abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111596078
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 20:38 schreef Doublepain het volgende:
Toch gewoon 8 PSV of ex PSVers bij oranje.. mooi
Vrij logisch, mooiste club in de wereld.
pi_111596163
Enige PSV'er dat zorgen moet maken is Lens.
Want het wordt Lens of Narsingh.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_111596189
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 20:40 schreef mrstylo het volgende:
Dus een toekomstige PSVer vervangt hem?
pi_111596218
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 20:40 schreef mrstylo het volgende:
Het gaat Narsingh worden, aangezien Bert, Lens als spits ziet.

Maar daar kan je niet van winnen als Luukinho, vPersie en the Hunter voor je staat.
pi_111596302
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 20:41 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Het gaat Narsingh worden, aangezien Bert, Lens als spits ziet.

Maar daar kan je niet van winnen als Luukinho, vPersie en the Hunter voor je staat.
Maar wie zijn die andere drie dan?
Wordt echt moeilijk. :'(
Anita
Siem en?
Ik hoop eigenlijk dat Maher meegaat.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_111596403
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 20:42 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Maar wie zijn die andere drie dan?
Wordt echt moeilijk. :'(
Anita
Siem en?
Ik hoop eigenlijk dat Maher meegaat.
Wel fucking slim om Maher tegen Bulgarije te laten spelen. Zo kan hij niet meer voor Mocro kiezen en stelt hem daarna teleur dat hij niet mee mag.
pi_111597540
quote:
Willems: 'Zelfs de slimste mens maakt wel eens een fout'
15/05/2012 20:24

Jetro Willems is een van de 27 spelers die donderdag met Oranje afreist naar het trainingskamp in Lausanne. De linksback van PSV mag zodoende nog hopen op deelname aan het EK.

'Dit wilde ik als kleine jongen al, mijn droom is waargemaakt. Ik heb de bondscoach laten zien wat ik op dit moment kan, hopelijk is dat genoeg', vertelde Willems (18) aan het ANP. De jonge verdediger overleefde de eerste schifting, van 36 naar 27 spelers, terwijl hij geen moment rekening hield met een selectie.

'Mijn ploeggenoot Erik Pieters belde me wakker, hij zei dat ik bij Oranje zat. Ik kon het eerst niet geloven. Ik had namelijk een mail gekregen dat ik me moest melden voor EK-kwalificatiewedstrijden met het beloftenelftal. Ik was me helemaal aan het focussen op Onder-19, maar dit is natuurlijk nog mooier. Tijdens deze twee stagedagen heb ik geprobeerd zoveel mogelijk te laten zien.'

Willems, die afgelopen zomer de overstap van Sparta naar PSV maakte, kreeg de voorbije jaargang veel speeltijd vanwege de blessure van Pieters. 'Ik heb veel vertrouwen gekregen, met name van de oudere spelers. Zij zeiden dat ik vooral moest genieten van mijn talenten en moest laten zien wat ik kan. Dat heb ik zonder angst gedaan. Ik doe gewoon waar ik goed in ben.'

De linksback beseft dat het niet altijd vlekkeloos ging. 'Ik kan een foutje snel van me af zetten', aldus Willems. 'Zelfs de beste voetballer mist wel eens een strafschop en zelfs de slimste mens maakt wel eens een fout. Ik let alleen op mezelf, ik weet wat ik kan. Anderen zien alles bij mij van buitenaf, ik weet hoe het van binnen zit. Dat is wel in orde. Ik lach altijd, dat is goed.'

http://www.vi.nl/nieuws/2(...)el-eens-een-fout.htm
Land of the free. Home of the brave.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 21:03:24 #58
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_111597620
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 20:41 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Dus een toekomstige PSVer vervangt hem?
:?
Snelle Egel
  dinsdag 15 mei 2012 @ 21:21:24 #59
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_111598936
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
pi_111600255
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 21:02 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Met zijn beugelbekje Ronaldo uitspelen :D
pi_111600472

Onze eigen Evra ^O^
pi_111600577
Evra wie?
pi_111601487
PSV is flink geschrokken van de vraagprijs voor Denis Glushakov. Hoewel Dick Advocaat al aangaf dat Russische voetballers heden ten dage bijna onbetaalbaar zijn, klopte PSV toch bij Lokomotiv Moskou aan. De 25-jarige middenvelder annex aanvoerder moet echter minimaal vijftien miljoen euro opleveren en zodoende was het gesprek van Marcel Brands met zijn Russische collega van korte duur. (Sovsport)
  dinsdag 15 mei 2012 @ 23:29:59 #64
300718 Kenju
Say It!!??
pi_111607174
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 22:03 schreef Doublepain het volgende:
PSV is flink geschrokken van de vraagprijs voor Denis Glushakov. Hoewel Dick Advocaat al aangaf dat Russische voetballers heden ten dage bijna onbetaalbaar zijn, klopte PSV toch bij Lokomotiv Moskou aan. De 25-jarige middenvelder annex aanvoerder moet echter minimaal vijftien miljoen euro opleveren en zodoende was het gesprek van Marcel Brands met zijn Russische collega van korte duur. (Sovsport)
S.v.p. bron vermelden. En een Russisch persbureau is niet waar jij het vandaan had.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=165280

Voetbalzone. Dus waarschijnlijk bullshit. In neem aan dat van te voren toch wel bekent is dat een speler van 15 miljoen niet voor 3-4 miljoen op te halen is.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_111607456
Voetbalzone wandelgangen verzonnen verhaaltjes serieus nemen :')
pi_111608146
Al dat gehaat op Willems :')

Deze held gaat gewoon mee naar het EK _O_
pi_111608637
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:29 schreef Kenju het volgende:

[..]

S.v.p. bron vermelden. En een Russisch persbureau is niet waar jij het vandaan had.

no shit :')

Ik kan niet eens Russisch
  woensdag 16 mei 2012 @ 00:27:45 #68
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_111609388
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 20:44 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Wel fucking slim om Maher tegen Bulgarije te laten spelen. Zo kan hij niet meer voor Mocro kiezen en stelt hem daarna teleur dat hij niet mee mag.
Dat heet toch een Yilderim krijgen?
pi_111609404
quote:
Da's iemand die alles uit zijn carrière heeft gehaald. Groot respect voor.

Ik ben trouwens niet zo blij mocht Willems meegaan. Manneke is net 18. Moet volgend seizoen uitgerust aan de start verschijnen. Wordt anders overbelast.
pi_111610279
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 00:28 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Da's iemand die alles uit zijn carrière heeft gehaald. Groot respect voor.

Ik ben trouwens niet zo blij mocht Willems meegaan. Manneke is net 18. Moet volgend seizoen uitgerust aan de start verschijnen. Wordt anders overbelast.
Als Willems meegaat is dat alleen maar goed, hij zal sowieso niet in de basis spelen.
Maar hij traint wel met wereldsterren en daar kan Willems alleen maar van leren denk ik zo.
pi_111613687
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 01:04 schreef MRN89 het volgende:

[..]

Als Willems meegaat is dat alleen maar goed, hij zal sowieso niet in de basis spelen.
Maar hij traint wel met wereldsterren en daar kan Willems alleen maar van leren denk ik zo.
Ik zie verder weinig andere linksbacks. Ik zie Anita of Bouma geen linksback spelen. Had dan Emanuelson behouden. Ik denk dat degene die het in de oefenwedstrijden goed doet, uiteindelijk op het EK speelt.
pi_111613975
quote:

[..]

Die jongen ziet echt wel zelf in dat als hij nu nog niet zijn debuut gaat maken dat het dan binnen een jaar wel gaat gebeuren. Bert moet zich gewoon volledig focussen op de EK-voorbereiding nu en zich niet bezig houden met dit soort randzaken.
pi_111615083
quote:

[..]

Als Maher tegen Bulgarije speelt mag hij nog steeds voor Marokko uitkomen ;)
Het betreft een oefeninterland en dan ben je nog niet gebonden aan 1 land.
Pas als hij op het EK, WK of een kwalificatieduel voor het EK/WK, of een duel om de Confederations Cup gespeeld heeft mag hij niet meer voor Marokko uitkomen...

Yildirim zou ook nog voor Turkije uit mogen komen. Probleem van Yildirim is dat hij na die Interland niet meer het niveau gehaald heeft.
pi_111616418
http://www.goal.com/nl/ne(...)it-naar-vader-labyad
Brands spreekt naar aanleiding van het akkefietje met Labyad.
  woensdag 16 mei 2012 @ 11:12:22 #75
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_111617220
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 10:06 schreef MMUFC het volgende:

Yildirim zou ook nog voor Turkije uit mogen komen. Probleem van Yildirim is dat hij na die Interland niet meer het niveau gehaald heeft.
O, dat wist ik niet. Ik dacht dat hij toen echt gepiepeld was door Bassie.

Die kerel heeft echt niks uit z'n carrière gehaald. Is tegenwoordig eigenaar van een restaurant (steakhouse?).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')