En anders scheld ik wel gewoon met balkanker.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:41 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Waarom is het zo een issue binnen een SC? Als je niet tegen kanker als krachtterm kan dan ontwijk je toch ook gewoon deze SC?![]()
Net zoiets als naar een tokkiebuurt verhuizen vanwege de gezelligheid en dan klagen over overlast.
Hardop gelachen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En anders scheld ik wel gewoon met balkanker.
[ afbeelding ]
Wat een kutargument zeg.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:41 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Waarom is het zo een issue binnen een SC? Als je niet tegen kanker als krachtterm kan dan ontwijk je toch ook gewoon deze SC?![]()
Net zoiets als naar een tokkiebuurt verhuizen vanwege de gezelligheid en dan klagen over overlast.
Fernandes, de hooggeleide (quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Moet het minder op FOK! overall (kan ik nog inkomen) of in deze reeks specifiek ook? Hier zit nou eenmaal een verzameling losgeslagen jongeren geconcentreerd. Iedereen hier is echter wel intelligent genoeg om dus het verschil tussen ziekte en krachtterm te zien. Niemand bedoelt het kwaad of aanstootgevend oid.
Daarnaast is het gewoon een heerlijk bekkend woord wat de lading dekt van de ontlading die je ermee wilt bereiken
Als er een hek omheen kon was dat al gebeurd hoor, denk ikquote:
Niemand heeft er last van? Het 'vaste groepje users' dat ongeveer 180 delen meepost doen er allemaal aan meequote:Het kan wel wat minder toch? Het vorige topic had zo'n 34 kankerposts, dat gaat toch nergens over?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Daar gaat het toch niet om, heeft niets met emotie te maken.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Sowieso, het zijn in feite gewoon 6 letters man. Om daar emotioneel over te raken. Op internet
![]()
.
Goede generalisatie yo.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:56 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om, heeft niets met emotie te maken.
Je bent sowieso een tokkie als je continu het woord kanker in je mond neemt.
Anyway, doe er wat mee, kan best minder.
Dat is gewoon een feit.quote:
Als dit over Mocro's zou gaan, was je een racist.quote:
Ik zeg meerdere malen per dag kanker, maar toch woonachtig in A'dam Oud-Zuid.quote:
Dan ben ik een racist, whatever joh je wilt toch je gelijk halen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Als dit over Mocro's zou gaan, was je een racist.
Maar nee, dat is geen feit.
Ach, dat valt best mee. Ik ben best voor rede vatbaar.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:00 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dat denken mods wel vaker over wat ze zeggen.
Dus dat is wat je dwars zit? Het woord heeft geen emotionele lading maar maakt je gewoon een tokkie? Die geuzennaam neem ik dan met liefde aan.quote:
Jij bent gewoon een kutjood man.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
maar toch woonachtig in A'dam Oud-Zuid.
Kaats mij even je YouTube filmpje man (Liedje speciaal voor u.)quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:03 schreef RickoKun het volgende:
Oh dan kom ik niet meer heb imago omhoog te houwe mesnen!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |