abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 mei 2012 @ 22:00:11 #1
319308 Tink89
To live is to dance
pi_111683407
Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: Gezonde ontbijt/lunch keuzes

*O* MEET *O*
We hebben het idee opgepakt om binnenkort een keer te gaan meeten.
Dit geven we nog verder vorm. Enthousiast? Meld het even!

Dieetclub-Meet
Wanneer? ergens in Mei ( nog nader te bepalen
Waar? Ergens centraal, de woonplaatsen zijn nu:
Utrecht
Den Haag
Groningen 2x
Maastricht
Dordrecht
Eindhoven
Tilburg
Enschede
Wat? Picknicken in een park met een wandeltocht er voor/na

Ik wil ook! Dat kan ;) Maak een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of één van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers Hieronder de deelnemers en de tickers!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  donderdag 17 mei 2012 @ 22:01:07 #2
358258 PhatBassBoom
Kankerharde kutjeslikker
pi_111683458
Ik drink niet.
If you want to accomplish anything in life, you can’t just sit back and hope that it will happen. You’ve got to make it happen! ~ Chuck Norris
  donderdag 17 mei 2012 @ 22:03:04 #3
319308 Tink89
To live is to dance
pi_111683561
Ik zit aan een mojito :)
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  donderdag 17 mei 2012 @ 22:03:51 #4
319308 Tink89
To live is to dance
pi_111683609
Nog even uit t vorige topic: ik zoek een pak in maat 46. Iemand een tip voor een winkel?
pi_111684572
Drinken kan leuk en gezellig zijn, maar mensen kennen hun grenzen vaak niet. Ook zie ik vaak mensen die het gaan overdrijven dat ze dronken zijn, bah bah
  donderdag 17 mei 2012 @ 22:27:29 #6
358258 PhatBassBoom
Kankerharde kutjeslikker
pi_111684896
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 22:22 schreef rowinesli het volgende:
Drinken kan leuk en gezellig zijn, maar mensen kennen hun grenzen vaak niet. Ook zie ik vaak mensen die het gaan overdrijven dat ze dronken zijn, bah bah
Hier heb ik een hekel aan. Vooral dat laatste wat je zegt idd. Zelfde verhaal met mensen die een jointje oproken en dan overdreven gaan lachen en doen net of ze helemaal high zijn :')
If you want to accomplish anything in life, you can’t just sit back and hope that it will happen. You’ve got to make it happen! ~ Chuck Norris
pi_111695051
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 22:03 schreef Tink89 het volgende:
Nog even uit t vorige topic: ik zoek een pak in maat 46. Iemand een tip voor een winkel?
Wat is je budget?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_111695110
ik drink af en toe een biertje . Thats it :P
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_111695155
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 22:22 schreef rowinesli het volgende:
Drinken kan leuk en gezellig zijn, maar mensen kennen hun grenzen vaak niet.
:@

Of althans. Ik ken ze wel. Maar ik ga er soms met heel veel plezier keihard over heen :@
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_111695172
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 08:36 schreef sigme het volgende:

[..]

Wat is je budget?
Ik zou er niet te veel geld aan uitgeven, want ze is aan het afvallen.

Tink, hoe lang ben je? En moet het een pak zijn, of is een mooie broek met een gilletje ook goed?

Vraag ik omdat ik die combo dus heb liggen in mt. 46, maar nu dus al ruim 2 jaar een mt. 42 ben :s
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_111695287
Ik vind alcohol echt helemaal geen fijn genotsmiddel. Een biertje af en toe, prima, een lekkere whisky om echt van te genieten, heerlijk, maar écht dronken zijn ben ik geen fan van.

Vanochtend 81 rond op de weegschaal, het gaat niet hard, maar het gaat dus. Toch de teugels maar weer een beetje aan proberen te trekken maar het onregelmatige nekt me een beetje daar in. Lijstje!

O: 2 x cracker vezelrijk met sandwichspread, glas optimel drink spul
T: appeltje met volkoren boterham en mager beleg
D: 3x volkoren boterham met mager beleg
B: lunchwandelen
T: banaantje
D: zelfgemaakte kipkerrie met meergranen rijst
T: kwarkje oid
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_111695311
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 22:03 schreef Tink89 het volgende:
ik heb hier een pak van de peek en cloppenburg .. in maat 46 ;)
ven het "merk" opzoeken .. Montego..

ik vind em heerlijk zitten en draag de broek echt super vaak!
en idd afhankelijk van het budget ( en dat je afvalt en dus geen geld uit kan/wil geven aan kleding is een beetje onzin, maar vooruit :@ ) een blouse van cavallaro. die hebben extra knoopjes en dan staat het niet zo "open" ter hoogte van je borsten :P

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  vrijdag 18 mei 2012 @ 09:32:07 #13
319308 Tink89
To live is to dance
pi_111695730
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 09:04 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

ik heb hier een pak van de peek en cloppenburg .. in maat 46 ;)
ven het "merk" opzoeken .. Montego..

ik vind em heerlijk zitten en draag de broek echt super vaak!
en idd afhankelijk van het budget ( en dat je afvalt en dus geen geld uit kan/wil geven aan kleding is een beetje onzin, maar vooruit :@ ) een blouse van cavallaro. die hebben extra knoopjes en dan staat het niet zo "open" ter hoogte van je borsten :P
Vind ik niet, het mag wel 200 kosten, maar geen 500,-. Als 't goed is, past 't binnenkort niet meer.

Het moet wel echt een jasje zijn. Heb een hekel aan blouses en kan een jasje ook over een coltruitje of shirtje dragen.

Anyway, ik heb besloten vandaag maar eens in Rotterdam te gaan shoppen. Heb de c en a daar gebeld en die zouden 't moeten hebben.

Peek en Cloppenburg zal ik op 't lijstje zetten.

Txs voor 't meedenken.
pi_111695829
Ik ben nog steeds erg tevreden met het tailor-made pak van suit-yourself

Vooral omdat de broeken echt goedkoop zijn, en ik dan wat meer broeken bij 1 jasje laat maken.
In de goedkoopste stof (wel echte wol) is broek + jasje 285,-
Een losse broek is maar 85,50 - en dan dus fatsoenlijk op maat gesneden.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_111695844
Over broeken gesproken, ze zakken trouwens echt letterlijk van m'n reet de laatste tijd. :').
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
  vrijdag 18 mei 2012 @ 09:56:57 #16
146393 Sometimes
Panta Rhei
pi_111696112
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 09:38 schreef Jarno het volgende:
Over broeken gesproken, ze zakken trouwens echt letterlijk van m'n reet de laatste tijd. :').
Hier ook, de helft weggedaan en de andere helft laten innemen.
Kan ik weer even vooruit.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
  vrijdag 18 mei 2012 @ 10:39:33 #17
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_111696954
Pff, ik heb gisteren een echte interventie gehad. Mijn eerste. Ook voor de mensen die het deden trouwens. Het was niet gepland maar wel nodig. Ik ben fucking 31 en onttrek me volledig aan de wereld, mijn toekomst en mijn scriptie in de hoop dat alles vanzelf over gaat en goed komt. Hoe het goed moet komen weet ik niet want ik ben doodsbenauwd voor mijn eigen toekomst.
Het was wel heftig allemaal, ik ben echt een paar uur gegrilld over zo'n beetje alles. Ik dacht dat ik altijd de positievo hier in huis was. Dat ben ik ook wel alleen niet tegenover mezelf.

Maar ja, alles leuk en aardig maar nu moet ik dus aan de slag. Hellup... Ik heb hoofdpijn en ik wil onder mijn dekentje :@ Ik heb overigens moeten beloven dat ik me niet meer zo veel bezig ga houden met eten (vluchtgedrag) en dat ik alleen 's avonds maar mag sporten (want vluchtgedrag).

Ik kan niet geloven dat ik dit mijn leven heb laten worden...
Spoilers!
  vrijdag 18 mei 2012 @ 10:43:08 #18
149959 SQ
snelle trees
pi_111697036
Heftig hoor lucky! Maar soms móet het inderdaad echt. Succes babe!
disclaimer
  vrijdag 18 mei 2012 @ 10:46:37 #19
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_111697118
Thanks SQ. Het moet inderdaad gewoon. Het feit dat ik straks geen baan kan vinden, stomme collega's krijg, 1000 x afgewezen ga worden, vroeg mijn bed uit moet, mijn relatie zal veranderen, etc., neemt niet weg dat die scriptie nu wel gewoon af moet.

Ik wist al dat ze goud waren maar ik hou sinds gisteren echt superveel meer van mijn beste vriendin en haar man. Ook al zeiden ze heulemaal geen lieve dingen.

Oh ja, en we zijn naderhand naar de Griek geweest. Toen was het weer gewoon gezellig :s)
Spoilers!
  vrijdag 18 mei 2012 @ 10:49:43 #20
149959 SQ
snelle trees
pi_111697189
Ik begrijp je gevoel en je gedrag, ik had het precies zo rond mijn afstuderen. Een genadeloze trap onder je hol doet vaak wonderen O+
disclaimer
  vrijdag 18 mei 2012 @ 10:51:20 #21
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_111697227
En genadeloos was hij zeg. Hurts like hell!
Spoilers!
pi_111697233
Wat studeer je dan?
  vrijdag 18 mei 2012 @ 10:56:23 #23
149959 SQ
snelle trees
pi_111697333
En je bent 31. Dan wordt het ook wel tijd om groot te zijn :D
disclaimer
pi_111697354
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 10:56 schreef Stormqueen het volgende:
Oneens.
pi_111697366
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 10:56 schreef Stormqueen het volgende:
Volwassen :P

A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_111697371
Volwassen mensen zijn stom.
  vrijdag 18 mei 2012 @ 10:58:25 #27
149959 SQ
snelle trees
pi_111697381
En qua banen, och, ik heb communicatie en marketing gestudeerd en werk nu na omwegen in de logistiek en human resources in de ict, je studierichting zegt niet alles :')
disclaimer
pi_111697390
quote:
6s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 10:57 schreef Jarno het volgende:

[..]

Oneens.
mwah.. je kan niet altijd in een studenten leven blijven hangen.. bepaalde verantwoordelijkheden moet je nemen en daar naar reageren :D

en L_S.. succes meid! je kan het! :*

vrijdag 18 mei 2012 @ 10:59:02 #29
149959 SQ
snelle trees
pi_111697396
quote:
6s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 10:57 schreef Jarno het volgende:

[..]

Oneens.
ik bedoel zelfredzaam :6
disclaimer
  vrijdag 18 mei 2012 @ 10:59:30 #30
149959 SQ
snelle trees
pi_111697415
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 10:58 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

mwah.. je kan niet altijd in een studenten leven blijven hangen.. bepaalde verantwoordelijkheden moet je nemen en daar naar reageren :D

en L_S.. succes meid! je kan het! :*
dat dus!
disclaimer
  vrijdag 18 mei 2012 @ 11:00:50 #31
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_111697446
Criminologie. Ik heb mijn bachelor en alle mastervakken. Toen ik net naar Engeland was geweest voor mijn veldwerk (onderzoek onder Arsenal supporters) werd ik ziek. Dat heeft ruim 1,5 jaar geduurd. Ik ben nooit iemand met een ijzeren discipline geweest, dat was de hele reden dat ik uberhaupt naar de uni ging toen ik mijn HBO (marketing) had afgerond. In de jaren op de uni heb ik redelijk veel te verduren gehad maar uiteindelijk was ik wel waar ik wilde zijn. In het laatste jaar ging ik naar alle colleges, had ik een geniale manier van studeren en aantekeningen maken ontwikkeld, haalde ik mijn tentamens in één keer met goede cijfers en was ik gewoon trots op mezelf. Vooral dat laatste was de bedoeling, ik had me bewezen.

Toen werd ik dus ziek en heb ik daardoor 1,5 jaar op de bank gelegen. Bijna letterlijk. Ik heb serieus alle 10 de seizoenen (32 afleveringen per stuk) van Beverly Hills en nog veel meer BS series gezien. Zulk gedrag went dus heel erg en nu kost het me verschrikkelijk veel moeite om weer van die bank te komen. Het is ook gewoon moeilijk te accepteren dat ik nu ineens een stuk ouder ben, al mijn klasgenoten zijn afgestudeerd en dat ik overall een stuk minder energie heb dan ik ooit had. Maar niet zo weinig dat ik niets meer van mijn leven kan maken. Daarbij kan ik waarschijnlijk geen mooie carriere meer krijgen vanwege leeftijd, gebrek aan ervaring en niet fulltime meer kunnen werken. En natuurlijk de geweldige econimie. En bladiebladiebla, klagerdeklaag boehoehoe wat ben ik zielig. Niet dus!
Spoilers!
pi_111697484
Mooie carrieries zijn dik overrated, criminologie lijkt me iig een stuk boeiender als iets kut als economie of bedrijfskunde en begin 30 is echt niet te oud voor een leuke baan, zelfs nu.

De wereld ligt aan je voeten dus :).

En er is niks stompzinniger dan van die 30+'ers die opeens heel Volwassen en Verantwoord gaan doen. Dodelijk. Dat je je druk kunt maken om de kleur van je aanrechtblad of de beplanting in je tuin. Bleeeeech. Voor je het weet stem je VVD :').
pi_111697494
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 11:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Criminologie. Ik heb mijn bachelor en alle mastervakken. Toen ik net naar Engeland was geweest voor mijn veldwerk (onderzoek onder Arsenal supporters) werd ik ziek. Dat heeft ruim 1,5 jaar geduurd. Ik ben nooit iemand met een ijzeren discipline geweest, dat was de hele reden dat ik uberhaupt naar de uni ging toen ik mijn HBO (marketing) had afgerond. In de jaren op de uni heb ik redelijk veel te verduren gehad maar uiteindelijk was ik wel waar ik wilde zijn. In het laatste jaar ging ik naar alle colleges, had ik een geniale manier van studeren en aantekeningen maken ontwikkeld, haalde ik mijn tentamens in één keer met goede cijfers en was ik gewoon trots op mezelf. Vooral dat laatste was de bedoeling, ik had me bewezen.

Toen werd ik dus ziek en heb ik daardoor 1,5 jaar op de bank gelegen. Bijna letterlijk. Ik heb serieus alle 10 de seizoenen (32 afleveringen per stuk) van Beverly Hills en nog veel meer BS series gezien. Zulk gedrag went dus heel erg en nu kost het me verschrikkelijk veel moeite om weer van die bank te komen. Het is ook gewoon moeilijk te accepteren dat ik nu ineens een stuk ouder ben, al mijn klasgenoten zijn afgestudeerd en dat ik overall een stuk minder energie heb dan ik ooit had. Maar niet zo weinig dat ik niets meer van mijn leven kan maken. Daarbij kan ik waarschijnlijk geen mooie carriere meer krijgen vanwege leeftijd, gebrek aan ervaring en niet fulltime meer kunnen werken. En natuurlijk de geweldige econimie. En bladiebladiebla, klagerdeklaag boehoehoe wat ben ik zielig. Niet dus!
nou zal er idd vast wel een hoop van waar zijn, maar zwelgen in je ongeluk helpt je ook niet vooruit ..
hopelijk heb je nu de moed verzameld om je leven aan te kunnen :* :)

vrijdag 18 mei 2012 @ 11:03:21 #34
149959 SQ
snelle trees
pi_111697498
Haha lucky, zoo herkenbaar allemaal :')
Komt echt wel goed hoor! Beetje streng zijn voor jezelf. En je relatie wordt daar echt niet slechter van, integendeel juist! :*
disclaimer
pi_111697509
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 11:02 schreef Jarno het volgende:
Mooie carrieries zijn dik overrated, criminologie lijkt me iig een stuk boeiender als iets kut als economie of bedrijfskunde en begin 30 is echt niet te oud voor een leuke baan, zelfs nu.

En er is niks stompzinniger dan van die 30+'ers die opeens heel Volwassen en Verantwoord gaan doen. Dodelijk. Dat je je druk kunt maken om de kleur van je aanrechtblad of de beplanting in je tuin. Bleeeeech. Voor je het weet stem je VVD :').
hahahah..
" fuck burgelijkheid" :P

vrijdag 18 mei 2012 @ 11:03:43 #36
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_111697514
De moed heb ik nog niet helemaal maar ik ga het maar gewoon doen. Dan is het maar niet leuk. Er zijn zoveel dingen die wel moeten gebeuren niet leuk.
Spoilers!
  vrijdag 18 mei 2012 @ 11:04:48 #37
149959 SQ
snelle trees
pi_111697542
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 11:02 schreef Jarno het volgende:

het gaat vooral om je eigen keuzes maken en je eigen centen verdienen imo. Niks met aanrechtbladen.
disclaimer
pi_111697552
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 11:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
De moed heb ik nog niet helemaal maar ik ga het maar gewoon doen. Dan is het maar niet leuk. Er zijn zoveel dingen die wel moeten gebeuren niet leuk.
Zoals afvallen.
  vrijdag 18 mei 2012 @ 11:06:46 #39
149959 SQ
snelle trees
pi_111697580
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 11:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
uiteindelijk wordt alles er juist leuker door!

En papa jarno moet niet zo schoppen tegen iets wat ie zelf eigenlijk ook is, met je papadag :P
disclaimer
  vrijdag 18 mei 2012 @ 11:07:05 #40
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_111697590
Nou ja, burgerlijk ben ik al een paar jaar hoor. Ik heb nooit meegedaan met het studentenleven eigenlijk. Wel jammer maar ja. Ik had gewoon altijd een eigen huis, een vriend en een bedrijf.

En ach, burgerlijkheid is underrated. Ik kan best blij worden van het idee dat vriendje en ik morgen eindelijk de tuin gaan karcheren en de ramen gaan zemen. Dit plan was niet van mij (dus geen vluchtgedrag) maar van O+ . Mijn asshole van een buurman heeft zijn tuin gekarcherd en nu kan ik bijna niet meer door mijn ramen kijken.

Oh ja, ik ben heb trouwens altijd al VVD gestemd ;) Volgende keer voor het eerst niet meer.
Spoilers!
pi_111697644
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 11:06 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

uiteindelijk wordt alles er juist leuker door!

En papa jarno moet niet zo schoppen tegen iets wat ie zelf eigenlijk ook is, met je papadag :P
Ach, iedereen is het op een bepaald nivo en op een bepaalde manier. Maar ik ben allergisch voor uitspraken als 'als je 30 bent moet je groot worden'. Fuck that.
pi_111697657
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 11:07 schreef Lucky_Strike het volgende:

Oh ja, ik ben trouwens altijd al VVD gestemd
Gecondoleerd. ;(.
  vrijdag 18 mei 2012 @ 11:10:02 #43
149959 SQ
snelle trees
pi_111697684
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 11:08 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ach, iedereen is het op een bepaald nivo en op een bepaalde manier. Maar ik ben allergisch voor uitspraken als 'als je 30 bent moet je groot worden'. Fuck that.
Nee, maar je blijft nu hangen in je eigen interpretatie. Als je dertig bent moet je onderhand je eigen keuzes kunnen maken en er achter staan en zelfredzaam zijn. WAT je kiest zal me worst wezen, als je maar iets doet. Je achter excuzen verschuilen brengt je geen hol verder in het leven ;)
disclaimer
  vrijdag 18 mei 2012 @ 11:10:48 #44
149959 SQ
snelle trees
pi_111697703
En ja, ik ben ook van het liberale front, maar ik kom dan ook uit een militaire familie
disclaimer
  vrijdag 18 mei 2012 @ 11:10:57 #45
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_111697709
Practice what you preach _O- Ik ben dus zo heel erg voor eigen verantwoordlijkheid enzo _O-

Daar kreeg ik gisteren ook flink over op mijn lazer. Ik schijn nogal veel over anderen te lullen en zelf minstens zo erg te zijn ^O^
Spoilers!
  vrijdag 18 mei 2012 @ 11:11:27 #46
149959 SQ
snelle trees
pi_111697720
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 11:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Practice what you preach _O- Ik ben dus zo heel erg voor eigen verantwoordlijkheid enzo _O-

Daar kreeg ik gisteren ook flink over op mijn lazer. Ik schijn nogal veel over anderen te lullen en zelf minstens zo erg te zijn ^O^
Oh, maar dat doen alle fokkers :')
disclaimer
pi_111697726
quote:
99s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 11:10 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Nee, maar je blijft nu hangen in je eigen interpretatie. Als je dertig bent moet je onderhand je eigen keuzes kunnen maken en er achter staan en zelfredzaam zijn. WAT je kiest zal me worst wezen, als je maar iets doet. Je achter excuzen verschuilen brengt je geen hol verder in het leven ;)
Bewust niet studeren kan ook een keuze zijn toch. :). Het klonk alsof je zo'n interventie (serieus.... wat?) een goed idee vond ómdat ze nu gekozen had (onder dwang, kennelijk) vóór die studie. Wánt dat doe je als je groot bent. :).

Verder wel eens met het laatste gedeelte van je post ;). Teveel gezwelg overal.
pi_111697762
quote:
99s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 11:10 schreef Stormqueen het volgende:
En ja, ik ben ook van het liberale front, maar ik kom dan ook uit een militaire familie
Liberaal en militair heeft natuurlijk níks met elkaar te maken. Sterker, het geweldsmonopolie van de overheid (dmv politie en leger) staat haaks op liberale grondbeginselen. (En daarom is de VVD ook geen liberale partij).
pi_111697772
Het is trouwens erg rustig op m'n werk, valt het op? :7.
  vrijdag 18 mei 2012 @ 11:15:15 #50
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_111697832
quote:
6s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 11:11 schreef Jarno het volgende:

[..]

Bewust niet studeren kan ook een keuze zijn toch. :). Het klonk alsof je zo'n interventie (serieus.... wat?) een goed idee vond ómdat ze nu gekozen had (onder dwang, kennelijk) vóór die studie. Wánt dat doe je als je groot bent. :).

Nee, zo was het helemaal niet. Ten eerste kwamen we er naderhand achter dat dit waarschijnlijk was wat ze nou een interventie noemen _O- . En ten tweede moet ik die studie gewoon afmaken vanuit een financieel oogpunt maar ook om mijn zelfrespect te behouden (eigenlijk terug te krijgen). En sowieso, waarom zou je een paar maanden voor de eindstreep afhaken? Dat is gewoon dom en ik weet dat ik daar de rest van mijn leven spijt van blijf houden. Dat is waarom ik het af moet maken, niet omdat het zo hoort ofzo. Fuck dat ja.
Spoilers!
  vrijdag 18 mei 2012 @ 11:15:22 #51
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_111697838
Werk?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 18 mei 2012 @ 11:15:24 #52
149959 SQ
snelle trees
pi_111697840
quote:
6s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 11:11 schreef Jarno het volgende:

[..]

Nee, die interventies zijn handig omdat je dan ff realistisch naar je eigen gedrag kijkt.
Ik heb het ook een keer gehad met mijn vriend en ouders toen ik iets te lang in de WW bleef hangen en maar liep te janken dat het aan de rest van de wereld lag en niet aan mij.
Mijn relatie klapte toen bijna. De volgende dag alle uitzendbureau's gebeld, binnen een week naar Fielips gegaan voor twee weken om een dossierkast op te ruimen (dus de eerste de beste kutbaan nemen die voor handen was), en inmiddels werk ik daar als projectondersteuner op 1 van de grootste ICT projecten. En mijn vriend is nu klaar om met me te trouwen. Dus het heeft mij wel degelijk een hoop opgeleverd :D
disclaimer
  vrijdag 18 mei 2012 @ 11:16:13 #53
149959 SQ
snelle trees
pi_111697869
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 11:12 schreef Jarno het volgende:

[..]

Liberaal en militair heeft natuurlijk níks met elkaar te maken. Sterker, het geweldsmonopolie van de overheid (dmv politie en leger) staat haaks op liberale grondbeginselen. (En daarom is de VVD ook geen liberale partij).
Militair en rooie linkse rukkers nog minder.
disclaimer
  vrijdag 18 mei 2012 @ 11:16:17 #54
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_111697871
SQ, ik wil later jou worden als ik groot ben!
Spoilers!
pi_111697887
quote:
99s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 11:16 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Militair en rooie linkse rukkers nog minder.
Dan ben je gewoon rechts-conservatief ipv liberaal. Mag ook hoor, het is een vrij land ;).
  vrijdag 18 mei 2012 @ 11:17:08 #56
149959 SQ
snelle trees
pi_111697896
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 11:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
SQ, ik wil later jou worden als ik groot ben!
Welnee, ik heb een grote stoere bek online maar in werkelijkheid ben ik ook maar een klein onzeker meisje :')
disclaimer
  vrijdag 18 mei 2012 @ 11:17:19 #57
149959 SQ
snelle trees
pi_111697905
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 11:16 schreef Jarno het volgende:

[..]

Dan ben je gewoon rechts-conservatief ipv liberaal. Mag ook hoor, het is een vrij land ;).
Klopt, dat ben ik :P
disclaimer
pi_111697935
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 11:15 schreef Lucky_Strike het volgende:

En sowieso, waarom zou je een paar maanden voor de eindstreep afhaken? Dat is gewoon dom en ik weet dat ik daar de rest van mijn leven spijt van blijf houden. Dat is waarom ik het af moet maken, niet omdat het zo hoort ofzo.
Dit klinkt dan wel weer goed :). Dit is eigenlijk ook weer gewoon als afvallen, doe het vooral voor jezelf en niet voor anderen dus!
  vrijdag 18 mei 2012 @ 11:18:55 #59
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_111697948
quote:
99s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 11:17 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Welnee, ik heb een grote stoere bek online maar in werkelijkheid ben ik ook maar een klein onzeker meisje :')
_O- Dat weet ik wel ;)

Ik bedoel meer dat die schop me uiteindelijk op een leuke plaats brengt. En dat heb ik zelf in de hand.
Spoilers!
pi_111697953
quote:
99s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 11:17 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Klopt, dat ben ik :P
Dat ging snel!

quote:
  vrijdag 18 mei 2012 @ 11:19:29 #61
149959 SQ
snelle trees
pi_111697962
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 11:18 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

_O- Dat weet ik wel ;)

Ik bedoel meer dat die schop me uiteindelijk op een leuke plaats brengt. En dat heb ik zelf in de hand.
Da's helemaal waar *O*
disclaimer
  vrijdag 18 mei 2012 @ 11:19:52 #62
149959 SQ
snelle trees
pi_111697975
quote:
11s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 11:19 schreef Jarno het volgende:

[..]

Dat ging snel!

[..]

Muggenzifter :6
disclaimer
  vrijdag 18 mei 2012 @ 11:20:08 #63
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_111697985
Zo, genoeg geouwehoerd. Laten we het eens over mij hebben!
Spoilers!
  vrijdag 18 mei 2012 @ 11:20:17 #64
149959 SQ
snelle trees
pi_111697988
Om heel eerlijk te zijn boeit politiek me gewoon geen hol. Ik kijk liever TLC. Shoot me.
disclaimer
  vrijdag 18 mei 2012 @ 11:21:03 #65
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_111698006
Extreme couponing O+
Dat is nou iets waar ik serieus supergoed in zou zijn. Heel jammer dat dat hier niet kan.
Spoilers!
  vrijdag 18 mei 2012 @ 11:21:51 #66
149959 SQ
snelle trees
pi_111698025
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 11:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Extreme couponing O+
Dat is nou iets waar ik serieus supergoed in zou zijn. Heel jammer dat dat hier niet kan.
JAAAA we zitten vanuit de nagellakslowchat ook al plannen te bekokstoven om een extreme couponing trip naar de VS te maken _O-
disclaimer
  vrijdag 18 mei 2012 @ 11:22:13 #67
149959 SQ
snelle trees
pi_111698031
Extreme Hoarding, ben ik ook zeer goed in :')
disclaimer
pi_111698035
quote:
99s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 11:19 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Muggenzifter :6
Ik wil graag voorkomen dat mensen denken VVD te moeten stemmen ómdat ze liberaal zijn (als ze dat echt zijn dus). Hardnekkig misverstand. Waarmee ik niet wil zeggen dat mensen geen VVD mogen stemmen, vooral doen. :).
  vrijdag 18 mei 2012 @ 11:23:15 #69
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_111698049
Ik wil mee! Dan lak ik mijn nagels ook wel voor een keertje.

Het lijkt me echt geweldig. Dan kan ik allemaal leuk de hele dag mijn stockpile organisen en netjes houden. En een beetje op allerlei fora ideetjes op doen. En lekker op mijn luie reet voor de televisie gaan zitten knippen en met mijn map spelen. En bovenal: lijstjes maken!
Spoilers!
  vrijdag 18 mei 2012 @ 11:24:03 #70
149959 SQ
snelle trees
pi_111698066
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 11:23 schreef Lucky_Strike het volgende:

Het lijkt me echt geweldig. Dan kan ik allemaal leuk de hele dag mijn stockpile organisen en netjes houden. En een beetje op allerlei fora ideetjes op doen. En lekker op mijn luie reet voor de televisie gaan zitten knippen en met mijn map spelen. En bovenal: lijstjes maken!
En je kinderen rekruteren om bonnen te knippen *O*
disclaimer
  vrijdag 18 mei 2012 @ 11:24:14 #71
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_111698073
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 11:22 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ik wil graag voorkomen dat mensen denken VVD te moeten stemmen ómdat ze liberaal zijn (als ze dat echt zijn dus). Hardnekkig misverstand. Waarmee ik niet wil zeggen dat mensen geen VVD mogen stemmen, vooral doen. :).
Doe ik dus ook niet meer. Ik mag Mark graag maar ze zijn mij veel te conservatief geworden. Dus krijgen ze mijn stem niet meer. Go Alexander dan maar.
Spoilers!
  vrijdag 18 mei 2012 @ 11:24:40 #72
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_111698088
quote:
99s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 11:24 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

En je kinderen rekruteren om bonnen te knippen *O*
Je zou er inderdaad bijna kinderen voor maken ja. Die passen ook lekker makkelijk in een container.
Spoilers!
  vrijdag 18 mei 2012 @ 11:24:57 #73
149959 SQ
snelle trees
pi_111698094
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 11:22 schreef Jarno het volgende:

[..]

Neuh, ach, voor de gemeenteraad stem ik standaard CDA omdat dat de enige fractie is die interesse toont in onze activiteiten als bewonersorganisatie. Landelijk verschilt het per keer.
disclaimer
pi_111698107
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 11:24 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Doe ik dus ook niet meer. Ik mag Mark graag maar ze zijn mij veel te conservatief geworden. Dus krijgen ze mijn stem niet meer. Go Alexander dan maar.
Rutte is voor mij ook zo keihard door de mand gevallen, afkomstige uit de liberale, haast vrijzinnige tak van de VVD maar wordt nu volkomen gepiepelt door klojo's als Teeven en Opstelten. Zonde.

En D66 ftw :7.
  vrijdag 18 mei 2012 @ 11:25:35 #75
149959 SQ
snelle trees
pi_111698111
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 11:24 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Je zou er inderdaad bijna kinderen voor maken ja. Die passen ook lekker makkelijk in een container.
En ze kunnen je karretjes duwen als je je 120 pakken schijtlint gaat halen :D :D
disclaimer
pi_111698112
quote:
99s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 11:20 schreef Stormqueen het volgende:
Om heel eerlijk te zijn boeit politiek me gewoon geen hol. Ik kijk liever TLC. Shoot me.
*stil*
Mooi.
  vrijdag 18 mei 2012 @ 11:26:58 #77
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_111698149
quote:
99s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 11:25 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

En ze kunnen je karretjes duwen als je je 120 pakken schijtlint gaat halen :D :D
120? Amateur!

Nee maar serieus he, ik zou daar echt heel goed in zijn. Zelfs mijn vriend zei het toen ik hem vorige week dwong om mee te kijken.
Spoilers!
  vrijdag 18 mei 2012 @ 11:27:03 #78
149959 SQ
snelle trees
pi_111698153
Phoebs O+
disclaimer
  vrijdag 18 mei 2012 @ 11:28:04 #79
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_111698180
Nou ja. Er is dus weer een uur of 1,5 van de rest van mijn leven voorbij. Ik ga douchen en naar kantoor. Toedels en bedankt voor het luisteren naar mijn geblaat enzo!

:*
Spoilers!
pi_111698183
TLC is de reden voor familiedrama's waarvan niemand achteraf weet hoe ze hebben kunnen gebeuren. Naast dans- en talentshows.
  vrijdag 18 mei 2012 @ 11:28:59 #81
149959 SQ
snelle trees
pi_111698193
Kut telefoon
disclaimer
  vrijdag 18 mei 2012 @ 11:29:45 #82
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_111698211
quote:
15s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 11:28 schreef Jarno het volgende:
TLC is de reden voor familiedrama's waarvan niemand achteraf weet hoe ze hebben kunnen gebeuren. Naast dans- en talentshows.
Ik vind je stiekem een beetje leuk
Spoilers!
  vrijdag 18 mei 2012 @ 11:30:15 #83
149959 SQ
snelle trees
pi_111698221
quote:
15s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 11:28 schreef Jarno het volgende:
gelukkig val je niet onder de doelgroep O+
disclaimer
pi_111698240
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 11:30 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

gelukkig val je niet onder de doelgroep O+
Gelukkig is wel het juiste woord ja.
  vrijdag 18 mei 2012 @ 11:31:05 #85
149959 SQ
snelle trees
pi_111698245
Toddlers & tiara's O+
disclaimer
  vrijdag 18 mei 2012 @ 11:33:16 #86
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_111698308
Ik heb overigens nog nooit naar TLC gekeken. Ik doe principieel niet aan tv kijken, ik heb internet. Ik kijk alleen journaals, DWDD en P&W op tv.
Spoilers!
pi_111698408
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 11:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb overigens nog nooit naar TLC gekeken. Ik doe principieel niet aan tv kijken, ik heb internet. Ik kijk alleen journaals, DWDD en P&W op tv.
Ik kan echt heel, heel, heel, heel slecht tegen stompzinnige tv. Echt van dat fantasieloze real life geleuter, of talentgebeuren. En als ik zeg heel slecht, dan op het allergische af. Van die John Williams shows, over failliete gezinnen of klussende echtgenoten... ik word niet snel aggressief maar van dat soort drek... Bah. We zijn veel te dol op stompzinnigheid hier in dit land. We hoeven echt niet allemaal 's avonds een Mulisch erbij te nemen maar kom op zeg... beetje respect voor je bovenkamer, het is net als met eten, wat je er in stopt, komt er uit.
  vrijdag 18 mei 2012 @ 11:39:50 #88
149959 SQ
snelle trees
pi_111698479
Ik ben van mezelf al intelligent genoeg.
Heb heel lang intellectueel en eloquent willen zijn door boeken van couperus enzo te lezen maar ik ben er mee gestopt.
disclaimer
  vrijdag 18 mei 2012 @ 11:40:18 #89
149959 SQ
snelle trees
pi_111698488
Ik kijk ook niet de hele dag stomme tv, 1 showtje per dag is voldoende voor me :')
disclaimer
pi_111698560
quote:
99s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kijk ook niet de hele dag stomme tv, 1 showtje per dag is voldoende voor me :')
Ik zie er op twitter genoeg voorbij komen die werkelijk élke dansshow of drekshow meepikken én er uitvoerig lang over doorleuteren, over elke danspas, over elke uitspraak, en lekker schande spreken met elkaar.

Ik zeg niet per sé dat die mensen dood moeten hoor. Maar als de revolutie komt... hangen we ze apart, ok?
pi_111698593
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 11:23 schreef Lucky_Strike het volgende:

Het lijkt me echt geweldig. Dan kan ik allemaal leuk de hele dag mijn stockpile organisen en netjes houden. En een beetje op allerlei fora ideetjes op doen. En lekker op mijn luie reet voor detelevisie computer gaan zitten knippen en met mijn map spelen. En bovenal: lijstjes maken!
Dat klinkt als iets waar ik erg veel plezier uit zou halen :') En ik weet niet eens wat het is, maar die beschrijving: so me :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 18 mei 2012 @ 11:45:49 #92
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_111698657
Suffe tv. O+

En blij, mijn elimineer-de-rotzooi-aanpak heeft succes, twee kilo eraf, vijf totaal nu. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 18 mei 2012 @ 11:46:32 #93
149959 SQ
snelle trees
pi_111698686
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 11:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Suffe tv. O+

En blij, mijn elimineer-de-rotzooi-aanpak heeft succes, twee kilo eraf, vijf totaal nu. :9
Good busy!
disclaimer
  vrijdag 18 mei 2012 @ 11:47:15 #94
149959 SQ
snelle trees
pi_111698703
quote:
9s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 11:42 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ik zie er op twitter genoeg voorbij komen die werkelijk élke dansshow of drekshow meepikken én er uitvoerig lang over doorleuteren, over elke danspas, over elke uitspraak, en lekker schande spreken met elkaar.

Ik zeg niet per sé dat die mensen dood moeten hoor. Maar als de revolutie komt... hangen we ze apart, ok?
Da's goed :D Als je niveau tot dat punt daalt dat je alleen nog maar daar een mening over hebt, dan wordt het toch een lastige kwestie :')
disclaimer
pi_111698738
Als ik een TLC kijker eh, vrouw, was dan was ik vandaag ongesteld geloof ik :').
  vrijdag 18 mei 2012 @ 11:49:20 #96
149959 SQ
snelle trees
pi_111698759
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 11:48 schreef Jarno het volgende:
Als ik een TLC kijker eh, vrouw, was dan was ik vandaag ongesteld geloof ik :').
_O-
disclaimer
pi_111698769
Maar ik hou geen vocht vast!
  vrijdag 18 mei 2012 @ 11:50:27 #98
149959 SQ
snelle trees
pi_111698788
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 11:49 schreef Jarno het volgende:
Maar ik hou geen vocht vast!
Scheelt al snel 2 kilo :Y
disclaimer
  vrijdag 18 mei 2012 @ 11:59:09 #99
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_111699102
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 11:36 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ik kan echt heel, heel, heel, heel slecht tegen stompzinnige tv. Echt van dat fantasieloze real life geleuter, of talentgebeuren. En als ik zeg heel slecht, dan op het allergische af. Van die John Williams shows, over failliete gezinnen of klussende echtgenoten... ik word niet snel aggressief maar van dat soort drek... Bah. We zijn veel te dol op stompzinnigheid hier in dit land. We hoeven echt niet allemaal 's avonds een Mulisch erbij te nemen maar kom op zeg... beetje respect voor je bovenkamer, het is net als met eten, wat je er in stopt, komt er uit.
Serieus, mijn vriend zou dit gezegd kunnen hebben. Ik doe een klein beetje aan reality maar het moet wel ergens over gaan. Wie is de Mol, Peking Express, The Amazing Race en Survivor. En dus Extreme Couponing als extreme guilty pleasure.
Spoilers!
  vrijdag 18 mei 2012 @ 12:00:18 #100
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_111699143
Oh ja, ik heb ook Sister Wives gedownload uit interesse voor polygamie :')
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')