En anders scheld ik wel gewoon met balkanker.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:41 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Waarom is het zo een issue binnen een SC? Als je niet tegen kanker als krachtterm kan dan ontwijk je toch ook gewoon deze SC?![]()
Net zoiets als naar een tokkiebuurt verhuizen vanwege de gezelligheid en dan klagen over overlast.
Hardop gelachen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En anders scheld ik wel gewoon met balkanker.
[ afbeelding ]
Wat een kutargument zeg.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:41 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Waarom is het zo een issue binnen een SC? Als je niet tegen kanker als krachtterm kan dan ontwijk je toch ook gewoon deze SC?![]()
Net zoiets als naar een tokkiebuurt verhuizen vanwege de gezelligheid en dan klagen over overlast.
Fernandes, de hooggeleide (quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Moet het minder op FOK! overall (kan ik nog inkomen) of in deze reeks specifiek ook? Hier zit nou eenmaal een verzameling losgeslagen jongeren geconcentreerd. Iedereen hier is echter wel intelligent genoeg om dus het verschil tussen ziekte en krachtterm te zien. Niemand bedoelt het kwaad of aanstootgevend oid.
Daarnaast is het gewoon een heerlijk bekkend woord wat de lading dekt van de ontlading die je ermee wilt bereiken
Als er een hek omheen kon was dat al gebeurd hoor, denk ikquote:
Niemand heeft er last van? Het 'vaste groepje users' dat ongeveer 180 delen meepost doen er allemaal aan meequote:Het kan wel wat minder toch? Het vorige topic had zo'n 34 kankerposts, dat gaat toch nergens over?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Daar gaat het toch niet om, heeft niets met emotie te maken.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Sowieso, het zijn in feite gewoon 6 letters man. Om daar emotioneel over te raken. Op internet
![]()
.
Goede generalisatie yo.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:56 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om, heeft niets met emotie te maken.
Je bent sowieso een tokkie als je continu het woord kanker in je mond neemt.
Anyway, doe er wat mee, kan best minder.
Dat is gewoon een feit.quote:
Als dit over Mocro's zou gaan, was je een racist.quote:
Ik zeg meerdere malen per dag kanker, maar toch woonachtig in A'dam Oud-Zuid.quote:
Dan ben ik een racist, whatever joh je wilt toch je gelijk halen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Als dit over Mocro's zou gaan, was je een racist.
Maar nee, dat is geen feit.
Ach, dat valt best mee. Ik ben best voor rede vatbaar.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:00 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dat denken mods wel vaker over wat ze zeggen.
Dus dat is wat je dwars zit? Het woord heeft geen emotionele lading maar maakt je gewoon een tokkie? Die geuzennaam neem ik dan met liefde aan.quote:
Jij bent gewoon een kutjood man.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
maar toch woonachtig in A'dam Oud-Zuid.
Kaats mij even je YouTube filmpje man (Liedje speciaal voor u.)quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:03 schreef RickoKun het volgende:
Oh dan kom ik niet meer heb imago omhoog te houwe mesnen!!!!!
Breng die nuance dan eerder man, ik dacht dat de FOK!polizei al bij me aan de deur stond gast.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:04 schreef smegmanus het volgende:
Het als krachtterm gebruiken mag nog steeds dat heb ik niet gezegd maar het moet NIET de overhand nemen. Dat is alles! Ik vraag alleen maar of het iets minder kan, meer niet.
Sorry voor de onduidelijkheden dan.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Breng die nuance dan eerder man, ik dacht dat de FOK!polizei al bij me aan de deur stond gast.
Homoquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:05 schreef smegmanus het volgende:
Mijn onvoorwaardelijke liefde voor jullie is er niet minder op geworden natuurlijk
Oh OK. Nou ja volgens mij viel het over het algemeen best mee dus dan is er geen probleem.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:04 schreef smegmanus het volgende:
Het als krachtterm gebruiken mag nog steeds dat heb ik niet gezegd maar het moet NIET de overhand nemen. Dat is alles! Ik vraag alleen maar of het iets minder kan, meer niet.
Trage downloaderquote:
Ja ik word er moe van.quote:
Ja ik klap je.quote:
Dan hedde gij pech.quote:
Doe eens beter dan!quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:13 schreef junamii het volgende:
[..]
Waarom doen mensen zulke dingen als ze het niet kunnenEn ze voelt zich nog lekker ook
Dit vraag ik me ook afquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:13 schreef junamii het volgende:
[..]
Waarom doen mensen zulke dingen als ze het niet kunnenEn ze voelt zich nog lekker ook
Eén paar ogen aanwezig. Stuur maarquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:23 schreef junamii het volgende:
[..]
Zulke dingen zijn maar voor 1 paar ogen bestemd.
Don't u worry shawty, I'ma give u a gooood workout baby girl.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:20 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik kom allemaal van die idioten tegen terwijl ik gewoon work outs zoek.
Well played.quote:
True, truequote:Op woensdag 16 mei 2012 20:30 schreef junamii het volgende:
[..]
Niemand tipt aan onze stiekeme work outs Jumi
Meh, die benen zijn te overdreven.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:28 schreef krioro het volgende:
Hier nog wat eye candy trouwens:
[ afbeelding ]Would husband.
Die zal ik morgen speciaal 4 jou een momentje hoog houdenquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kaats mij even je YouTube filmpje man (Liedje speciaal voor u.).
Ik ookquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:39 schreef RickoKun het volgende:
Ik moet over minder dan een uur naar mn werk, heb er echt geen zin in mang
Ik snij nog net niet in mijn voorhuid
Ik wilde eigenlijk m'n tweede work-out van de dag doen, maar ik heb teveel gegeten net.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:41 schreef junamii het volgende:
[..]
Ik ookGeen zin. Echt een nutteloze dag was het vandaag ook.
Echt zo'n kut dag dat je niet voluit kan chillen omdat je weet dat je niet zal slapen maar moet werken de komende nachtquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:41 schreef junamii het volgende:
[..]
HEB JIJ EEN VOORHUID?!quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:41 schreef junamii het volgende:
[..]
kanker je mag geen kanker meer zeggenquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:16 schreef junamii het volgende:
[..]
Kanker
Hoe heb ik daar overheen kunnen lezen
Kutleven.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:14 schreef tliciouz het volgende:
Ik ook, zou de stad in gaan maar dat gaat dus ook al niet door.
breng je kutje op de tc dahnquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:18 schreef RickoKun het volgende:
Ik moet tot 0600 uur hier om de 20 min op een knopje drukken
Klinkt als Lost.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:18 schreef RickoKun het volgende:
Dat wil ik ook wel doen voor cashquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:18 schreef RickoKun het volgende:
Waarom post je op fok terwijl je op Resist bent?quote:
Ben jij nu niet in Rotterdamquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:18 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Waarom post je op fok terwijl je op Resist bent?
Ik ben in Ridderkerk en lig in bed te spacen door een zieke astma aanval van die kankerkatten. Ga zo er heen.quote:
Meh, minder. Kutbeesten.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik ben in Ridderkerk en lig in bed te spacen door een zieke astma aanval van die kankerkatten. Ga zo er heen.
Omdat ik kk hard aan het spacen ben in de rookruimte en dan ga ik steesa opn. Pokkie kijkenquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:18 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Waarom post je op fok terwijl je op Resist bent?
Ga eens gauw feesten en laat die telefoon met rust.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Omdat ik kk hard aan het spacen ben in de rookruimte en dan ga ik steesa opn. Pokkie kijken
Veel plezier héquote:Op donderdag 17 mei 2012 01:06 schreef Vaseline_ het volgende:
Can. Not. Resist. Taking. My.Phone oke nu ga ik echt stoppen he love y'all
En ook deze uitspraak kan rechtstreeks op een tegeltjequote:Op donderdag 17 mei 2012 02:10 schreef RickoKun het volgende:
Voor die 8 uur om t kwartier knoppie drukken krijg ik wel weer 2,8 barkie
Jatog brah!!!! Hoef nog maar 3 uur als een lamlendige lama hier te staan mattie.quote:Op donderdag 17 mei 2012 02:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En ook deze uitspraak kan rechtstreeks op een tegeltje
Nicequote:Op donderdag 17 mei 2012 11:00 schreef Ethanolic het volgende:
Vanavond een 5 gangen kreeftarrangement
Spang, maar geef toch de voorkeur aan m'n kreeftjesquote:Op donderdag 17 mei 2012 11:09 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nice
Ik werd net verrast met dit![]()
[ afbeelding ]
Nicequote:Op donderdag 17 mei 2012 11:00 schreef Ethanolic het volgende:
Vanavond een 5 gangen kreeftarrangement
Hoe lief dit! Laatste keer dat ik zo verrast ben is, ehh, lang geledenquote:Op donderdag 17 mei 2012 11:09 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik werd net verrast met dit![]()
[ afbeelding ]
Lief hèquote:Op donderdag 17 mei 2012 12:17 schreef junamii het volgende:
[..]
Hoe lief dit! Laatste keer dat ik zo verrast ben is, ehh, lang geleden
Nee, niet geldig helaasquote:Op donderdag 17 mei 2012 15:00 schreef Chocolatebear het volgende:
Weet iemand hier of StudentenOVchipkaarten vandaag geldig zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |