abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111787127
Er is geen 'mag niet'.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_111787162
Tja... ik ben niet zo anti-suikers. Fruit bevat veel vitamines en anti-antioxidanten. Je lijf heeft ook suikers nodig :) Ik eet al het fruit dat ik wil en val erop af.
pi_111787171
quote:
18s.gif Op zondag 20 mei 2012 16:42 schreef Jarno het volgende:
Er is geen 'mag niet'.
_O_ Van dattum :Y
pi_111787630
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 16:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Tja... ik ben niet zo anti-suikers. Fruit bevat veel vitamines en anti-antioxidanten. Je lijf heeft ook suikers nodig :) Ik eet al het fruit dat ik wil en val erop af.
met veel bewegen zouden die dingen mss geen kwaad kunnen maar ik durf niet buiten te komen en daardoor beweeg ik ook niet veel heb ook geen motivatie om door te zetten had een springtouw gekocht en had gedacht voor elke dag paar keer te doen maar ik kan mezelf niet motiveren om me eraan te houden
pi_111788761
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 16:54 schreef redboyke het volgende:

[..]

met veel bewegen zouden die dingen mss geen kwaad kunnen maar ik durf niet buiten te komen en daardoor beweeg ik ook niet veel heb ook geen motivatie om door te zetten had een springtouw gekocht en had gedacht voor elke dag paar keer te doen maar ik kan mezelf niet motiveren om me eraan te houden
Dat is zeker een lastige situatie. Met afvallen is het niet zo dat je enkel je gewicht aanpakt, maar eigenlijk heel je levensstijl. Als je alleen als een gek loopt te diëten en jezelf van alles ontzegt heeft het geen zin. Weinig bewegen betekend niet dat je, jezelf moet uithongeren of alles moet ontzeggen.

Ik vraag me eerlijk gezegd wel af of je er al aan toe bent om heel je levensstijl te veranderen? Waarom wil je afvallen?
pi_111789283
Als je al geen bananen en druiven 'durft' te eten ben ik heel benieuwd naar wat je wel eet op een dag.
pi_111789335
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 17:17 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dat is zeker een lastige situatie. Met afvallen is het niet zo dat je enkel je gewicht aanpakt, maar eigenlijk heel je levensstijl. Als je alleen als een gek loopt te diëten en jezelf van alles ontzegt heeft het geen zin. Weinig bewegen betekend niet dat je, jezelf moet uithongeren of alles moet ontzeggen.

Ik vraag me eerlijk gezegd wel af of je er al aan toe bent om heel je levensstijl te veranderen? Waarom wil je afvallen?
omdat ik dicht bij de 100 zat en ik vind dat toch wel een mijlpaal waar je niet over mag gaan en omdat ik vind dat ik nu hevig adem en ik voel me sowieso niet lekker in m'n vel maar met overgewicht nog minder.

@Sarabi ik durf dat wel eten. dat waren eigenlijk de enige fruiten dat ik graag eet maar sinds die dieetiste ben ik alleen maar gefocused op wat ik niet mag eten

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2012 17:31:08 ]
  zondag 20 mei 2012 @ 17:29:43 #208
358258 PhatBassBoom
Kankerharde kutjeslikker
pi_111789338
Gewoon alles eten wat je tegenkomt maar wel met mate en fuuuuuucking hard sporten. Dan val je ook gewoon af ^O^
If you want to accomplish anything in life, you can’t just sit back and hope that it will happen. You’ve got to make it happen! ~ Chuck Norris
pi_111789486
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 17:29 schreef redboyke het volgende:

[..]

omdat ik dicht bij de 100 zat en ik vind dat toch wel een mijlpaal waar je niet over mag gaan en omdat ik vind dat ik nu hevig adem en ik voel me sowieso niet lekker in m'n vel maar met overgewicht nog minder.
Hm... helemaal goed vind ik je situatie niet klinken :N Ik heb zo het vermoeden dat je iets verder moet gaan kijken dan je overgewicht..... Laat jezelf niet afremmen door jezelf...
pi_111789516
quote:

[..]

@Sarabi ik durf dat wel eten. dat waren eigenlijk de enige fruiten dat ik graag eet maar sinds die dieetiste ben ik alleen maar gefocused op wat ik niet mag eten
In principe mag je gewoon alles eten. Als je maar afwisselt en er bij nadenkt. Gezond eten is afwisseling
pi_111789539
quote:

[..]

Lijkt me geen fijne dietist als het zo streng is.
Doe eens een voorbeeld van wat je eet op een dag.
pi_111790912
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 17:33 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Lijkt me geen fijne dietist als het zo streng is.
Doe eens een voorbeeld van wat je eet op een dag.
je kan toch moeilijk een ander kiezen tot die persoon wel zegt wat je wil horen.
kan ze in ieder geval niet veranderen. aan de ene kant is het goed en nietgoed jij zou mss een banaan opeten en ik zou er al direct 3 pakken dus mss dat ze daarom zei geen banaan.
pi_111791077
Als je niet aan die dietiste bent gekomen via de huisarts: ga eens naar de huisarts. Dit klinkt als iets wat niet goed gaat.
Ja doei.
pi_111791121
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 18:04 schreef redboyke het volgende:

[..]

je kan toch moeilijk een ander kiezen tot die persoon wel zegt wat je wil horen.
kan ze in ieder geval niet veranderen. aan de ene kant is het goed en nietgoed jij zou mss een banaan opeten en ik zou er al direct 3 pakken dus mss dat ze daarom zei geen banaan.
En nu antwoord op de andere vraag :)
pi_111791503
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 18:10 schreef Sarabi het volgende:

[..]

En nu antwoord op de andere vraag :)
in de week heb ik niet te kiezen maar meestal is dat
s'morgens niks want ik sta op om 11.00

Groentesoep (met 1000 verschillende namen maar meestal toch hetzelfde)
aardappelpuree
vis of vlees naar gelang wat er op menu staat
bij vis krijg je er nog een klein slaatje bij
en een dessert zonder suicker meestal pudding ofzo of griesmeel

als ik thuis ben en zeker in de zomer eet ik liever sla dan warm eten
dus heb ik gisteren en vandaag sla gegeten met komkommer en aardappelen en tonijn uit eigen sap
en met azijn. vrijdag avond was het rijst met kip en princess bonen.

en ik snoep al een tijdje nietmeer en sinds 2 april gestopt met roken en dat gaat goed heb sindsdien ook nietmeer gerookt ook al is de drang er soms dagelijks.

s'avonds rond 20.00 4 boterhammen meestal met kaas maar soms ook kippewit
salami heb ik wel laten vallen maaar kaas eet ik graag
reden dat ik later eet is omdat ik dan niet 2 keer wil eten anders krijg ik na 00.00 terug honger

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2012 18:21:18 ]
pi_111791562
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 18:18 schreef redboyke het volgende:

[..]

in de week heb ik niet te kiezen maar meestal is dat

Groentesoep (met 1000 verschillende namen maar meestal toch hetzelfde)
aardappelpuree
vis of vlees naar gelang wat er op menu staat
bij vis krijg je er nog een klein slaatje bij
en een dessert zonder suicker meestal pudding ofzo of griesmeel

als ik thuis ben en zeker in de zomer eet ik liever sla dan warm eten
dus heb ik gisteren en vandaag sla gegeten met komkommer en aardappelen en tonijn uit eigen sap
en met azijn. vrijdag avond was het rijst met kip en princess bonen.

en ik snoep al een tijdje nietmeer en sinds 2 april gestopt met roken en dat gaat goed heb sindsdien ook nietmeer gerookt ook al is de drang er soms dagelijks.
en de rest van de dag?
Jammer dat je vandaag geen groente eet, sla en komkommer tikt natuurlijk niet echt aan.
pi_111791649
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 18:20 schreef Sarabi het volgende:

[..]

en de rest van de dag?
Jammer dat je vandaag geen groente eet, sla en komkommer tikt natuurlijk niet echt aan.
was ik vergeten :P
pi_111791724
Waarom sta je (standaard?) pas om 11 uur op?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_111792167
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 18:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Waarom sta je (standaard?) pas om 11 uur op?
k'zal het maar ineens zeggen want anders blijven jullie dingen vragen
ik ben momenteel opgenomen en ik heb mcdd
pi_111792246
Ok. Is je gewicht dan iets waar je op dit moment heel actief mee aan de slag moet?

Heb je dat overlegd met je behandelaars? Kan me namelijk voorstellen dat het een soort vlucht kan gaan worden. "als ik maar aan mijn dieet denk en daarin "slaag" hoef ik me niet op mijn behandeling te concentreren".
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_111792534
Dus je eet maar twee maaltijden per dag?
en verder wat DP zegt.
  zondag 20 mei 2012 @ 18:45:54 #222
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_111792721
Hij is offline gegaan.

Er zijn best veel mensen met MCDD, PDD-NOS, schizofrenie, bipolaire stoornis, etc. die problemen hebben met hun gewicht door de medicijnen die je dan moet slikken.
Daar kun je echt heel veel door aankomen (sommige mensen komen er wel 40 kilo door aan).
Rotdingen zijn het.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_111793062
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 18:45 schreef Madame_Paon het volgende:
Hij is offline gegaan.

Er zijn best veel mensen met MCDD, PDD-NOS, schizofrenie, bipolaire stoornis, etc. die problemen hebben met hun gewicht door de medicijnen die je dan moet slikken.
Daar kun je echt heel veel door aankomen (sommige mensen komen er wel 40 kilo door aan).
Rotdingen zijn het.
Komt zeker vaak voor :Y
Maar of een normale dietist en dit forum dan de beste manier zijn om af te vallen vraag ik me af.
pi_111793319
Hm.
Morgen maar eens de huisarts bellen.
En dan moet ik van mams vragen om een wekelijkse afspraak :') :X
En de psychiater bellen.

Pluspunt is wel dat ik zo wel 1 uur fietsen per afspraak kan *O* :')

Vandaag toch een half uurtje gefietst *O*

O: 1 broodje met hagelslag+ 1 gekookt eitje
M: 2 volkoren boterhammen met kaas, ham en brie
A: 1 snee brood met sla en brie + 1 grote kom aspergesoep

S: 30 min fietsen

Tering wat een kleffe warmte ;(
Twiddel
  zondag 20 mei 2012 @ 18:57:18 #225
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_111793337
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 18:52 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Komt zeker vaak voor :Y
Maar of een normale dietist en dit forum dan de beste manier zijn om af te vallen vraag ik me af.
Maar wat is dan wel een goede manier?

Ik ben zelf ook ruim 20 kilo aangekomen door zulke medicatie.
En ik heb er echt een stronthekel aan als mensen die niet weten waar ze over praten, roepen dat het vast je eigen schuld is. :r
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')