quote:Op maandag 14 mei 2012 20:13 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik lees nu elderswaar iemand die zich schuldig voelde een mailtje heeft gestuurd, dat de eigenaresse het helemaal niet erg vond, al die losse bestellingen en bij sommige mensen wel de boel heeft samengevoegd in een pakketje
![]()
Vraag me dan alleen af hoe het zit met de 'gratis' bestellingen.....
Maar goede actie om van oude voorraden af te komen dusen idd PR, want ík ga er in elk geval zeker nog wel eens bestellen
ik heb nu 5 jumpsuits en een super tof setje van een romper met een broekje voor echt weinig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nouja goed, ik ben blij te horen dat die mevrouw er zelf geen problemen mee had. Ik heb niets besteld, ondanks dat het aantrekkelijk klonk omdat ik me haast niet voor kon stellen dat dat de bedoeling van de actie was. t voelde niet goed om dan te bestellen voor mezelf, t is ook niet alsof de meiden iets nodig hebben ofzo
:)
quote:Op maandag 14 mei 2012 20:38 schreef mignonne het volgende:
ahja, dacht k wel.Ach ja, wat ik ergens hierboven al neerzette, ik ging ervan uit dat als het niet de bedoeling was, ze de boel wel zou annuleren op 1 bestelling p.p. naSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nouja goed, ik ben blij te horen dat die mevrouw er zelf geen problemen mee had. Ik heb niets besteld, ondanks dat het aantrekkelijk klonk omdat ik me haast niet voor kon stellen dat dat de bedoeling van de actie was. t voelde niet goed om dan te bestellen voor mezelf, t is ook niet alsof de meiden iets nodig hebben ofzohad ik dan uiteraard ook niet moeilijk over gedaan....
oh dat klinkt leuk zeg!quote:Op maandag 14 mei 2012 20:39 schreef Lamb29 het volgende:
Ik ben in de H&M geweest vandaag![]()
Zal zo een foto maken...
Groen jurkje met gouden appel... & een short/shirtje setje met vrolijke dieren gescoord
Ik het stikseltje.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik vind het binnenzooltje wel lief mignonne
ja ik val ook altijd voor dat soort dingen maar jammer dat je er niets van zietquote:Op maandag 14 mei 2012 21:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik vind het binnenzooltje wel lief mignonne
Liddl zit hier he, maar als het vanaf mt 25 begint heb je er idd niet zoveel aanquote:Op maandag 14 mei 2012 21:12 schreef Lamb29 het volgende:
Hmmmmmmmm das wel groot dan... zou er speciaal voor op pad moeten..
Hier een maatje 22 nodig
Dat zie je goed danquote:Op maandag 14 mei 2012 21:13 schreef Lamb29 het volgende:
Zag er een leer-teken in staan Meimel!
Op het kaartje van Mig's foto
Gelukkig maar, scheelt een hoop kosten!quote:Op maandag 14 mei 2012 21:16 schreef mignonne het volgende:
geen idee of het echt leer is of niet trouwens, maar ik heb daar bij mijn meiden nog niet echt wat van gemerkt dat ze er slecht op reageren. Ik heb er zelf ook niet zo snel last van eigk.
irritant hè?quote:Op maandag 14 mei 2012 21:16 schreef Gerberaatje het volgende:
Das voor hier nog niks, maat 19 begint langzaamaan te passen nu
Zal ik morgen even kijken of ze hier wat hebben? Tijdens mn werk fiets ik er regelmatig langs en moet morgen ook bij een client tegenover de Liddl zijnquote:Op maandag 14 mei 2012 21:18 schreef Lamb29 het volgende:
Op het kaartje staat toch een teken van leer?? Mag echt alleen als het echt leer is... (ik draag zelf namelijk geen leer maar koop het wel voor O.)
Hmm misschien toch even kijken van de week...
Of als jij er al voor gaat Meimel dan trek ik even mijn liefste glimlach tevoorschijn
zoek je nog mini's trouwens?
Oh das nog wel iets voor binnenkort, als het een keer lekker weer is! Thnx for de tip!quote:Op maandag 14 mei 2012 21:18 schreef mignonne het volgende:
[..]
irritant hè?
Op waterlooplein in A'dam hebben ze hele schattige sandaaltjes, maat 18 en 19, superflexibele zool en van echt leer. Ook 10 euro.
quote:Op maandag 14 mei 2012 21:18 schreef mignonne het volgende:
[..]
irritant hè?
Op waterlooplein in A'dam hebben ze hele schattige sandaaltjes, maat 18 en 19, superflexibele zool en van echt leer. Ook 10 euro.
quote:Op maandag 14 mei 2012 21:20 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Zal ik morgen even kijken of ze hier wat hebben? Tijdens mn werk fiets ik er regelmatig langs en moet morgen ook bij een client tegenover de Liddl zijn
Roep maar een maat en voorkeur van schoen!
Voor de mini's stuur ik je wel ff een PM
Donequote:Op maandag 14 mei 2012 21:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
3suisses kan uit de OP trouwens Gerbera
Nee ik ga niet voor mijn mannen kijken. K past ze niet meer (heeft bijna maat 30) en D heeft al sandaaltjes. Ik vind de jongenssandaaltjes trouwens niet zo heel leuk.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:27 schreef Lamb29 het volgende:
[..]Ga je ook voor jou mannen kijken??
Ik vind dezelfde die Mignonne heeft het leukste.. (2 andere niet zo leuk)
Mignonne ze vallen klein dus?? Hier nu precies maat 22.. dus dan zou ik maat 23 moeten hebben??
Alleen als je er echt niet voor om hoeft hoor! Niet speciaal op pad gaan! Anders wel heel tofquote:Op maandag 14 mei 2012 21:29 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Nee ik ga niet voor mijn mannen kijken. K past ze niet meer (heeft bijna maat 30) en D heeft al sandaaltjes. Ik vind de jongenssandaaltjes trouwens niet zo heel leuk.
Bruin/ roze maat 23 even kijken dan?
Hoe vallen ze? Groot, klein, smal, breed? En kan hij er goed op lopen? Ik twijfel of ik ze ook zal bestellen voor Niels, maar ze hebben alleen maat 26 en hij heeft nu nog maat 25.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:33 schreef Meimeltje het volgende:
Dyon heeft de Woeffies:
Alvast in maat 25, hij heeft nu 24....maar was anders bang dat ze al te klein zouden zijn voordat het mooi weer wordt.
[ afbeelding ]
Wat staat een tuinbroek Ko leuk!! Heerlijk dat gerommel in de tuin!
wat klintk dat toch altijd idyllisch, die tuin van julliequote:Op maandag 14 mei 2012 21:44 schreef oeke het volgende:
Ja, al 2 keer. De tweede keer heeft ze heerlijk liggen slapen naast de grasmaaier, ik denk dat ze de geur van gras wel lekker vond.
En ze heeft heerlijk om zich heen gekeken.
He ik lieg toch nooit, het kost me alleen de tijd die ik naar binnen loopquote:Op maandag 14 mei 2012 21:47 schreef Lamb29 het volgende:
[..]
Alleen als je er echt niet voor om hoeft hoor! Niet speciaal op pad gaan! Anders wel heel tof
Ze zitten nu nog iets te breed bij Dyon, maar dat komt ook doordat ze dus iets te groot zijn. Hij kan er wel al goed op lopen (bij het oefenloopje ging het iig goedquote:Op maandag 14 mei 2012 21:49 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Hoe vallen ze? Groot, klein, smal, breed? En kan hij er goed op lopen? Ik twijfel of ik ze ook zal bestellen voor Niels, maar ze hebben alleen maat 26 en hij heeft nu nog maat 25.
Bristol, zelfde prijs meer kleuren en soorten.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:51 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
He ik lieg toch nooit, het kost me alleen de tijd die ik naar binnen loopIk fiets er morgen ongeveer uhmm 6 keer langs denk ik en later op de dag zie ik de liddl al als ik uit het raam kijk (10 meter afstand
).
Ik ben vandaag langs twee kruidvats geweest op zoek naar Crocs (nu maar 17,-), maar helaas natuurlijk niet in de maat die ik zocht gevonden.
Ja maar ook de versie met die streep aan de zijkant? (die vallen smaller).quote:Op maandag 14 mei 2012 21:59 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Bristol, zelfde prijs meer kleuren en soorten.
Althans hier.
Ja, die heb ik ook gekocht namelijk.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:01 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ja maar ook de versie met die streep aan de zijkant? (die vallen smaller).
Alleen deze week of altijd? Er zit hier nl geen Bristol in de buurt.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:02 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ja, die heb ik ook gekocht namelijk.
quote:
Ze vallen trouwens naar mijn idee gewoon normaal qua maat. Hier een maat 24 en die zijn nog ietsje groot maar dat vind ik dus niet erg omdat ik hoop dat hij ze dan nog t/m aug/sept aan kan.quote:
Het was een tijdelijke actie.. van en tot wanneer geen ideequote:Op maandag 14 mei 2012 22:16 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Alleen deze week of altijd? Er zit hier nl geen Bristol in de buurt.
Nou Kyllian had ze afgelopen twee jaar in maat 10/11, die zijn nu te klein maar maat 12/13 van het gewone model zijn dus veel te wijd (die heeft hij al).quote:Op maandag 14 mei 2012 22:37 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Het was een tijdelijke actie.. van en tot wanneer geen idee
Maar ze hebben ze wel standaard in het assortiment alleen dan ipv die prijs gewoon voor 29.95. Ze vallen smal ja maar wel ruim omdat het dubbele maten zijn. Kan in sommige gevallen erg ongunstig zijn![]()
Eingelijk is het schandalig dat jullie zo negatief praten over iemand die zn best doet om een webshop op poten te krijgen en dat jullie er misbruik van maken en nog er over roddelen , jullie hebben echt niks te doen..quote:
ik ga met Sannne meequote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:28 schreef Sannne het volgende:
Ik heb nog helemaal niks gehoord van de kleertjes...
Ik vind Ko enorm op zn vader lijken![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:57 schreef queen_30 het volgende:
[..]
Eingelijk is het schandalig dat jullie zo negatief praten over iemand die zn best doet om een webshop op poten te krijgen en dat jullie er misbruik van maken en nog er over roddelen , jullie hebben echt niks te doen..
Ik wil de eigenaar van de besproken webshop hier bij een riem onder de arm steken
ga zo door laat je hier door niet gedomotiveerd raken en leg alle negatieve commentaar naast je ,
VEEL SUCSES EN GA ZO DOOR JE KOMT ER WEL
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:57 schreef queen_30 het volgende:
[..]
Eingelijk is het schandalig dat jullie zo negatief praten over iemand die zn best doet om een webshop op poten te krijgen en dat jullie er misbruik van maken en nog er over roddelen , jullie hebben echt niks te doen..
Ik wil de eigenaar van de besproken webshop hier bij een riem onder de arm steken
ga zo door laat je hier door niet gedomotiveerd raken en leg alle negatieve commentaar naast je ,
Awh moet je zo huilen joh..quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:57 schreef queen_30 het volgende:
[..]
Mijnes zit in de 340 serie en is vandaag verstuurdquote:
Ik ook nog geen mail gehad, heb order 385quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:13 schreef Kyara het volgende:
Ik heb nog steeds geen mail gehad.
Maar inderdaad, ik vind het ook een leuk shopje en ga het ook in de gaten houden dus ze heeft wel een enorme naamsbekendheid en klantenbestand opgebouwd in 1 dag.
wat een mooie kleur! en lief randje <3quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:10 schreef oeke het volgende:
Snoops, wat een leuke spulletjes! Vooral de jongenspyjama voor Lis vind ik tof!
Ik moet ook een keer naar Frankrijk, gewoon om eens te kijken in een DPAM winkel.
Ik vind het zelf heel moeilijk te zien op wie hij lijkt, maar ik hoor wel erg vaak dat hij op zijn pa lijkt.
Mensen die mij alleen kennen vinden trouwens altijd dat hij veel op mij lijkt.
Mensen die ons allebei kennen vinden altijd dat hij op zijn vader lijkt.![]()
Hopelijk kan ik nu ergens tijd vinden om wat kieltjes voor hem te naaien, want ik vind het aanbod in de winkel echt mega slecht. Er is werkelijk helemaal niks wat ik voor hem wil kopen aan shirtjes op het moment.
Voor mijn meisje heb ik zoveel gekregen dat ik wel dingetjes wil naaien, maar de noodzaak nog niet echt zie.
Oja, dit heb ik gekregen van de vriendin van mijn vader:
[ afbeelding ]
Ik vind die kleur blauw trouwens mooier in het echt. met gehaakt randje.
En een bijpassend legginkje. Van Le grain de Ble.
Bij je grootste gaat dat echt niet meer passen joh! Emma kon 'm alleen nog maar aan als ze rechtop bleef staan!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:14 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ik heb van Keshet vandaag Emma's Lindex spijkerpakje te leen gekregenooooh wat een liefde
ik denk dat hij wel nog flink te groot is voor mn kleine, maar ik ga morgen es passen. B. denkt dat hij nog wel zal passen bij grote maar dat betwijfel ik.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ze hebben ook leuke 3 voor 2 rompers.
Wie zegt dat jij weer een meisje bakt?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:09 schreef Keshet het volgende:
Eigenlijk wilde ik deze maar die is uitverkocht in de juiste maat.![]()
http://www.lindex.com/eu/kids/baby-0-1-year/newborn-(0-6-months)/6654221/Set/?styleId=16150810
ikquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Wie zegt dat jij weer een meisje bakt?
Niettes! D'n Hendrik is een jongetje.quote:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:11 schreef Keshet het volgende:
Ik niet! Maar mijn beste vriendinnetje is vrijdag bevallen van een ieniemieniemeisje.
oh sorryquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:12 schreef Keshet het volgende:
[..]
Niettes! D'n Hendrik is een jongetje.
Waarschijnlijk zit ik er net zo naast als toen bij Emma.![]()
Dat pakje heb ik al bij mijn moeder besteld voor Caspertje!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:22 schreef Keshet het volgende:
Dat heb ik niet gelezen Octo.
Oeke, ik kwam laatst ergens gratis breipatronen tegen en toen moest ik aan jou denken:
[ afbeelding ]
De rest staat hier.
Ik ga mijn tante vragen om zo'n pakje te breien.
pfoee alleen grotere maten hoor want ik heb nu zelfs stapels naast zijn klast liggen en raak elke dag weer in paniek omdat ik teveel keus hebquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik geloof dat ik Laks zijn kast binnenkort ook weer ga spekken met tshirts want we hebben er ook echt teveel![]()
Hier in huis is het te koud voor tshirts en we hebben ook nog genoeg lange mouwen shirts. Ik wil niet weten hoeveel weken ik hem kan kleden zonder te wassen![]()
Niet klagen Son, jij bent al in Thailand geweest
Herkenbaar gevoelquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:27 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
pfoee alleen grotere maten hoor want ik heb nu zelfs stapels naast zijn klast liggen en raak elke dag weer in paniek omdat ik teveel keus heb
idd, de regenboogjes die ze had zijn geweldigquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ze hebben nu lieve onderbroekjes ook voor maisjes![]()
[ afbeelding ]
ja....is dat zo erg ???quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:09 schreef Sannne het volgende:
En speciaal hiervoor heb je je geregistreerd Queen?
Ik denk dat mevrouw Geduld hier de vruchten nog wel van plukt hoor, ze heeft een leuke shop en weet zeker dat meerderen van hier er nog terugkomen!
Jawel! Ik ben dol op kasten loeren!quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zal ik pucks huidige collectie maar niet op de foto zetten
of ik die van laksemansquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zal ik pucks huidige collectie maar niet op de foto zetten
Die van mij rent echt door mn huis, het is echt geen baby meer, het gaat zelfs al over naar peuterstreken, dus stoere dingen is een must.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:52 schreef Gerberaatje het volgende:
Het heeft zo zijn voordelen dat mijn bijna 22-maander nog niet loopt![]()
De grotere jumpsuits die ik nog voor haar heb liggen doen het ook heerlijk als zondag-huispak
Of als pyama. Daar gebruik ik ze voorquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:52 schreef Gerberaatje het volgende:
Het heeft zo zijn voordelen dat mijn bijna 22-maander nog niet loopt![]()
De grotere jumpsuits die ik nog voor haar heb liggen doen het ook heerlijk als zondag-huispak
De rest heb ik allemaal rond de 62-68 besteld voor de mini....
Oh dat wel!quote:
Die van mij loopt dan wel niet, maar is verder een duidelijke peuterquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:54 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Die van mij rent echt door mn huis, het is echt geen baby meer, het gaat zelfs al over naar peuterstreken, dus stoere dingen is een must.
Stervende zwaan doet de mijne... Maar daar heb ik al ervaring mee, die truuk werkt niet meer. Ze zal iets anders moeten verzinnenquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:56 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Die van mij loopt dan wel niet, maar is verder een duidelijke peuter![]()
incl.gil en driftbuien soms bij nee
Ik loop gewoon weg...quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:58 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik begin altijd te lachen als ze zo doet
Die van mij plukte gister ook zo'n billendoekjespakje uit. Rook er aan. Deed net alsof ze dr neus in snoot en gooide hem dan op de grond.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:59 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik loop gewoon weg...
En dan heb ik nog een kleuter die onwijs klikt... Dan hoor ik mama, Leyla doet!!!! Mag niet!
Maar toen Leyla gister een verpakking met billendoekjes door mn gang had verspreid hoorde ik de kleuter niet, die stond erbij te kijken.
Dat... x72...quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Die van mij plukte gister ook zo'n billendoekjespakje uit. Rook er aan. Deed net alsof ze dr neus in snoot en gooide hem dan op de grond.
Je lepel in je eten en vervolgens in 1 zwaai je eten naar achter gooien... Ohoh..quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
oh-oh zegt Puck ook de hele dag. Dingen nakijken terwijl hij ze van de commode e.d. gooit en dan oh-oh
De lepel macaroni in je mond en dan pffffttttttwwwtttpppfff... Je lila muur onder de rode smurriequote:Op woensdag 16 mei 2012 12:04 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je lepel in je eten en vervolgens in 1 zwaai je eten naar achter gooien... Ohoh..
Je bubbel!quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:55 schreef flugeltje het volgende:
En ik vond het nog wel zo grappig dat Willem steeds uh-oh zegt als ie iets per ongeluk (expres) laat vallen ofzo... Doen ze het gewoon allemaal...
Die is echt in rap tempo aan het slinken momenteelquote:
Mijne heeft ook nog eens een heel engels accent als ze oh oh zegtquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:55 schreef flugeltje het volgende:
En ik vond het nog wel zo grappig dat Willem steeds uh-oh zegt als ie iets per ongeluk (expres) laat vallen ofzo... Doen ze het gewoon allemaal...
Toevallig nog tips voor shirtje bij die turquoise broek?quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Lindex deadline morgenavond. Ik gooi hem er nog maar even in
Ik probeerde me in te houden...quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Meimel jij wint voor dyon![]()
Lindex deadline morgenavond. Ik gooi hem er nog maar even in
Dat! Dat heb ik ook! Ik heb E dr kleertjes proberen te verkopen maar ik kan het niet! Het heeft emotionele waardequote:Op woensdag 16 mei 2012 20:27 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Hier twee kleine kinderen, en ook maar één Dyon-kast-plank per kind. Maar dat is wel echt mijn voorkeur ook hoor, ik zou best meer kunnen vullen met al het leuke spul dat we mogen lenen van nichtje en neefje, maar dat voelt gewoon niet prettig. R heeft 5 broeken, een stuk of 5 longsleeves ook, drie truien en drie vesten en dan nog wat zomerspul. Ik vind het prima zo.
Maar ik ga dan ook echt van kleding houden ofzo. Omdat ze het dan een fase lang zoveel aanhebben, gaat daar dan een heel gevoel bijhoren. Moeilijk uit te leggen.
Echt? Dat heb ik dus helemaal niet... misschien met een enkel kledingstuk, wat nu doorgaat naar de baby en een aantal dingen die ik echt nooit weg doe... Maar de rest verkoop ik zonder enige moeitequote:Op woensdag 16 mei 2012 20:32 schreef Sannne het volgende:
[..]
Dat! Dat heb ik ook! Ik heb E dr kleertjes proberen te verkopen maar ik kan het niet! Het heeft emotionele waarde
Zien!quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:32 schreef Gerberaatje het volgende:
Waarom schuldig?Ik wil best nog een foto maken van de commode waar de maten 68 tot 86 klaarliggen voor stinkerd 2
Wel doen graag!! Dan voel ik me hopelijk ook weer wat beterquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:35 schreef PureEvil het volgende:
Dan zal ik de kasten van mn jongens en meid maar niet laten zien denk![]()
![]()
Dat heb ik ook heel lang zo gevoeld. dan leende ik het wel uit, maar wilde ik het ook graag weer terughebbenquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:32 schreef Sannne het volgende:
[..]
Dat! Dat heb ik ook! Ik heb E dr kleertjes proberen te verkopen maar ik kan het niet! Het heeft emotionele waarde
quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Het is dat Olivier al teveel kleren heeft Son anders kwam ik bij je thuis even shoppen
Haha zelfs maat 80 nogquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Of heb je nog leuke vesten in maat 86? En korte broeken maat 86 draagt Floris ook nog neem ik aan?![]()
het is een ziektuuuuuhquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:06 schreef Gerberaatje het volgende:
Dit is de commode
Links bovenin begint het met maat 68 tot ongeveer maat 80 rechtsbovenin.. En dan links onderin 80-86 tot rechts 92 en de skipakken enzomaar meeste is van de grote dame geweest
dat scheelt dan weer
3 rijen dik gemiddeld![]()
[ afbeelding ]
En het erge is ook nog eens dat ik een wastik heb, dus mijn wasmand is nagenoeg altijd leegdus daar hoef ik het ook niet voor te doen... ik ben gewoon ziek
en dan hebben ze ook ineens een mening enzoquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:15 schreef debuurvrouw het volgende:
(ja sorr, t is echt, vanaf maat 134 is de lol er wel vanaf hoor)
Nee Niels had een rode broek er bij aan. Waarom weet ik dit?quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:31 schreef Meimeltje het volgende:
Ow Lamb en Gerb, dank voor de foto's![]()
Pessie, misschien valt het brandweer shirt dan idd toch wel mee, ik ga het nog een keer opnieuw bij elkaar houden. Niels had het geloof ik ook bij elkaar aan en stond op de foto wel leuk.
Owja dat is waar! Dan was het iemand anders, want ik heb toch echt een foto gezien!quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee Niels had een rode broek er bij aan. Waarom weet ik dit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |