Dan komen d'r tieten beter uit.quote:
zal toch thuis worden vrees ikquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Kijk jij thuis donderdagavond of bij ons in de kroeg?
Prima hoorquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:40 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
zal toch thuis worden vrees ik![]()
jah vind ik ook! Beste act sinds jaren voor Nederland. Dit is geen garantie voor succes natuurlijk ,maar wat er ook gebeurt, ze is een top-wijf.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:26 schreef Greys het volgende:
Ik denk dus serieus dat alleen haar voorkomen en warme persoonlijkheid haar al wat punten gaan opleveren. Ze vinden haar allemaal lovely
Nog verder afgenomen:quote:Op maandag 30 april 2012 10:04 schreef Arcee het volgende:
Ze geven Joan dus steeds minder kans om de finale te halen.
We blijven toch ook nu weer gewoon open toch?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat het het afgelopen jaar het hele jaar is open gebleven, en dus niet tijdelijk was
En dit weer omdat we vorig jaar direct na het Eurovisie al hoorden dat er een open inschrijving kwam en er dus elke maand wel deelnemers aan die open inschrijving bekend werden.
[..]
Da's in elk geval beter dan iedereen die het maar zo-zo vindt
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb ook het idee dat ze altijd lacht bij interviews, altijd erg opgewekt is en enthousiast praat,.
Terwijl ze bij de buitenlandse journalisten in Bakoe juist geklommen is van de 9e naar de 6e plaats sinds gisterquote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:19 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nog verder afgenomen:
Eurovision 2012 - Semi Final 2: To qualify for the Final
24-03: 1,72 Ja - 2,00 Nee
31-03: 2,00 Ja - 1,72 Nee
30-04: 2,20 Ja - 1,60 Nee
18-05: 2,55 Ja - 1,45 Nee
Is toch leuk!quote:
Oh da's wel een flinke stijgingquote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Terwijl ze bij de buitenlandse journalisten in Bakoe juist geklommen is van de 9e naar de 6e plaats sinds gister
[ afbeelding ]
Ik vind haar echt zo tof, lief en coolquote:
Als Joan echt boven Estland, Slovenië en Bosnië eindigt, mag ze van mij direct voor de komende 10 jaar vastgelegd worden.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh da's wel een flinke stijging
Zo hoog hebben we in ieder geval in jaren niet gestaan
Ja laat haar dan direct na dit Eurovisie beginnen aan een volgend liedjequote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als Joan echt boven Estland, Slovenië en Bosnië eindigt, mag ze van mij direct voor de komende 10 jaar vastgelegd worden.
Ohhquote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Terwijl ze bij de buitenlandse journalisten in Bakoe juist geklommen is van de 9e naar de 6e plaats sinds gister
[ afbeelding ]
En op Unibet vandaag nog weer lager:quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:41 schreef Greys het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |