quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn ouders![]()
![]()
:
Moeder: "Misschien krijgt ze nu wel Turkse stemmen!!!!"
Vader: "OH JAAAAA! Moeten ze maar goed promoten daar dan!"
Ja nou, je beschrijft exact hoe het de afgelopen jaren ging idd.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:42 schreef masja2010 het volgende:
Vandaag gedroomd over de tweede voorronde. Er waren al zeven landen genoemd en toen moesten de sterkste landen nog worden genoemd en toen was het eigenlijk al duidelijk dat Nederland niet zou worden genoemd en dat was ook zo, maar goed, het was maar een droom
Is ze. Echt heel tof. En ik geef haar nog steeds een goede kans hoor. Het liedje is echt zó leukquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:20 schreef yvonne het volgende:
Leuk mens, ook al winnen we niks, Joan is een toffe vrouw!
ik zei ook nog dat ze een corsetje aan moest doen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:26 schreef Greys het volgende:
Ik denk dus serieus dat alleen haar voorkomen en warme persoonlijkheid haar al wat punten gaan opleveren. Ze vinden haar allemaal lovely
En dat had de zanger van de Jees dus helaas iets minder.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:34 schreef Arcee het volgende:
Ja, Joan heeft een erg sympathieke uitstraling.
Dat is precies waarom ik het ook zo leuk vindquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:58 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Er zit soms echt goede muziek bij en de acts mogen er vaak ook wezen. Elke editie ontdek ik weer juweeltjes. Dat er ook een hoop bagger bij zit, maakt het allemaal juist extra leuk. Echt top avonden vind ik altijd!
ze gelooft in de goedheid van de mens, van de mens.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb ook het idee dat ze altijd lacht bij interviews, altijd erg opgewekt is en enthousiast praat,.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |