Dat moet je inbouwen das werk , dat haat ik + 2 linkerhandenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:23 schreef Sometimes het volgende:
Zo'n piepje kost minder dan een setje startkabels!
Ieder z'n vak !quote:
Ben je al langs een Turk geweest?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:26 schreef Stormqueen het volgende:
wij hebben ook een prijs liggen voor onze blikschade. 3500 euro![]()
![]()
nee, we gaan morgen Ff verder shoppenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:13 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Ben je al langs een Turk geweest?
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, we gaan morgen Ff verder shoppen
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:32 schreef Tink89 het volgende:
Haha, wij hebben gelukkig wel een piepje
Ben bij Peek en Cloppenburg geslaagd btw, in maat 44!![]()
Xx
Bij mijn auto uit 1993 gebeurde dat nietquote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind het ook echt ONbegrijpelijk dat niet bij alle auto's de lichten gewoon vanzelf uitgaan als je de auto uitzet.
Dat was bij mijn eerste auto echt ideaal.
Oooh dat jurkje! Ik weet nog heel goed dat ik 4 jaar geleden 10kg kwijt was, toen ik dat jurkje bij de V&D aantrok was ik helemaal verliefd en stond er foto's van te maken in de paskamer.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik vind dat witte jurkje leuk![]()
wat voor stof is dat?
Heb je het jurkje nu van SQ gekocht?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:38 schreef Skaai het volgende:
Oooh dat jurkje! Ik weet nog heel goed dat ik 4 jaar geleden 10kg kwijt was, toen ik dat jurkje bij de V&D aantrok was ik helemaal verliefd en stond er foto's van te maken in de paskamer.
Ik heb er goede herrineringen aan op een of andere manier haha, ik heb het jurkje niet gekocht (vond 'm te duur) maar dankzij dat jurkje heb ik er nog veel meer gekocht daarna
-edit- ik heb de foto nog
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |