Ik ookquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:39 schreef RickoKun het volgende:
Ik moet over minder dan een uur naar mn werk, heb er echt geen zin in mang
Ik snij nog net niet in mijn voorhuid
Ik wilde eigenlijk m'n tweede work-out van de dag doen, maar ik heb teveel gegeten net.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:41 schreef junamii het volgende:
[..]
Ik ookGeen zin. Echt een nutteloze dag was het vandaag ook.
Echt zo'n kut dag dat je niet voluit kan chillen omdat je weet dat je niet zal slapen maar moet werken de komende nachtquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:41 schreef junamii het volgende:
[..]
HEB JIJ EEN VOORHUID?!quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:41 schreef junamii het volgende:
[..]
kanker je mag geen kanker meer zeggenquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:16 schreef junamii het volgende:
[..]
Kanker
Hoe heb ik daar overheen kunnen lezen
Kutleven.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:14 schreef tliciouz het volgende:
Ik ook, zou de stad in gaan maar dat gaat dus ook al niet door.
breng je kutje op de tc dahnquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:18 schreef RickoKun het volgende:
Ik moet tot 0600 uur hier om de 20 min op een knopje drukken
Klinkt als Lost.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:18 schreef RickoKun het volgende:
Dat wil ik ook wel doen voor cashquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:18 schreef RickoKun het volgende:
Waarom post je op fok terwijl je op Resist bent?quote:
Ben jij nu niet in Rotterdamquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:18 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Waarom post je op fok terwijl je op Resist bent?
Ik ben in Ridderkerk en lig in bed te spacen door een zieke astma aanval van die kankerkatten. Ga zo er heen.quote:
Meh, minder. Kutbeesten.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik ben in Ridderkerk en lig in bed te spacen door een zieke astma aanval van die kankerkatten. Ga zo er heen.
Omdat ik kk hard aan het spacen ben in de rookruimte en dan ga ik steesa opn. Pokkie kijkenquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:18 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Waarom post je op fok terwijl je op Resist bent?
Ga eens gauw feesten en laat die telefoon met rust.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Omdat ik kk hard aan het spacen ben in de rookruimte en dan ga ik steesa opn. Pokkie kijken
Veel plezier héquote:Op donderdag 17 mei 2012 01:06 schreef Vaseline_ het volgende:
Can. Not. Resist. Taking. My.Phone oke nu ga ik echt stoppen he love y'all
En ook deze uitspraak kan rechtstreeks op een tegeltjequote:Op donderdag 17 mei 2012 02:10 schreef RickoKun het volgende:
Voor die 8 uur om t kwartier knoppie drukken krijg ik wel weer 2,8 barkie
Jatog brah!!!! Hoef nog maar 3 uur als een lamlendige lama hier te staan mattie.quote:Op donderdag 17 mei 2012 02:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En ook deze uitspraak kan rechtstreeks op een tegeltje
Nicequote:Op donderdag 17 mei 2012 11:00 schreef Ethanolic het volgende:
Vanavond een 5 gangen kreeftarrangement
Spang, maar geef toch de voorkeur aan m'n kreeftjesquote:Op donderdag 17 mei 2012 11:09 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nice
Ik werd net verrast met dit![]()
[ afbeelding ]
Nicequote:Op donderdag 17 mei 2012 11:00 schreef Ethanolic het volgende:
Vanavond een 5 gangen kreeftarrangement
Hoe lief dit! Laatste keer dat ik zo verrast ben is, ehh, lang geledenquote:Op donderdag 17 mei 2012 11:09 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik werd net verrast met dit![]()
[ afbeelding ]
Lief hèquote:Op donderdag 17 mei 2012 12:17 schreef junamii het volgende:
[..]
Hoe lief dit! Laatste keer dat ik zo verrast ben is, ehh, lang geleden
Nee, niet geldig helaasquote:Op donderdag 17 mei 2012 15:00 schreef Chocolatebear het volgende:
Weet iemand hier of StudentenOVchipkaarten vandaag geldig zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |