Urby heeft nog nooit iemand kunnen verdedigenquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:37 schreef Chase_Utley het volgende:
Bouma kan sowieso het niveau niet aan. Die man is trager dan dikke stront door een trechter. Ik had sowieso Urby en De Vrij meegenomen ipv Bouma en Vlaar.
Het is jammer dat een jongen als Drenthe zich niet richt op de RB positie.quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Urby heeft nog nooit iemand kunnen verdedigen
ach, dat is bij hedendaagse backs niet echt belangrijk meer. Willems vind ik defensief nou ook niet heel sterk.quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Urby heeft nog nooit iemand kunnen verdedigen
Je bedoeld LB? Als hij daar op had gericht dit seizoen had hij geen minuut gespeeld aangezien de LB van engeland bij everton speelt.quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het is jammer dat een jongen als Drenthe zich niet richt op de RB positie.
Desondanks denk ik dat Urby toch een betere oplossing is dan wat er nu staat however.
Jep, bedoel LB inderdaad. En ik weet dat Drenthe bij Everton daar niet aan toe gekomen zou zijn, maar heel Europa staat te s-p-r-i-n-g-e-n om een goede LB.quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:57 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Je bedoeld LB? Als hij daar op had gericht dit seizoen had hij geen minuut gespeeld aangezien de LB van engeland bij everton speelt.
Everton blijkbaar nietquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jep, bedoel LB inderdaad. En ik weet dat Drenthe bij Everton daar niet aan toe gekomen zou zijn, maar heel Europa staat te s-p-r-i-n-g-e-n om een goede LB.
Ok, ik heb er ook geen verstand van. Dat van Willems was natuurlijk ook niet serieus.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:04 schreef Chase_Utley het volgende:
Coentrao heeft anders geen goede wedstrijd op LB dit seizoen gespeeld.
En Willems in dat rijtje noemen, doe normaal man.
Zit hij bij de Deense selectie voor het EK?quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:33 schreef Doublepain het volgende:
Vanavond bekerfinale kopenhagen
Even kijken wat zanka allemaal kan
Nopequote:Op donderdag 17 mei 2012 14:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zit hij bij de Deense selectie voor het EK?
Voor 10 miljoen mogen ze een shirtje met zijn handtekeningquote:Op donderdag 17 mei 2012 15:00 schreef tech4u het volgende:
http://www.voetbalprimeur(...)ourinho_en_Real.html
Ik wil je best uitleggen geven waarom hij niet meegaat?quote:
Aha, wat is ''net terug''? En zat ie ervoor wel bij?quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik wil je best uitleggen geven waarom hij niet meegaat?
Hij is net terug van een zware blessure..
Hij speelde in totaal 54 interlands en hoopt ondanks zijn blessure, waarvan hij inmiddels hersteld is, het komende EK voor Denemarken uit te kunnen komen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Aha, wat is ''net terug''? En zat ie ervoor wel bij?
54?quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij speelde in totaal 54 interlands en hoopt ondanks zijn blessure, waarvan hij inmiddels hersteld is, het komende EK voor Denemarken uit te kunnen komen.
Daar schok ik ook van ja, PSV.nl maakte wss een foutje..quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:19 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
54?
Ik neem aan dat je 5 bedoelt.
Geeft toch aan dat hij niet bij de beste van zijn land behoort. Gezien Denemarken geen topland is is dat toch wel opmerkelijk. Wordt hij gehaald voor de basis?quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:22 schreef Buitendam het volgende:
Ach, wat maakt het uit hoeveel interlands die gozert heeft gespeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |