abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111793470
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 18:45 schreef Madame_Paon het volgende:
Hij is offline gegaan.

Er zijn best veel mensen met MCDD, PDD-NOS, schizofrenie, bipolaire stoornis, etc. die problemen hebben met hun gewicht door de medicijnen die je dan moet slikken.
Daar kun je echt heel veel door aankomen (sommige mensen komen er wel 40 kilo door aan).
Rotdingen zijn het.
Herkenbaar, maar dat betekend niet dat je, je gewicht niet kan controleren. Je moet er gewoon wat meer op letten :)
pi_111793482
Risperdal, dat was het slechtste wat ik ooit heb geslikt qua lichaam.
Melkklieren die gingen ontwikkelen, heel veel aankomen, pijn op den borst, moeite hebben met praten :r
Ritalin was ook al zo'n feest.
Loop je half stoned rond.
Ooit een keer slaapmedicatie gehad, iets met Pam (geen oxazepam!, dacht temazepam)
Ik lag binnen een half uur knock out op de grond te snurken, liep half dronken door het huis heen :')
Twiddel
pi_111793483
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 18:57 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Maar wat is dan wel een goede manier?

Ik ben zelf ook ruim 20 kilo aangekomen door zulke medicatie.
En ik heb er echt een stronthekel aan als mensen die niet weten waar ze over praten, roepen dat het vast je eigen schuld is. :r
Via iemand die meer van de situatie af weet.
en als ik het (ongezonde) leef/eetschema van redboyke zie is het niet alleen door de medicijnen.
pi_111793624
quote:
17s.gif Op zondag 20 mei 2012 19:00 schreef summer2bird het volgende:
Risperdal, dat was het slechtste wat ik ooit heb geslikt qua lichaam.
Melkklieren die gingen ontwikkelen, heel veel aankomen, pijn op den borst, moeite hebben met praten :r
Ritalin was ook al zo'n feest.
Loop je half stoned rond.
Ooit een keer slaapmedicatie gehad, iets met Pam (geen oxazepam!, dacht temazepam)
Ik lag binnen een half uur knock out op de grond te snurken, liep half dronken door het huis heen :')
Risperdal is inderdaad een ramp, al werd ik het meeste beroerd van dixerit (ik was inderdaad rustig, behalve dat mijn hart tussen mijn oren zat ;)).
Nu doe ik het al zestien jaar goed op clonidine (je komt er op aan en hebt een belachelijk lage bloeddruk en hartslag, maar ik functioneer perfect erop :))
pi_111793746
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 19:02 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Risperdal is inderdaad een ramp, al werd ik het meeste beroerd van dixerit (ik was inderdaad rustig, behalve dat mijn hart tussen mijn oren zat ;)).
Nu doe ik het al zestien jaar goed op clonidine (je komt er op aan en hebt een belachelijk lage bloeddruk en hartslag, maar ik functioneer perfect erop :))
Ik slik nu Cymbalta, Pipamperon en spul wat mijn hoofdpijn weghoudt (naam vergeten :@ )
Dit bevalt mij prima :D
Ik ben wel tyfusduizelig, dat wel :')

Het is altijd enorm zoeken naar de (juiste combinatie van) medicatie.
Twiddel
  zondag 20 mei 2012 @ 19:04:50 #231
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_111793785
Risperdal is ook het slechtste middel dat ik heb moeten slikken.
11 maanden geslikt en ben erdoor meer dan 20 kilo aangekomen.
Constant doodmoe en constant verschrikkelijk veel honger. Ik heb daarvoor en daarna nooit meer zo'n honger gehad als die ik constant had toen ik nog Risperdal slikte.

Later een paar jaar Seroquel geslikt en nu niks meer.

Ik had er 12 kilo af, maar toen gebeurde er een aantal heel traumatische dingen waardoor alles er weer bij kwam en nu wil het er niet meer af.
De stemmingswisselingen en daardoor soms emotie-eten helpen ook niet echt mee ..
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_111794014
Misschien weer iets voor een spin-off? Met alle respect voor jullie problemen door medicijngebruik, maar dat heeft niets te maken met "gewoon" af willen vallen imo.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_111794078
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 19:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Misschien weer iets voor een spin-off? Met alle respect voor jullie problemen door medicijngebruik, maar dat heeft niets te maken met "gewoon" af willen vallen imo.
Eehm jawel
Gaat over het aankomen en afvallen door medicatie. :P
Of bedoelde je dat niet? :@
Twiddel
pi_111794157
Pardon :)
Mijn ervaring met medicijnen is dat als je wilt afvallen dat je gewoon dat net als elk ander mens moet doen. Medicatie is alleen een reden op iets meer op je lijn te moeten letten, niet als een excuus om maar uit te dijen.

Maar goed... ik ben sowieso van het "je moet gewoon wennen aan goed gezond eten"
pi_111794730
Ik ga het gewoon hier vragen, want ik word er knettergek van.
Ik ben op zoek naar nette blouses, "voor onder een colbert/blaser/jasje", maat 44.

Waar koop ik die?
Als ik grote maten kijken bij online shoppingsites krijg ik heel vaak tunieken, en ik zoek helemaal geen tunieken. Ik moet gewoon een paar fatsoenlijke bloesjes hebben :Y
Help :@ dank :*

Als ik gewoon eens de discipline had om 10kg af te vallen was ik van heel dat gezeik af, I know :@
  zondag 20 mei 2012 @ 19:24:19 #236
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_111794903
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 19:21 schreef lezzer het volgende:
Ik ga het gewoon hier vragen, want ik word er knettergek van.
Ik ben op zoek naar nette blouses, "voor onder een colbert/blaser/jasje", maat 44.

Waar koop ik die?
Als ik grote maten kijken bij online shoppingsites krijg ik heel vaak tunieken, en ik zoek helemaal geen tunieken. Ik moet gewoon een paar fatsoenlijke bloesjes hebben :Y
Help :@ dank :*

Als ik gewoon eens de discipline had om 10kg af te vallen was ik van heel dat gezeik af, I know :@
http://www.wehkamp.nl/dam(...)&SM=0&F=1_2_19_4_17_ ?
pi_111795114
quote:
Check, die heb ik gehad :)
Ik was eigenlijk op zoek naar de klassieke bloesjes, en dan is de spoeling wat dun daar :@

wacht, laat ik anders formuleren :)
Heeft er iemand geweldige tips voor klassieke bloesjes die ook fatsoenlijk staan bij maat 44/46?
pi_111795279
Misschien een stomme vraag, maar hoe weten jullie welke maat jullie moeten hebben via het Internet? Bij mij verschilt mijn maat enorm per kledingstuk en maat
  zondag 20 mei 2012 @ 19:33:16 #239
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_111795454
Borstomvang, tailleomvang en heupomvang opmeten.
Dan kun je via de maattabellen checken welke maat je bij welk kledingstuk nodig hebt.
En er staat ook weleens bij of iets kleiner of groter uitvalt.
pi_111795851
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 19:33 schreef Madame_Paon het volgende:
Borstomvang, tailleomvang en heupomvang opmeten.
Dan kun je via de maattabellen checken welke maat je bij welk kledingstuk nodig hebt.
En er staat ook weleens bij of iets kleiner of groter uitvalt.
Maar bij C&A en Wehkamp kan ik die info nooit vinden om eerlijk te zijn :@
pi_111796012
Op Wehkamp staat het wel.. Dat weet ik zeker.

Mocht je een goede sport bh willen.. Ik heb er een van deze site.
Prima service!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_111796148
Och... als ik uit het raam kijk zie ik het centrum van de stad *yeah uitzicht op een kermisding dat over de kop gaat en mensen die me uit mijn slaap schreeuwen :) Kermis maakt me blij*, dus het is een zeer kleine moeite om even naar de winkel te lopen
pi_111797330
Ik moet zeggen dat ik bij Otto al een stuk meer keus heb dan bij Wehkamp. :)
pi_111797380
O+ Lezzer O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_111797427
O+ DP O+
pi_111798084
Uhhh :W
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_111798563
V :9~

edit, oh, dit is een andere reeks. :@

Die maattabel hè, ik blijk dus niet in proportie. Godsamme wat zou ik fantastisch kunnen baren zeg :')
  zondag 20 mei 2012 @ 20:24:39 #248
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_111798774
Ik ben ook niet in proportie hoor. Mijn borstomvang is een maat groter dan mijn heupomvang en mijn tailleomvang is weer een maat groter dan mijn borstomvang. :')

Geen taille hebben. *O* -O- :'(
pi_111798828
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 20:22 schreef lezzer het volgende:
V :9~

edit, oh, dit is een andere reeks. :@

Die maattabel hè, ik blijk dus niet in proportie. Godsamme wat zou ik fantastisch kunnen baren zeg :')
:*

Zulke enorme heupen?
Zandloper :Y
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_111799572
Ik heb goede heupen ja. Helaasch niet de het geheel in balans brengen tieten ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')