SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #150Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Mi jezus, er komen steeds meer toffe artiesten de laatste tijdquote:
Nee, doe je volgend topic maar.. weet niet hoe.quote:
Melkweg is al een tijdje goed bezig qua hiphop. Vorig jaar ook.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:18 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Mi jezus, er komen steeds meer toffe artiesten de laatste tijd
Editten perhaps?quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, doe je volgend topic maar.. weet niet hoe.
perhapsquote:
Klopt. Probleem is alleen dat het vaak op doordeweekse dagen is en dat ik moet reizen. Al heb ik dat hier wel voor over thoquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:40 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Melkweg is al een tijdje goed bezig qua hiphop. Vorig jaar ook.
quote:
Hebben mensen er dan zo een last van als wij in onze eigen SC met kanker schelden?quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:04 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Als het ge"kanker" in deze reeks zo aanwezig blijft dan knal ik 'm dicht. Die grote waffel geef je maar lekker thuis op straat maar hier zien we graag nog enige normale omgangsvormen.
Valt mee toch? waar?quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:04 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Als het ge"kanker" in deze reeks zo aanwezig blijft dan knal ik 'm dicht. Die grote waffel geef je maar lekker thuis op straat maar hier zien we graag nog enige normale omgangsvormen.
elitaire koffiequote:Op woensdag 16 mei 2012 15:04 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Een SC is niet prive alleen van jullie ofzo. Iedereen kan het lezen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Hebben mensen er dan zo een last van als wij in onze eigen SC met kanker schelden?
In het vorige deel telt mijn browser het zo al 33 keer. Er zullen wat quote's bij zitten maar soit.quote:
Niemand die in deze SC meepost stoort zich er aan. En mensen die niet mee posten maar wel meelurken en zich er aan storen zijn raar bezig.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:07 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Een SC is niet prive alleen van jullie ofzo. Iedereen kan het lezen.
nsbquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:03 schreef fyah het volgende:
dwc je bent nodig!
[KLB SC] Waar 4EBE wordt bedrogen door wise
Oke, best veel. Raar dat iemand dat leest en dan niks zegt en gaat nsb'en maar goedquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:07 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Een SC is niet prive alleen van jullie ofzo. Iedereen kan het lezen.
[..]
In het vorige deel telt mijn browser het zo al 33 keer. Er zullen wat quote's bij zitten maar soit.
en het spijt me nog steeds zoquote:
quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:01 schreef Cher- het volgende:
Zo gaat het in de Fernandes;
Juminelle: heb vandaag nieuwe hakken gekocht LOL ze zitten kanker heerlijk
Vaseline_: lol kanker tof gek heb gisteren keihard gespaced zat op de brommer dit dat *geeft een digitaal kusje aan jumii*
Jajong: ik hossel iedere dag 3 chicks kanker vet jong
Chocolatebear: goedzo jong ik gisteren ook 2 lol *geeft kanker harde schouderklop aan zijn mattie*
Kanker is daar echt een cool woord.
Het is een openbaar forum waar dus normale omgangsvormen gelden. Dat het voor jou en het een paar anderen blijkbaar standaard is om je om de paar woorden met "kanker" uit te drukken wil nog niet zeggen dat wij het normaal vinden en dus willen zien hier.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:08 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Niemand die in deze SC meepost stoort zich er aan. En mensen die niet mee posten maar wel meelurken en zich er aan storen zijn raar bezig.
Wel zeer accuraatquote:
Mag tuberculose wel?quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:11 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Het is een openbaar forum waar dus normale omgangsvormen gelden. Dat het voor jou en het een paar anderen blijkbaar standaard is om je om de paar woorden met "kanker" uit te drukken wil nog niet zeggen dat wij net normaal vinden en dus willen zien hier.
je kan ook gewoon normaal doen en super zeggenquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:11 schreef Juminelle het volgende:
Ben wel benieuwd welke idiote maatregel hierna volgt. Eerst geen goede pics meer mogen posten en nu al geen krachttermen meer mogen gebruiken
quote:
Is zijn nieuwe album er al?quote:
Alsof iemand zich stoorde aan dat bloot wat opeens niet meer mocht.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:08 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Niemand die in deze SC meepost stoort zich er aan. En mensen die niet mee posten maar wel meelurken en zich er aan storen zijn raar bezig.
He, leef jij ook weer?quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:14 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Alsof iemand zich stoorde aan dat bloot wat opeens niet meer mocht.
Hier moet ik altijd een beetje van huilen, ousquote:
Behalve? wat?quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:15 schreef o.us het volgende:
[..]
Behalve vage mixtapes dat zogenaamd van hem moeten zijn. Irritant is dat
nee, aanstootgevende bedoel je. bikini en een iets te blote heup kan echt niet meer. superregel!quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:14 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Alsof iemand zich stoorde aan dat bloot wat opeens niet meer mocht.
Ik vind Opa.Bakkebaard echt een supermod.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:17 schreef fyah het volgende:
[..]
nee, aanstootgevende bedoel je. bikini en een iets te blote heup kan echt niet meer. superregel!
waarom jumi?quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:16 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hier moet ik altijd een beetje van huilen, ous
The Transporter niet kennen. Schaam jequote:Op woensdag 16 mei 2012 15:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Behalve? wat?
God forgives but i dont ofso heet het nieuwe album toch? ik ken dat plaatje niet die jij poste, sjef.
Mixtapes enzo doe ik weinig aan, vriend. En jumi haat gewoon omdat hij geen ecto is zoals dingetjequote:
Ik kan er niks aan doen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En jumi haat gewoon omdat hij geen ecto is zoals dingetje
quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mixtapes enzo doe ik weinig aan, vriend. En jumi haat gewoon omdat hij geen ecto is zoals dingetje
Vergeet zijn naam altijdquote:
Cudiquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:28 schreef o.us het volgende:
Kan je hier wel om lachen Jumi?
[ afbeelding ]
Je hebt een whatsapp.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:28 schreef o.us het volgende:
Kan je hier wel om lachen Jumi?
[ afbeelding ]
Vorig jaar Curren$y.quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:42 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Klopt. Probleem is alleen dat het vaak op doordeweekse dagen is en dat ik moet reizen. Al heb ik dat hier wel voor over tho
quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:44 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Kijk die kanaidskop boven je dan. Logisch dat mensen niet meer posten.
Waarom helemaal daar?!quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:52 schreef Vaseline_ het volgende:
Vanavond flyeren met m'n wause hoofd in Eindhoven dat word nog wat
Resist in het klokgebouw. Maar Resist is georganiseerd door Oi! en 50Hurtz en 50Hurtz zochten dus nog flyeraars, krijg ik gastenlijst in ruil.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:01 schreef junamii het volgende:
Waarom helemaal daar?!
En wanneer was die TC met jullie truth or dare. Hoe kan ik dat nou gemist hebben
Dat was die TC waarin je vertelde dat dWc je geraakt had op dat ene feest.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Resist in het klokgebouw. Maar Resist is georganiseerd door Oi! en 50Hurtz en 50Hurtz zochten dus nog flyeraars, krijg ik gastenlijst in ruil.
En over een TC weet ik niks?
Dat is Rick Ross zonder baard.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:44 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Kijk die kanaidskop boven je dan. Logisch dat mensen niet meer posten.
Net zo goed. Dat ontken ik ook niet.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:35 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Want met baard heeft hij niet zo een kutkop?
Dat halflamme 'gepijp' ookquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:23 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snap dit plaatje nooit echt zo
Bron: Ricko's fb.
Die koptelefoonquote:
Ik wou die echt nog zien (kan geen YouTube op m'n BBquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:52 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik heb liedje gemaakt om goed te maken
dWc is back in du game.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Back met een nieuw modem. Zowel wired als wireless internet mogelijk nu, like a baws
.
Geen gekanker meer hier. Dan gaat Opa huilen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
KANKER
[..]
Ik wou die echt nog zien (kan geen YouTube op m'n BB)
.
Niet alleen Opaquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:30 schreef Juminelle het volgende:
[..]
dWc is back in du game.
[..]
Geen gekanker meer hier. Dan gaat Opa huilen.
Oh man, een leven met alleen gprs-internetquote:
Wat?quote:Geen gekanker meer hier. Dan gaat Opa huilen.
Kanker.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:32 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Niet alleen Opa
Het kan toch ook wel zonder dat gekanker? Toch?
Ik wou bijna een betoog schrijven over het verschil tussen kanker als ziekte, en kanker als krachtterm, maar als je als reden "het kan toch ook wel gewoon zonder" aanvoert, laat dan maarquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:32 schreef smegmanus het volgende:
Bedankt.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik wou bijna een betoog schrijven over het verschil tussen kanker als ziekte, en kanker als krachtterm, maar als je als reden "het kan toch ook wel gewoon zonder" aanvoert, laat dan maar.
Duizendmaal dit.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
het verschil tussen kanker als ziekte, en kanker als krachtterm,
Ja, dat ontken ik ook niet. Neemt niet weg dat ik het nergens op vind slaan en dat het mierenneukerij is, maar goed.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:32 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Niet alleen Opa
Waarom zou het in hemelsnaam niet (meer) mogen?quote:
Dat kan, ik vind het nergens op slaan om overmatig kanker te gebruiken.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:34 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, dat ontken ik ook niet. Neemt niet weg dat ik het nergens op vind slaan en dat het mierenneukerij is, maar goed.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarom zou het in hemelsnaam niet (meer) mogen?Voor nudepics is nog een valide reden (gewoon derving van inkomsten voor Danny vanwege Google enzo toch?), maar dit
.
Alsof FOK! ooit van het goede fatsoen is geweest.
Blijkbaar wil men wel een beetje fatsoen, kan ik wel begrijpen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:11 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Het is een openbaar forum waar dus normale omgangsvormen gelden. Dat het voor jou en het een paar anderen blijkbaar standaard is om je om de paar woorden met "kanker" uit te drukken wil nog niet zeggen dat wij het normaal vinden en dus willen zien hier.
Nee, komt na dit weekend wel.quote:
Moet het minder op FOK! overall (kan ik nog inkomen) of in deze reeks specifiek ook? Hier zit nou eenmaal een verzameling losgeslagen jongeren geconcentreerdquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:37 schreef smegmanus het volgende:
Blijkbaar wil men wel een beetje fatsoen, kan ik wel begrijpen.
Het is toch geen tokkie-forun hier?
Waarom is het zo een issue binnen een SC? Als je niet tegen kanker als krachtterm kan dan ontwijk je toch ook gewoon deze SC?quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:37 schreef smegmanus het volgende:
[..]
[..]
Blijkbaar wil men wel een beetje fatsoen, kan ik wel begrijpen.
Het is toch geen tokkie-forun hier?
Zelfs Djeez is weg uit de FPquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:38 schreef Juminelle het volgende:
Als we alles zouden moeten uitbannen wat door sommigen 'niet normaal' gevonden zou kunnen worden zou FOK! niet meer bestaan
En anders scheld ik wel gewoon met balkanker.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:41 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Waarom is het zo een issue binnen een SC? Als je niet tegen kanker als krachtterm kan dan ontwijk je toch ook gewoon deze SC?![]()
Net zoiets als naar een tokkiebuurt verhuizen vanwege de gezelligheid en dan klagen over overlast.
Hardop gelachen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En anders scheld ik wel gewoon met balkanker.
[ afbeelding ]
Wat een kutargument zeg.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:41 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Waarom is het zo een issue binnen een SC? Als je niet tegen kanker als krachtterm kan dan ontwijk je toch ook gewoon deze SC?![]()
Net zoiets als naar een tokkiebuurt verhuizen vanwege de gezelligheid en dan klagen over overlast.
Fernandes, de hooggeleide (quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Moet het minder op FOK! overall (kan ik nog inkomen) of in deze reeks specifiek ook? Hier zit nou eenmaal een verzameling losgeslagen jongeren geconcentreerd. Iedereen hier is echter wel intelligent genoeg om dus het verschil tussen ziekte en krachtterm te zien. Niemand bedoelt het kwaad of aanstootgevend oid.
Daarnaast is het gewoon een heerlijk bekkend woord wat de lading dekt van de ontlading die je ermee wilt bereiken
Als er een hek omheen kon was dat al gebeurd hoor, denk ikquote:
Niemand heeft er last van? Het 'vaste groepje users' dat ongeveer 180 delen meepost doen er allemaal aan meequote:Het kan wel wat minder toch? Het vorige topic had zo'n 34 kankerposts, dat gaat toch nergens over?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Daar gaat het toch niet om, heeft niets met emotie te maken.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Sowieso, het zijn in feite gewoon 6 letters man. Om daar emotioneel over te raken. Op internet
![]()
.
Goede generalisatie yo.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:56 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om, heeft niets met emotie te maken.
Je bent sowieso een tokkie als je continu het woord kanker in je mond neemt.
Anyway, doe er wat mee, kan best minder.
Dat is gewoon een feit.quote:
Als dit over Mocro's zou gaan, was je een racist.quote:
Ik zeg meerdere malen per dag kanker, maar toch woonachtig in A'dam Oud-Zuid.quote:
Dan ben ik een racist, whatever joh je wilt toch je gelijk halen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Als dit over Mocro's zou gaan, was je een racist.
Maar nee, dat is geen feit.
Ach, dat valt best mee. Ik ben best voor rede vatbaar.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:00 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dat denken mods wel vaker over wat ze zeggen.
Dus dat is wat je dwars zit? Het woord heeft geen emotionele lading maar maakt je gewoon een tokkie? Die geuzennaam neem ik dan met liefde aan.quote:
Jij bent gewoon een kutjood man.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
maar toch woonachtig in A'dam Oud-Zuid.
Kaats mij even je YouTube filmpje man (Liedje speciaal voor u.)quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:03 schreef RickoKun het volgende:
Oh dan kom ik niet meer heb imago omhoog te houwe mesnen!!!!!
Breng die nuance dan eerder man, ik dacht dat de FOK!polizei al bij me aan de deur stond gast.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:04 schreef smegmanus het volgende:
Het als krachtterm gebruiken mag nog steeds dat heb ik niet gezegd maar het moet NIET de overhand nemen. Dat is alles! Ik vraag alleen maar of het iets minder kan, meer niet.
Sorry voor de onduidelijkheden dan.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Breng die nuance dan eerder man, ik dacht dat de FOK!polizei al bij me aan de deur stond gast.
Homoquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:05 schreef smegmanus het volgende:
Mijn onvoorwaardelijke liefde voor jullie is er niet minder op geworden natuurlijk
Oh OK. Nou ja volgens mij viel het over het algemeen best mee dus dan is er geen probleem.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:04 schreef smegmanus het volgende:
Het als krachtterm gebruiken mag nog steeds dat heb ik niet gezegd maar het moet NIET de overhand nemen. Dat is alles! Ik vraag alleen maar of het iets minder kan, meer niet.
Trage downloaderquote:
Ja ik word er moe van.quote:
Ja ik klap je.quote:
Dan hedde gij pech.quote:
Doe eens beter dan!quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:13 schreef junamii het volgende:
[..]
Waarom doen mensen zulke dingen als ze het niet kunnenEn ze voelt zich nog lekker ook
Dit vraag ik me ook afquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:13 schreef junamii het volgende:
[..]
Waarom doen mensen zulke dingen als ze het niet kunnenEn ze voelt zich nog lekker ook
Eén paar ogen aanwezig. Stuur maarquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:23 schreef junamii het volgende:
[..]
Zulke dingen zijn maar voor 1 paar ogen bestemd.
Don't u worry shawty, I'ma give u a gooood workout baby girl.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:20 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik kom allemaal van die idioten tegen terwijl ik gewoon work outs zoek.
Well played.quote:
True, truequote:Op woensdag 16 mei 2012 20:30 schreef junamii het volgende:
[..]
Niemand tipt aan onze stiekeme work outs Jumi
Meh, die benen zijn te overdreven.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:28 schreef krioro het volgende:
Hier nog wat eye candy trouwens:
[ afbeelding ]Would husband.
Die zal ik morgen speciaal 4 jou een momentje hoog houdenquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kaats mij even je YouTube filmpje man (Liedje speciaal voor u.).
Ik ookquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:39 schreef RickoKun het volgende:
Ik moet over minder dan een uur naar mn werk, heb er echt geen zin in mang
Ik snij nog net niet in mijn voorhuid
Ik wilde eigenlijk m'n tweede work-out van de dag doen, maar ik heb teveel gegeten net.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:41 schreef junamii het volgende:
[..]
Ik ookGeen zin. Echt een nutteloze dag was het vandaag ook.
Echt zo'n kut dag dat je niet voluit kan chillen omdat je weet dat je niet zal slapen maar moet werken de komende nachtquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:41 schreef junamii het volgende:
[..]
HEB JIJ EEN VOORHUID?!quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:41 schreef junamii het volgende:
[..]
kanker je mag geen kanker meer zeggenquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:16 schreef junamii het volgende:
[..]
Kanker
Hoe heb ik daar overheen kunnen lezen
Kutleven.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:14 schreef tliciouz het volgende:
Ik ook, zou de stad in gaan maar dat gaat dus ook al niet door.
breng je kutje op de tc dahnquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:18 schreef RickoKun het volgende:
Ik moet tot 0600 uur hier om de 20 min op een knopje drukken
Klinkt als Lost.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:18 schreef RickoKun het volgende:
Dat wil ik ook wel doen voor cashquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:18 schreef RickoKun het volgende:
Waarom post je op fok terwijl je op Resist bent?quote:
Ben jij nu niet in Rotterdamquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:18 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Waarom post je op fok terwijl je op Resist bent?
Ik ben in Ridderkerk en lig in bed te spacen door een zieke astma aanval van die kankerkatten. Ga zo er heen.quote:
Meh, minder. Kutbeesten.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik ben in Ridderkerk en lig in bed te spacen door een zieke astma aanval van die kankerkatten. Ga zo er heen.
Omdat ik kk hard aan het spacen ben in de rookruimte en dan ga ik steesa opn. Pokkie kijkenquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:18 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Waarom post je op fok terwijl je op Resist bent?
Ga eens gauw feesten en laat die telefoon met rust.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Omdat ik kk hard aan het spacen ben in de rookruimte en dan ga ik steesa opn. Pokkie kijken
Veel plezier héquote:Op donderdag 17 mei 2012 01:06 schreef Vaseline_ het volgende:
Can. Not. Resist. Taking. My.Phone oke nu ga ik echt stoppen he love y'all
En ook deze uitspraak kan rechtstreeks op een tegeltjequote:Op donderdag 17 mei 2012 02:10 schreef RickoKun het volgende:
Voor die 8 uur om t kwartier knoppie drukken krijg ik wel weer 2,8 barkie
Jatog brah!!!! Hoef nog maar 3 uur als een lamlendige lama hier te staan mattie.quote:Op donderdag 17 mei 2012 02:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En ook deze uitspraak kan rechtstreeks op een tegeltje
Nicequote:Op donderdag 17 mei 2012 11:00 schreef Ethanolic het volgende:
Vanavond een 5 gangen kreeftarrangement
Spang, maar geef toch de voorkeur aan m'n kreeftjesquote:Op donderdag 17 mei 2012 11:09 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nice
Ik werd net verrast met dit![]()
[ afbeelding ]
Nicequote:Op donderdag 17 mei 2012 11:00 schreef Ethanolic het volgende:
Vanavond een 5 gangen kreeftarrangement
Hoe lief dit! Laatste keer dat ik zo verrast ben is, ehh, lang geledenquote:Op donderdag 17 mei 2012 11:09 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik werd net verrast met dit![]()
[ afbeelding ]
Lief hèquote:Op donderdag 17 mei 2012 12:17 schreef junamii het volgende:
[..]
Hoe lief dit! Laatste keer dat ik zo verrast ben is, ehh, lang geleden
Nee, niet geldig helaasquote:Op donderdag 17 mei 2012 15:00 schreef Chocolatebear het volgende:
Weet iemand hier of StudentenOVchipkaarten vandaag geldig zijn?
WeekendOV is wel geldig met feestdagen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:32 schreef Chai het volgende:
[..]
WeekendOV wel?
Of gewoon helemaal niets?vieze aidslijers dat het zijn.
Hoezo zou weekendOV op donderdag op een feestdag geldig zijn?quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:32 schreef Chai het volgende:
[..]
WeekendOV wel?
Ja, daar reis je gratis mee vandaagquote:Op donderdag 17 mei 2012 15:32 schreef Chai het volgende:
[..]
WeekendOV wel?
Je was nergens te bekennen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:20 schreef o.us het volgende:
Mensen die gisteren niet bij Prspct xl 15 aanwezig waren
Je denkt toch niet dat ik serieus op dat feest was? Ik zat gewoon op mijn zolderkamer te FOK!en onder een kloon.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:12 schreef o.us het volgende:
[..]
Jij ook niet.
Eigenlijk hadden we nummers moeten uitwisselen
Sowieso feesten. Alleen maar pillenslikkers daar.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik serieus op dat feest was? Ik zat gewoon op mijn zolderkamer te FOK!en onder een kloon.
Ik kom sowieso nooit buiten, laat staan feesten bezoeken.
Hehequote:Op donderdag 17 mei 2012 16:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik serieus op dat feest was? Ik zat gewoon op mijn zolderkamer te FOK!en onder een kloon.
Ik kom sowieso nooit buiten, laat staan feesten bezoeken.
Niets mis met medicatiequote:Op donderdag 17 mei 2012 16:34 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Sowieso feesten. Alleen maar pillenslikkers daar.
Jawel, zou verboden moeten worden. Smerige junksquote:
Die van mij is 92 en rijdt nog auto. Doet boodschappen op de fiets. En heeft zijn eigen gebit nog. Geen medicatie.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:40 schreef o.us het volgende:
Alsof jullie (groot)ouders niet dagelijks pillen slikken.
Nee.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:43 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik heb wel antibiotica geslikt vannachtBen ik nu een junk?
Whut, dat wil ik ook laterquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Die van mij is 92 en rijdt nog auto. Doet boodschappen op de fiets. En heeft zijn eigen gebit nog. Geen medicatie.
Hebben we ook nog eens dezelfde opa.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Die van mij is 92 en rijdt nog auto. Doet boodschappen op de fiets. En heeft zijn eigen gebit nog. Geen medicatie.
Mensen die vreemdgaan, mensen die uit het niets opeens aandacht zoeken, mensen die liegen etc. Ik zie ze allemaal.quote:
Wie heeft je hart gebroken? Ik sla zequote:Op donderdag 17 mei 2012 16:58 schreef junamii het volgende:
[..]
Mensen die vreemdgaan, mensen die uit het niets opeens aandacht zoeken, mensen die liegen etc. Ik zie ze allemaal.
Je guy heeft je bedrogen?quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:58 schreef junamii het volgende:
[..]
Mensen die vreemdgaan, mensen die uit het niets opeens aandacht zoeken, mensen die liegen etc. Ik zie ze allemaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Mijn hart is nog heel, heb zelf harten moeten breken (ofzoquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wie heeft je hart gebroken? Ik sla ze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:06 schreef krioro het volgende:
Kankerchoco, verzwijgen dat Doom ook naar de melkweg komt. Je wil hem zeker helemaal voor jezelf hè.Volgens mij is dat hier nog langsgekomen. Tijdje terug, datwel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:14 schreef o.us het volgende:
Marokkaans.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
Oh, dan heb ik dat gemist. Nas en The Pharcyde had ik al wel meegekregen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:14 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Volgens mij is dat hier nog langsgekomen. Tijdje terug, datwel.
Jammer dat het tijdens een dubstepfestival is.quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:15 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik dat gemist. Nas en The Pharcyde had ik al wel meegekregen.
Non antwoorden.quote:
Oh, ja. En The Pharcyde is tegenwoordig ook zonder Fatlip zie/herinner ik me nu. Meh.quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:18 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Jammer dat het tijdens een dubstepfestival is.
Werken en daarna nog een paar uurtjes CABLE pakkenquote:
Vandaag uitgeslapen, even mijn stageopdrachten gemaakt en vanavond naar de shishalounge met vrienden en vriendinnen voor een afscheidsfeestje. Beste vriendin was hier in NL voor een paar weken maar gaat morgen weer terug naar Marokko voor stagequote:
Feesten en me ondertussen heerlijk misdragenquote:
Hier niet.quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:36 schreef junamii het volgende:
Weet iemand of winkels vandaag open zijn of niet?
quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:35 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Feesten en me ondertussen heerlijk misdragen
Sommige winkels als de Bijenkorf e.d. hier wel, maar die 'eenmanswinkeltjes' niet volgens mij.quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:36 schreef junamii het volgende:
AH XL van 10:00u tot 18:00u hier, verder geen idee.quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:36 schreef junamii het volgende:
Sommige wel.quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:36 schreef junamii het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
Gatverdamme, die arm.quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Sick: Street Dancer From San Francisco On America's Got Talent! (Mother Left Him Homeless.. Living In The Streets For 2 Years)
http://www.worldstarhipho(...)wshhMqpcpu77N2s909DS
Deze gast is GOED! Actie vanaf 2:00.
Hij is gewoon van elastiek, da's altijd handig voor zo'n type danserquote:
Hij is wel echt dope inderdaadquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hij is gewoon van elastiek, da's altijd handig voor zo'n type danser. Die openingsmove is gewoon kankerziek
.
Kan wel zien dat ie homeless was. Echt zo een hongerbuik die kindjes in Afrika ook hebben.quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Sick: Street Dancer From San Francisco On America's Got Talent! (Mother Left Him Homeless.. Living In The Streets For 2 Years)
http://www.worldstarhipho(...)wshhMqpcpu77N2s909DS
Deze gast is GOED! Actie vanaf 2:00.
Bier zuipen óf met de lokale kameraden, of ik ga de stad in met de mensen die ik wat minder vaak ziequote:
Hier wel, tot 1800 uur. Drie supermarktenquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:36 schreef junamii het volgende:
Mjammmmmmquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:55 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hij is wel echt dope inderdaad
[ afbeelding ]
Slagroom met aardbeien![]()
![]()
Kom me voeren zoals een echte feeder betaamtquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:55 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hij is wel echt dope inderdaad
[ afbeelding ]
Slagroom met aardbeien![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Fucking fucking fuck.
Hoe zie je er nu uit? #81
De eerste 2 foto's in de OP, Jezus Christus van Nazareth op een Shetlandpony nog aan toe zeg.
Oh my, waarom zet je jezelf zo op internetquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Fucking fucking fuck.
De eerste 2 foto's in de OP, Jezus Christus van Nazareth op een Shetlandpony nog aan toe zeg.
Good night en eet smakelijkquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:37 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
5 gangen kreeft, get in ma bellyyy![]()
![]()
![]()
Good night y'all
Holy kankerquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Fucking fucking fuck.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:57 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Kan wel zien dat ie homeless was. Echt zo een hongerbuik die kindjes in Afrika ook hebben.
In afwachting van de mening van JackieBrown verblijf ik,quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:37 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
5 gangen kreeft, get in ma bellyyy![]()
![]()
![]()
Good night y'all
Hahaha.quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Fucking fucking fuck.
haten op de hovenierquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Fucking fucking fuck.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon, omdat het kan![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:35 schreef junamii het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon, omdat het kan![]()
Daar smaakt mijn sperma wel lekker vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon, omdat het kan
Wait, that came out wrongquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:36 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Daar smaakt mijn sperma wel lekker van
Mijn kunstwerkquote:
Ricko..quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:36 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Daar smaakt mijn sperma wel lekker van
Oh damnnnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon, omdat het kan
Fucking veel moeite met dat snijden trouwensZonde om het op te eten.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Achquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
In afwachting van de mening van JackieBrown verblijf ik,
Dat er geen kreeft voor jou bij zat.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:34 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Achwat kan ik hier nou van zeggen dWc
Al was er kreeft zou ik het toch niet willenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:37 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dat er geen kreeft voor jou bij zat.
Hooohoohooo heeellllll naoowww he didn't-quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:37 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dat er geen kreeft voor jou bij zat.
Hij is heldquote:Op donderdag 17 mei 2012 15:54 schreef Juminelle het volgende:
I'm heading west like I'm fucking blowing Kanye
Oehh harde disssquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:35 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hooohoohooo heeellllll naoowww he didn't-
Ik had graag met der gedeeld hoor bwoitje, maar ze wilde niet.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:35 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hooohoohooo heeellllll naoowww he didn't-
True dat.quote:
Ik voel je.quote:
Geen wietpas tot je beschikking?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nacht apotheker is out of stock, en ik woon in brabant.
Krijg je serieus een pas in je handen gedrukt of is het puur voor de registratie en dat je jezelf aan de hand van je legitimatie je moet legitimeren?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:02 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Geen wietpas tot je beschikking?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |