Ooit nog wereldkampioen vrije trappen geworden, hoe snel kan het verkeren..quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:12 schreef Coelho het volgende:
[..]
O, dat wist ik niet. Ik dacht dat hij toen echt gepiepeld was door Bassie.
Die kerel heeft echt niks uit z'n carrière gehaald. Is tegenwoordig eigenaar van een restaurant (steakhouse?).
quote:Volgens Voetbal International heeft Ajax dit seizoen het meeste televisiegeld in de wacht gesleept van alle Eredivisieclubs. De Amsterdammers pakten voor het tweede jaar op rij de landstitel en eindigde daarnaast ook als winnaar van het zogeheten cpm-klassement. Dat meet de merkwaarde en het imago van alle verenigingen. Mede op basis van het cpm-klassement wordt het televisiegeld verdeeld onder de achttien clubs.
De Eredivisie huurt een extern bureau in om het imago van alle clubs juist te meten, zo meldt het weekblad. Dit jaar kwam Ajax opnieuw als winnaar naar voren, voor het zesde seizoen op rij. FC Twente zit nummer twee PSV daarnaast flink op de hielen. De Eindhovenaren wordt matig management verweten en bovendien zou de aanhang van FC Twente die van PSV inmiddels voorbij zijn gestreefd in grootte.
Op weg naar het nieuwe seizoen ziet het er overigens naar uit dat Ajax terecht zal komen in Pot 3 van de Champions League-loting. Als kampioen is de club direct geplaatst voor de groepsfase en op 30 augustus wordt in Monaco bepaald wie bij wie in de groep terechtkomt. Ajax lijkt vooralsnog rekening te moeten houden met een plaats in Pot 3: de club is volgens de huidige UEFA-ranking twee plaatsen verwijderd van een plaats in Pot 2 en daarmee mogelijk makkelijker tegenstanders bij de loting. Twee hoger geplaatste ploegen in de voorronde zullen moeten sneuvelen.
Indien Chelsea de finale zaterdag wint, gaat het als titelhouder naar de Champions League. Dan doen alleen Sporting Braga en Dynamo Kiev met een hogere ranking mee in de voorronde. Beide ploegen moeten dan in de voorronde uitgeschakeld worden, wil Ajax alsnog in Pot 2 kunnen komen. Weet Bayern München de finale zaterdag te winnen, dan gaat niet Chelsea maar Tottenham Hotspur naar de Champions League. Zij spelen dan net als Dynamo Kiev en Sporting Braga voorronde. Twee van die drie ploegen dienen dan in de voorronde uitgeschakeld te worden, wil Ajax alsnog naar Pot 2.
quote:
Brands moet minder huilen en gewoon zijn verlies pakken. Een "respectabele" club zou dat ook doen. Die optie is niet geldig, dat weten we, jammer maar helaas... De vader van Labyad zal best een eikel zijn maar daar stikt het van in de voetballerij, dit natrappen in de media is volstrekt onnodig en ik denk dat het erg ongunstig is voor het langer binden van jonge talenten...quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:52 schreef Lange_Lans het volgende:
http://www.goal.com/nl/ne(...)it-naar-vader-labyad
Brands spreekt naar aanleiding van het akkefietje met Labyad.
Van Marwijk is redelijk conservatief. Dus als hij Willems er niet snel in zet, zal hij dat voorlopig ook niet doen. Aan de andere kant lijkt Willems me wel zo'n typische overlever die steeds overal naar boven drijft. Een beetje zoals Anita en Emanuelson. Veel gezeik over dat ze niet goed genoeg zijn, blablabla, maar ondertussen spelen ze alles. Met het verschil dat Willems wèl goed genoeg is en nog beter wordt.quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zie verder weinig andere linksbacks. Ik zie Anita of Bouma geen linksback spelen. Had dan Emanuelson behouden. Ik denk dat degene die het in de oefenwedstrijden goed doet, uiteindelijk op het EK speelt.
Verlies pakken nooit doen. Zolang er nog kans is dat PSV 'haar recht' (tussen aanhalingstekens, want voor zover ik de feiten heb gelezen staat Labyad in zijn recht) denkt te kunnen halen, moeten ze die zaak gewoon open laten.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Brands moet minder huilen en gewoon zijn verlies pakken. Een "respectabele" club zou dat ook doen. Die optie is niet geldig, dat weten we, jammer maar helaas... De vader van Labyad zal best een eikel zijn maar daar stikt het van in de voetballerij, dit natrappen in de media is volstrekt onnodig en ik denk dat het erg ongunstig is voor het langer binden van jonge talenten...
Mooi een laatste rondje bij het eerste thuisduel, komend seizoen. Op verschillende punten heel belangrijk geweest voor de club, die jongen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:21 schreef Sj0rSz het volgende:
PSV-speler Vennegoor beëindigt zijn carrière
Lange Jan
Stoppen op je "hoogtepunt". Stoppen bij PSV is niet slecht.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:41 schreef Kenju het volgende:
Blijf het jong vinden voor iemand van 33. Had hij echt geen zin meer in een middenmoter?
Mocht Zaka blijvenquote:
Niet vreemd gezien het al een aantal seizoenen geleden is dat PSV kampioen is geworden. Die komen wel weer terug als PSV die schaal mee naar Eindhoven neemt en zo blijft het een beetje supporterschuiven.quote:
Komt meer door al die supporters met 3000 euri's schuld, die kunnen natuurlijk niks meer betalen. Aan hun vrouw hebben ze ook niks, die is inmiddels al weg..quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:39 schreef karton2 het volgende:
[..]
Niet vreemd gezien het al een aantal seizoenen geleden is dat PSV kampioen is geworden. Die komen wel weer terug als PSV die schaal mee naar Eindhoven neemt en zo blijft het een beetje supporterschuiven.
ach als Twente zo doorgaat als ze nu doen en ze worden defenitief leeggeplukt dan zakt dat wel weer af.quote:
Wensvol denken, altijd leuk.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach als Twente zo doorgaat als ze nu doen en ze worden defenitief leeggeplukt dan zakt dat wel weer af.
zijn er nou nog mensen die hem blijven lastigvallen?quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:24 schreef Doublepain het volgende:
Eerst dit tweeten
“@labyad20: #haters mogen ....”
En dan
“@labyad20: Ontvolg me dan levenloze mensen”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
Meen je dit? Want Twente is 6de geeindigd.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:39 schreef karton2 het volgende:
[..]
Niet vreemd gezien het al een aantal seizoenen geleden is dat PSV kampioen is geworden. Die komen wel weer terug als PSV die schaal mee naar Eindhoven neemt en zo blijft het een beetje supporterschuiven.
Vraag me af waarop ze dat baseren.quote:en bovendien zou de aanhang van FC Twente die van PSV inmiddels voorbij zijn gestreefd in grootte.
auquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Onderzoek is zeker in de achterhoek gedaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |