Mixtapes enzo doe ik weinig aan, vriend. En jumi haat gewoon omdat hij geen ecto is zoals dingetjequote:
Ik kan er niks aan doen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En jumi haat gewoon omdat hij geen ecto is zoals dingetje
quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mixtapes enzo doe ik weinig aan, vriend. En jumi haat gewoon omdat hij geen ecto is zoals dingetje
Vergeet zijn naam altijdquote:
Cudiquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:28 schreef o.us het volgende:
Kan je hier wel om lachen Jumi?
[ afbeelding ]
Je hebt een whatsapp.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:28 schreef o.us het volgende:
Kan je hier wel om lachen Jumi?
[ afbeelding ]
Vorig jaar Curren$y.quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:42 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Klopt. Probleem is alleen dat het vaak op doordeweekse dagen is en dat ik moet reizen. Al heb ik dat hier wel voor over tho
quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:44 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Kijk die kanaidskop boven je dan. Logisch dat mensen niet meer posten.
Waarom helemaal daar?!quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:52 schreef Vaseline_ het volgende:
Vanavond flyeren met m'n wause hoofd in Eindhoven dat word nog wat
Resist in het klokgebouw. Maar Resist is georganiseerd door Oi! en 50Hurtz en 50Hurtz zochten dus nog flyeraars, krijg ik gastenlijst in ruil.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:01 schreef junamii het volgende:
Waarom helemaal daar?!
En wanneer was die TC met jullie truth or dare. Hoe kan ik dat nou gemist hebben
Dat was die TC waarin je vertelde dat dWc je geraakt had op dat ene feest.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Resist in het klokgebouw. Maar Resist is georganiseerd door Oi! en 50Hurtz en 50Hurtz zochten dus nog flyeraars, krijg ik gastenlijst in ruil.
En over een TC weet ik niks?
Dat is Rick Ross zonder baard.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:44 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Kijk die kanaidskop boven je dan. Logisch dat mensen niet meer posten.
Net zo goed. Dat ontken ik ook niet.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:35 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Want met baard heeft hij niet zo een kutkop?
Dat halflamme 'gepijp' ookquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:23 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snap dit plaatje nooit echt zo
Bron: Ricko's fb.
Die koptelefoonquote:
Ik wou die echt nog zien (kan geen YouTube op m'n BBquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:52 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik heb liedje gemaakt om goed te maken
dWc is back in du game.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Back met een nieuw modem. Zowel wired als wireless internet mogelijk nu, like a baws
.
Geen gekanker meer hier. Dan gaat Opa huilen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
KANKER
[..]
Ik wou die echt nog zien (kan geen YouTube op m'n BB)
.
Niet alleen Opaquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:30 schreef Juminelle het volgende:
[..]
dWc is back in du game.
[..]
Geen gekanker meer hier. Dan gaat Opa huilen.
Oh man, een leven met alleen gprs-internetquote:
Wat?quote:Geen gekanker meer hier. Dan gaat Opa huilen.
Kanker.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:32 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Niet alleen Opa
Het kan toch ook wel zonder dat gekanker? Toch?
Ik wou bijna een betoog schrijven over het verschil tussen kanker als ziekte, en kanker als krachtterm, maar als je als reden "het kan toch ook wel gewoon zonder" aanvoert, laat dan maarquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:32 schreef smegmanus het volgende:
Bedankt.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik wou bijna een betoog schrijven over het verschil tussen kanker als ziekte, en kanker als krachtterm, maar als je als reden "het kan toch ook wel gewoon zonder" aanvoert, laat dan maar.
Duizendmaal dit.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
het verschil tussen kanker als ziekte, en kanker als krachtterm,
Ja, dat ontken ik ook niet. Neemt niet weg dat ik het nergens op vind slaan en dat het mierenneukerij is, maar goed.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:32 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Niet alleen Opa
Waarom zou het in hemelsnaam niet (meer) mogen?quote:
Dat kan, ik vind het nergens op slaan om overmatig kanker te gebruiken.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:34 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, dat ontken ik ook niet. Neemt niet weg dat ik het nergens op vind slaan en dat het mierenneukerij is, maar goed.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarom zou het in hemelsnaam niet (meer) mogen?Voor nudepics is nog een valide reden (gewoon derving van inkomsten voor Danny vanwege Google enzo toch?), maar dit
.
Alsof FOK! ooit van het goede fatsoen is geweest.
Blijkbaar wil men wel een beetje fatsoen, kan ik wel begrijpen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:11 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Het is een openbaar forum waar dus normale omgangsvormen gelden. Dat het voor jou en het een paar anderen blijkbaar standaard is om je om de paar woorden met "kanker" uit te drukken wil nog niet zeggen dat wij het normaal vinden en dus willen zien hier.
Nee, komt na dit weekend wel.quote:
Moet het minder op FOK! overall (kan ik nog inkomen) of in deze reeks specifiek ook? Hier zit nou eenmaal een verzameling losgeslagen jongeren geconcentreerdquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:37 schreef smegmanus het volgende:
Blijkbaar wil men wel een beetje fatsoen, kan ik wel begrijpen.
Het is toch geen tokkie-forun hier?
Waarom is het zo een issue binnen een SC? Als je niet tegen kanker als krachtterm kan dan ontwijk je toch ook gewoon deze SC?quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:37 schreef smegmanus het volgende:
[..]
[..]
Blijkbaar wil men wel een beetje fatsoen, kan ik wel begrijpen.
Het is toch geen tokkie-forun hier?
Zelfs Djeez is weg uit de FPquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:38 schreef Juminelle het volgende:
Als we alles zouden moeten uitbannen wat door sommigen 'niet normaal' gevonden zou kunnen worden zou FOK! niet meer bestaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |