abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 mei 2012 @ 23:57:12 #201
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_111649549
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 23:54 schreef tappejan het volgende:

[..]

Enoh Tarka Enoh. Afgestudeerd universiteit... voetballen is niet zijn sterkste vak
Universiteit in Kameroen is iets anders dan in Nederland he. Of waar die tjapkees ook vandaan komt
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_111649780
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 23:53 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Denken dat er voetballers zijn met enig intellect. Ja De Vrij met zijn VWO misschien.
Intelligente voetballers
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 17 mei 2012 @ 00:12:23 #203
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_111650334
quote:
10s.gif Op woensdag 16 mei 2012 20:50 schreef LudoSanders het volgende:
Reis is weer transfervrij. Vitesse heeft optie niet gelicht.
dat even voor al die mensen die hier hebben staat schreeuwen dat PSV hem had moeten nemen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_111650474
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 00:12 schreef rubbereend het volgende:

[..]

dat even voor al die mensen die hier hebben staat schreeuwen dat PSV hem had moeten nemen
Ik vrees nu ook het ergste voor Reis en de rest van zijn leven.
pi_111650765
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 00:15 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ik vrees nu ook het ergste voor Reis en de rest van zijn leven.
Hij krijg toch een clubje in Brazilie.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_111650926
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 00:21 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Hij krijg toch een clubje in Brazilie.
Ja vast wel, maar daar heeft hij denk ik niet meer de mensen om zich heen die hem proberen te beschermen.

Nu ook weer voor de 2e zomer op rij transfervrij en waarschijnlijk weer een sportieve stap achteruit, ik vraag me af of die jongen daar zo goed mee kan omgaan. Tijdje terug nog een toekomstig topspits en nu al bijna afgeschreven. :{
pi_111651009
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 00:24 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ja vast wel, maar daar heeft hij denk ik niet meer de mensen om zich heen die hem proberen te beschermen.

Nu ook weer voor de 2e zomer op rij transfervrij en waarschijnlijk weer een sportieve stap achteruit, ik vraag me af of die jongen daar zo goed mee kan omgaan. Tijdje terug nog een toekomstig topspits en nu al bijna afgeschreven. :{
ach joh. eigen schuld.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_111651129
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 00:26 schreef Cara het volgende:

[..]

ach joh. eigen schuld.
Deels wel ja, zal over een aantal jaren wel een dramatisch boek over uitkomen denk ik.
  donderdag 17 mei 2012 @ 05:08:49 #209
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_111655209
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 23:06 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Als hier geen onwaarheden gepost worden ben ik zo weer weg ^O^
:')!!!

Jij BENT de onwaarheid zelf nugga!
Clasie zo hoog de hemel inschrijven en net doen alsof Stroot en Bommel niks zijn.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_111656009
quote:
99s.gif Op donderdag 17 mei 2012 05:08 schreef HL_Dog43 het volgende:

[..]

:')!!!

Jij BENT de onwaarheid zelf nugga!
Clasie zo hoog de hemel inschrijven en net doen alsof Stroot en Bommel niks zijn.
Ach die oude man zal vast nog wel een jaartje meekunnen.

Strootman echter is dik overrated.

Niet voor niets dat Clasie de zilveren schoen heeft. Is gewoon veel beter dan grindkopje.
pi_111656388
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2012 09:10 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ach die oude man zal vast nog wel een jaartje meekunnen.

Strootman echter is dik overrated.

Niet voor niets dat Clasie de zilveren schoen heeft. Is gewoon veel beter dan grindkopje.
Waarom zit Strootman dan bij Oranje en zat Clasie niet eens bij de voorselectie? Leg dat maar even uit.
  donderdag 17 mei 2012 @ 09:53:50 #212
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_111656512
Ik denk dat die gozer opstaat en naar bedgaat, met de gedachte dat feyenoord nog steeds 1 van de grootste clubs van Europa is.
Strootman heeft wel degelijk iets minder gepresteerd, maar heel PSV speelde gewoon als een uitgedroogde noot. Ik ben er vrijwel van overtuigd dat met zowel Van Bommel als Advocaat weer beter zal gaan. Het ontbrak aan echt leiderschap, zowel in als langs het veld.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_111656519
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 09:45 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Waarom zit Strootman dan bij Oranje en zat Clasie niet eens bij de voorselectie? Leg dat maar even uit.
Gast, serieus? Van Marwijk is toch totaal niet serieus te nemen.

LOGISCHE keuzes:

- Affelay, Van Bommel, Heitinga, Huntelaar, Nigel de Jong, Krul, Mathijssen, Narsingh, Persie, Robben, Schaars en Sneijder, Stekelenburg en VdV

TWIJFELACHTIGE keuzes:

Anita, Kuyt, Maher, Wiel, S. de Jong

Regelrecht DEBIELE keuzes:

Boulahrouz, Bouma, Luc de jong (we hebben de twee beste spitsen van de wereld al), Lens, Streotman, Vlaar, Willems

Die gast krijgt het op 27 man gewoon voor elkaar 7 debiele keuzes te maken.

Maar je merkt het vanzelf wel: we komen de poulefase niet eens door. Kijken of je dan nog zo'n grote bek hebt.
pi_111656563
quote:
99s.gif Op donderdag 17 mei 2012 09:53 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik denk dat die gozer opstaat en naar bedgaat, met de gedachte dat feyenoord nog steeds 1 van de grootste clubs van Europa is.
Strootman heeft wel degelijk iets minder gepresteerd, maar heel PSV speelde gewoon als een uitgedroogde noot. Ik ben er vrijwel van overtuigd dat met zowel Van Bommel als Advocaat weer beter zal gaan. Het ontbrak aan echt leiderschap, zowel in als langs het veld.
Het zal Strootman ongetwijfeld beter afgaan komend seizoen maar sommigen hier zijn echt dikke kneusjes :'). Strootman baas van de eredivisie noemen :D Hoe naief! Sommigen schreven hem ''binnen een jaar zit hij bij Barcelona of Real". _O-. En ik zou willen dat ik het VERZON maar dat is gewoon LETTERLIJK de tendens binnen dit clubtopic.

Face it: dit seizoen was Clasie gewoon beter. Dat zegt niets over de eventuele potentie van de speler Strootman (die naar mijn mening nog steeds schromelijk overdreven wordt), noch die van Clasie.

Maar serieus, gastjes die Strootman de baas van de eredivisie noemen... Dat zijn gewoon onwaarheden. Dat is Verthongen. Eventueel Siem de Jong, Clasie of Ahmadi. Erikssen met gewoon 18 assists ofzo.

MAAR ZEKER, ZEKER niet strootman.
pi_111656767
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 09:57 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Het zal Strootman ongetwijfeld beter afgaan komend seizoen maar sommigen hier zijn echt dikke kneusjes :'). Strootman baas van de eredivisie noemen :D Hoe naief! Sommigen schreven hem ''binnen een jaar zit hij bij Barcelona of Real". _O-. En ik zou willen dat ik het VERZON maar dat is gewoon LETTERLIJK de tendens binnen dit clubtopic.

Face it: dit seizoen was Clasie gewoon beter. Dat zegt niets over de eventuele potentie van de speler Strootman (die naar mijn mening nog steeds schromelijk overdreven wordt), noch die van Clasie.

Maar serieus, gastjes die Strootman de baas van de eredivisie noemen... Dat zijn gewoon onwaarheden. Dat is Verthongen. Eventueel Siem de Jong, Clasie of Ahmadi. Erikssen met gewoon 18 assists ofzo.

MAAR ZEKER, ZEKER niet strootman.
Deze discussie is toch vrij zinloos. PSV-supporters vinden Strootman de beste, die van Ajax Anita en die van Feyenoord Clasie. Het zijn gewoon alledrie goede spelers en we zulle in de toekomst wel gaan zien bij welke clubs ze terechtkomen. Strootman en ik denk ook Anita komen verder dan Clasie.

Verder ben je niet echt serieus te nemen als je Siem de Jong en Eriksen bij de besten van de Eredivisie noemt. Eriksen heeft buiten zijn assists een heel matig seizoen gedraait. Dan kan je beter Toivonen met 18 doelpunten en zeker Mertens met 21 doelpunten en 14 assists erbij zetten'.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 17 mei 2012 @ 11:14:25 #216
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_111658324
Dat jullie de discussie nog aangaan
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 17 mei 2012 @ 13:29:33 #217
331928 3M1N3M
Jouw moeder
pi_111662779
Vind bertje sowieso raar in een paar keuzes... bouma ipv buttner, de jong ipv wolfswinkel etc..
Soms is het beter niet te weten wat je toch niet wist .
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 17 mei 2012 @ 13:33:04 #218
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_111662909
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2012 13:29 schreef 3M1N3M het volgende:
Vind bertje sowieso raar in een paar keuzes... bouma ipv buttner, de jong ipv wolfswinkel etc..
Bouma kan ook in centrum overweg, Bouma heeft internationale ervaring. Voor Büttner is daar alles nieuw, grote kans dat die vooral onder de indruk is van alles. Bouma laat zich nergens meer gek door maken. Ik vind het nog niet zo'n gekke keuze. Büttner heeft ook nog nooit op enig internationaal niveau gespeeld.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_111663048
Bouma kan sowieso het niveau niet aan. Die man is trager dan dikke stront door een trechter. Ik had sowieso Urby en De Vrij meegenomen ipv Bouma en Vlaar.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_111663083
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2012 13:29 schreef 3M1N3M het volgende:
^O^.
pi_111663089
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 13:37 schreef Chase_Utley het volgende:
Bouma kan sowieso het niveau niet aan. Die man is trager dan dikke stront door een trechter. Ik had sowieso Urby en De Vrij meegenomen ipv Bouma en Vlaar.
^O^ in het kwadraat.
  donderdag 17 mei 2012 @ 13:46:51 #222
371244 Depay
Geil voor de goal
pi_111663357
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 09:54 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Gast, serieus? Van Marwijk is toch totaal niet serieus te nemen.

LOGISCHE keuzes:

- Affelay, Van Bommel, Heitinga, Huntelaar, Nigel de Jong, Krul, Mathijssen, Narsingh, Persie, Robben, Schaars en Sneijder, Stekelenburg en VdV

TWIJFELACHTIGE keuzes:

Anita, Kuyt, Maher, Wiel, S. de Jong

Regelrecht DEBIELE keuzes:

Boulahrouz, Bouma, Luc de jong (we hebben de twee beste spitsen van de wereld al), Lens, Streotman, Vlaar, Willems

Die gast krijgt het op 27 man gewoon voor elkaar 7 debiele keuzes te maken.

Maar je merkt het vanzelf wel: we komen de poulefase niet eens door. Kijken of je dan nog zo'n grote bek hebt.
Ja idd man.. waarom in zou je ook de bondscoach die ons tot de finale van het WK bracht serieus nemen. Is toch totaal geen reden voor?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Boks-Chick donderdag 17 mei 2012 @ 13:49:30 #223
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_111663449
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 13:47 schreef Stevenzenl het volgende:

[..]

Onzin, iedereen weet dat jullie er een incestueze-relatie aan overhouden.
zeg ga jij eens even heel snel normaal doen :R
lolwut
pi_111663499
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 13:47 schreef Stevenzenl het volgende:

[..]

Onzin, iedereen weet dat jullie er een incestueze-relatie aan overhouden.
Van Marwijk wint de UEFA-cup met Feijenoord. Heel Fok!: "Mazzel dat ze in eigen huis de finale spelen bla bla V. Marwijk blijft altijd een matige coach dat hij met dit materiaal geen kampioen wordt bla bla".

Van Marwijk komt met het grootste mazzel ter wereld in de WK-finale door vecht- en schopvoetbal et cetera, heel Fok! "het voetbal ziet er niet uit :( :( :("

PSV'ers proberen hun precious Strootman te verdedigen: "ARE YOU QUESTIONING THE GUY WHO WON THE LAST EUROPEAN CUP WITH A DUTCH TEAM AND BROUGHT US TO THE WORLD CHAMPIONSHIP FINAL?"

Belachelijk _O-. Make up your minds.
pi_111663501
Ga PSV topic in --> zie EK selectie discussie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')