Ik heb geen tv, maar die titels. omgquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh ja, ik heb ook Sister Wives gedownload uit interesse voor polygamie
Ja, goed he! Ik heb de serie Big Love (super goede serie btw) gekeken, ging ook over polygamie maar uiteraard fictief. Ik vind het echt reuze interessant, vandaar dat ik ook Sister Wives heb binnengehengeld. Maar ik kijk dus al veel te veel crap dus ik denk dat ik heb nog even in de ijskast zet. Voor als ik mijn been breek ofzo.quote:
ik vind dat witte jurkje leukquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:34 schreef Stormqueen het volgende:
Mochten er nog slinkenden zijn die voor weinig geld wat zomerkleding nodig hebben om de maten te overbruggen:
[TK] Plus size dameskleding maat 48
Buitenkant 70% katoen/30% zijde, binnenjurk 100% katoenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik vind dat witte jurkje leuk![]()
wat voor stof is dat?
me wantsquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Buitenkant 70% katoen/30% zijde, binnenjurk 100% katoen
Is maar een oplossing voorquote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zeker een leuk jurkje, vind het best jammer dat ie niet meer past
Da's stom. Geen doorstart of andere mogelijkheden?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:20 schreef Sarabi het volgende:
Net een brief gekregen dat ze onze dansschool gaan sluiten.
Erg onverwacht dus we zijn nogal vol ongeloof.
Wat ontzettend zuur!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:20 schreef Sarabi het volgende:
Net een brief gekregen dat ze onze dansschool gaan sluiten.
Erg onverwacht dus we zijn nogal vol ongeloof.
Daar zegt de brief helemaal niets over wat ik echt heel vreemd vind.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Da's stom. Geen doorstart of andere mogelijkheden?
Je steekt de stekker van de friteuse in het stopcontact. Je wacht tot het lampje groen wordt. Je keilt de friet in de friteuse. Je wacht 5 minuten. Je haalt de friet er uit.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:43 schreef summer2bird het volgende:
Hoe kan het dat ik nu alweer honger heb
En ik heb alweer zin in meer patat
Gelukkig weet ik niet hoe je patat bakt
Waarbij de laatste variant altijd de voorkeur geniet. Mits je niet te ver hoeft tequote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je steekt de stekker van de friteuse in het stopcontact. Je wacht tot het lampje groen wordt. Je keilt de friet in de friteuse. Je wacht 5 minuten. Je haalt de friet er uit.
Ovenvariant:
Je verwamt de oven voor. Je keilt de friet in de oven. Je wacht 30 minuten. Je haalt de friet er uit.
Luiemensenvariant:
Je loopt naar de frietboer. Je bestelt friet. Je wacht 5 minuten. Je neemt de friet mee.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:20 schreef Jarno het volgende:
[..]
Waarbij de laatste variant altijd de voorkeur geniet. Mits je niet te ver hoeft te. lopen
.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:00 schreef Isabeau het volgende:
Vriend & ik lopen door de supermarkt.
Ik: zullen we milkshakes maken?
Komt er echt op dat moment een héél dikke mevrouw langs.
Ik: Of niet.
Die mevrouw moet maar gewoon elke dag als ik daar ben boodschappen komen doen
niemand in de straat met startkabels?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:23 schreef J0ycie88 het volgende:
Kutzooi... Heel de de lichten aan laten staan van de auto... Accu leeg! Kan wel janken!
Oh da's wel kudt.... ANWB bellen?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:27 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik sta op mijn werk.. Mijn vader ging het nog even vragen in de straat anders denkt mijn supervriendje dat hij hem wel aangeduwd krijgt.. Nou ik denk het niet.. Leger kan niet namelijk!!
Waarde auto 500?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:26 schreef Stormqueen het volgende:
wij hebben ook een prijs liggen voor onze blikschade. 3500 euro![]()
![]()
Nee hoorquote:
Zo, dat is balen zegquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:23 schreef J0ycie88 het volgende:
Kutzooi... Heel de de lichten aan laten staan van de auto... Accu leeg! Kan wel janken!
Ik hoop niet dat dit een voorbode is voor mijn weekend hahha!quote:
Voor het aanduwen maakt dat niet uit, blijft even zwaar en duurt niet langer.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:27 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik sta op mijn werk.. Mijn vader ging het nog even vragen in de straat anders denkt mijn supervriendje dat hij hem wel aangeduwd krijgt.. Nou ik denk het niet.. Leger kan niet namelijk!!
voor die megane?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:04 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb startkabels gekregen van vriendje. Ik gebruik ze maandelijks.
Nee. Ik heb een alto, maar er zit geen piep in bij lichten aan laten staan. Dus dat vergeet ik gewoon standaard.quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:06 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee. Ik heb een alto, maar er zit geen piep in bij lichten aan laten staan. Dus dat vergeet ik gewoon standaard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |