SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
7-8-2011 - AZ - PSV , 3 - 1
13-8-2011 - PSV - RKC Waalwijk , 1 - 0
21-8-2011 - ADO Den Haag - PSV , 0 - 3
28-8-2011 - PSV - Excelsior , 6 - 1
11-9-2011 - VVV-Venlo - PSV , 3 - 3
18-9-2011 - PSV - Ajax , 2 - 2
24-9-2011 - PSV - Roda JC Kerkrade , 7 - 1
2-10-2011 - NEC - PSV , 0 - 2
15-10-2011 - PSV - FC Utrecht , 1 - 0
23-10-2011 - Vitesse - PSV ,1 - 1
29-10-2011 - FC Twente - PSV , 2 - 2
6-11-2011 - PSV - Heracles Almelo , 4 - 1
19-11-2011 - De Graafschap - PSV , 1 - 3
26-11-2011 - PSV - FC Groningen , 6 - 1
4-12-2011 - Feyenoord - PSV , 2 - 0
10-12-2011 - PSV - NAC Breda , 1 - 0
18-12-2011 - SC Heerenveen - PSV , 1 - 5
22-1-2012 - FC Utrecht - PSV , 1 - 1
27-1-2012 - PSV - Vitesse , 3 - 1
5-2-2012 - Heracles Almelo - PSV , 1 - 1
12-2-2012 - PSV - De Graafschap , 4 - 1
19-2-2012 - FC Groningen - PSV , 3 - 0
26-2-2012 - PSV - Feyenoord , 3 - 2
4-3-2012 - PSV - FC Twente , 2 - 6
11-3-2012 - NAC Breda - PSV , 3 - 1
18-3-2012 - PSV - SC Heerenveen , 5 - 1
25-3-2012 - Ajax - PSV , 2 - 0
31-3-2012 - PSV - VVV-Venlo , 2 - 0
11-4-2012 - RKC Waalwijk - PSV , 2 - 1
14-4-2012 - PSV - AZ , 3 - 2
22-4-2012 - PSV - NEC , 2 - 1
29-4-2012 - Roda JC Kerkrade - PSV , 1 - 3
2-5-2012 - PSV - ADO Den Haag , 5 - 0
6-5-2012 - Excelsior - PSV , 1 - 3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
18-8-2011 - SV Ried - PSV , 0 - 0
25-8-2011 - PSV - SV Ried , 5 - 0
15-9-2011 - PSV - Legia Warschau , 1 - 0
29-9-2011 - Rapid Boekarest - PSV , 1 - 3
20-10-2011 - Hapoel Tel Aviv - PSV , 0 - 1
3-11-2011 - PSV - Hapoel Tel Aviv , 3 - 3
30-11-2011 - Legia Warschau - PSV , 0 - 3
15-12-2011 - PSV - Rapid Boekarest , 2 - 1
16-2-2012 - Trabzonspor - PSV ,1 - 2
23-2-2012 - PSV - Trabzonspor , 4 - 1
8-3-2012 - Valencia - PSV , 4 - 2
15-3-2012 - PSV - Valencia , 1 - 1
21-9-2011 - VVSB - PSV , 0 - 8
26-10-2011 - PSV - FC Lisse , 3 - 0
22-12-2011 - FC Twente - PSV , 1 - 2
2-2-2012 - PSV - NEC , 3 - 2
21-3-2012 - SC Heerenveen - PSV , 1 - 3
08-04-2012 - PSV - Heracles , 3 - 0
1. Dries Mertens - 21
2. Ola Toivonen - 18
3. Tim Matavz - 11
4. Georgino Wijnaldum - 9
5. Jeremain Lens - 9
Graag nieuwe topicstarter scores in de openingspost bijwerken![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door Buitendam op 15-05-2012 18:15:25 ]Dit, dus.
De sanering stop wat mij betreft niet bij het aantrekken van spelers. Salarisposten zijn ook een struikelblok, dus er mag ook wel aardig gesneden worden.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar daar zijn we toch ook mee bezig.
Zanka
Stammisschien
Moisander geprobeerd.
wat zijn dat voor rare super mario achtige sterren..quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:33 schreef mrstylo het volgende:
Vindt deze tatoeage wel mooi.![]()
[ afbeelding ]
Gay much?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:07 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Die benen... terug op de vaderlandse velden...![]()
[ afbeelding ]
Was al geplaatst. Probeer me wel in te denken hoe zo'n Willems daar naartoe gegaan is. Door mams afgezet? Meegereden met Lens, Gini, Stroot, Fred?quote:
Oh, gemist. Maar hij is meegereden met Gini.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:27 schreef Kenju het volgende:
[..]
Was al geplaatst. Probeer me wel in te denken hoe zo'n Willems daar naartoe gegaan is. Door mams afgezet? Meegereden met Lens, Gini, Stroot, Fred?
Hoe weet je dat? Ik mis dat soort items altijd, met voetballers in het wild (voetballers in een omgeving die niet direct met voetbal te maken heeft).quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Oh, gemist. Maar hij is meegereden met Gini.
Weinig speciaals aan. Ik moet zeggen dat ik die interviews van De Jong ook vind overlopen van pseudo-psychologische onzin die mensen mooi moeten vinden terwijl het in werkelijkheid niets speciaals doet. Dat terwijl je van een Advocaat juist een mooi item had kunnen maken. De kleine generaal die zo makkelijk geëmotioneerd raakt, in zijn eentje op een hotelsuite, misschien niet eens wetend wat hij daar doet afgezien van zijn werk.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:25 schreef Caland het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1134596
Hier vanaf 39:20 trouwens dat prachtige interview van Wilfried de Jong met Advocaat.
Was gisteren bij het item bij de NOS te zien over de aankomst. Omdat Büttner de zaak ophield.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:29 schreef Kenju het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Ik mis dat soort items altijd, met voetballers in het wild (voetballers in een omgeving die niet direct met voetbal te maken heeft).
Mooi om te lezen, gewoon een jeugdspeler van PSVquote:Barcelona wil de samenwerking met Ibrahim Afellay niet na anderhalf jaar reeds verbreken. Een nog onbekende club uit de Premier League bood liefst acht miljoen euro voor de middenvelder, maar technisch directeur Andoni Zubizarreta verleende geen medewerking. Tito Vilanova, de opvolger van Josep Guardiola, heeft grote plannen met de Nederlandse techniscus. (El Mundo Deportivo)
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:57 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:vkwillemvissers twitterde op dinsdag 15-05-2012 om 19:49:13Opvallende namen in Lausanne, vanaf donderdag: Willems, Maher, Siem de Jong, Narsingh. De broers dus allebei: Siem en Luuk. #Oranje reageer retweet
Nog 4quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:00 schreef Geo4kant het volgende:
Willems geselecteerd voor het EKof vallen er nog meer af?
[..]
nog 1 selectieronde!!!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:00 schreef Geo4kant het volgende:
Willems geselecteerd voor het EKof vallen er nog meer af?
[..]
Büttner ook afgevallen. Interessant. Bouma is geen echte linksback dus het zou mooi zijn als Willems mee mag naar het EKquote:De afvallers zijn Urby Emanuelson, Hedwiges Maduro, Georginio Wijnaldum, Jasper Cillessen, Alexander Büttner, Ola John, Erwin Mulder, Nick Viergever en Stefan de Vrij
Emanu wil waarschijnlijk niet LB spelen en hij kan voor geen meter verdedigen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:17 schreef MRN89 het volgende:
Raar dat Bouma er nog bij zit
Had toch eerder Emanuelson meegenomen met Willems erachter ?
Maher is hem voorbij, logische keuze.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wel Wijnaldum eruit, zat het laatste jaar wel altijd bij de selectie volgens mij? Zelfs nog ingevallen.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:21 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
VS
[ afbeelding ]
=
[ afbeelding ]
Zozo..dat jij dit zegtquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:21 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
VS
[ afbeelding ]
=
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:21 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
VS
[ afbeelding ]
=
[ afbeelding ]
Iddquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als die haat tegen Willems op VZ
Zeker alleen tegen Feyenoord hem in aktie gezien.
Alleen middenveld 2 en aanval ook 2.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:27 schreef Doublepain het volgende:
Verdediging: Khalid Boulahrouz (VfB Stuttgart), Wilfred Bouma (PSV), John Heitinga (Everton), Joris Mathijsen (Málaga), Ron Vlaar (Feyenoord), Gregory van der Wiel (Ajax), Jetro Willems (PSV)
Verdedigers: 3
Linksbacks: 2
Rechtsbacks: 2
Volgensmij valt er niemand af denk ik..
Barca wilt dan Messi ruilen voor Willems.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:29 schreef Scarface88 het volgende:
Hoe mooi zou het zijn als Willems in de finale wedstrijd tegen Spanje opkomt en een perfecte voorzet geeft aan van Persie en we het EK winnen
Dat zou wel episch zijn, Bouma kan niet eens 4 meter de bal bij zich houden met zijn snelheidquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:29 schreef Scarface88 het volgende:
Hoe mooi zou het zijn als Willems in de finale wedstrijd tegen Spanje opkomt en een perfecte voorzet geeft aan van Persie en we het EK winnen
Dan zegt PSV neequote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Barca wilt dan Messi ruilen voor Willems.
quote:Naam Strootman vult geruchtencircuits in Italië en Spanje
15 mei 2012
De ster van Kevin Strootman is overduidelijk rijzende. Zijn naam is de laatste dagen nadrukkelijk terug te lezen in de Zuid-Europese geruchtencircuits in relatie tot de grootste clubs.
Zo werd de middenvelder afgelopen dagen op de geruchtenwebsites in Italië in verband gebracht met Inter en wordt daar nu ook AC Milan aan toegevoegd. Bij de laatste zou hij de leemte van Mark van Bommel in moeten vullen volgens de verhalen. Spaanse websites koppelen zijn naam ondertussen aan Real Madrid. Volgens onder andere de krant Sport zou Mourinho in hem een kandidaat zien om Lass Diarra op te volgen. Real zou hem al enige tijd nauwlettend volgen. Vooralsnog lijkt er niets concreets te spelen rond de middenvelder.
PSV is hofleverancier.twitter:
Lensie en misschien Bouma vallen af.quote:
Vrij logisch, mooiste club in de wereld.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:38 schreef Doublepain het volgende:
Toch gewoon 8 PSV of ex PSVers bij oranje.. mooi
Dus een toekomstige PSVer vervangt hem?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:40 schreef mrstylo het volgende:
Enige PSV'er dat zorgen moet maken is Lens.
Want het wordt Lens of Narsingh.
Het gaat Narsingh worden, aangezien Bert, Lens als spits ziet.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:40 schreef mrstylo het volgende:
Enige PSV'er dat zorgen moet maken is Lens.
Want het wordt Lens of Narsingh.
Maar wie zijn die andere drie dan?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het gaat Narsingh worden, aangezien Bert, Lens als spits ziet.
Maar daar kan je niet van winnen als Luukinho, vPersie en the Hunter voor je staat.
Wel fucking slim om Maher tegen Bulgarije te laten spelen. Zo kan hij niet meer voor Mocro kiezen en stelt hem daarna teleur dat hij niet mee mag.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar wie zijn die andere drie dan?
Wordt echt moeilijk.
Anita
Siem en?
Ik hoop eigenlijk dat Maher meegaat.
quote:Willems: 'Zelfs de slimste mens maakt wel eens een fout'
15/05/2012 20:24
Jetro Willems is een van de 27 spelers die donderdag met Oranje afreist naar het trainingskamp in Lausanne. De linksback van PSV mag zodoende nog hopen op deelname aan het EK.
'Dit wilde ik als kleine jongen al, mijn droom is waargemaakt. Ik heb de bondscoach laten zien wat ik op dit moment kan, hopelijk is dat genoeg', vertelde Willems (18) aan het ANP. De jonge verdediger overleefde de eerste schifting, van 36 naar 27 spelers, terwijl hij geen moment rekening hield met een selectie.
'Mijn ploeggenoot Erik Pieters belde me wakker, hij zei dat ik bij Oranje zat. Ik kon het eerst niet geloven. Ik had namelijk een mail gekregen dat ik me moest melden voor EK-kwalificatiewedstrijden met het beloftenelftal. Ik was me helemaal aan het focussen op Onder-19, maar dit is natuurlijk nog mooier. Tijdens deze twee stagedagen heb ik geprobeerd zoveel mogelijk te laten zien.'
Willems, die afgelopen zomer de overstap van Sparta naar PSV maakte, kreeg de voorbije jaargang veel speeltijd vanwege de blessure van Pieters. 'Ik heb veel vertrouwen gekregen, met name van de oudere spelers. Zij zeiden dat ik vooral moest genieten van mijn talenten en moest laten zien wat ik kan. Dat heb ik zonder angst gedaan. Ik doe gewoon waar ik goed in ben.'
De linksback beseft dat het niet altijd vlekkeloos ging. 'Ik kan een foutje snel van me af zetten', aldus Willems. 'Zelfs de beste voetballer mist wel eens een strafschop en zelfs de slimste mens maakt wel eens een fout. Ik let alleen op mezelf, ik weet wat ik kan. Anderen zien alles bij mij van buitenaf, ik weet hoe het van binnen zit. Dat is wel in orde. Ik lach altijd, dat is goed.'
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)el-eens-een-fout.htm
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dus een toekomstige PSVer vervangt hem?
S.v.p. bron vermelden. En een Russisch persbureau is niet waar jij het vandaan had.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:03 schreef Doublepain het volgende:
PSV is flink geschrokken van de vraagprijs voor Denis Glushakov. Hoewel Dick Advocaat al aangaf dat Russische voetballers heden ten dage bijna onbetaalbaar zijn, klopte PSV toch bij Lokomotiv Moskou aan. De 25-jarige middenvelder annex aanvoerder moet echter minimaal vijftien miljoen euro opleveren en zodoende was het gesprek van Marcel Brands met zijn Russische collega van korte duur. (Sovsport)
no shitquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:29 schreef Kenju het volgende:
[..]
S.v.p. bron vermelden. En een Russisch persbureau is niet waar jij het vandaan had.
Dat heet toch een Yilderim krijgen?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wel fucking slim om Maher tegen Bulgarije te laten spelen. Zo kan hij niet meer voor Mocro kiezen en stelt hem daarna teleur dat hij niet mee mag.
Da's iemand die alles uit zijn carrière heeft gehaald. Groot respect voor.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:21 schreef Sj0rSz het volgende:
PSV-speler Vennegoor beëindigt zijn carrière
Lange Jan
Als Willems meegaat is dat alleen maar goed, hij zal sowieso niet in de basis spelen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Da's iemand die alles uit zijn carrière heeft gehaald. Groot respect voor.
Ik ben trouwens niet zo blij mocht Willems meegaan. Manneke is net 18. Moet volgend seizoen uitgerust aan de start verschijnen. Wordt anders overbelast.
Ik zie verder weinig andere linksbacks. Ik zie Anita of Bouma geen linksback spelen. Had dan Emanuelson behouden. Ik denk dat degene die het in de oefenwedstrijden goed doet, uiteindelijk op het EK speelt.quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:04 schreef MRN89 het volgende:
[..]
Als Willems meegaat is dat alleen maar goed, hij zal sowieso niet in de basis spelen.
Maar hij traint wel met wereldsterren en daar kan Willems alleen maar van leren denk ik zo.
Die jongen ziet echt wel zelf in dat als hij nu nog niet zijn debuut gaat maken dat het dan binnen een jaar wel gaat gebeuren. Bert moet zich gewoon volledig focussen op de EK-voorbereiding nu en zich niet bezig houden met dit soort randzaken.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wel fucking slim om Maher tegen Bulgarije te laten spelen. Zo kan hij niet meer voor Mocro kiezen en stelt hem daarna teleur dat hij niet mee mag.
Als Maher tegen Bulgarije speelt mag hij nog steeds voor Marokko uitkomenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
O, dat wist ik niet. Ik dacht dat hij toen echt gepiepeld was door Bassie.quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:06 schreef MMUFC het volgende:
Yildirim zou ook nog voor Turkije uit mogen komen. Probleem van Yildirim is dat hij na die Interland niet meer het niveau gehaald heeft.
Ooit nog wereldkampioen vrije trappen geworden, hoe snel kan het verkeren..quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:12 schreef Coelho het volgende:
[..]
O, dat wist ik niet. Ik dacht dat hij toen echt gepiepeld was door Bassie.
Die kerel heeft echt niks uit z'n carrière gehaald. Is tegenwoordig eigenaar van een restaurant (steakhouse?).
quote:Volgens Voetbal International heeft Ajax dit seizoen het meeste televisiegeld in de wacht gesleept van alle Eredivisieclubs. De Amsterdammers pakten voor het tweede jaar op rij de landstitel en eindigde daarnaast ook als winnaar van het zogeheten cpm-klassement. Dat meet de merkwaarde en het imago van alle verenigingen. Mede op basis van het cpm-klassement wordt het televisiegeld verdeeld onder de achttien clubs.
De Eredivisie huurt een extern bureau in om het imago van alle clubs juist te meten, zo meldt het weekblad. Dit jaar kwam Ajax opnieuw als winnaar naar voren, voor het zesde seizoen op rij. FC Twente zit nummer twee PSV daarnaast flink op de hielen. De Eindhovenaren wordt matig management verweten en bovendien zou de aanhang van FC Twente die van PSV inmiddels voorbij zijn gestreefd in grootte.
Op weg naar het nieuwe seizoen ziet het er overigens naar uit dat Ajax terecht zal komen in Pot 3 van de Champions League-loting. Als kampioen is de club direct geplaatst voor de groepsfase en op 30 augustus wordt in Monaco bepaald wie bij wie in de groep terechtkomt. Ajax lijkt vooralsnog rekening te moeten houden met een plaats in Pot 3: de club is volgens de huidige UEFA-ranking twee plaatsen verwijderd van een plaats in Pot 2 en daarmee mogelijk makkelijker tegenstanders bij de loting. Twee hoger geplaatste ploegen in de voorronde zullen moeten sneuvelen.
Indien Chelsea de finale zaterdag wint, gaat het als titelhouder naar de Champions League. Dan doen alleen Sporting Braga en Dynamo Kiev met een hogere ranking mee in de voorronde. Beide ploegen moeten dan in de voorronde uitgeschakeld worden, wil Ajax alsnog in Pot 2 kunnen komen. Weet Bayern München de finale zaterdag te winnen, dan gaat niet Chelsea maar Tottenham Hotspur naar de Champions League. Zij spelen dan net als Dynamo Kiev en Sporting Braga voorronde. Twee van die drie ploegen dienen dan in de voorronde uitgeschakeld te worden, wil Ajax alsnog naar Pot 2.
quote:
Brands moet minder huilen en gewoon zijn verlies pakken. Een "respectabele" club zou dat ook doen. Die optie is niet geldig, dat weten we, jammer maar helaas... De vader van Labyad zal best een eikel zijn maar daar stikt het van in de voetballerij, dit natrappen in de media is volstrekt onnodig en ik denk dat het erg ongunstig is voor het langer binden van jonge talenten...quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:52 schreef Lange_Lans het volgende:
http://www.goal.com/nl/ne(...)it-naar-vader-labyad
Brands spreekt naar aanleiding van het akkefietje met Labyad.
Van Marwijk is redelijk conservatief. Dus als hij Willems er niet snel in zet, zal hij dat voorlopig ook niet doen. Aan de andere kant lijkt Willems me wel zo'n typische overlever die steeds overal naar boven drijft. Een beetje zoals Anita en Emanuelson. Veel gezeik over dat ze niet goed genoeg zijn, blablabla, maar ondertussen spelen ze alles. Met het verschil dat Willems wèl goed genoeg is en nog beter wordt.quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zie verder weinig andere linksbacks. Ik zie Anita of Bouma geen linksback spelen. Had dan Emanuelson behouden. Ik denk dat degene die het in de oefenwedstrijden goed doet, uiteindelijk op het EK speelt.
Verlies pakken nooit doen. Zolang er nog kans is dat PSV 'haar recht' (tussen aanhalingstekens, want voor zover ik de feiten heb gelezen staat Labyad in zijn recht) denkt te kunnen halen, moeten ze die zaak gewoon open laten.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Brands moet minder huilen en gewoon zijn verlies pakken. Een "respectabele" club zou dat ook doen. Die optie is niet geldig, dat weten we, jammer maar helaas... De vader van Labyad zal best een eikel zijn maar daar stikt het van in de voetballerij, dit natrappen in de media is volstrekt onnodig en ik denk dat het erg ongunstig is voor het langer binden van jonge talenten...
Mooi een laatste rondje bij het eerste thuisduel, komend seizoen. Op verschillende punten heel belangrijk geweest voor de club, die jongen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:21 schreef Sj0rSz het volgende:
PSV-speler Vennegoor beëindigt zijn carrière
Lange Jan
Stoppen op je "hoogtepunt". Stoppen bij PSV is niet slecht.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:41 schreef Kenju het volgende:
Blijf het jong vinden voor iemand van 33. Had hij echt geen zin meer in een middenmoter?
Mocht Zaka blijvenquote:
Niet vreemd gezien het al een aantal seizoenen geleden is dat PSV kampioen is geworden. Die komen wel weer terug als PSV die schaal mee naar Eindhoven neemt en zo blijft het een beetje supporterschuiven.quote:
Komt meer door al die supporters met 3000 euri's schuld, die kunnen natuurlijk niks meer betalen. Aan hun vrouw hebben ze ook niks, die is inmiddels al weg..quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:39 schreef karton2 het volgende:
[..]
Niet vreemd gezien het al een aantal seizoenen geleden is dat PSV kampioen is geworden. Die komen wel weer terug als PSV die schaal mee naar Eindhoven neemt en zo blijft het een beetje supporterschuiven.
ach als Twente zo doorgaat als ze nu doen en ze worden defenitief leeggeplukt dan zakt dat wel weer af.quote:
Wensvol denken, altijd leuk.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach als Twente zo doorgaat als ze nu doen en ze worden defenitief leeggeplukt dan zakt dat wel weer af.
zijn er nou nog mensen die hem blijven lastigvallen?quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:24 schreef Doublepain het volgende:
Eerst dit tweeten
“@labyad20: #haters mogen ....”
En dan
“@labyad20: Ontvolg me dan levenloze mensen”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
Meen je dit? Want Twente is 6de geeindigd.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:39 schreef karton2 het volgende:
[..]
Niet vreemd gezien het al een aantal seizoenen geleden is dat PSV kampioen is geworden. Die komen wel weer terug als PSV die schaal mee naar Eindhoven neemt en zo blijft het een beetje supporterschuiven.
Vraag me af waarop ze dat baseren.quote:en bovendien zou de aanhang van FC Twente die van PSV inmiddels voorbij zijn gestreefd in grootte.
auquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Onderzoek is zeker in de achterhoek gedaan?
Sinds wanneer ligt Enschede in de Achterhoek?quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Onderzoek is zeker in de achterhoek gedaan?
Geen idee?quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:18 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Sinds wanneer ligt Enschede in de Achterhoek?
ja, nogal een blunder om Enschede in de Achterhoek te plaatsenquote:
Zou me ook niks verbazen tbh. Twente heeft een grote aanhang, liggen ook weinig clubs omheen verder.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:19 schreef Tyron het volgende:
Onderzoek is gedaan door hetzelfde bureau dat de televisie-geld bepaalt etc, behoorlijk betrouwbaar dus.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:52 schreef Lange_Lans het volgende:
http://www.goal.com/nl/ne(...)it-naar-vader-labyad
Brands spreekt naar aanleiding van het akkefietje met Labyad.
Laatst ook al met die jeugdspelers en maar janken die Brands.quote:"Sporting zal zich eerst anders moeten opstellen. Ongelooflijk dat een respectabele club zo handelt", aldus Brands
Hoezo? Labyad heeft gewoon een contractquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[..]
Laatst ook al met die jeugdspelers en maar janken die Brands.
Brands kan er gewoon helemaal niks van.
Scouts van Man United, Chelsea, Man City, Arsenal, Spurs, Barcelona, Madrid, Sporting Lissabon, Benfica, Bayern Munchen en Porto zullen dat ook zeker gemerkt hebben...quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:03 schreef tompsv18 het volgende:
Bazoer is wel een groot talent. Is pas 15 jaar en speelde al erg volwassen in die finale tegen Duitsland. Gaan we nog wel plezier aan beleven
Leuk voor al die clubsquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:10 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Scouts van Man United, Chelsea, Man City, Arsenal, Spurs, Barcelona, Madrid, Sporting Lissabon, Benfica, Bayern Munchen en Porto zullen dat ook zeker gemerkt hebben...
Hij stond in het begin van dit jaar al in de belangstelling van City, idd te hopen dat ie op zijn 16e een contract bij PSV tekent.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:10 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Scouts van Man United, Chelsea, Man City, Arsenal, Spurs, Barcelona, Madrid, Sporting Lissabon, Benfica, Bayern Munchen en Porto zullen dat ook zeker gemerkt hebben...
Even daarop inhakend. Dit zijn de uitslagen uit het onderzoek uit 2009.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:19 schreef Tyron het volgende:
Onderzoek is gedaan door hetzelfde bureau dat de televisie-geld bepaalt etc, behoorlijk betrouwbaar dus.
Heerenveen heeft zoveel sups omdat, zei Friesland vertegenwoordigen. Twente met DuitsGelderlandquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Even daarop inhakend. Dit zijn de uitslagen uit het onderzoek uit 2009.
Topvijf clubs met grootste aanhang
Club Aanhang CPM-score
Ajax 2.190.000 286
Feyenoord 1.210.000 158
PSV 1.020.000 133
SC Heerenveen 430.000 57
AZ 350.000 46
http://www.vi.nl/nieuws/1(...)rk-van-Nederland.htm
Dan heeft Twente op 3 jaar tijd veel goedgemaakt.
Tja, met een kampioenschap krijg je veel successupporters erbij.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Even daarop inhakend. Dit zijn de uitslagen uit het onderzoek uit 2009.
Topvijf clubs met grootste aanhang
Club Aanhang CPM-score
Ajax 2.190.000 286
Feyenoord 1.210.000 158
PSV 1.020.000 133
SC Heerenveen 430.000 57
AZ 350.000 46
http://www.vi.nl/nieuws/1(...)rk-van-Nederland.htm
Dan heeft Twente op 3 jaar tijd veel goedgemaakt.
Bij Ajax blijkbaar niet,quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:35 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Tja, met een kampioenschap krijg je veel successupporters erbij.
En bij PSV zullen best wel wat mensen afgehaakt zijn vanwege het uitblijven van een kampioenschap.
Ajax en Feyenoord hebben sowieso een grotere achterban en meer verspreid over Nederland dan PSV.quote:
Daarom is zo een onderzoek ook een wassen neus. Natuurlijk zijn er niet in een keer minder supporters. Dit wordt ook aan vrouwen gevraagd. Dat kan de enige verklaring zijn. Die wisselen vaker van mening dan ik van ondergoed.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:35 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Tja, met een kampioenschap krijg je veel successupporters erbij.
En bij PSV zullen best wel wat mensen afgehaakt zijn vanwege het uitblijven van een kampioenschap.
Klopt.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:37 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ajax en Feyenoord hebben sowieso een grotere achterban en meer verspreid over Nederland dan PSV.
In- en intriest natuurlijk. Die jongen zijn hoofd is op hol gebracht. Dit was in de nabije toekomst toch een keer fout gedaan. Kan die maar beter nu weg zijn.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:41 schreef Doublepain het volgende:
Twitterruzie met Labyad zie ik op netwerk
berichten als:
Dirk van Boven @NielsOverdijk
@labyad20 jij hebt echt het Iq van een borrelnootje en je bent nog minder intelligent dan de kliko's die je vader voor zn werk gebruikte
Natuurlijk, Depay zal ook wel weten wat ze Labyad hebben geboden bij PSVquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:45 schreef Lange_Lans het volgende:
Denk trouwens dat dit wellicht wel invloed heeft op Depay. Die 2 zijn zo dik met elkaar. Zijn zelfs bruurs van elkaar. Depay heeft sowieso een grote familie. Elia is ook een bruur van hem. En Pieters ook.
Ik denk dat het zo over zou zijn als hij niet steeds zou happen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Je bent wel triest als je alleen maar Labyad uitdaagt op twitter
Terug naar Tupi FC.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:50 schreef LudoSanders het volgende:
Reis is weer transfervrij. Vitesse heeft optie niet gelicht.
Eigen schuld dikke bultquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:50 schreef LudoSanders het volgende:
Zou een gigantische publiektroll zijn als PSV 'm weer aantrokquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:50 schreef LudoSanders het volgende:
Misschien willen ze hem nog wel in de Jupiler League.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zou een gigantische publiektroll zijn als PSV 'm weer aantrok
twitter:thijsslegers twitterde op woensdag 16-05-2012 om 20:30:37#Feyenoord-toptalent #vilhena schoot winnende penalty binnen. #PSV-verdediger #bazoer is pas 15 en heeft al tig topclubs achter m aan #ek-17 reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op woensdag 16-05-2012 om 20:32:04#bazoer mag pas een contract tekenen als hij 16 is. Fred #Rutten liet m maanden geleden al een keer meetrainen op besloten training #PSV reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op woensdag 16-05-2012 om 20:34:04#bazoer en z'n familie zullen sterk in hun schoenen moeten staan. Zodra hij 16 is liggen er minimaal 5 fantastische aanbiedingen klaar reageer retweet
quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:57 schreef Lange_Lans het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op woensdag 16-05-2012 om 20:30:37#Feyenoord-toptalent #vilhena schoot winnende penalty binnen. #PSV-verdediger #bazoer is pas 15 en heeft al tig topclubs achter m aan #ek-17 reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op woensdag 16-05-2012 om 20:32:04#bazoer mag pas een contract tekenen als hij 16 is. Fred #Rutten liet m maanden geleden al een keer meetrainen op besloten training #PSV reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op woensdag 16-05-2012 om 20:34:04#bazoer en z'n familie zullen sterk in hun schoenen moeten staan. Zodra hij 16 is liggen er minimaal 5 fantastische aanbiedingen klaar reageer retweet
Had al zo'n voorgevoel.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:57 schreef Lange_Lans het volgende:
Die speelde ook alleraardigst. Uitgeroepen tot grootste talent in de Chelski jeugd las ik ergens.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:58 schreef Paul-89 het volgende:
Klote is dat altijd met die jeugdspelers die (incl. ouders) gek worden gemaakt met geld. Die Ake had eigenlijk ook nog bij Feyenoord moeten spelen.
Jep, en die Rekik traint al geregeld mee met het 1e van Manchester City,(speelde vorig jaar ook nog mee bij -17 die toen ook het EK wonnen) blijft toch zonde dat zulke spelers niet gewoon eerst in de Nederlandse competitie spelen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die speelde ook alleraardigst. Uitgeroepen tot grootste talent in de Chelski jeugd las ik ergens.
Hij zat geloof ik bij de selectie tegen QPRquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:15 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jep, en die Rekik traint al geregeld mee met het 1e van Manchester City,(speelde vorig jaar ook nog mee bij -17 die toen ook het EK wonnen) blijft toch zonde dat zulke spelers niet gewoon eerst in de Nederlandse competitie spelen.
twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 16-05-2012 om 22:58:31#Ajax al rond met #PSV-target #Narsingh. Ik ga in mijn vakantie zoeken naar een rechtsbuiten. Later. reageer retweet
Depay gaat het dit jaar beter doen dan Narsinghquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:00 schreef Brigand het volgende:
Jammer, had hem graag zien komen..twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 16-05-2012 om 22:58:31#Ajax al rond met #PSV-target #Narsingh. Ik ga in mijn vakantie zoeken naar een rechtsbuiten. Later. reageer retweet
quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:14 schreef Compliment het volgende:
De Stroot is de grootste baas van de eredivisie.![]()
De Stroot #8 - Bommel #6
Na überbaas Willems natuurlijk.
Ik meen ooit gelezen te hebben dat Depay niet op rechts wil/kan spelen.. zal eens kijken of ik dat kan terug vindenquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Depay gaat het dit jaar beter doen dan Narsingh
Driesje op rechts.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:02 schreef Brigand het volgende:
[..]
Ik meen ooit gelezen te hebben dat Depay niet op rechts wil/kan spelen.. zal eens kijken of ik dat kan terug vinden
o god heb je hem weerquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]. Strootman < Anita < CLASIE EINDBASIE
Hij is weer terugquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]. Strootman < Anita < CLASIE EINDBASIE
Volgens mij bedoelt hij de winnaar van de zilveren schoen die door Marwijk gelijk wordt opgesteld na het pensioen van zijn SCHOONZOON.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:19 schreef GotenSSJ het volgende:
Jongens hij bedoeld diezelfde Clasie als die niet eens bij de beste 36 voetballers uit Nederland hoort toch? Of ben ik nu in de war?
anders hadden jullie weer miljoenen weggepist voor nóg een aanvaller. wees nou maar blij.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:00 schreef Brigand het volgende:
Jammer, had hem graag zien komen..twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 16-05-2012 om 22:58:31#Ajax al rond met #PSV-target #Narsingh. Ik ga in mijn vakantie zoeken naar een rechtsbuiten. Later. reageer retweet
Als die winnaar van de zilveren schoen zo goed had geweest had hij er nu nog wel bij gezeten.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt hij de winnaar van de zilveren schoen die door Marwijk gelijk wordt opgesteld na het pensioen van zijn SCHOONZOON.
Deze troll
Depay is een linksbuiten.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Depay gaat het dit jaar beter doen dan Narsingh
Ik ben enorm blij dat deze niet komt. Die gaat zo hard mislukken bij Ajax.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:22 schreef Cara het volgende:
[..]
anders hadden jullie weer miljoenen weggepist voor nóg een aanvaller. wees nou maar blij.
Wie zegt dat hij naar Ajax komt?quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben enorm blij dat deze niet komt. Die gaat zo hard mislukken bij Ajax.
Denk ik niet hoor, goeie spelert.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben enorm blij dat deze niet komt. Die gaat zo hard mislukken bij Ajax.
Nogmaals: lees je in. Clasie is de eerste naam die Bertje opschrijft in zijn basiself zodra die lelijke oude trage man van Milan opgerot is uit het NL-elftalquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Als die winnaar van de zilveren schoen zo goed had geweest had hij er nu nog wel bij gezeten.
Op je laatste opmerking is het beter niet in te gaan denk ik
Wat ben jij dom zeg. Ongelofelijkquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nogmaals: lees je in. Clasie is de eerste naam die Bertje opschrijft in zijn basiself zodra die lelijke oude trage man van Milan opgerot is uit het NL-elftal.
Tevens, van Marwijk roept Willems en Bouma op. NUFF SAID.
Right, vandaar dat Strootman al 10 wedstrijden heeft gespeeld (waarvan veel in de basis)quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nogmaals: lees je in. Clasie is de eerste naam die Bertje opschrijft in zijn basiself zodra die lelijke oude trage man van Milan opgerot is uit het NL-elftal.
Wat heeft ervaring in oranje er mee te maken wie er beter is?quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Right, vandaar dat Strootman al 10 wedstrijden heeft gespeeld (waarvan veel in de basis)
En Clasie hoeveel minuten?
Maar dromen mag altijd.
Waarom is Clasie dan de nr1 keuze als "die lelijke oude trage man" van Bommel weg is?quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat heeft ervaring in oranje er mee te maken wie er beter is?
geen reet. is de voorkeur van 1 coach.,
Typisch gevalletje van jaloersheid richting het aantal PSV geselecteerde spelers denk ikquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Right, vandaar dat Strootman al 10 wedstrijden heeft gespeeld (waarvan veel in de basis)
En Clasie hoeveel minuten?
Maar dromen mag altijd.
Ze hebben nog steeds een LB nodig, dus misschien wel.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:34 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Typisch gevalletje van jaloersheid richting het aantal PSV geselecteerde spelers denk ikEn dan zit Pieters er nog niet eens bij
Het is trouwens te hopen dat Pieters verkocht wordt, zou Newcastle nog interesse hebben?
Ga eens door V. Marwijk gegeven interviews kijken.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom is Clasie dan de nr1 keuze als "die lelijke oude trage man" van Bommel weg is?
Oke, ben terug over 6 uurtjes.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ga eens door V. Marwijk gegeven interviews kijken.
Jaloers op PSV? O men. De achterlijkheidsweegschaal slaat weer op tilt.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:34 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Typisch gevalletje van jaloersheid richting het aantal PSV geselecteerde spelers denk ikEn dan zit Pieters er nog niet eens bij
Het is trouwens te hopen dat Pieters verkocht wordt, zou Newcastle nog interesse hebben?
Zou mooi zijn als PSV daar wat miljoentjes voor vangt. We hebben al Willems en Tamata als backup.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze hebben nog steeds een LB nodig, dus misschien wel.
Volgens mij ging NU wachten tot dit seizoen, omdat Pieters dan clausule heeft van 5.5 miljoen. Maar weet niet of dit waar is.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als PSV daar wat miljoentjes voor vangt. We hebben al Willems en Tamata als backup.
Echt, ik word zo moe van jou.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ga eens door V. Marwijk gegeven interviews kijken.
Is het nou weer klaar met de zoals door jou genoemde "achterlijkheidsweegschaal" ?quote:"Ik ben gecharmeerd van Jordy Clasie. Hij is in beeld en blijft in beeld, maar voor zijn type speler is de concurrentie nu nog groot in Oranje. Op de controlerende posities heb ik sowieso al Van Bommel, De Jong, Strootman, Van der Vaart en Schaars."
quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:37 schreef de_boswachter het volgende:
Clasie
Die kabouter die onder een HP Deskjet is gevallen de opvolger van van Bommel![]()
In Rotjeknor zijn ze helemaal de weg kwijt na de 2e plek
Een middenvelder van 1,60m gaat misschien nog aardig mee in de eredivisie maar zal in Europa weinig potten breken.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Tevens, van Marwijk roept Willems en Bouma op. NUFF SAID.
Inderdaad. Messi is het met je eens. Ozil ook trouwens. Heb ik al verteld dat Xavi en Iniesta het helemaal met je eens zijn?quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:39 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Een middenvelder van 1,60m gaat misschien nog aardig mee in de eredivisie maar zal in Europa weinig potten breken.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:39 schreef tappejan het volgende:
Niet opletten jongens wij worden wereldkampioen dankzij de PSV,ers
Hoeveel Feyenoorders zitten nog bij de selectie trouwens?quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]. Wij vleigen er de eerste ronde uit dankzij PSV'ers.
Clasie vergelijken met deze spelersquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Inderdaad. Messi is het met je eens. Ozil ook trouwens. Heb ik al verteld dat Xavi en Iniesta het helemaal met je eens zijn?
Gelukkig hebben we Vlaar nog, kan die de microfoon pakken als we van Portugal winnenquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:43 schreef de_boswachter het volgende:
Zelfs Wijnaldum moest van Bertje opbokken omdat er Feyenoord in zijn spelerspaspoort stond
Kerel, Bert is gewoon een Feyenerder. Het komt door Wijnaldum zelf dat hij niet kan scorenquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:43 schreef de_boswachter het volgende:
Zelfs Wijnaldum moest van Bertje opbokken omdat er Feyenoord in zijn spelerspaspoort stond
Bert is een Fortunees.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:44 schreef tappejan het volgende:
[..]
Kerel, Bert is gewoon een Feyenerder. Het komt door Wijnaldum zelf dat hij niet kan scoren
quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:44 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we Vlaar nog, kan die de microfoon pakken als we van Portugal winnen
Ga eens slapen man vent. Je raaskalt. In de haven beginnen ze toch om 05:00 ?quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:46 schreef Helpmefok het volgende:
Tappejan zegt het goed: bertje is een Feijenoorder. Biedt de hele selectie een paar weken extra rust zodat we komend seizoen op 100% eerste worden..
Toffe gast die Bert.
Geloof me nou maar. Die cl worden jullie in de 1e ronde uitgeknikkerd door Sladiekakkerlaksiequote:Op woensdag 16 mei 2012 23:46 schreef Helpmefok het volgende:
Tappejan zegt het goed: bertje is een Feijenoorder. Biedt de hele selectie een paar weken extra rust zodat we komend seizoen op 100% eerste worden..
Toffe gast die Bert.
Dit zegt trouwens ook wel iets over het IQ van Clasie zelf. Is gewoon een basiswoord uit het Engels. Sowieso heb ik al mijn twijfels over het intelligentiequotiënt als ik iemand vol plakplaatjes zie.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:43 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Clasie vergelijken met deze spelersDaarnaast is Özil 180cm
Hopelijk voor hem zitten daar tatoeëerders die wel het Engels beheersen.
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)e-Jordy-Clasie.dhtml
[ afbeelding ]
Denken dat er voetballers zijn met enig intellect. Ja De Vrij met zijn VWO misschien.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:52 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dit zegt trouwens ook wel iets over het IQ van Clasie zelf. Is gewoon een basiswoord uit het Engels. Sowieso heb ik al mijn twijfels over het intelligentiequotiënt als ik iemand vol plakplaatjes zie.
Enoh Tarka Enoh. Afgestudeerd universiteit... voetballen is niet zijn sterkste vakquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Denken dat er voetballers zijn met enig intellect. Ja De Vrij met zijn VWO misschien.
Die zijn er zeker. Maar dan moet je niet naar de Balotelli's van deze wereld kijken.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Denken dat er voetballers zijn met enig intellect. Ja De Vrij met zijn VWO misschien.
Universiteit in Kameroen is iets anders dan in Nederland he. Of waar die tjapkees ook vandaan komtquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:54 schreef tappejan het volgende:
[..]
Enoh Tarka Enoh. Afgestudeerd universiteit... voetballen is niet zijn sterkste vak
Intelligente voetballersquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
dat even voor al die mensen die hier hebben staat schreeuwen dat PSV hem had moeten nemenquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:50 schreef LudoSanders het volgende:
Ik vrees nu ook het ergste voor Reis en de rest van zijn leven.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat even voor al die mensen die hier hebben staat schreeuwen dat PSV hem had moeten nemen
Hij krijg toch een clubje in Brazilie.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:15 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik vrees nu ook het ergste voor Reis en de rest van zijn leven.
Ja vast wel, maar daar heeft hij denk ik niet meer de mensen om zich heen die hem proberen te beschermen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij krijg toch een clubje in Brazilie.
ach joh. eigen schuld.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:24 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ja vast wel, maar daar heeft hij denk ik niet meer de mensen om zich heen die hem proberen te beschermen.
Nu ook weer voor de 2e zomer op rij transfervrij en waarschijnlijk weer een sportieve stap achteruit, ik vraag me af of die jongen daar zo goed mee kan omgaan. Tijdje terug nog een toekomstig topspits en nu al bijna afgeschreven.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als hier geen onwaarheden gepost worden ben ik zo weer weg
Ach die oude man zal vast nog wel een jaartje meekunnen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 05:08 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]!!!
Jij BENT de onwaarheid zelf nugga!
Clasie zo hoog de hemel inschrijven en net doen alsof Stroot en Bommel niks zijn.
Waarom zit Strootman dan bij Oranje en zat Clasie niet eens bij de voorselectie? Leg dat maar even uit.quote:Op donderdag 17 mei 2012 09:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ach die oude man zal vast nog wel een jaartje meekunnen.
Strootman echter is dik overrated.
Niet voor niets dat Clasie de zilveren schoen heeft. Is gewoon veel beter dan grindkopje.
Gast, serieus? Van Marwijk is toch totaal niet serieus te nemen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 09:45 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Waarom zit Strootman dan bij Oranje en zat Clasie niet eens bij de voorselectie? Leg dat maar even uit.
Het zal Strootman ongetwijfeld beter afgaan komend seizoen maar sommigen hier zijn echt dikke kneusjesquote:Op donderdag 17 mei 2012 09:53 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik denk dat die gozer opstaat en naar bedgaat, met de gedachte dat feyenoord nog steeds 1 van de grootste clubs van Europa is.
Strootman heeft wel degelijk iets minder gepresteerd, maar heel PSV speelde gewoon als een uitgedroogde noot. Ik ben er vrijwel van overtuigd dat met zowel Van Bommel als Advocaat weer beter zal gaan. Het ontbrak aan echt leiderschap, zowel in als langs het veld.
Deze discussie is toch vrij zinloos. PSV-supporters vinden Strootman de beste, die van Ajax Anita en die van Feyenoord Clasie. Het zijn gewoon alledrie goede spelers en we zulle in de toekomst wel gaan zien bij welke clubs ze terechtkomen. Strootman en ik denk ook Anita komen verder dan Clasie.quote:Op donderdag 17 mei 2012 09:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het zal Strootman ongetwijfeld beter afgaan komend seizoen maar sommigen hier zijn echt dikke kneusjes. Strootman baas van de eredivisie noemen
Hoe naief! Sommigen schreven hem ''binnen een jaar zit hij bij Barcelona of Real".
. En ik zou willen dat ik het VERZON maar dat is gewoon LETTERLIJK de tendens binnen dit clubtopic.
Face it: dit seizoen was Clasie gewoon beter. Dat zegt niets over de eventuele potentie van de speler Strootman (die naar mijn mening nog steeds schromelijk overdreven wordt), noch die van Clasie.
Maar serieus, gastjes die Strootman de baas van de eredivisie noemen... Dat zijn gewoon onwaarheden. Dat is Verthongen. Eventueel Siem de Jong, Clasie of Ahmadi. Erikssen met gewoon 18 assists ofzo.
MAAR ZEKER, ZEKER niet strootman.
Bouma kan ook in centrum overweg, Bouma heeft internationale ervaring. Voor Büttner is daar alles nieuw, grote kans dat die vooral onder de indruk is van alles. Bouma laat zich nergens meer gek door maken. Ik vind het nog niet zo'n gekke keuze. Büttner heeft ook nog nooit op enig internationaal niveau gespeeld.quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:29 schreef 3M1N3M het volgende:
Vind bertje sowieso raar in een paar keuzes... bouma ipv buttner, de jong ipv wolfswinkel etc..
quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:29 schreef 3M1N3M het volgende:
Vind bertje sowieso raar in een paar keuzes... bouma ipv buttner, de jong ipv wolfswinkel etc..
quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:37 schreef Chase_Utley het volgende:
Bouma kan sowieso het niveau niet aan. Die man is trager dan dikke stront door een trechter. Ik had sowieso Urby en De Vrij meegenomen ipv Bouma en Vlaar.
Ja idd man.. waarom in zou je ook de bondscoach die ons tot de finale van het WK bracht serieus nemen. Is toch totaal geen reden voor?quote:Op donderdag 17 mei 2012 09:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gast, serieus? Van Marwijk is toch totaal niet serieus te nemen.
LOGISCHE keuzes:
- Affelay, Van Bommel, Heitinga, Huntelaar, Nigel de Jong, Krul, Mathijssen, Narsingh, Persie, Robben, Schaars en Sneijder, Stekelenburg en VdV
TWIJFELACHTIGE keuzes:
Anita, Kuyt, Maher, Wiel, S. de Jong
Regelrecht DEBIELE keuzes:
Boulahrouz, Bouma, Luc de jong (we hebben de twee beste spitsen van de wereld al), Lens, Streotman, Vlaar, Willems
Die gast krijgt het op 27 man gewoon voor elkaar 7 debiele keuzes te maken.
Maar je merkt het vanzelf wel: we komen de poulefase niet eens door. Kijken of je dan nog zo'n grote bek hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zeg ga jij eens even heel snel normaal doenquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:47 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Onzin, iedereen weet dat jullie er een incestueze-relatie aan overhouden.
Van Marwijk wint de UEFA-cup met Feijenoord. Heel Fok!: "Mazzel dat ze in eigen huis de finale spelen bla bla V. Marwijk blijft altijd een matige coach dat hij met dit materiaal geen kampioen wordt bla bla".quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:47 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Onzin, iedereen weet dat jullie er een incestueze-relatie aan overhouden.
Urby heeft nog nooit iemand kunnen verdedigenquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:37 schreef Chase_Utley het volgende:
Bouma kan sowieso het niveau niet aan. Die man is trager dan dikke stront door een trechter. Ik had sowieso Urby en De Vrij meegenomen ipv Bouma en Vlaar.
Het is jammer dat een jongen als Drenthe zich niet richt op de RB positie.quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Urby heeft nog nooit iemand kunnen verdedigen
ach, dat is bij hedendaagse backs niet echt belangrijk meer. Willems vind ik defensief nou ook niet heel sterk.quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Urby heeft nog nooit iemand kunnen verdedigen
Je bedoeld LB? Als hij daar op had gericht dit seizoen had hij geen minuut gespeeld aangezien de LB van engeland bij everton speelt.quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het is jammer dat een jongen als Drenthe zich niet richt op de RB positie.
Desondanks denk ik dat Urby toch een betere oplossing is dan wat er nu staat however.
Jep, bedoel LB inderdaad. En ik weet dat Drenthe bij Everton daar niet aan toe gekomen zou zijn, maar heel Europa staat te s-p-r-i-n-g-e-n om een goede LB.quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:57 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Je bedoeld LB? Als hij daar op had gericht dit seizoen had hij geen minuut gespeeld aangezien de LB van engeland bij everton speelt.
Everton blijkbaar nietquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jep, bedoel LB inderdaad. En ik weet dat Drenthe bij Everton daar niet aan toe gekomen zou zijn, maar heel Europa staat te s-p-r-i-n-g-e-n om een goede LB.
Ok, ik heb er ook geen verstand van. Dat van Willems was natuurlijk ook niet serieus.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:04 schreef Chase_Utley het volgende:
Coentrao heeft anders geen goede wedstrijd op LB dit seizoen gespeeld.
En Willems in dat rijtje noemen, doe normaal man.
Zit hij bij de Deense selectie voor het EK?quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:33 schreef Doublepain het volgende:
Vanavond bekerfinale kopenhagen
Even kijken wat zanka allemaal kan
Nopequote:Op donderdag 17 mei 2012 14:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zit hij bij de Deense selectie voor het EK?
Voor 10 miljoen mogen ze een shirtje met zijn handtekeningquote:Op donderdag 17 mei 2012 15:00 schreef tech4u het volgende:
http://www.voetbalprimeur(...)ourinho_en_Real.html
Ik wil je best uitleggen geven waarom hij niet meegaat?quote:
Aha, wat is ''net terug''? En zat ie ervoor wel bij?quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik wil je best uitleggen geven waarom hij niet meegaat?
Hij is net terug van een zware blessure..
Hij speelde in totaal 54 interlands en hoopt ondanks zijn blessure, waarvan hij inmiddels hersteld is, het komende EK voor Denemarken uit te kunnen komen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Aha, wat is ''net terug''? En zat ie ervoor wel bij?
54?quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij speelde in totaal 54 interlands en hoopt ondanks zijn blessure, waarvan hij inmiddels hersteld is, het komende EK voor Denemarken uit te kunnen komen.
Daar schok ik ook van ja, PSV.nl maakte wss een foutje..quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:19 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
54?
Ik neem aan dat je 5 bedoelt.
Geeft toch aan dat hij niet bij de beste van zijn land behoort. Gezien Denemarken geen topland is is dat toch wel opmerkelijk. Wordt hij gehaald voor de basis?quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:22 schreef Buitendam het volgende:
Ach, wat maakt het uit hoeveel interlands die gozert heeft gespeeld.
Jimmy Floyd Hasselbaink was zeker ook niet indrukwekkend?quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:21 schreef Typisch het volgende:
Op de wiki staat 5. Sinds 2008, niet echt indrukwekkend.
Ja want Agger en Kjaer zijn matigquote:Op donderdag 17 mei 2012 15:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geeft toch aan dat hij niet bij de beste van zijn land behoort. Gezien Denemarken geen topland is is dat toch wel opmerkelijk. Wordt hij gehaald voor de basis?
Nee, de beste van het land worden op 5 jarige leeftijd door Madrid, Barca of United gekocht. Dit is een spelertje voor PSV, dat lijkt me voldoende zeggen. En hij wordt gehaald voor de basis, ja.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geeft toch aan dat hij niet bij de beste van zijn land behoort. Gezien Denemarken geen topland is is dat toch wel opmerkelijk. Wordt hij gehaald voor de basis?
Okay, Derrijck en Marcelo moeten dan dus vechten voor het plekje er naast neem ik aan?quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, de beste van het land worden op 5 jarige leeftijd door Madrid, Barca of United gekocht. Dit is een spelertje voor PSV, dat lijkt me voldoende zeggen. En hij wordt gehaald voor de basis, ja.
Voel je eens niet zo aangevallen gast, blijkbaar heb je er ook niet zoveel vertrouwen in anders had je niet zo gereageerd.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jimmy Floyd Hasselbaink was zeker ook niet indrukwekkend?
Koopje.quote:'Strootman imponeert Mourinho en Real'
Coach José Mourinho wil de selectie van Real Madrid deze zomer gericht versterken. Kevin Strootman, middenvelder van PSV, is volgens het Spaanse Sport in beeld voor één van de vacatures.
De Spaanse grootmacht neemt deze zomer waarschijnlijk afscheid van Lassana Diarra en zoekt naar een opvolger. Real Madrid zou hierbij een oogje hebben laten vallen op de Oranje-international (22). Strootman maakte naar verluidt indruk middels zijn loopvermogen en tactische kwaliteiten.
Mourinho heeft intern aangegeven dat de komst van een nieuwe middenvelder prioriteit heeft. De Portugese coach is niet tevreden over de inbreng van Nuri Sahin en hoopt de Nederlander voor circa tien miljoen euro los te wrikken bij PSV.
Ook Alex Witsel is een mogelijke kandidaat, maar de Belgische speler van Benfica zou ruim het dubbele moeten kosten. Ook Lucas Biglia van Anderlecht is genoemd.
http://www.voetbalprimeur(...)ourinho_en_Real.html
Ik doelde op aantal interlands waar jij als wist of iemand goed was ofniet..quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Okay, Derrijck en Marcelo moeten dan dus vechten voor het plekje er naast neem ik aan?
[..]
Voel je eens niet zo aangevallen gast, blijkbaar heb je er ook niet zoveel vertrouwen in anders had je niet zo gereageerd.Ik ben gewoon benieuwd waar ze deze nou vandaan toveren.
Overigens speelde hij bij Atletico, Chelsea en Middelsbrough toch iets anders dan Kopenhagen.
Aan het begin van het seizoen zal dat inderdaad het geval zijn, denk ik. Maar ik heb zo'n flauw vermoeden dan Pieters richting het centrum gaat, gaandeweg het seizoen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Okay, Derrijck en Marcelo moeten dan dus vechten voor het plekje er naast neem ik aan?
Dat maak jij er van, of heb ik dat letterlijk gezegd?quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik doelde op aantal interlands waar jij als wist of iemand goed was ofniet..
Daar dacht ik gisteren ook al aan..quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Aan het begin van het seizoen zal dat inderdaad het geval zijn, denk ik. Maar ik heb zo'n flauw vermoeden dan Pieters richting het centrum gaat, gaandeweg het seizoen.
Waar slaat dat laatste nou op?quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat maak jij er van, of heb ik dat letterlijk gezegd?
Als je in Denemarken in 4 jaar net aan 5 interlands komt is dat toch opmerkelijk? Als je Agger voor je hebt die regelmatig geblesseerd is bijvoorbeeld.
Was gewoon benieuwd, nog steeds boos over je derde plekkie?
Hutchinson kan daar toch spelen?quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Daar dacht ik gisteren ook al aan..
Jetro--Pieters--Zanka--??
Ik snap je hele reactie tegen mij niet, ik vraag gewoon wat normaals over die Zanka en jij reageert opgefockt. Ik zocht een reden, maar dat is het dus niet?quote:
Dat zal een aankoop worden en tot die tijd Hutchinson, gok ik.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Daar dacht ik gisteren ook al aan..
Jetro--Pieters--Zanka--??
Hopelijk is er wel naar gescout ipv dat Stam komtquote:Op donderdag 17 mei 2012 15:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat zal een aankoop worden en tot die tijd Hutchinson, gok ik.
Als Stam de beste keus is, mag Stam wat mij betreft komen. Zolang die idiote prijs niet wordt betaald en hij een redelijk salaris vraagt.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hopelijk is er wel naar gescout ipv dat Stam komt
Sahin zou ik graag begroeten in de eredivisie, mooie speler.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sahin + 10 mil voor de Stroot is ook goed![]()
Sahin
Als het even kan komt Stam terug naar Twente. Wij hebben behoefte aan degelijke back, bovendien hebben jullie Manolev.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als Stam de beste keus is, mag Stam wat mij betreft komen. Zolang die idiote prijs niet wordt betaald en hij een redelijk salaris vraagt.
Het zal zijn salaris goed doen, twee teams uit de (sub)top van de Eredivisie die hem willen hebben.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:42 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Als het even kan komt Stam terug naar Twente. Wij hebben behoefte aan degelijke back, bovendien hebben jullie Manolev.
En het is hem van harte gegund. Held van 2010.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het zal zijn salaris goed doen, twee teams uit de (sub)top van de Eredivisie die hem willen hebben.
quote:HELPMEFOK DEBUNKED:
Kevin Strootman kan deze zomer een transfer naar Real Madrid maken. Trainer José Mourinho zou enorm gecharmeerd zijn van de PSV-middenvelder.
Real zoekt een opvolger voor Lassana Diarra. Ook de Belg Alex Witsel van Benfica en de Argentijn Lucas Biglia van Anderlecht zijn volgens Spaanse media kandidaten om naar De Koninklijke te komen.
Strootman (22) speelt pas één seizoen bij PSV, zijn contract in Eindhoven loopt nog tot 2016. Eerder kwam hij uit voor FC Utrecht en Sparta. Hij kwam tien keer uit voor Oranje en speelt komende zomer waarschijnlijk zijn eerste eindtoernooi.
Strootman met zijn vriendin
Je hebt als universiteit gewoon een accreditatie hoor. Als hij een master heeft, heeft hij gewoon een master. En wanneer je hem hoort praten, merk je ook dat het gewoon een ontwikkelde kerel is. Hoewel zijn geloof daar wel aan afdoet.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:57 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Universiteit in Kameroen is iets anders dan in Nederland he. Of waar die tjapkees ook vandaan komt
Derijck is gewoon een kuiken. Leuk voor Den Haag, maar PSV is duidelijk te hoog gegrepen voor de man.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hutchinson kan daar toch spelen?
Maar valt Derrijck dan zo tegen? En Marcelo ook maar op de bank?
Zet even de bron erbij. En een soortgelijk artikel werd al eens geplaatst.quote:
quote:"'Hij maakt doelpunten. Heel veel doelpunten. Ik mag hem erg graag want hij is een multifunctionele speler en hij is fysiek erg sterk, ook al is hij niet groot. Hij past zich aan aan verschillende posities in de aanval. We kunnen hem niet alleen als pure centrumspits kunnen gebruiken, hij kan ook uit de voeten in een twee-spitsen-systeem, of als vleugelspeler vanaf rechts."
Hoe durft ie! En zijn meisje een beetje boos kijken omdat Kevin net over haar favoriete bever is gereden?quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:25 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een boy, beetje wegkijken met zijn leren jasje, swag
Wowquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:25 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een boy, beetje wegkijken met zijn leren jasje, swag
Ik ben benieuwd wat zijn andere meisje zal zeggen uit Milaanquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:29 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Hoe durft ie! En zijn meisje een beetje boos kijken omdat Kevin net over haar favoriete bever is gereden?
Óf uit Brazilië, met die oefentrip..quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat zijn andere meisje zal zeggen uit Milaan![]()
Zal een knap kind zijn geworden als ie de looks van zijn vader heeft meegekregen dan.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:32 schreef Kenju het volgende:
Ach, Lucius was natuurlijk de koning. Zette na een oefentrip naar Zweden gewoon een blonde zoon op de wereld...
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:23 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Zal een knap kind zijn geworden als ie de looks van zijn vader heeft meegekregen dan.
Wolfswinkel zat niet bij de voorselectie? Damn...quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:29 schreef 3M1N3M het volgende:
Als ze van Sahin af moeten wel, die gast had nooit meteen naar Madrid moeten gaanquote:Op donderdag 17 mei 2012 15:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sahin + 10 mil voor de Stroot is ook goed![]()
Sahin
De gemeente cq. belastingbetaler sponsort welquote:
Hij komt verdomme van Dortmund (2 keer achter elkaar kampioen van Dortmund) naar Real, dan zal hij vast wel even vEL spelen bij PSV.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
De gemeente cq. belastingbetaler sponsort wel
Nja heeft 5 wedstrijden gehad dit seizoen ofzo? En 2x achter elkaar kampioen van Dortmund? Ook niet eens van de Bundesliga toen hij er wasquote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hij komt verdomme van Dortmund (2 keer achter elkaar kampioen van Dortmund) naar Real, dan zal hij vast wel even vEL spelen bij PSV.
Zit geen eurocent van jou bij hoor "FireFox1". Ben maar niet bang.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
De gemeente cq. belastingbetaler sponsort wel
Je punt is? Die gozer was op zijn 18e al de beste van heel Feyenoord, die komt nu echt niet terug hoor.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja heeft 5 wedstrijden gehad dit seizoen ofzo? En 2x achter elkaar kampioen van Dortmund? Ook niet eens van de Bundesliga toen hij er was
1995/96 Borussia Dortmund
1994/95 Borussia Dortmund
en de laatste keer :
2011/12 Borussia Dortmund
2010/11 Borussia Dortmund
Alleen in 2011 kampioen geworden met Dortmund, toen vertrokken naar Real, en 3 wedstrijden mee kunnen spelen
Dus
Ah dacht jou punt dat ie zo geweldig bezig was de laatste tijdquote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je punt is? Die gozer was op zijn 18e al de beste van heel Feyenoord, die komt nu echt niet terug hoor.
Toch ben ik er 110% van overtuigd dat je met een master uit bijvoorbeeld Nederland veel meer kan bereikenquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:04 schreef Kenju het volgende:
[..]
Je hebt als universiteit gewoon een accreditatie hoor. Als hij een master heeft, heeft hij gewoon een master. En wanneer je hem hoort praten, merk je ook dat het gewoon een ontwikkelde kerel is. Hoewel zijn geloof daar wel aan afdoet.
Nee hoor, maar reserve bij Real Madrid (ook geblesseerd geweest) betekend niet gelijk dat hij graag met Wijnaldum op een middenveld wil spelen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah dacht jou punt dat ie zo geweldig bezig was de laatste tijd. Maar true, toen was ie goed ja. Al hebben ze hem nu volgens mij niet eens meer nodig bij Real
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |