SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
Hier heb ik een hekel aan. Vooral dat laatste wat je zegt idd. Zelfde verhaal met mensen die een jointje oproken en dan overdreven gaan lachen en doen net of ze helemaal high zijnquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:22 schreef rowinesli het volgende:
Drinken kan leuk en gezellig zijn, maar mensen kennen hun grenzen vaak niet. Ook zie ik vaak mensen die het gaan overdrijven dat ze dronken zijn, bah bah
Wat is je budget?quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:03 schreef Tink89 het volgende:
Nog even uit t vorige topic: ik zoek een pak in maat 46. Iemand een tip voor een winkel?
quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:22 schreef rowinesli het volgende:
Drinken kan leuk en gezellig zijn, maar mensen kennen hun grenzen vaak niet.
Ik zou er niet te veel geld aan uitgeven, want ze is aan het afvallen.quote:
ik heb hier een pak van de peek en cloppenburg .. in maat 46quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:03 schreef Tink89 het volgende:
Nog even uit t vorige topic: ik zoek een pak in maat 46. Iemand een tip voor een winkel?
Vind ik niet, het mag wel 200 kosten, maar geen 500,-. Als 't goed is, past 't binnenkort niet meer.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:04 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik heb hier een pak van de peek en cloppenburg .. in maat 46
ven het "merk" opzoeken .. Montego..
ik vind em heerlijk zitten en draag de broek echt super vaak!
en idd afhankelijk van het budget ( en dat je afvalt en dus geen geld uit kan/wil geven aan kleding is een beetje onzin, maar vooruit) een blouse van cavallaro. die hebben extra knoopjes en dan staat het niet zo "open" ter hoogte van je borsten
Hier ook, de helft weggedaan en de andere helft laten innemen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:38 schreef Jarno het volgende:
Over broeken gesproken, ze zakken trouwens echt letterlijk van m'n reet de laatste tijd..
Oneens.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:56 schreef Stormqueen het volgende:
En je bent 31. Dan wordt het ook wel tijd om groot te zijn
Volwassenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:56 schreef Stormqueen het volgende:
En je bent 31. Dan wordt het ook wel tijd om groot te zijn
mwah.. je kan niet altijd in een studenten leven blijven hangen.. bepaalde verantwoordelijkheden moet je nemen en daar naar reagerenquote:
dat dus!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mwah.. je kan niet altijd in een studenten leven blijven hangen.. bepaalde verantwoordelijkheden moet je nemen en daar naar reageren
en L_S.. succes meid! je kan het!
nou zal er idd vast wel een hoop van waar zijn, maar zwelgen in je ongeluk helpt je ook niet vooruit ..quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Criminologie. Ik heb mijn bachelor en alle mastervakken. Toen ik net naar Engeland was geweest voor mijn veldwerk (onderzoek onder Arsenal supporters) werd ik ziek. Dat heeft ruim 1,5 jaar geduurd. Ik ben nooit iemand met een ijzeren discipline geweest, dat was de hele reden dat ik uberhaupt naar de uni ging toen ik mijn HBO (marketing) had afgerond. In de jaren op de uni heb ik redelijk veel te verduren gehad maar uiteindelijk was ik wel waar ik wilde zijn. In het laatste jaar ging ik naar alle colleges, had ik een geniale manier van studeren en aantekeningen maken ontwikkeld, haalde ik mijn tentamens in één keer met goede cijfers en was ik gewoon trots op mezelf. Vooral dat laatste was de bedoeling, ik had me bewezen.
Toen werd ik dus ziek en heb ik daardoor 1,5 jaar op de bank gelegen. Bijna letterlijk. Ik heb serieus alle 10 de seizoenen (32 afleveringen per stuk) van Beverly Hills en nog veel meer BS series gezien. Zulk gedrag went dus heel erg en nu kost het me verschrikkelijk veel moeite om weer van die bank te komen. Het is ook gewoon moeilijk te accepteren dat ik nu ineens een stuk ouder ben, al mijn klasgenoten zijn afgestudeerd en dat ik overall een stuk minder energie heb dan ik ooit had. Maar niet zo weinig dat ik niets meer van mijn leven kan maken. Daarbij kan ik waarschijnlijk geen mooie carriere meer krijgen vanwege leeftijd, gebrek aan ervaring en niet fulltime meer kunnen werken. En natuurlijk de geweldige econimie. En bladiebladiebla, klagerdeklaag boehoehoe wat ben ik zielig. Niet dus!
hahahah..quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:02 schreef Jarno het volgende:
Mooie carrieries zijn dik overrated, criminologie lijkt me iig een stuk boeiender als iets kut als economie of bedrijfskunde en begin 30 is echt niet te oud voor een leuke baan, zelfs nu.
De wereld ligt aan je voeten dus.
En er is niks stompzinniger dan van die 30+'ers die opeens heel Volwassen en Verantwoord gaan doen. Dodelijk. Dat je je druk kunt maken om de kleur van je aanrechtblad of de beplanting in je tuin. Bleeeeech. Voor je het weet stem je VVD.
het gaat vooral om je eigen keuzes maken en je eigen centen verdienen imo. Niks met aanrechtbladen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:02 schreef Jarno het volgende:
Mooie carrieries zijn dik overrated, criminologie lijkt me iig een stuk boeiender als iets kut als economie of bedrijfskunde en begin 30 is echt niet te oud voor een leuke baan, zelfs nu.
De wereld ligt aan je voeten dus.
En er is niks stompzinniger dan van die 30+'ers die opeens heel Volwassen en Verantwoord gaan doen. Dodelijk. Dat je je druk kunt maken om de kleur van je aanrechtblad of de beplanting in je tuin. Bleeeeech. Voor je het weet stem je VVD.
Zoals afvallen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
De moed heb ik nog niet helemaal maar ik ga het maar gewoon doen. Dan is het maar niet leuk. Er zijn zoveel dingen die wel moeten gebeuren niet leuk.
uiteindelijk wordt alles er juist leuker door!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
De moed heb ik nog niet helemaal maar ik ga het maar gewoon doen. Dan is het maar niet leuk. Er zijn zoveel dingen die wel moeten gebeuren niet leuk.
Ach, iedereen is het op een bepaald nivo en op een bepaalde manier. Maar ik ben allergisch voor uitspraken als 'als je 30 bent moet je groot worden'. Fuck that.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
uiteindelijk wordt alles er juist leuker door!
En papa jarno moet niet zo schoppen tegen iets wat ie zelf eigenlijk ook is, met je papadag
Gecondoleerd.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh ja, ik ben trouwens altijd al VVD gestemd
Nee, maar je blijft nu hangen in je eigen interpretatie. Als je dertig bent moet je onderhand je eigen keuzes kunnen maken en er achter staan en zelfredzaam zijn. WAT je kiest zal me worst wezen, als je maar iets doet. Je achter excuzen verschuilen brengt je geen hol verder in het levenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:08 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ach, iedereen is het op een bepaald nivo en op een bepaalde manier. Maar ik ben allergisch voor uitspraken als 'als je 30 bent moet je groot worden'. Fuck that.
Oh, maar dat doen alle fokkersquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Practice what you preachIk ben dus zo heel erg voor eigen verantwoordlijkheid enzo
![]()
Daar kreeg ik gisteren ook flink over op mijn lazer. Ik schijn nogal veel over anderen te lullen en zelf minstens zo erg te zijn
Bewust niet studeren kan ook een keuze zijn toch.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, maar je blijft nu hangen in je eigen interpretatie. Als je dertig bent moet je onderhand je eigen keuzes kunnen maken en er achter staan en zelfredzaam zijn. WAT je kiest zal me worst wezen, als je maar iets doet. Je achter excuzen verschuilen brengt je geen hol verder in het leven
Liberaal en militair heeft natuurlijk níks met elkaar te maken. Sterker, het geweldsmonopolie van de overheid (dmv politie en leger) staat haaks op liberale grondbeginselen. (En daarom is de VVD ook geen liberale partij).quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:10 schreef Stormqueen het volgende:
En ja, ik ben ook van het liberale front, maar ik kom dan ook uit een militaire familie
Nee, zo was het helemaal niet. Ten eerste kwamen we er naderhand achter dat dit waarschijnlijk was wat ze nou een interventie noemenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:11 schreef Jarno het volgende:
[..]
Bewust niet studeren kan ook een keuze zijn toch.. Het klonk alsof je zo'n interventie (serieus.... wat?) een goed idee vond ómdat ze nu gekozen had (onder dwang, kennelijk) vóór die studie. Wánt dat doe je als je groot bent.
.
Verder wel eens met het laatste gedeelte van je post. Teveel gezwelg overal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |