Breng die nuance dan eerder man, ik dacht dat de FOK!polizei al bij me aan de deur stond gast.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:04 schreef smegmanus het volgende:
Het als krachtterm gebruiken mag nog steeds dat heb ik niet gezegd maar het moet NIET de overhand nemen. Dat is alles! Ik vraag alleen maar of het iets minder kan, meer niet.
Sorry voor de onduidelijkheden dan.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Breng die nuance dan eerder man, ik dacht dat de FOK!polizei al bij me aan de deur stond gast.
Homoquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:05 schreef smegmanus het volgende:
Mijn onvoorwaardelijke liefde voor jullie is er niet minder op geworden natuurlijk
Oh OK. Nou ja volgens mij viel het over het algemeen best mee dus dan is er geen probleem.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:04 schreef smegmanus het volgende:
Het als krachtterm gebruiken mag nog steeds dat heb ik niet gezegd maar het moet NIET de overhand nemen. Dat is alles! Ik vraag alleen maar of het iets minder kan, meer niet.
Trage downloaderquote:
Ja ik word er moe van.quote:
Ja ik klap je.quote:
Dan hedde gij pech.quote:
Doe eens beter dan!quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:13 schreef junamii het volgende:
[..]
Waarom doen mensen zulke dingen als ze het niet kunnenEn ze voelt zich nog lekker ook
Dit vraag ik me ook afquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:13 schreef junamii het volgende:
[..]
Waarom doen mensen zulke dingen als ze het niet kunnenEn ze voelt zich nog lekker ook
Eén paar ogen aanwezig. Stuur maarquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:23 schreef junamii het volgende:
[..]
Zulke dingen zijn maar voor 1 paar ogen bestemd.
Don't u worry shawty, I'ma give u a gooood workout baby girl.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:20 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik kom allemaal van die idioten tegen terwijl ik gewoon work outs zoek.
Well played.quote:
True, truequote:Op woensdag 16 mei 2012 20:30 schreef junamii het volgende:
[..]
Niemand tipt aan onze stiekeme work outs Jumi
Meh, die benen zijn te overdreven.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:28 schreef krioro het volgende:
Hier nog wat eye candy trouwens:
[ afbeelding ]Would husband.
Die zal ik morgen speciaal 4 jou een momentje hoog houdenquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kaats mij even je YouTube filmpje man (Liedje speciaal voor u.).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |