Mixtapes enzo doe ik weinig aan, vriend. En jumi haat gewoon omdat hij geen ecto is zoals dingetjequote:
Ik kan er niks aan doen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En jumi haat gewoon omdat hij geen ecto is zoals dingetje
quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mixtapes enzo doe ik weinig aan, vriend. En jumi haat gewoon omdat hij geen ecto is zoals dingetje
Vergeet zijn naam altijdquote:
Cudiquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:28 schreef o.us het volgende:
Kan je hier wel om lachen Jumi?
[ afbeelding ]
Je hebt een whatsapp.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:28 schreef o.us het volgende:
Kan je hier wel om lachen Jumi?
[ afbeelding ]
Vorig jaar Curren$y.quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:42 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Klopt. Probleem is alleen dat het vaak op doordeweekse dagen is en dat ik moet reizen. Al heb ik dat hier wel voor over tho
quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:44 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Kijk die kanaidskop boven je dan. Logisch dat mensen niet meer posten.
Waarom helemaal daar?!quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:52 schreef Vaseline_ het volgende:
Vanavond flyeren met m'n wause hoofd in Eindhoven dat word nog wat
Resist in het klokgebouw. Maar Resist is georganiseerd door Oi! en 50Hurtz en 50Hurtz zochten dus nog flyeraars, krijg ik gastenlijst in ruil.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:01 schreef junamii het volgende:
Waarom helemaal daar?!
En wanneer was die TC met jullie truth or dare. Hoe kan ik dat nou gemist hebben
Dat was die TC waarin je vertelde dat dWc je geraakt had op dat ene feest.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Resist in het klokgebouw. Maar Resist is georganiseerd door Oi! en 50Hurtz en 50Hurtz zochten dus nog flyeraars, krijg ik gastenlijst in ruil.
En over een TC weet ik niks?
Dat is Rick Ross zonder baard.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:44 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Kijk die kanaidskop boven je dan. Logisch dat mensen niet meer posten.
Net zo goed. Dat ontken ik ook niet.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:35 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Want met baard heeft hij niet zo een kutkop?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |