Universiteit in Kameroen is iets anders dan in Nederland he. Of waar die tjapkees ook vandaan komtquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:54 schreef tappejan het volgende:
[..]
Enoh Tarka Enoh. Afgestudeerd universiteit... voetballen is niet zijn sterkste vak
Intelligente voetballersquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Denken dat er voetballers zijn met enig intellect. Ja De Vrij met zijn VWO misschien.
dat even voor al die mensen die hier hebben staat schreeuwen dat PSV hem had moeten nemenquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:50 schreef LudoSanders het volgende:
Reis is weer transfervrij. Vitesse heeft optie niet gelicht.
Ik vrees nu ook het ergste voor Reis en de rest van zijn leven.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat even voor al die mensen die hier hebben staat schreeuwen dat PSV hem had moeten nemen
Hij krijg toch een clubje in Brazilie.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:15 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik vrees nu ook het ergste voor Reis en de rest van zijn leven.
Ja vast wel, maar daar heeft hij denk ik niet meer de mensen om zich heen die hem proberen te beschermen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij krijg toch een clubje in Brazilie.
ach joh. eigen schuld.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:24 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ja vast wel, maar daar heeft hij denk ik niet meer de mensen om zich heen die hem proberen te beschermen.
Nu ook weer voor de 2e zomer op rij transfervrij en waarschijnlijk weer een sportieve stap achteruit, ik vraag me af of die jongen daar zo goed mee kan omgaan. Tijdje terug nog een toekomstig topspits en nu al bijna afgeschreven.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als hier geen onwaarheden gepost worden ben ik zo weer weg
Ach die oude man zal vast nog wel een jaartje meekunnen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 05:08 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]!!!
Jij BENT de onwaarheid zelf nugga!
Clasie zo hoog de hemel inschrijven en net doen alsof Stroot en Bommel niks zijn.
Waarom zit Strootman dan bij Oranje en zat Clasie niet eens bij de voorselectie? Leg dat maar even uit.quote:Op donderdag 17 mei 2012 09:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ach die oude man zal vast nog wel een jaartje meekunnen.
Strootman echter is dik overrated.
Niet voor niets dat Clasie de zilveren schoen heeft. Is gewoon veel beter dan grindkopje.
Gast, serieus? Van Marwijk is toch totaal niet serieus te nemen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 09:45 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Waarom zit Strootman dan bij Oranje en zat Clasie niet eens bij de voorselectie? Leg dat maar even uit.
Het zal Strootman ongetwijfeld beter afgaan komend seizoen maar sommigen hier zijn echt dikke kneusjesquote:Op donderdag 17 mei 2012 09:53 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik denk dat die gozer opstaat en naar bedgaat, met de gedachte dat feyenoord nog steeds 1 van de grootste clubs van Europa is.
Strootman heeft wel degelijk iets minder gepresteerd, maar heel PSV speelde gewoon als een uitgedroogde noot. Ik ben er vrijwel van overtuigd dat met zowel Van Bommel als Advocaat weer beter zal gaan. Het ontbrak aan echt leiderschap, zowel in als langs het veld.
Deze discussie is toch vrij zinloos. PSV-supporters vinden Strootman de beste, die van Ajax Anita en die van Feyenoord Clasie. Het zijn gewoon alledrie goede spelers en we zulle in de toekomst wel gaan zien bij welke clubs ze terechtkomen. Strootman en ik denk ook Anita komen verder dan Clasie.quote:Op donderdag 17 mei 2012 09:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het zal Strootman ongetwijfeld beter afgaan komend seizoen maar sommigen hier zijn echt dikke kneusjes. Strootman baas van de eredivisie noemen
Hoe naief! Sommigen schreven hem ''binnen een jaar zit hij bij Barcelona of Real".
. En ik zou willen dat ik het VERZON maar dat is gewoon LETTERLIJK de tendens binnen dit clubtopic.
Face it: dit seizoen was Clasie gewoon beter. Dat zegt niets over de eventuele potentie van de speler Strootman (die naar mijn mening nog steeds schromelijk overdreven wordt), noch die van Clasie.
Maar serieus, gastjes die Strootman de baas van de eredivisie noemen... Dat zijn gewoon onwaarheden. Dat is Verthongen. Eventueel Siem de Jong, Clasie of Ahmadi. Erikssen met gewoon 18 assists ofzo.
MAAR ZEKER, ZEKER niet strootman.
Bouma kan ook in centrum overweg, Bouma heeft internationale ervaring. Voor Büttner is daar alles nieuw, grote kans dat die vooral onder de indruk is van alles. Bouma laat zich nergens meer gek door maken. Ik vind het nog niet zo'n gekke keuze. Büttner heeft ook nog nooit op enig internationaal niveau gespeeld.quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:29 schreef 3M1N3M het volgende:
Vind bertje sowieso raar in een paar keuzes... bouma ipv buttner, de jong ipv wolfswinkel etc..
quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:29 schreef 3M1N3M het volgende:
Vind bertje sowieso raar in een paar keuzes... bouma ipv buttner, de jong ipv wolfswinkel etc..
quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:37 schreef Chase_Utley het volgende:
Bouma kan sowieso het niveau niet aan. Die man is trager dan dikke stront door een trechter. Ik had sowieso Urby en De Vrij meegenomen ipv Bouma en Vlaar.
Ja idd man.. waarom in zou je ook de bondscoach die ons tot de finale van het WK bracht serieus nemen. Is toch totaal geen reden voor?quote:Op donderdag 17 mei 2012 09:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gast, serieus? Van Marwijk is toch totaal niet serieus te nemen.
LOGISCHE keuzes:
- Affelay, Van Bommel, Heitinga, Huntelaar, Nigel de Jong, Krul, Mathijssen, Narsingh, Persie, Robben, Schaars en Sneijder, Stekelenburg en VdV
TWIJFELACHTIGE keuzes:
Anita, Kuyt, Maher, Wiel, S. de Jong
Regelrecht DEBIELE keuzes:
Boulahrouz, Bouma, Luc de jong (we hebben de twee beste spitsen van de wereld al), Lens, Streotman, Vlaar, Willems
Die gast krijgt het op 27 man gewoon voor elkaar 7 debiele keuzes te maken.
Maar je merkt het vanzelf wel: we komen de poulefase niet eens door. Kijken of je dan nog zo'n grote bek hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zeg ga jij eens even heel snel normaal doenquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:47 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Onzin, iedereen weet dat jullie er een incestueze-relatie aan overhouden.
Van Marwijk wint de UEFA-cup met Feijenoord. Heel Fok!: "Mazzel dat ze in eigen huis de finale spelen bla bla V. Marwijk blijft altijd een matige coach dat hij met dit materiaal geen kampioen wordt bla bla".quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:47 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Onzin, iedereen weet dat jullie er een incestueze-relatie aan overhouden.
Urby heeft nog nooit iemand kunnen verdedigenquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:37 schreef Chase_Utley het volgende:
Bouma kan sowieso het niveau niet aan. Die man is trager dan dikke stront door een trechter. Ik had sowieso Urby en De Vrij meegenomen ipv Bouma en Vlaar.
Het is jammer dat een jongen als Drenthe zich niet richt op de RB positie.quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Urby heeft nog nooit iemand kunnen verdedigen
ach, dat is bij hedendaagse backs niet echt belangrijk meer. Willems vind ik defensief nou ook niet heel sterk.quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Urby heeft nog nooit iemand kunnen verdedigen
Je bedoeld LB? Als hij daar op had gericht dit seizoen had hij geen minuut gespeeld aangezien de LB van engeland bij everton speelt.quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het is jammer dat een jongen als Drenthe zich niet richt op de RB positie.
Desondanks denk ik dat Urby toch een betere oplossing is dan wat er nu staat however.
Jep, bedoel LB inderdaad. En ik weet dat Drenthe bij Everton daar niet aan toe gekomen zou zijn, maar heel Europa staat te s-p-r-i-n-g-e-n om een goede LB.quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:57 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Je bedoeld LB? Als hij daar op had gericht dit seizoen had hij geen minuut gespeeld aangezien de LB van engeland bij everton speelt.
Everton blijkbaar nietquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jep, bedoel LB inderdaad. En ik weet dat Drenthe bij Everton daar niet aan toe gekomen zou zijn, maar heel Europa staat te s-p-r-i-n-g-e-n om een goede LB.
Ok, ik heb er ook geen verstand van. Dat van Willems was natuurlijk ook niet serieus.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:04 schreef Chase_Utley het volgende:
Coentrao heeft anders geen goede wedstrijd op LB dit seizoen gespeeld.
En Willems in dat rijtje noemen, doe normaal man.
Zit hij bij de Deense selectie voor het EK?quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:33 schreef Doublepain het volgende:
Vanavond bekerfinale kopenhagen
Even kijken wat zanka allemaal kan
Nopequote:Op donderdag 17 mei 2012 14:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zit hij bij de Deense selectie voor het EK?
Voor 10 miljoen mogen ze een shirtje met zijn handtekeningquote:Op donderdag 17 mei 2012 15:00 schreef tech4u het volgende:
http://www.voetbalprimeur(...)ourinho_en_Real.html
Ik wil je best uitleggen geven waarom hij niet meegaat?quote:
Aha, wat is ''net terug''? En zat ie ervoor wel bij?quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik wil je best uitleggen geven waarom hij niet meegaat?
Hij is net terug van een zware blessure..
Hij speelde in totaal 54 interlands en hoopt ondanks zijn blessure, waarvan hij inmiddels hersteld is, het komende EK voor Denemarken uit te kunnen komen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Aha, wat is ''net terug''? En zat ie ervoor wel bij?
54?quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij speelde in totaal 54 interlands en hoopt ondanks zijn blessure, waarvan hij inmiddels hersteld is, het komende EK voor Denemarken uit te kunnen komen.
Daar schok ik ook van ja, PSV.nl maakte wss een foutje..quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:19 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
54?
Ik neem aan dat je 5 bedoelt.
Geeft toch aan dat hij niet bij de beste van zijn land behoort. Gezien Denemarken geen topland is is dat toch wel opmerkelijk. Wordt hij gehaald voor de basis?quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:22 schreef Buitendam het volgende:
Ach, wat maakt het uit hoeveel interlands die gozert heeft gespeeld.
Jimmy Floyd Hasselbaink was zeker ook niet indrukwekkend?quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:21 schreef Typisch het volgende:
Op de wiki staat 5. Sinds 2008, niet echt indrukwekkend.
Ja want Agger en Kjaer zijn matigquote:Op donderdag 17 mei 2012 15:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geeft toch aan dat hij niet bij de beste van zijn land behoort. Gezien Denemarken geen topland is is dat toch wel opmerkelijk. Wordt hij gehaald voor de basis?
Nee, de beste van het land worden op 5 jarige leeftijd door Madrid, Barca of United gekocht. Dit is een spelertje voor PSV, dat lijkt me voldoende zeggen. En hij wordt gehaald voor de basis, ja.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geeft toch aan dat hij niet bij de beste van zijn land behoort. Gezien Denemarken geen topland is is dat toch wel opmerkelijk. Wordt hij gehaald voor de basis?
Okay, Derrijck en Marcelo moeten dan dus vechten voor het plekje er naast neem ik aan?quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, de beste van het land worden op 5 jarige leeftijd door Madrid, Barca of United gekocht. Dit is een spelertje voor PSV, dat lijkt me voldoende zeggen. En hij wordt gehaald voor de basis, ja.
Voel je eens niet zo aangevallen gast, blijkbaar heb je er ook niet zoveel vertrouwen in anders had je niet zo gereageerd.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jimmy Floyd Hasselbaink was zeker ook niet indrukwekkend?
Koopje.quote:'Strootman imponeert Mourinho en Real'
Coach José Mourinho wil de selectie van Real Madrid deze zomer gericht versterken. Kevin Strootman, middenvelder van PSV, is volgens het Spaanse Sport in beeld voor één van de vacatures.
De Spaanse grootmacht neemt deze zomer waarschijnlijk afscheid van Lassana Diarra en zoekt naar een opvolger. Real Madrid zou hierbij een oogje hebben laten vallen op de Oranje-international (22). Strootman maakte naar verluidt indruk middels zijn loopvermogen en tactische kwaliteiten.
Mourinho heeft intern aangegeven dat de komst van een nieuwe middenvelder prioriteit heeft. De Portugese coach is niet tevreden over de inbreng van Nuri Sahin en hoopt de Nederlander voor circa tien miljoen euro los te wrikken bij PSV.
Ook Alex Witsel is een mogelijke kandidaat, maar de Belgische speler van Benfica zou ruim het dubbele moeten kosten. Ook Lucas Biglia van Anderlecht is genoemd.
http://www.voetbalprimeur(...)ourinho_en_Real.html
Ik doelde op aantal interlands waar jij als wist of iemand goed was ofniet..quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Okay, Derrijck en Marcelo moeten dan dus vechten voor het plekje er naast neem ik aan?
[..]
Voel je eens niet zo aangevallen gast, blijkbaar heb je er ook niet zoveel vertrouwen in anders had je niet zo gereageerd.Ik ben gewoon benieuwd waar ze deze nou vandaan toveren.
Overigens speelde hij bij Atletico, Chelsea en Middelsbrough toch iets anders dan Kopenhagen.
Aan het begin van het seizoen zal dat inderdaad het geval zijn, denk ik. Maar ik heb zo'n flauw vermoeden dan Pieters richting het centrum gaat, gaandeweg het seizoen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Okay, Derrijck en Marcelo moeten dan dus vechten voor het plekje er naast neem ik aan?
Dat maak jij er van, of heb ik dat letterlijk gezegd?quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik doelde op aantal interlands waar jij als wist of iemand goed was ofniet..
Daar dacht ik gisteren ook al aan..quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Aan het begin van het seizoen zal dat inderdaad het geval zijn, denk ik. Maar ik heb zo'n flauw vermoeden dan Pieters richting het centrum gaat, gaandeweg het seizoen.
Waar slaat dat laatste nou op?quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat maak jij er van, of heb ik dat letterlijk gezegd?
Als je in Denemarken in 4 jaar net aan 5 interlands komt is dat toch opmerkelijk? Als je Agger voor je hebt die regelmatig geblesseerd is bijvoorbeeld.
Was gewoon benieuwd, nog steeds boos over je derde plekkie?
Hutchinson kan daar toch spelen?quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Daar dacht ik gisteren ook al aan..
Jetro--Pieters--Zanka--??
Ik snap je hele reactie tegen mij niet, ik vraag gewoon wat normaals over die Zanka en jij reageert opgefockt. Ik zocht een reden, maar dat is het dus niet?quote:
Dat zal een aankoop worden en tot die tijd Hutchinson, gok ik.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Daar dacht ik gisteren ook al aan..
Jetro--Pieters--Zanka--??
Hopelijk is er wel naar gescout ipv dat Stam komtquote:Op donderdag 17 mei 2012 15:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat zal een aankoop worden en tot die tijd Hutchinson, gok ik.
Als Stam de beste keus is, mag Stam wat mij betreft komen. Zolang die idiote prijs niet wordt betaald en hij een redelijk salaris vraagt.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hopelijk is er wel naar gescout ipv dat Stam komt
Sahin zou ik graag begroeten in de eredivisie, mooie speler.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sahin + 10 mil voor de Stroot is ook goed![]()
Sahin
Als het even kan komt Stam terug naar Twente. Wij hebben behoefte aan degelijke back, bovendien hebben jullie Manolev.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als Stam de beste keus is, mag Stam wat mij betreft komen. Zolang die idiote prijs niet wordt betaald en hij een redelijk salaris vraagt.
Het zal zijn salaris goed doen, twee teams uit de (sub)top van de Eredivisie die hem willen hebben.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:42 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Als het even kan komt Stam terug naar Twente. Wij hebben behoefte aan degelijke back, bovendien hebben jullie Manolev.
En het is hem van harte gegund. Held van 2010.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het zal zijn salaris goed doen, twee teams uit de (sub)top van de Eredivisie die hem willen hebben.
quote:HELPMEFOK DEBUNKED:
Kevin Strootman kan deze zomer een transfer naar Real Madrid maken. Trainer José Mourinho zou enorm gecharmeerd zijn van de PSV-middenvelder.
Real zoekt een opvolger voor Lassana Diarra. Ook de Belg Alex Witsel van Benfica en de Argentijn Lucas Biglia van Anderlecht zijn volgens Spaanse media kandidaten om naar De Koninklijke te komen.
Strootman (22) speelt pas één seizoen bij PSV, zijn contract in Eindhoven loopt nog tot 2016. Eerder kwam hij uit voor FC Utrecht en Sparta. Hij kwam tien keer uit voor Oranje en speelt komende zomer waarschijnlijk zijn eerste eindtoernooi.
Strootman met zijn vriendin
Je hebt als universiteit gewoon een accreditatie hoor. Als hij een master heeft, heeft hij gewoon een master. En wanneer je hem hoort praten, merk je ook dat het gewoon een ontwikkelde kerel is. Hoewel zijn geloof daar wel aan afdoet.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:57 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Universiteit in Kameroen is iets anders dan in Nederland he. Of waar die tjapkees ook vandaan komt
Derijck is gewoon een kuiken. Leuk voor Den Haag, maar PSV is duidelijk te hoog gegrepen voor de man.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hutchinson kan daar toch spelen?
Maar valt Derrijck dan zo tegen? En Marcelo ook maar op de bank?
Zet even de bron erbij. En een soortgelijk artikel werd al eens geplaatst.quote:
quote:"'Hij maakt doelpunten. Heel veel doelpunten. Ik mag hem erg graag want hij is een multifunctionele speler en hij is fysiek erg sterk, ook al is hij niet groot. Hij past zich aan aan verschillende posities in de aanval. We kunnen hem niet alleen als pure centrumspits kunnen gebruiken, hij kan ook uit de voeten in een twee-spitsen-systeem, of als vleugelspeler vanaf rechts."
Hoe durft ie! En zijn meisje een beetje boos kijken omdat Kevin net over haar favoriete bever is gereden?quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:25 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een boy, beetje wegkijken met zijn leren jasje, swag
Wowquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:25 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een boy, beetje wegkijken met zijn leren jasje, swag
Ik ben benieuwd wat zijn andere meisje zal zeggen uit Milaanquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:29 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Hoe durft ie! En zijn meisje een beetje boos kijken omdat Kevin net over haar favoriete bever is gereden?
Óf uit Brazilië, met die oefentrip..quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat zijn andere meisje zal zeggen uit Milaan![]()
Zal een knap kind zijn geworden als ie de looks van zijn vader heeft meegekregen dan.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:32 schreef Kenju het volgende:
Ach, Lucius was natuurlijk de koning. Zette na een oefentrip naar Zweden gewoon een blonde zoon op de wereld...
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:23 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Zal een knap kind zijn geworden als ie de looks van zijn vader heeft meegekregen dan.
Wolfswinkel zat niet bij de voorselectie? Damn...quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:29 schreef 3M1N3M het volgende:
Als ze van Sahin af moeten wel, die gast had nooit meteen naar Madrid moeten gaanquote:Op donderdag 17 mei 2012 15:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sahin + 10 mil voor de Stroot is ook goed![]()
Sahin
De gemeente cq. belastingbetaler sponsort welquote:
Hij komt verdomme van Dortmund (2 keer achter elkaar kampioen van Dortmund) naar Real, dan zal hij vast wel even vEL spelen bij PSV.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
De gemeente cq. belastingbetaler sponsort wel
Nja heeft 5 wedstrijden gehad dit seizoen ofzo? En 2x achter elkaar kampioen van Dortmund? Ook niet eens van de Bundesliga toen hij er wasquote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hij komt verdomme van Dortmund (2 keer achter elkaar kampioen van Dortmund) naar Real, dan zal hij vast wel even vEL spelen bij PSV.
Zit geen eurocent van jou bij hoor "FireFox1". Ben maar niet bang.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
De gemeente cq. belastingbetaler sponsort wel
Je punt is? Die gozer was op zijn 18e al de beste van heel Feyenoord, die komt nu echt niet terug hoor.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja heeft 5 wedstrijden gehad dit seizoen ofzo? En 2x achter elkaar kampioen van Dortmund? Ook niet eens van de Bundesliga toen hij er was
1995/96 Borussia Dortmund
1994/95 Borussia Dortmund
en de laatste keer :
2011/12 Borussia Dortmund
2010/11 Borussia Dortmund
Alleen in 2011 kampioen geworden met Dortmund, toen vertrokken naar Real, en 3 wedstrijden mee kunnen spelen
Dus
Ah dacht jou punt dat ie zo geweldig bezig was de laatste tijdquote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je punt is? Die gozer was op zijn 18e al de beste van heel Feyenoord, die komt nu echt niet terug hoor.
Toch ben ik er 110% van overtuigd dat je met een master uit bijvoorbeeld Nederland veel meer kan bereikenquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:04 schreef Kenju het volgende:
[..]
Je hebt als universiteit gewoon een accreditatie hoor. Als hij een master heeft, heeft hij gewoon een master. En wanneer je hem hoort praten, merk je ook dat het gewoon een ontwikkelde kerel is. Hoewel zijn geloof daar wel aan afdoet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |