Volgens mij bedoelt hij de winnaar van de zilveren schoen die door Marwijk gelijk wordt opgesteld na het pensioen van zijn SCHOONZOON.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:19 schreef GotenSSJ het volgende:
Jongens hij bedoeld diezelfde Clasie als die niet eens bij de beste 36 voetballers uit Nederland hoort toch? Of ben ik nu in de war?
anders hadden jullie weer miljoenen weggepist voor nóg een aanvaller. wees nou maar blij.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:00 schreef Brigand het volgende:
Jammer, had hem graag zien komen..twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 16-05-2012 om 22:58:31#Ajax al rond met #PSV-target #Narsingh. Ik ga in mijn vakantie zoeken naar een rechtsbuiten. Later. reageer retweet
Als die winnaar van de zilveren schoen zo goed had geweest had hij er nu nog wel bij gezeten.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt hij de winnaar van de zilveren schoen die door Marwijk gelijk wordt opgesteld na het pensioen van zijn SCHOONZOON.
Deze troll
Depay is een linksbuiten.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Depay gaat het dit jaar beter doen dan Narsingh
Ik ben enorm blij dat deze niet komt. Die gaat zo hard mislukken bij Ajax.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:22 schreef Cara het volgende:
[..]
anders hadden jullie weer miljoenen weggepist voor nóg een aanvaller. wees nou maar blij.
Wie zegt dat hij naar Ajax komt?quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben enorm blij dat deze niet komt. Die gaat zo hard mislukken bij Ajax.
Denk ik niet hoor, goeie spelert.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben enorm blij dat deze niet komt. Die gaat zo hard mislukken bij Ajax.
Nogmaals: lees je in. Clasie is de eerste naam die Bertje opschrijft in zijn basiself zodra die lelijke oude trage man van Milan opgerot is uit het NL-elftalquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Als die winnaar van de zilveren schoen zo goed had geweest had hij er nu nog wel bij gezeten.
Op je laatste opmerking is het beter niet in te gaan denk ik
Wat ben jij dom zeg. Ongelofelijkquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nogmaals: lees je in. Clasie is de eerste naam die Bertje opschrijft in zijn basiself zodra die lelijke oude trage man van Milan opgerot is uit het NL-elftal.
Tevens, van Marwijk roept Willems en Bouma op. NUFF SAID.
Right, vandaar dat Strootman al 10 wedstrijden heeft gespeeld (waarvan veel in de basis)quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nogmaals: lees je in. Clasie is de eerste naam die Bertje opschrijft in zijn basiself zodra die lelijke oude trage man van Milan opgerot is uit het NL-elftal.
Wat heeft ervaring in oranje er mee te maken wie er beter is?quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Right, vandaar dat Strootman al 10 wedstrijden heeft gespeeld (waarvan veel in de basis)
En Clasie hoeveel minuten?
Maar dromen mag altijd.
Waarom is Clasie dan de nr1 keuze als "die lelijke oude trage man" van Bommel weg is?quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat heeft ervaring in oranje er mee te maken wie er beter is?
geen reet. is de voorkeur van 1 coach.,
Typisch gevalletje van jaloersheid richting het aantal PSV geselecteerde spelers denk ikquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Right, vandaar dat Strootman al 10 wedstrijden heeft gespeeld (waarvan veel in de basis)
En Clasie hoeveel minuten?
Maar dromen mag altijd.
Ze hebben nog steeds een LB nodig, dus misschien wel.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:34 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Typisch gevalletje van jaloersheid richting het aantal PSV geselecteerde spelers denk ikEn dan zit Pieters er nog niet eens bij
Het is trouwens te hopen dat Pieters verkocht wordt, zou Newcastle nog interesse hebben?
Ga eens door V. Marwijk gegeven interviews kijken.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom is Clasie dan de nr1 keuze als "die lelijke oude trage man" van Bommel weg is?
Oke, ben terug over 6 uurtjes.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ga eens door V. Marwijk gegeven interviews kijken.
Jaloers op PSV? O men. De achterlijkheidsweegschaal slaat weer op tilt.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:34 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Typisch gevalletje van jaloersheid richting het aantal PSV geselecteerde spelers denk ikEn dan zit Pieters er nog niet eens bij
Het is trouwens te hopen dat Pieters verkocht wordt, zou Newcastle nog interesse hebben?
Zou mooi zijn als PSV daar wat miljoentjes voor vangt. We hebben al Willems en Tamata als backup.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze hebben nog steeds een LB nodig, dus misschien wel.
Volgens mij ging NU wachten tot dit seizoen, omdat Pieters dan clausule heeft van 5.5 miljoen. Maar weet niet of dit waar is.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als PSV daar wat miljoentjes voor vangt. We hebben al Willems en Tamata als backup.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |