken. waar was ie dan vorige jaar?, gewoon thuis ...Maar wij hebben twee televisíe's. Dus ging ik vorig jaar alleen kijken. Dit jaar gaan wij samen in de woonkamer kijken en gaan wij raden wie er doorgaan![]()
Of kijk je als wederdienst mee naar de Tour de France de Olympische spelen en het EK ?quote:
Dat keek ik toch wel..en waar bemoei jij je mee.quote:Op maandag 21 mei 2012 12:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Of kijk je als wederdienst mee naar de Tour de France de Olympische spelen en het EK ?
Echt LELIJK lelijk?quote:
Gaat echt enorm snel nu jaquote:Morgen alweer de 1e halve finale. Gaat snel.
Stoer in elk geval dat jij er gewoon naar kijkt omdat je het leuk vindt!quote:Op maandag 21 mei 2012 10:22 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Ja ja ja ja!
Er snapt op mijn werk ook geen hond dat ik het leuk vindt, zelfs mijn homoseksueole collega kijkt niet, dus het zegt niets
En jij ookquote:Op maandag 21 mei 2012 11:29 schreef Mestras het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet laten om minstens een keer per dag dit topic te checken voor alle nieuwtjes![]()
Mooie foto's van Joan zeg! En Bakoe lijkt me trouwens echt wel een bezoek waard.quote:
ik heb wel de linkjes gevonden, maar ze zijn nog niet online.quote:
mooiste tot nu toequote:
OEH OEH OEH dat klinkt al wel hoopvol!quote:Op maandag 21 mei 2012 16:23 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik heb wel de linkjes gevonden, maar ze zijn nog niet online.
De 1e generale van semi1 is al begonnen dat moeten we dus missen.quote:
Want dat linkje ging niet werken?quote:Op maandag 21 mei 2012 16:36 schreef hole1988 het volgende:
[..]
De 1e generale van semi1 is al begonnen dat moeten we dus missen.
De kans is altijd aanwezig dat de streams alleen werken bij de officiële shows, maar dat zal de toekomst uitwijzen.quote:Op maandag 21 mei 2012 16:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Want dat linkje ging niet werken?![]()
Dus dikke kans dat het bij de andere generales ook niet gaat werken?
Of begrijp ik het dan verkeerd?
Haar ogen, de vorm van haar gezicht.quote:Op maandag 21 mei 2012 13:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt LELIJK lelijk?
Ik bedoel, het kan je smaak niet zijn, maar wat vind je er precies lelijk aan dan?
Haar haar? Haar ogen?
[sub]Oprecht benieuwd naar![]()
Stel je niet zo aan, man.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:58 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Haar ogen, de vorm van haar gezicht.
Eigenlijk gewoon haar hele hoofd.
Dan sporen er wel meer mensen niet, want ik ben niet de enige die dat vindt.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan, man.Als je haar echt lelijk vindt, spoor je niet.
Karma, omdat je slecht sprak over Joan.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:23 schreef Madame_Paon het volgende:
YouTube![]()
![]()
heeft weer kuren: alle video's stoppen na ongeveer 10 seconden.
Is er een andere site waar ik de liedjes kan beluisteren?
Mooie foto.quote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 18:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Karma, omdat je slecht sprak over Joan.
http://grimbo1976.wordpress.com/2012/04/28/indianenfetish/quote:Indianenfetish
Ik ben er niet trots op, maar het is wel belangrijk dat ik zaken met jullie blijf delen. Ook de minder fraaie. Dus laat ik u even weten dat ik uw bezwaren omtrent het songfestival gehoord heb en het er grotendeels mee eens ben. Maar toch, ik blijf licht erotisch geprikkeld worden door de slaapkamerstem van Joan Franka.
Mea Culpa.
Ja, die is ook lekker stevig.quote:
Joh, die boys zijn volgens mij cowboys en er zit inmiddels een viool in het liedje.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:25 schreef marcodej het volgende:
In potentie het leukste liedje van de halve finale. Maar de tooi, waar voor de buitenstaander geen enkele gedachte of functie lijkt achter te zitten, en die knullige mooiboys op de achtergrond zorgen er weer voor dat Nederland weer niet door lijkt te gaan.
Jammer dat de performance weer niet goed is uitgewerkt.
Joan is inderdaad gewoon een leuke vrouw. Ik vind dat ze al een heel wat leukere en sympathiekere uitstraling heeft dan Linda Wagenmakers of Glennis Grace, om maar wat arrogante figuren uit het verleden te noemen.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:51 schreef Tinkepink het volgende:
Echt lelijk lelijk is ze niet. Mssr ook geen schoonheid. Gewoon, leuk. Dat wel.
Linda Wagenmakers was idd heeeel erg irritant in 2000. Zij liep, overal waar ze maar kon, te schreeuwen om aandacht in Stockholm. Letterlijk. Maar dat overdreven vrolijke is iets waar meer musicalsterren last van hebben.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Joan is inderdaad gewoon een leuke vrouw. Ik vind dat ze al een heel wat leukere en sympathiekere uitstraling heeft dan Linda Wagenmakers of Glennis Grace, om maar wat arrogante figuren uit het verleden te noemen.
Die mensen weten helemaal niets. NIETS!quote:Op maandag 21 mei 2012 20:43 schreef Arcee het volgende:
Kansen op Unibet zakken steeds verder weg:
19-05: 2,90 Ja - 1,35 Nee
21-05: 4,00 Ja - 1,20 Nee
Of de kansen op een flinke winst nemen toe, het is maar hoe je het wilt zien.
Hoe doe je dat, en waar enzo?quote:Op maandag 21 mei 2012 21:48 schreef TheVulture het volgende:
Die odds zijn wel belachelijk hoor...
Ik ga toch nog maar eens 5 EUR op Joan inzetten vandeweek dat ze er doorheen komt...
Het Grote Ambachtelijke ESC Wedtopic #2.quote:
quote:
Dank je wel.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:14 schreef Greys het volgende:
Morgenochtend zal trouwens het [LIVE] topic vast hier in ESF verschijnen voor de eerste halve finale morgenavond!Kunnen jullie het topic vast volgen enzo.
Bij deze een kick gegeven.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Morgenochtend zal trouwens het [LIVE] topic vast hier in ESF verschijnen voor de eerste halve finale morgenavond!Kunnen jullie het topic vast volgen enzo.
We kunnen toch gewoon doorgaan waar we een jaar geleden zijn gebleven.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:32 schreef Greys het volgende:
Er komt morgenochtend een nieuwe
Met een OP met info enzo over morgenavond. zal voor tienen verschijnen
Dat oude topic heeft info in de OP staan die niet klopt, en aangezien het een reeks is komt dan die foute info steeds weer voorbijquote:Op dinsdag 22 mei 2012 02:52 schreef hole1988 het volgende:
[..]
We kunnen toch gewoon doorgaan waar we een jaar geleden zijn gebleven.
Thanksquote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Het Grote Ambachtelijke ESC Wedtopic #2.![]()
Je kunt daar ook vragen stellen als het je na die korte uitleg in die post waar de link heen gaat niet lukt!
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:04 schreef Supermen12 het volgende:
Ik hou volvertrouwen dat Joan de finale haalt.. Go Nederland!![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:00 schreef TheVulture het volgende:
Ik bedacht me net dat ze wel eens een slimme truc kan toepassen door in de jury-rehearsal zonder tooi maar met een enkele veer te zingen, om in de echte halve finale wél de tooi op te zetten... dat zou wel maximaal rendement genereren denk ik
Hoe iedereen meezingtquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:38 schreef grazz het volgende:
Joan op het Duitse feestje. Wat een gave covers!
TROSquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:31 schreef TheVulture het volgende:
Ik weet niet of ze zo doordacht zijn in de Nederlandse delegatie... ik denk het niet... maar als die hoofdtooi een probleem is dan zal dat meer in de jurystemmen zitten dan in de televote
Me 2, wat zou het gaaf zijn als het publiek dat donderdag ook zou doenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoe iedereen meezingt. Ik kan daar erg gelukkig van worden
.
Mogen ze donderdag stemmen dan?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:50 schreef Toposcoupe het volgende:
Wat zou de Albanese vakjury van You and Me vinden? Het land dat 10 punten aan De Toppers gaf...
Nee die stemmen vanavondquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je alle nummers van de eerste halve finale (vanavond dus) hebt gehoord, zou zelfs jij - denk ik - zeggen dat Joan fluitend door was gegaan als ze vanavond had gemoetenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:46 schreef HiZ het volgende:
Ik schat in dat dit jaren 90 nummertje voor de zoveelste keer veroorzaakt dat Nederland niet in de finale komt.
Ik vind het leuker om volledig onvoorbereid te gaan kijken, en de rest kan dus heel erg zijn. Maar ik vind dit liedje (en de zangeres) helemaal niks.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je alle nummers van de eerste halve finale (vanavond dus) hebt gehoord, zou zelfs jij - denk ik - zeggen dat Joan fluitend door was gegaan als ze vanavond had gemoeten
Oh dat kan uiteraard, smaken verschillen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:49 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik vind het leuker om volledig onvoorbereid te gaan kijken, en de rest kan dus heel erg zijn. Maar ik vind dit liedje (en de zangeres) helemaal niks.
Was het wel van plan. Zit trouwens wel te balen want ik had een beetje gehoopt dat mijn nieuwe TV er vandaag zou zijn, maar die heb ik nu morgen pas.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat kan uiteraard, smaken verschillen.
Maar ik denk als je vanavond hebt gekeken en je vergelijkt het, dat je het dan zo slecht nog niet vindtGewoon zeggen als je dat wel vindt straks na afloop uiteraard, ben wel benieuwd
Kom je mee posten in het live topic?
Heb je dan geen tv dus, of een oudere tv?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:58 schreef HiZ het volgende:
[..]
Was het wel van plan. Zit trouwens wel te balen want ik had een beetje gehoopt dat mijn nieuwe TV er vandaag zou zijn, maar die heb ik nu morgen pas.
Oude TV nog, dus ik denk dat ik gewoon daarop kijk en op m'n laptop schrijfquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je dan geen tv dus, of een oudere tv?
Want in het live topic staat een linkje waarmee je FOK! en het Eurovisie naast elkaar op je computerscherm kunt krijgen
Bedoel je een stream? Kun je de link misschien hier even plaatsen? Ik kan 'm namelijk niet vinden.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je dan geen tv dus, of een oudere tv?
Want in het live topic staat een linkje waarmee je FOK! en het Eurovisie naast elkaar op je computerscherm kunt krijgen
Hier staat hetquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bedoel je een stream? Kun je de link misschien hier even plaatsen? Ik kan 'm namelijk niet vinden.
Bedankt!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier staat het
[LIVE] Vanavond 1e halve finale Eurovisie Songfestival 2012 #1
Linkt als het goed is naar post nummer 60 in het [LIVE] topic. Kan je daar straks lekker mee posten
Weer iets gestegen vandaag:quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:52 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Jammer dat ik nu britt EN Ymke moet missen..
Griekenland gaat altijd door, dus dat betekent niks.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:14 schreef aaron001 het volgende:
Griekenland gaat ook door vanaf de derde plaats, dus dat maakt niets uit. Ook is er het voordeel dat je nu alleen maar het laatste kwartier kunt stemmen, waardoor het niet zo heel veel uitmaakt vanaf welke startpositie je zingt.
Nederland = Oostenrijk.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:34 schreef DUK het volgende:
Perspoll had 9 van de 10 finalisten goed. Het is Hongarije ipv Oostenrijk.
Als de tweede halve finale ook zo goed wordt voorspeld zit NL erbij..
Of het is Nederland die ze verkeerd voorspeld hebben... Nederland schommelt naar mijn idee tussen de 8e en de 12e plek. Zo vervelend dat we nog geen enkel jaar met een gerust gevoel de halve finale in hebben kunnen gaan.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:34 schreef DUK het volgende:
Perspoll had 9 van de 10 finalisten goed. Het is Hongarije ipv Oostenrijk.
Als de tweede halve finale ook zo goed wordt voorspeld zit NL erbij..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |