Echt, ik word zo moe van jou.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ga eens door V. Marwijk gegeven interviews kijken.
Is het nou weer klaar met de zoals door jou genoemde "achterlijkheidsweegschaal" ?quote:"Ik ben gecharmeerd van Jordy Clasie. Hij is in beeld en blijft in beeld, maar voor zijn type speler is de concurrentie nu nog groot in Oranje. Op de controlerende posities heb ik sowieso al Van Bommel, De Jong, Strootman, Van der Vaart en Schaars."
quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:37 schreef de_boswachter het volgende:
Clasie
Die kabouter die onder een HP Deskjet is gevallen de opvolger van van Bommel![]()
In Rotjeknor zijn ze helemaal de weg kwijt na de 2e plek
Een middenvelder van 1,60m gaat misschien nog aardig mee in de eredivisie maar zal in Europa weinig potten breken.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nogmaals: lees je in. Clasie is de eerste naam die Bertje opschrijft in zijn basiself zodra die lelijke oude trage man van Milan opgerot is uit het NL-elftal.
Tevens, van Marwijk roept Willems en Bouma op. NUFF SAID.
Inderdaad. Messi is het met je eens. Ozil ook trouwens. Heb ik al verteld dat Xavi en Iniesta het helemaal met je eens zijn?quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:39 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Een middenvelder van 1,60m gaat misschien nog aardig mee in de eredivisie maar zal in Europa weinig potten breken.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:39 schreef tappejan het volgende:
Niet opletten jongens wij worden wereldkampioen dankzij de PSV,ers
Hoeveel Feyenoorders zitten nog bij de selectie trouwens?quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]. Wij vleigen er de eerste ronde uit dankzij PSV'ers.
Clasie vergelijken met deze spelersquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Inderdaad. Messi is het met je eens. Ozil ook trouwens. Heb ik al verteld dat Xavi en Iniesta het helemaal met je eens zijn?
Gelukkig hebben we Vlaar nog, kan die de microfoon pakken als we van Portugal winnenquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:43 schreef de_boswachter het volgende:
Zelfs Wijnaldum moest van Bertje opbokken omdat er Feyenoord in zijn spelerspaspoort stond
Kerel, Bert is gewoon een Feyenerder. Het komt door Wijnaldum zelf dat hij niet kan scorenquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:43 schreef de_boswachter het volgende:
Zelfs Wijnaldum moest van Bertje opbokken omdat er Feyenoord in zijn spelerspaspoort stond
Bert is een Fortunees.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:44 schreef tappejan het volgende:
[..]
Kerel, Bert is gewoon een Feyenerder. Het komt door Wijnaldum zelf dat hij niet kan scoren
quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:44 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we Vlaar nog, kan die de microfoon pakken als we van Portugal winnen
Ga eens slapen man vent. Je raaskalt. In de haven beginnen ze toch om 05:00 ?quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:46 schreef Helpmefok het volgende:
Tappejan zegt het goed: bertje is een Feijenoorder. Biedt de hele selectie een paar weken extra rust zodat we komend seizoen op 100% eerste worden..
Toffe gast die Bert.
Geloof me nou maar. Die cl worden jullie in de 1e ronde uitgeknikkerd door Sladiekakkerlaksiequote:Op woensdag 16 mei 2012 23:46 schreef Helpmefok het volgende:
Tappejan zegt het goed: bertje is een Feijenoorder. Biedt de hele selectie een paar weken extra rust zodat we komend seizoen op 100% eerste worden..
Toffe gast die Bert.
Dit zegt trouwens ook wel iets over het IQ van Clasie zelf. Is gewoon een basiswoord uit het Engels. Sowieso heb ik al mijn twijfels over het intelligentiequotiënt als ik iemand vol plakplaatjes zie.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:43 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Clasie vergelijken met deze spelersDaarnaast is Özil 180cm
Hopelijk voor hem zitten daar tatoeëerders die wel het Engels beheersen.
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)e-Jordy-Clasie.dhtml
[ afbeelding ]
Denken dat er voetballers zijn met enig intellect. Ja De Vrij met zijn VWO misschien.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:52 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dit zegt trouwens ook wel iets over het IQ van Clasie zelf. Is gewoon een basiswoord uit het Engels. Sowieso heb ik al mijn twijfels over het intelligentiequotiënt als ik iemand vol plakplaatjes zie.
Enoh Tarka Enoh. Afgestudeerd universiteit... voetballen is niet zijn sterkste vakquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Denken dat er voetballers zijn met enig intellect. Ja De Vrij met zijn VWO misschien.
Die zijn er zeker. Maar dan moet je niet naar de Balotelli's van deze wereld kijken.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Denken dat er voetballers zijn met enig intellect. Ja De Vrij met zijn VWO misschien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |