WeekendOV is wel geldig met feestdagen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:32 schreef Chai het volgende:
[..]
WeekendOV wel?
Of gewoon helemaal niets?vieze aidslijers dat het zijn.
Hoezo zou weekendOV op donderdag op een feestdag geldig zijn?quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:32 schreef Chai het volgende:
[..]
WeekendOV wel?
Ja, daar reis je gratis mee vandaagquote:Op donderdag 17 mei 2012 15:32 schreef Chai het volgende:
[..]
WeekendOV wel?
Je was nergens te bekennen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:20 schreef o.us het volgende:
Mensen die gisteren niet bij Prspct xl 15 aanwezig waren
Je denkt toch niet dat ik serieus op dat feest was? Ik zat gewoon op mijn zolderkamer te FOK!en onder een kloon.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:12 schreef o.us het volgende:
[..]
Jij ook niet.
Eigenlijk hadden we nummers moeten uitwisselen
Sowieso feesten. Alleen maar pillenslikkers daar.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik serieus op dat feest was? Ik zat gewoon op mijn zolderkamer te FOK!en onder een kloon.
Ik kom sowieso nooit buiten, laat staan feesten bezoeken.
Hehequote:Op donderdag 17 mei 2012 16:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik serieus op dat feest was? Ik zat gewoon op mijn zolderkamer te FOK!en onder een kloon.
Ik kom sowieso nooit buiten, laat staan feesten bezoeken.
Niets mis met medicatiequote:Op donderdag 17 mei 2012 16:34 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Sowieso feesten. Alleen maar pillenslikkers daar.
Jawel, zou verboden moeten worden. Smerige junksquote:
Die van mij is 92 en rijdt nog auto. Doet boodschappen op de fiets. En heeft zijn eigen gebit nog. Geen medicatie.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:40 schreef o.us het volgende:
Alsof jullie (groot)ouders niet dagelijks pillen slikken.
Nee.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:43 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik heb wel antibiotica geslikt vannachtBen ik nu een junk?
Whut, dat wil ik ook laterquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Die van mij is 92 en rijdt nog auto. Doet boodschappen op de fiets. En heeft zijn eigen gebit nog. Geen medicatie.
Hebben we ook nog eens dezelfde opa.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Die van mij is 92 en rijdt nog auto. Doet boodschappen op de fiets. En heeft zijn eigen gebit nog. Geen medicatie.
Mensen die vreemdgaan, mensen die uit het niets opeens aandacht zoeken, mensen die liegen etc. Ik zie ze allemaal.quote:
Wie heeft je hart gebroken? Ik sla zequote:Op donderdag 17 mei 2012 16:58 schreef junamii het volgende:
[..]
Mensen die vreemdgaan, mensen die uit het niets opeens aandacht zoeken, mensen die liegen etc. Ik zie ze allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |