In- en intriest natuurlijk. Die jongen zijn hoofd is op hol gebracht. Dit was in de nabije toekomst toch een keer fout gedaan. Kan die maar beter nu weg zijn.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:41 schreef Doublepain het volgende:
Twitterruzie met Labyad zie ik op netwerk
berichten als:
Dirk van Boven @NielsOverdijk
@labyad20 jij hebt echt het Iq van een borrelnootje en je bent nog minder intelligent dan de kliko's die je vader voor zn werk gebruikte
Natuurlijk, Depay zal ook wel weten wat ze Labyad hebben geboden bij PSVquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:45 schreef Lange_Lans het volgende:
Denk trouwens dat dit wellicht wel invloed heeft op Depay. Die 2 zijn zo dik met elkaar. Zijn zelfs bruurs van elkaar. Depay heeft sowieso een grote familie. Elia is ook een bruur van hem. En Pieters ook.
Ik denk dat het zo over zou zijn als hij niet steeds zou happen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Je bent wel triest als je alleen maar Labyad uitdaagt op twitter
Terug naar Tupi FC.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:50 schreef LudoSanders het volgende:
Reis is weer transfervrij. Vitesse heeft optie niet gelicht.
Eigen schuld dikke bultquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:50 schreef LudoSanders het volgende:
Zou een gigantische publiektroll zijn als PSV 'm weer aantrokquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:50 schreef LudoSanders het volgende:
Misschien willen ze hem nog wel in de Jupiler League.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zou een gigantische publiektroll zijn als PSV 'm weer aantrok
twitter:thijsslegers twitterde op woensdag 16-05-2012 om 20:30:37#Feyenoord-toptalent #vilhena schoot winnende penalty binnen. #PSV-verdediger #bazoer is pas 15 en heeft al tig topclubs achter m aan #ek-17 reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op woensdag 16-05-2012 om 20:32:04#bazoer mag pas een contract tekenen als hij 16 is. Fred #Rutten liet m maanden geleden al een keer meetrainen op besloten training #PSV reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op woensdag 16-05-2012 om 20:34:04#bazoer en z'n familie zullen sterk in hun schoenen moeten staan. Zodra hij 16 is liggen er minimaal 5 fantastische aanbiedingen klaar reageer retweet
quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:57 schreef Lange_Lans het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op woensdag 16-05-2012 om 20:30:37#Feyenoord-toptalent #vilhena schoot winnende penalty binnen. #PSV-verdediger #bazoer is pas 15 en heeft al tig topclubs achter m aan #ek-17 reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op woensdag 16-05-2012 om 20:32:04#bazoer mag pas een contract tekenen als hij 16 is. Fred #Rutten liet m maanden geleden al een keer meetrainen op besloten training #PSV reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op woensdag 16-05-2012 om 20:34:04#bazoer en z'n familie zullen sterk in hun schoenen moeten staan. Zodra hij 16 is liggen er minimaal 5 fantastische aanbiedingen klaar reageer retweet
Had al zo'n voorgevoel.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:57 schreef Lange_Lans het volgende:
Die speelde ook alleraardigst. Uitgeroepen tot grootste talent in de Chelski jeugd las ik ergens.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:58 schreef Paul-89 het volgende:
Klote is dat altijd met die jeugdspelers die (incl. ouders) gek worden gemaakt met geld. Die Ake had eigenlijk ook nog bij Feyenoord moeten spelen.
Jep, en die Rekik traint al geregeld mee met het 1e van Manchester City,(speelde vorig jaar ook nog mee bij -17 die toen ook het EK wonnen) blijft toch zonde dat zulke spelers niet gewoon eerst in de Nederlandse competitie spelen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die speelde ook alleraardigst. Uitgeroepen tot grootste talent in de Chelski jeugd las ik ergens.
Hij zat geloof ik bij de selectie tegen QPRquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:15 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jep, en die Rekik traint al geregeld mee met het 1e van Manchester City,(speelde vorig jaar ook nog mee bij -17 die toen ook het EK wonnen) blijft toch zonde dat zulke spelers niet gewoon eerst in de Nederlandse competitie spelen.
twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 16-05-2012 om 22:58:31#Ajax al rond met #PSV-target #Narsingh. Ik ga in mijn vakantie zoeken naar een rechtsbuiten. Later. reageer retweet
Depay gaat het dit jaar beter doen dan Narsinghquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:00 schreef Brigand het volgende:
Jammer, had hem graag zien komen..twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 16-05-2012 om 22:58:31#Ajax al rond met #PSV-target #Narsingh. Ik ga in mijn vakantie zoeken naar een rechtsbuiten. Later. reageer retweet
quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:14 schreef Compliment het volgende:
De Stroot is de grootste baas van de eredivisie.![]()
De Stroot #8 - Bommel #6
Na überbaas Willems natuurlijk.
Ik meen ooit gelezen te hebben dat Depay niet op rechts wil/kan spelen.. zal eens kijken of ik dat kan terug vindenquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Depay gaat het dit jaar beter doen dan Narsingh
Driesje op rechts.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:02 schreef Brigand het volgende:
[..]
Ik meen ooit gelezen te hebben dat Depay niet op rechts wil/kan spelen.. zal eens kijken of ik dat kan terug vinden
o god heb je hem weerquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]. Strootman < Anita < CLASIE EINDBASIE
Hij is weer terugquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]. Strootman < Anita < CLASIE EINDBASIE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |