SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
Hier heb ik een hekel aan. Vooral dat laatste wat je zegt idd. Zelfde verhaal met mensen die een jointje oproken en dan overdreven gaan lachen en doen net of ze helemaal high zijnquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:22 schreef rowinesli het volgende:
Drinken kan leuk en gezellig zijn, maar mensen kennen hun grenzen vaak niet. Ook zie ik vaak mensen die het gaan overdrijven dat ze dronken zijn, bah bah
Wat is je budget?quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:03 schreef Tink89 het volgende:
Nog even uit t vorige topic: ik zoek een pak in maat 46. Iemand een tip voor een winkel?
quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:22 schreef rowinesli het volgende:
Drinken kan leuk en gezellig zijn, maar mensen kennen hun grenzen vaak niet.
Ik zou er niet te veel geld aan uitgeven, want ze is aan het afvallen.quote:
ik heb hier een pak van de peek en cloppenburg .. in maat 46quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:03 schreef Tink89 het volgende:
Nog even uit t vorige topic: ik zoek een pak in maat 46. Iemand een tip voor een winkel?
Vind ik niet, het mag wel 200 kosten, maar geen 500,-. Als 't goed is, past 't binnenkort niet meer.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:04 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik heb hier een pak van de peek en cloppenburg .. in maat 46
ven het "merk" opzoeken .. Montego..
ik vind em heerlijk zitten en draag de broek echt super vaak!
en idd afhankelijk van het budget ( en dat je afvalt en dus geen geld uit kan/wil geven aan kleding is een beetje onzin, maar vooruit) een blouse van cavallaro. die hebben extra knoopjes en dan staat het niet zo "open" ter hoogte van je borsten
Hier ook, de helft weggedaan en de andere helft laten innemen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:38 schreef Jarno het volgende:
Over broeken gesproken, ze zakken trouwens echt letterlijk van m'n reet de laatste tijd..
Oneens.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:56 schreef Stormqueen het volgende:
En je bent 31. Dan wordt het ook wel tijd om groot te zijn
Volwassenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:56 schreef Stormqueen het volgende:
En je bent 31. Dan wordt het ook wel tijd om groot te zijn
mwah.. je kan niet altijd in een studenten leven blijven hangen.. bepaalde verantwoordelijkheden moet je nemen en daar naar reagerenquote:
dat dus!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mwah.. je kan niet altijd in een studenten leven blijven hangen.. bepaalde verantwoordelijkheden moet je nemen en daar naar reageren
en L_S.. succes meid! je kan het!
nou zal er idd vast wel een hoop van waar zijn, maar zwelgen in je ongeluk helpt je ook niet vooruit ..quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Criminologie. Ik heb mijn bachelor en alle mastervakken. Toen ik net naar Engeland was geweest voor mijn veldwerk (onderzoek onder Arsenal supporters) werd ik ziek. Dat heeft ruim 1,5 jaar geduurd. Ik ben nooit iemand met een ijzeren discipline geweest, dat was de hele reden dat ik uberhaupt naar de uni ging toen ik mijn HBO (marketing) had afgerond. In de jaren op de uni heb ik redelijk veel te verduren gehad maar uiteindelijk was ik wel waar ik wilde zijn. In het laatste jaar ging ik naar alle colleges, had ik een geniale manier van studeren en aantekeningen maken ontwikkeld, haalde ik mijn tentamens in één keer met goede cijfers en was ik gewoon trots op mezelf. Vooral dat laatste was de bedoeling, ik had me bewezen.
Toen werd ik dus ziek en heb ik daardoor 1,5 jaar op de bank gelegen. Bijna letterlijk. Ik heb serieus alle 10 de seizoenen (32 afleveringen per stuk) van Beverly Hills en nog veel meer BS series gezien. Zulk gedrag went dus heel erg en nu kost het me verschrikkelijk veel moeite om weer van die bank te komen. Het is ook gewoon moeilijk te accepteren dat ik nu ineens een stuk ouder ben, al mijn klasgenoten zijn afgestudeerd en dat ik overall een stuk minder energie heb dan ik ooit had. Maar niet zo weinig dat ik niets meer van mijn leven kan maken. Daarbij kan ik waarschijnlijk geen mooie carriere meer krijgen vanwege leeftijd, gebrek aan ervaring en niet fulltime meer kunnen werken. En natuurlijk de geweldige econimie. En bladiebladiebla, klagerdeklaag boehoehoe wat ben ik zielig. Niet dus!
hahahah..quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:02 schreef Jarno het volgende:
Mooie carrieries zijn dik overrated, criminologie lijkt me iig een stuk boeiender als iets kut als economie of bedrijfskunde en begin 30 is echt niet te oud voor een leuke baan, zelfs nu.
De wereld ligt aan je voeten dus.
En er is niks stompzinniger dan van die 30+'ers die opeens heel Volwassen en Verantwoord gaan doen. Dodelijk. Dat je je druk kunt maken om de kleur van je aanrechtblad of de beplanting in je tuin. Bleeeeech. Voor je het weet stem je VVD.
het gaat vooral om je eigen keuzes maken en je eigen centen verdienen imo. Niks met aanrechtbladen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:02 schreef Jarno het volgende:
Mooie carrieries zijn dik overrated, criminologie lijkt me iig een stuk boeiender als iets kut als economie of bedrijfskunde en begin 30 is echt niet te oud voor een leuke baan, zelfs nu.
De wereld ligt aan je voeten dus.
En er is niks stompzinniger dan van die 30+'ers die opeens heel Volwassen en Verantwoord gaan doen. Dodelijk. Dat je je druk kunt maken om de kleur van je aanrechtblad of de beplanting in je tuin. Bleeeeech. Voor je het weet stem je VVD.
Zoals afvallen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
De moed heb ik nog niet helemaal maar ik ga het maar gewoon doen. Dan is het maar niet leuk. Er zijn zoveel dingen die wel moeten gebeuren niet leuk.
uiteindelijk wordt alles er juist leuker door!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
De moed heb ik nog niet helemaal maar ik ga het maar gewoon doen. Dan is het maar niet leuk. Er zijn zoveel dingen die wel moeten gebeuren niet leuk.
Ach, iedereen is het op een bepaald nivo en op een bepaalde manier. Maar ik ben allergisch voor uitspraken als 'als je 30 bent moet je groot worden'. Fuck that.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
uiteindelijk wordt alles er juist leuker door!
En papa jarno moet niet zo schoppen tegen iets wat ie zelf eigenlijk ook is, met je papadag
Gecondoleerd.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh ja, ik ben trouwens altijd al VVD gestemd
Nee, maar je blijft nu hangen in je eigen interpretatie. Als je dertig bent moet je onderhand je eigen keuzes kunnen maken en er achter staan en zelfredzaam zijn. WAT je kiest zal me worst wezen, als je maar iets doet. Je achter excuzen verschuilen brengt je geen hol verder in het levenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:08 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ach, iedereen is het op een bepaald nivo en op een bepaalde manier. Maar ik ben allergisch voor uitspraken als 'als je 30 bent moet je groot worden'. Fuck that.
Oh, maar dat doen alle fokkersquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Practice what you preachIk ben dus zo heel erg voor eigen verantwoordlijkheid enzo
![]()
Daar kreeg ik gisteren ook flink over op mijn lazer. Ik schijn nogal veel over anderen te lullen en zelf minstens zo erg te zijn
Bewust niet studeren kan ook een keuze zijn toch.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, maar je blijft nu hangen in je eigen interpretatie. Als je dertig bent moet je onderhand je eigen keuzes kunnen maken en er achter staan en zelfredzaam zijn. WAT je kiest zal me worst wezen, als je maar iets doet. Je achter excuzen verschuilen brengt je geen hol verder in het leven
Liberaal en militair heeft natuurlijk níks met elkaar te maken. Sterker, het geweldsmonopolie van de overheid (dmv politie en leger) staat haaks op liberale grondbeginselen. (En daarom is de VVD ook geen liberale partij).quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:10 schreef Stormqueen het volgende:
En ja, ik ben ook van het liberale front, maar ik kom dan ook uit een militaire familie
Nee, zo was het helemaal niet. Ten eerste kwamen we er naderhand achter dat dit waarschijnlijk was wat ze nou een interventie noemenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:11 schreef Jarno het volgende:
[..]
Bewust niet studeren kan ook een keuze zijn toch.. Het klonk alsof je zo'n interventie (serieus.... wat?) een goed idee vond ómdat ze nu gekozen had (onder dwang, kennelijk) vóór die studie. Wánt dat doe je als je groot bent.
.
Verder wel eens met het laatste gedeelte van je post. Teveel gezwelg overal.
Nee, die interventies zijn handig omdat je dan ff realistisch naar je eigen gedrag kijkt.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:11 schreef Jarno het volgende:
[..]
Bewust niet studeren kan ook een keuze zijn toch.. Het klonk alsof je zo'n interventie (serieus.... wat?) een goed idee vond ómdat ze nu gekozen had (onder dwang, kennelijk) vóór die studie. Wánt dat doe je als je groot bent.
.
Verder wel eens met het laatste gedeelte van je post. Teveel gezwelg overal.
Militair en rooie linkse rukkers nog minder.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:12 schreef Jarno het volgende:
[..]
Liberaal en militair heeft natuurlijk níks met elkaar te maken. Sterker, het geweldsmonopolie van de overheid (dmv politie en leger) staat haaks op liberale grondbeginselen. (En daarom is de VVD ook geen liberale partij).
Dan ben je gewoon rechts-conservatief ipv liberaal. Mag ook hoor, het is een vrij landquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Militair en rooie linkse rukkers nog minder.
Welnee, ik heb een grote stoere bek online maar in werkelijkheid ben ik ook maar een klein onzeker meisjequote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
SQ, ik wil later jou worden als ik groot ben!
Klopt, dat ben ikquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:16 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon rechts-conservatief ipv liberaal. Mag ook hoor, het is een vrij land.
Dit klinkt dan wel weer goedquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
En sowieso, waarom zou je een paar maanden voor de eindstreep afhaken? Dat is gewoon dom en ik weet dat ik daar de rest van mijn leven spijt van blijf houden. Dat is waarom ik het af moet maken, niet omdat het zo hoort ofzo.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Welnee, ik heb een grote stoere bek online maar in werkelijkheid ben ik ook maar een klein onzeker meisje
Dat ging snel!quote:
quote:En ja, ik ben ook van het liberale front, maar ik kom dan ook uit een militaire familie
Da's helemaal waarquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]Dat weet ik wel
![]()
Ik bedoel meer dat die schop me uiteindelijk op een leuke plaats brengt. En dat heb ik zelf in de hand.
JAAAA we zitten vanuit de nagellakslowchat ook al plannen te bekokstoven om een extreme couponing trip naar de VS te makenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Extreme couponing![]()
Dat is nou iets waar ik serieus supergoed in zou zijn. Heel jammer dat dat hier niet kan.
Ik wil graag voorkomen dat mensen denken VVD te moeten stemmen ómdat ze liberaal zijn (als ze dat echt zijn dus). Hardnekkig misverstand. Waarmee ik niet wil zeggen dat mensen geen VVD mogen stemmen, vooral doen.quote:
En je kinderen rekruteren om bonnen te knippenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik wil mee! Dan lak ik mijn nagels ook wel voor een keertje.
Het lijkt me echt geweldig. Dan kan ik allemaal leuk de hele dag mijn stockpile organisen en netjes houden. En een beetje op allerlei fora ideetjes op doen. En lekker op mijn luie reet voor de televisie gaan zitten knippen en met mijn map spelen. En bovenal: lijstjes maken!
Doe ik dus ook niet meer. Ik mag Mark graag maar ze zijn mij veel te conservatief geworden. Dus krijgen ze mijn stem niet meer. Go Alexander dan maar.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:22 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik wil graag voorkomen dat mensen denken VVD te moeten stemmen ómdat ze liberaal zijn (als ze dat echt zijn dus). Hardnekkig misverstand. Waarmee ik niet wil zeggen dat mensen geen VVD mogen stemmen, vooral doen..
Je zou er inderdaad bijna kinderen voor maken ja. Die passen ook lekker makkelijk in een container.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En je kinderen rekruteren om bonnen te knippen
Neuh, ach, voor de gemeenteraad stem ik standaard CDA omdat dat de enige fractie is die interesse toont in onze activiteiten als bewonersorganisatie. Landelijk verschilt het per keer.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:22 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik wil graag voorkomen dat mensen denken VVD te moeten stemmen ómdat ze liberaal zijn (als ze dat echt zijn dus). Hardnekkig misverstand. Waarmee ik niet wil zeggen dat mensen geen VVD mogen stemmen, vooral doen..
Rutte is voor mij ook zo keihard door de mand gevallen, afkomstige uit de liberale, haast vrijzinnige tak van de VVD maar wordt nu volkomen gepiepelt door klojo's als Teeven en Opstelten. Zonde.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Doe ik dus ook niet meer. Ik mag Mark graag maar ze zijn mij veel te conservatief geworden. Dus krijgen ze mijn stem niet meer. Go Alexander dan maar.
En ze kunnen je karretjes duwen als je je 120 pakken schijtlint gaat halenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Je zou er inderdaad bijna kinderen voor maken ja. Die passen ook lekker makkelijk in een container.
*stil*quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:20 schreef Stormqueen het volgende:
Om heel eerlijk te zijn boeit politiek me gewoon geen hol. Ik kijk liever TLC. Shoot me.
120? Amateur!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En ze kunnen je karretjes duwen als je je 120 pakken schijtlint gaat halen![]()
Ik vind je stiekem een beetje leukquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:28 schreef Jarno het volgende:
TLC is de reden voor familiedrama's waarvan niemand achteraf weet hoe ze hebben kunnen gebeuren. Naast dans- en talentshows.
gelukkig val je niet onder de doelgroepquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:28 schreef Jarno het volgende:
TLC is de reden voor familiedrama's waarvan niemand achteraf weet hoe ze hebben kunnen gebeuren. Naast dans- en talentshows.
Gelukkig is wel het juiste woord ja.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gelukkig val je niet onder de doelgroep
Ik kan echt heel, heel, heel, heel slecht tegen stompzinnige tv. Echt van dat fantasieloze real life geleuter, of talentgebeuren. En als ik zeg heel slecht, dan op het allergische af. Van die John Williams shows, over failliete gezinnen of klussende echtgenoten... ik word niet snel aggressief maar van dat soort drek... Bah. We zijn veel te dol op stompzinnigheid hier in dit land. We hoeven echt niet allemaal 's avonds een Mulisch erbij te nemen maar kom op zeg... beetje respect voor je bovenkamer, het is net als met eten, wat je er in stopt, komt er uit.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb overigens nog nooit naar TLC gekeken. Ik doe principieel niet aan tv kijken, ik heb internet. Ik kijk alleen journaals, DWDD en P&W op tv.
Ik zie er op twitter genoeg voorbij komen die werkelijk élke dansshow of drekshow meepikken én er uitvoerig lang over doorleuteren, over elke danspas, over elke uitspraak, en lekker schande spreken met elkaar.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kijk ook niet de hele dag stomme tv, 1 showtje per dag is voldoende voor me
Dat klinkt als iets waar ik erg veel plezier uit zou halenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik wil mee! Dan lak ik mijn nagels ook wel voor een keertje.
Het lijkt me echt geweldig. Dan kan ik allemaal leuk de hele dag mijn stockpile organisen en netjes houden. En een beetje op allerlei fora ideetjes op doen. En lekker op mijn luie reet voor detelevisie computer gaan zitten knippen en met mijn map spelen. En bovenal: lijstjes maken!
Good busy!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Suffe tv.
En blij, mijn elimineer-de-rotzooi-aanpak heeft succes, twee kilo eraf, vijf totaal nu.
Da's goedquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:42 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik zie er op twitter genoeg voorbij komen die werkelijk élke dansshow of drekshow meepikken én er uitvoerig lang over doorleuteren, over elke danspas, over elke uitspraak, en lekker schande spreken met elkaar.
Ik zeg niet per sé dat die mensen dood moeten hoor. Maar als de revolutie komt... hangen we ze apart, ok?
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:48 schreef Jarno het volgende:
Als ik een TLC kijker eh, vrouw, was dan was ik vandaag ongesteld geloof ik.
Serieus, mijn vriend zou dit gezegd kunnen hebben. Ik doe een klein beetje aan reality maar het moet wel ergens over gaan. Wie is de Mol, Peking Express, The Amazing Race en Survivor. En dus Extreme Couponing als extreme guilty pleasure.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:36 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik kan echt heel, heel, heel, heel slecht tegen stompzinnige tv. Echt van dat fantasieloze real life geleuter, of talentgebeuren. En als ik zeg heel slecht, dan op het allergische af. Van die John Williams shows, over failliete gezinnen of klussende echtgenoten... ik word niet snel aggressief maar van dat soort drek... Bah. We zijn veel te dol op stompzinnigheid hier in dit land. We hoeven echt niet allemaal 's avonds een Mulisch erbij te nemen maar kom op zeg... beetje respect voor je bovenkamer, het is net als met eten, wat je er in stopt, komt er uit.
Ik heb geen tv, maar die titels. omgquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh ja, ik heb ook Sister Wives gedownload uit interesse voor polygamie
Ja, goed he! Ik heb de serie Big Love (super goede serie btw) gekeken, ging ook over polygamie maar uiteraard fictief. Ik vind het echt reuze interessant, vandaar dat ik ook Sister Wives heb binnengehengeld. Maar ik kijk dus al veel te veel crap dus ik denk dat ik heb nog even in de ijskast zet. Voor als ik mijn been breek ofzo.quote:
ik vind dat witte jurkje leukquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:34 schreef Stormqueen het volgende:
Mochten er nog slinkenden zijn die voor weinig geld wat zomerkleding nodig hebben om de maten te overbruggen:
[TK] Plus size dameskleding maat 48
Buitenkant 70% katoen/30% zijde, binnenjurk 100% katoenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik vind dat witte jurkje leuk![]()
wat voor stof is dat?
me wantsquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Buitenkant 70% katoen/30% zijde, binnenjurk 100% katoen
Is maar een oplossing voorquote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zeker een leuk jurkje, vind het best jammer dat ie niet meer past
Da's stom. Geen doorstart of andere mogelijkheden?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:20 schreef Sarabi het volgende:
Net een brief gekregen dat ze onze dansschool gaan sluiten.
Erg onverwacht dus we zijn nogal vol ongeloof.
Wat ontzettend zuur!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:20 schreef Sarabi het volgende:
Net een brief gekregen dat ze onze dansschool gaan sluiten.
Erg onverwacht dus we zijn nogal vol ongeloof.
Daar zegt de brief helemaal niets over wat ik echt heel vreemd vind.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Da's stom. Geen doorstart of andere mogelijkheden?
Je steekt de stekker van de friteuse in het stopcontact. Je wacht tot het lampje groen wordt. Je keilt de friet in de friteuse. Je wacht 5 minuten. Je haalt de friet er uit.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:43 schreef summer2bird het volgende:
Hoe kan het dat ik nu alweer honger heb
En ik heb alweer zin in meer patat
Gelukkig weet ik niet hoe je patat bakt
Waarbij de laatste variant altijd de voorkeur geniet. Mits je niet te ver hoeft tequote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je steekt de stekker van de friteuse in het stopcontact. Je wacht tot het lampje groen wordt. Je keilt de friet in de friteuse. Je wacht 5 minuten. Je haalt de friet er uit.
Ovenvariant:
Je verwamt de oven voor. Je keilt de friet in de oven. Je wacht 30 minuten. Je haalt de friet er uit.
Luiemensenvariant:
Je loopt naar de frietboer. Je bestelt friet. Je wacht 5 minuten. Je neemt de friet mee.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:20 schreef Jarno het volgende:
[..]
Waarbij de laatste variant altijd de voorkeur geniet. Mits je niet te ver hoeft te. lopen
.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:00 schreef Isabeau het volgende:
Vriend & ik lopen door de supermarkt.
Ik: zullen we milkshakes maken?
Komt er echt op dat moment een héél dikke mevrouw langs.
Ik: Of niet.
Die mevrouw moet maar gewoon elke dag als ik daar ben boodschappen komen doen
niemand in de straat met startkabels?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:23 schreef J0ycie88 het volgende:
Kutzooi... Heel de de lichten aan laten staan van de auto... Accu leeg! Kan wel janken!
Oh da's wel kudt.... ANWB bellen?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:27 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik sta op mijn werk.. Mijn vader ging het nog even vragen in de straat anders denkt mijn supervriendje dat hij hem wel aangeduwd krijgt.. Nou ik denk het niet.. Leger kan niet namelijk!!
Waarde auto 500?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:26 schreef Stormqueen het volgende:
wij hebben ook een prijs liggen voor onze blikschade. 3500 euro![]()
![]()
Nee hoorquote:
Zo, dat is balen zegquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:23 schreef J0ycie88 het volgende:
Kutzooi... Heel de de lichten aan laten staan van de auto... Accu leeg! Kan wel janken!
Ik hoop niet dat dit een voorbode is voor mijn weekend hahha!quote:
Voor het aanduwen maakt dat niet uit, blijft even zwaar en duurt niet langer.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:27 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik sta op mijn werk.. Mijn vader ging het nog even vragen in de straat anders denkt mijn supervriendje dat hij hem wel aangeduwd krijgt.. Nou ik denk het niet.. Leger kan niet namelijk!!
voor die megane?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:04 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb startkabels gekregen van vriendje. Ik gebruik ze maandelijks.
Nee. Ik heb een alto, maar er zit geen piep in bij lichten aan laten staan. Dus dat vergeet ik gewoon standaard.quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:06 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee. Ik heb een alto, maar er zit geen piep in bij lichten aan laten staan. Dus dat vergeet ik gewoon standaard.
Dat moet je inbouwen das werk , dat haat ik + 2 linkerhandenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:23 schreef Sometimes het volgende:
Zo'n piepje kost minder dan een setje startkabels!
Ieder z'n vak !quote:
Ben je al langs een Turk geweest?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:26 schreef Stormqueen het volgende:
wij hebben ook een prijs liggen voor onze blikschade. 3500 euro![]()
![]()
nee, we gaan morgen Ff verder shoppenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:13 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Ben je al langs een Turk geweest?
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, we gaan morgen Ff verder shoppen
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:32 schreef Tink89 het volgende:
Haha, wij hebben gelukkig wel een piepje
Ben bij Peek en Cloppenburg geslaagd btw, in maat 44!![]()
Xx
Bij mijn auto uit 1993 gebeurde dat nietquote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind het ook echt ONbegrijpelijk dat niet bij alle auto's de lichten gewoon vanzelf uitgaan als je de auto uitzet.
Dat was bij mijn eerste auto echt ideaal.
Oooh dat jurkje! Ik weet nog heel goed dat ik 4 jaar geleden 10kg kwijt was, toen ik dat jurkje bij de V&D aantrok was ik helemaal verliefd en stond er foto's van te maken in de paskamer.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik vind dat witte jurkje leuk![]()
wat voor stof is dat?
Heb je het jurkje nu van SQ gekocht?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:38 schreef Skaai het volgende:
Oooh dat jurkje! Ik weet nog heel goed dat ik 4 jaar geleden 10kg kwijt was, toen ik dat jurkje bij de V&D aantrok was ik helemaal verliefd en stond er foto's van te maken in de paskamer.
Ik heb er goede herrineringen aan op een of andere manier haha, ik heb het jurkje niet gekocht (vond 'm te duur) maar dankzij dat jurkje heb ik er nog veel meer gekocht daarna
-edit- ik heb de foto nog
[ afbeelding ]
Hoelang duren die periodes van je best doen? Kan best zijn dat je het iets langer vol moet houden.quote:Op zondag 20 mei 2012 10:34 schreef Sometimes het volgende:
Ik hang al een poosje rond hetzelfde gewicht, ongeacht of ik heel erg mijn best doe of dat ik mezelf eens te buiten ga.
Denk dat ik daar de komende weken even vrede mee heb (met op gewicht blijven).
Half juni een weekje "gezondheidsvakantie", dat is een heel mooi moment om weer door te gaan.
Waarschijnlijk niet lang genoeg...quote:Op zondag 20 mei 2012 10:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hoelang duren die periodes van je best doen? Kan best zijn dat je het iets langer vol moet houden.
Maar als je er even vrede mee hebt is dat ook fijn.
Een weekje veel bewegen en onder begeleiding alleen sapjes van fruit en groente drinken.quote:Wat voor soort vakantie is dat?
Dat zou ik echt niet kunnen/willen. Maar dat zal wel helpen om weer te beginnenquote:Op zondag 20 mei 2012 12:19 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet lang genoeg...
Het is nu goed in balans en ook heel goed te doen.
Het geeft even rust om niet te moeten.
[..]
Een weekje veel bewegen en onder begeleiding alleen sapjes van fruit en groente drinken.
Kijk er enorm naar uit, even een mentale en fysieke reset.
Klinkt niet echt als een aanrader als ik eerlijk moet zijn. Al dat gesteggel met sapjes en dieten. Mensen, doe toch NORMAAL...quote:Op zondag 20 mei 2012 12:19 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet lang genoeg...
Het is nu goed in balans en ook heel goed te doen.
Het geeft even rust om niet te moeten.
[..]
Een weekje veel bewegen en onder begeleiding alleen sapjes van fruit en groente drinken.
Kijk er enorm naar uit, even een mentale en fysieke reset.
Ja, maar ik kom gewoon dan niet op genoeg kcals en op drukke tijden heb ik soms behoefte aan iets voedzamer dan dat.quote:Op zondag 20 mei 2012 13:55 schreef Silmarwen het volgende:
Rijstwafels tikken echt amper aan. Kun je je fruit niet snijden ofzo en in een klein bakje doen ofzo? Dat eet makkelijker tussen college's in? Of een boterham ofzo.
Noten, eitjes, gerookte zalm of makreelquote:Op zondag 20 mei 2012 14:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, maar ik kom gewoon dan niet op genoeg kcals en op drukke tijden heb ik soms behoefte aan iets voedzamer dan dat.
En dan weer een week keihard werken om de schade in te halen.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:43 schreef Tink89 het volgende:
Pfft, ik wil het niet hebben over dit weekend. Eet alles wat los en vast zit, heb gisteren 3 wodka-cola op *en ik ben dat meisje dat nooit, of iig zelden, drinkt*. Was meimarkt hier, waren om 4 uur thuis nadat we frietjes gehad hadden. Net kwamen bij het klus-spullen-shoppen langs de MacDonalds en wilde vriendjelief een McFlurry... Toen kon ik de frietjes niet laten. Wel alleen een klein frietje zonder mayonaise.
Vanavond eten we Chinees btw
Morgen een nieuwe dag met nieuwe kansenquote:Op zondag 20 mei 2012 15:43 schreef Tink89 het volgende:
Pfft, ik wil het niet hebben over dit weekend. Eet alles wat los en vast zit, heb gisteren 3 wodka-cola op *en ik ben dat meisje dat nooit, of iig zelden, drinkt*. Was meimarkt hier, waren om 4 uur thuis nadat we frietjes gehad hadden. Net kwamen bij het klus-spullen-shoppen langs de MacDonalds en wilde vriendjelief een McFlurry... Toen kon ik de frietjes niet laten. Wel alleen een klein frietje zonder mayonaise.
Vanavond eten we Chinees btw
Het mag allemaal best hoor. Alleen er zitten veel suikers in, vooral ananas. Alleen toegevoegde suikers moet je zo min mogelijk eten, maar ik zou niet weten waarom je geen fruit mag eten.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:23 schreef redboyke het volgende:
ik weet dat je geen bananen en druiven moogt eten maar mag ananas eigenlijk wel?
Volgens mij mag je gewoon al het fruit eten, mits je het met maten doet en genoeg afwisselt. Als je elke dag een kilo ananassen eet is het niet goed, maar als je het afwisselt met minder zoet fruit is er niks aan de handquote:Op zondag 20 mei 2012 16:23 schreef redboyke het volgende:
ik weet dat je geen bananen en druiven moogt eten maar mag ananas eigenlijk wel?
met veel bewegen zouden die dingen mss geen kwaad kunnen maar ik durf niet buiten te komen en daardoor beweeg ik ook niet veel heb ook geen motivatie om door te zetten had een springtouw gekocht en had gedacht voor elke dag paar keer te doen maar ik kan mezelf niet motiveren om me eraan te houdenquote:Op zondag 20 mei 2012 16:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Tja... ik ben niet zo anti-suikers. Fruit bevat veel vitamines en anti-antioxidanten. Je lijf heeft ook suikers nodigIk eet al het fruit dat ik wil en val erop af.
Dat is zeker een lastige situatie. Met afvallen is het niet zo dat je enkel je gewicht aanpakt, maar eigenlijk heel je levensstijl. Als je alleen als een gek loopt te diëten en jezelf van alles ontzegt heeft het geen zin. Weinig bewegen betekend niet dat je, jezelf moet uithongeren of alles moet ontzeggen.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:54 schreef redboyke het volgende:
[..]
met veel bewegen zouden die dingen mss geen kwaad kunnen maar ik durf niet buiten te komen en daardoor beweeg ik ook niet veel heb ook geen motivatie om door te zetten had een springtouw gekocht en had gedacht voor elke dag paar keer te doen maar ik kan mezelf niet motiveren om me eraan te houden
omdat ik dicht bij de 100 zat en ik vind dat toch wel een mijlpaal waar je niet over mag gaan en omdat ik vind dat ik nu hevig adem en ik voel me sowieso niet lekker in m'n vel maar met overgewicht nog minder.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is zeker een lastige situatie. Met afvallen is het niet zo dat je enkel je gewicht aanpakt, maar eigenlijk heel je levensstijl. Als je alleen als een gek loopt te diëten en jezelf van alles ontzegt heeft het geen zin. Weinig bewegen betekend niet dat je, jezelf moet uithongeren of alles moet ontzeggen.
Ik vraag me eerlijk gezegd wel af of je er al aan toe bent om heel je levensstijl te veranderen? Waarom wil je afvallen?
Hm... helemaal goed vind ik je situatie niet klinkenquote:Op zondag 20 mei 2012 17:29 schreef redboyke het volgende:
[..]
omdat ik dicht bij de 100 zat en ik vind dat toch wel een mijlpaal waar je niet over mag gaan en omdat ik vind dat ik nu hevig adem en ik voel me sowieso niet lekker in m'n vel maar met overgewicht nog minder.
In principe mag je gewoon alles eten. Als je maar afwisselt en er bij nadenkt. Gezond eten is afwisselingquote:Op zondag 20 mei 2012 17:29 schreef redboyke het volgende:
[..]
omdat ik dicht bij de 100 zat en ik vind dat toch wel een mijlpaal waar je niet over mag gaan en omdat ik vind dat ik nu hevig adem en ik voel me sowieso niet lekker in m'n vel maar met overgewicht nog minder.
@Sarabi ik durf dat wel eten. dat waren eigenlijk de enige fruiten dat ik graag eet maar sinds die dieetiste ben ik alleen maar gefocused op wat ik niet mag eten
Lijkt me geen fijne dietist als het zo streng is.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:29 schreef redboyke het volgende:
[..]
@Sarabi ik durf dat wel eten. dat waren eigenlijk de enige fruiten dat ik graag eet maar sinds die dieetiste ben ik alleen maar gefocused op wat ik niet mag eten
je kan toch moeilijk een ander kiezen tot die persoon wel zegt wat je wil horen.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Lijkt me geen fijne dietist als het zo streng is.
Doe eens een voorbeeld van wat je eet op een dag.
En nu antwoord op de andere vraagquote:Op zondag 20 mei 2012 18:04 schreef redboyke het volgende:
[..]
je kan toch moeilijk een ander kiezen tot die persoon wel zegt wat je wil horen.
kan ze in ieder geval niet veranderen. aan de ene kant is het goed en nietgoed jij zou mss een banaan opeten en ik zou er al direct 3 pakken dus mss dat ze daarom zei geen banaan.
in de week heb ik niet te kiezen maar meestal is datquote:
en de rest van de dag?quote:Op zondag 20 mei 2012 18:18 schreef redboyke het volgende:
[..]
in de week heb ik niet te kiezen maar meestal is dat
Groentesoep (met 1000 verschillende namen maar meestal toch hetzelfde)
aardappelpuree
vis of vlees naar gelang wat er op menu staat
bij vis krijg je er nog een klein slaatje bij
en een dessert zonder suicker meestal pudding ofzo of griesmeel
als ik thuis ben en zeker in de zomer eet ik liever sla dan warm eten
dus heb ik gisteren en vandaag sla gegeten met komkommer en aardappelen en tonijn uit eigen sap
en met azijn. vrijdag avond was het rijst met kip en princess bonen.
en ik snoep al een tijdje nietmeer en sinds 2 april gestopt met roken en dat gaat goed heb sindsdien ook nietmeer gerookt ook al is de drang er soms dagelijks.
was ik vergetenquote:Op zondag 20 mei 2012 18:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
en de rest van de dag?
Jammer dat je vandaag geen groente eet, sla en komkommer tikt natuurlijk niet echt aan.
k'zal het maar ineens zeggen want anders blijven jullie dingen vragenquote:Op zondag 20 mei 2012 18:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Waarom sta je (standaard?) pas om 11 uur op?
Komt zeker vaak voorquote:Op zondag 20 mei 2012 18:45 schreef Madame_Paon het volgende:
Hij is offline gegaan.
Er zijn best veel mensen met MCDD, PDD-NOS, schizofrenie, bipolaire stoornis, etc. die problemen hebben met hun gewicht door de medicijnen die je dan moet slikken.
Daar kun je echt heel veel door aankomen (sommige mensen komen er wel 40 kilo door aan).
Rotdingen zijn het.
Maar wat is dan wel een goede manier?quote:Op zondag 20 mei 2012 18:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Komt zeker vaak voor
Maar of een normale dietist en dit forum dan de beste manier zijn om af te vallen vraag ik me af.
Herkenbaar, maar dat betekend niet dat je, je gewicht niet kan controleren. Je moet er gewoon wat meer op lettenquote:Op zondag 20 mei 2012 18:45 schreef Madame_Paon het volgende:
Hij is offline gegaan.
Er zijn best veel mensen met MCDD, PDD-NOS, schizofrenie, bipolaire stoornis, etc. die problemen hebben met hun gewicht door de medicijnen die je dan moet slikken.
Daar kun je echt heel veel door aankomen (sommige mensen komen er wel 40 kilo door aan).
Rotdingen zijn het.
Via iemand die meer van de situatie af weet.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:57 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Maar wat is dan wel een goede manier?
Ik ben zelf ook ruim 20 kilo aangekomen door zulke medicatie.
En ik heb er echt een stronthekel aan als mensen die niet weten waar ze over praten, roepen dat het vast je eigen schuld is.
Risperdal is inderdaad een ramp, al werd ik het meeste beroerd van dixerit (ik was inderdaad rustig, behalve dat mijn hart tussen mijn oren zatquote:Op zondag 20 mei 2012 19:00 schreef summer2bird het volgende:
Risperdal, dat was het slechtste wat ik ooit heb geslikt qua lichaam.
Melkklieren die gingen ontwikkelen, heel veel aankomen, pijn op den borst, moeite hebben met praten
Ritalin was ook al zo'n feest.
Loop je half stoned rond.
Ooit een keer slaapmedicatie gehad, iets met Pam (geen oxazepam!, dacht temazepam)
Ik lag binnen een half uur knock out op de grond te snurken, liep half dronken door het huis heen
Ik slik nu Cymbalta, Pipamperon en spul wat mijn hoofdpijn weghoudt (naam vergetenquote:Op zondag 20 mei 2012 19:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Risperdal is inderdaad een ramp, al werd ik het meeste beroerd van dixerit (ik was inderdaad rustig, behalve dat mijn hart tussen mijn oren zat).
Nu doe ik het al zestien jaar goed op clonidine (je komt er op aan en hebt een belachelijk lage bloeddruk en hartslag, maar ik functioneer perfect erop)
Eehm jawelquote:Op zondag 20 mei 2012 19:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Misschien weer iets voor een spin-off? Met alle respect voor jullie problemen door medicijngebruik, maar dat heeft niets te maken met "gewoon" af willen vallen imo.
http://www.wehkamp.nl/dam(...)&SM=0&F=1_2_19_4_17_ ?quote:Op zondag 20 mei 2012 19:21 schreef lezzer het volgende:
Ik ga het gewoon hier vragen, want ik word er knettergek van.
Ik ben op zoek naar nette blouses, "voor onder een colbert/blaser/jasje", maat 44.
Waar koop ik die?
Als ik grote maten kijken bij online shoppingsites krijg ik heel vaak tunieken, en ik zoek helemaal geen tunieken. Ik moet gewoon een paar fatsoenlijke bloesjes hebben
Helpdank
Als ik gewoon eens de discipline had om 10kg af te vallen was ik van heel dat gezeik af, I know![]()
Check, die heb ik gehadquote:Op zondag 20 mei 2012 19:24 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
http://www.wehkamp.nl/dam(...)&SM=0&F=1_2_19_4_17_ ?
Maar bij C&A en Wehkamp kan ik die info nooit vinden om eerlijk te zijnquote:Op zondag 20 mei 2012 19:33 schreef Madame_Paon het volgende:
Borstomvang, tailleomvang en heupomvang opmeten.
Dan kun je via de maattabellen checken welke maat je bij welk kledingstuk nodig hebt.
En er staat ook weleens bij of iets kleiner of groter uitvalt.
quote:Op zondag 20 mei 2012 20:22 schreef lezzer het volgende:
V
edit, oh, dit is een andere reeks.
Die maattabel hè, ik blijk dus niet in proportie. Godsamme wat zou ik fantastisch kunnen baren zeg
Tja... hoe zwaar of licht ik ben. Ik heb een cup B (net een B)quote:Op zondag 20 mei 2012 20:45 schreef lezzer het volgende:
Nou ja, ik ben niet onbedeeld gebleven hoor, laat dat helder zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door Vicky op 21-05-2012 07:40:50 ]♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.op en vol goede moed de nieuwe week in!
Lekker bijgetankt ook deze 4 dagen en de zon schijnt! Dus alle ingrediënten voor een beetje zelfbeheersing
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op maandag 21 mei 2012 07:34 schreef Vicky het volgende:
Even jubelen hoor!weer een oude spijkerbroek maat 44 die past
En weer taille en voorgevel ipv vetrolMaat 44SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.echt??
Had je 38 gegeven
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Oh ik had d'r gewoon gegeven whehehehehe.quote:
jij zou dr geven dus J ?quote:Op maandag 21 mei 2012 08:12 schreef Jarno het volgende:
[..]
Oh ik had d'r gewoon gegeven whehehehehe.
Dat zei ik?quote:
ik zeg doen ?quote:
dankjequote:
Nou ik wacht nog ff denk ik?quote:
op vick ? of op dr maatje 38 ?quote:
Nee het is maandag en ik heb m'n koffie nog niet op? Dus zo rond een uurtje of 10 kan ik wel denk ik?quote:
jij doet niet aan sex voor 10 uur ?quote:Op maandag 21 mei 2012 08:22 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee het is maandag en ik heb m'n koffie nog niet op? Dus zo rond een uurtje of 10 kan ik wel denk ik?
Nou ik wil iig ff mn bakkie doen?quote:
opzich wel lekker koffie voor de sex ?quote:
Zonde dit.quote:
Ssssst! Openbaar forum hier!quote:
Oh dit is vast niet lief, maar geef jezelf een mooie nieuwe bh kado!quote:Op maandag 21 mei 2012 08:19 schreef Vicky het volgende:
[..]
dankje![]()
Mt 38 zal ik nooit redden.. Ik streef naar 40..
En weer taille en voorgevel ipv vetrolIk vind je er slanker uitzien dan iemand met maat 44.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is pindakaas slecht voor de lijn of juist niet?
Want er zitten wel heel veel calorieën en vetten in, maar weinig suikers.
En ik heb zo'n hekel aan die chronische beenvliesontsteking.Ik kan sowieso niet hardlopen, maar de laatste paar weken lukt het fietsen op de hometrainer soms ook niet omdat mijn benen dan gewoon veel te veel pijn doen.
Ik wil andere benen.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
Dat dacht ik ook meteen...quote:Op maandag 21 mei 2012 09:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh dit is vast niet lief, maar geef jezelf een mooie nieuwe bh kado!
Does the trick en je lijkt noggg slanker!
Niet meer, omdat ik nu wel in de gaten heb hoe het op lange termijn werkt.quote:Op maandag 21 mei 2012 09:19 schreef Tink89 het volgende:
Hebben jullie dat btw ook? Dat je enorm gedemotiveerd raakt als je niet (veel) aankomt van slecht eten? Ik denk nu "Hmmz, blijkbaar is chinees en friet niet zo erg, doen we volgend weekend weer"... niet echt de goede instelling
Misschien een stomme vraag, maar krijg je dan niet enorm last van je darmen en buik als je Chinees en patat eet? (ik heb vrijdag patat gegeten en nog altijd buikpijn en diarree)quote:Op maandag 21 mei 2012 09:19 schreef Tink89 het volgende:
Hebben jullie dat btw ook? Dat je enorm gedemotiveerd raakt als je niet (veel) aankomt van slecht eten? Ik denk nu "Hmmz, blijkbaar is chinees en friet niet zo erg, doen we volgend weekend weer"... niet echt de goede instelling
En weer taille en voorgevel ipv vetrolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wauw netjes hoor.. Maar ik vind je net zoals mi-tje slanker uit zien dan maatje 44 hoor...
Be happy with the little things in life
En weer taille en voorgevel ipv vetrolLekker wijf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
quote:
Sure!quote:
We hebben niet allemaal ons binnenwerk een paar jaar lopen verzieken schatquote:Op maandag 21 mei 2012 09:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Misschien een stomme vraag, maar krijg je dan niet enorm last van je darmen en buik als je Chinees en patat eet? (ik heb vrijdag patat gegeten en nog altijd buikpijn en diarree)
En als je het elke week eet is het niet speciaal meer
*schopt onder kont* Kom op Tink!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |