Herkenbaar, maar dat betekend niet dat je, je gewicht niet kan controleren. Je moet er gewoon wat meer op lettenquote:Op zondag 20 mei 2012 18:45 schreef Madame_Paon het volgende:
Hij is offline gegaan.
Er zijn best veel mensen met MCDD, PDD-NOS, schizofrenie, bipolaire stoornis, etc. die problemen hebben met hun gewicht door de medicijnen die je dan moet slikken.
Daar kun je echt heel veel door aankomen (sommige mensen komen er wel 40 kilo door aan).
Rotdingen zijn het.
Via iemand die meer van de situatie af weet.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:57 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Maar wat is dan wel een goede manier?
Ik ben zelf ook ruim 20 kilo aangekomen door zulke medicatie.
En ik heb er echt een stronthekel aan als mensen die niet weten waar ze over praten, roepen dat het vast je eigen schuld is.
Risperdal is inderdaad een ramp, al werd ik het meeste beroerd van dixerit (ik was inderdaad rustig, behalve dat mijn hart tussen mijn oren zatquote:Op zondag 20 mei 2012 19:00 schreef summer2bird het volgende:
Risperdal, dat was het slechtste wat ik ooit heb geslikt qua lichaam.
Melkklieren die gingen ontwikkelen, heel veel aankomen, pijn op den borst, moeite hebben met praten
Ritalin was ook al zo'n feest.
Loop je half stoned rond.
Ooit een keer slaapmedicatie gehad, iets met Pam (geen oxazepam!, dacht temazepam)
Ik lag binnen een half uur knock out op de grond te snurken, liep half dronken door het huis heen
Ik slik nu Cymbalta, Pipamperon en spul wat mijn hoofdpijn weghoudt (naam vergetenquote:Op zondag 20 mei 2012 19:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Risperdal is inderdaad een ramp, al werd ik het meeste beroerd van dixerit (ik was inderdaad rustig, behalve dat mijn hart tussen mijn oren zat).
Nu doe ik het al zestien jaar goed op clonidine (je komt er op aan en hebt een belachelijk lage bloeddruk en hartslag, maar ik functioneer perfect erop)
Eehm jawelquote:Op zondag 20 mei 2012 19:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Misschien weer iets voor een spin-off? Met alle respect voor jullie problemen door medicijngebruik, maar dat heeft niets te maken met "gewoon" af willen vallen imo.
http://www.wehkamp.nl/dam(...)&SM=0&F=1_2_19_4_17_ ?quote:Op zondag 20 mei 2012 19:21 schreef lezzer het volgende:
Ik ga het gewoon hier vragen, want ik word er knettergek van.
Ik ben op zoek naar nette blouses, "voor onder een colbert/blaser/jasje", maat 44.
Waar koop ik die?
Als ik grote maten kijken bij online shoppingsites krijg ik heel vaak tunieken, en ik zoek helemaal geen tunieken. Ik moet gewoon een paar fatsoenlijke bloesjes hebben
Helpdank
Als ik gewoon eens de discipline had om 10kg af te vallen was ik van heel dat gezeik af, I know![]()
Check, die heb ik gehadquote:Op zondag 20 mei 2012 19:24 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
http://www.wehkamp.nl/dam(...)&SM=0&F=1_2_19_4_17_ ?
Maar bij C&A en Wehkamp kan ik die info nooit vinden om eerlijk te zijnquote:Op zondag 20 mei 2012 19:33 schreef Madame_Paon het volgende:
Borstomvang, tailleomvang en heupomvang opmeten.
Dan kun je via de maattabellen checken welke maat je bij welk kledingstuk nodig hebt.
En er staat ook weleens bij of iets kleiner of groter uitvalt.
quote:Op zondag 20 mei 2012 20:22 schreef lezzer het volgende:
V
edit, oh, dit is een andere reeks.
Die maattabel hè, ik blijk dus niet in proportie. Godsamme wat zou ik fantastisch kunnen baren zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |