Die van mij rent echt door mn huis, het is echt geen baby meer, het gaat zelfs al over naar peuterstreken, dus stoere dingen is een must.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:52 schreef Gerberaatje het volgende:
Het heeft zo zijn voordelen dat mijn bijna 22-maander nog niet loopt![]()
De grotere jumpsuits die ik nog voor haar heb liggen doen het ook heerlijk als zondag-huispak
Of als pyama. Daar gebruik ik ze voorquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:52 schreef Gerberaatje het volgende:
Het heeft zo zijn voordelen dat mijn bijna 22-maander nog niet loopt![]()
De grotere jumpsuits die ik nog voor haar heb liggen doen het ook heerlijk als zondag-huispak
De rest heb ik allemaal rond de 62-68 besteld voor de mini....
Oh dat wel!quote:
Die van mij loopt dan wel niet, maar is verder een duidelijke peuterquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:54 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Die van mij rent echt door mn huis, het is echt geen baby meer, het gaat zelfs al over naar peuterstreken, dus stoere dingen is een must.
Stervende zwaan doet de mijne... Maar daar heb ik al ervaring mee, die truuk werkt niet meer. Ze zal iets anders moeten verzinnenquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:56 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Die van mij loopt dan wel niet, maar is verder een duidelijke peuter![]()
incl.gil en driftbuien soms bij nee
Ik loop gewoon weg...quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:58 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik begin altijd te lachen als ze zo doet
Die van mij plukte gister ook zo'n billendoekjespakje uit. Rook er aan. Deed net alsof ze dr neus in snoot en gooide hem dan op de grond.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:59 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik loop gewoon weg...
En dan heb ik nog een kleuter die onwijs klikt... Dan hoor ik mama, Leyla doet!!!! Mag niet!
Maar toen Leyla gister een verpakking met billendoekjes door mn gang had verspreid hoorde ik de kleuter niet, die stond erbij te kijken.
Dat... x72...quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Die van mij plukte gister ook zo'n billendoekjespakje uit. Rook er aan. Deed net alsof ze dr neus in snoot en gooide hem dan op de grond.
Je lepel in je eten en vervolgens in 1 zwaai je eten naar achter gooien... Ohoh..quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
oh-oh zegt Puck ook de hele dag. Dingen nakijken terwijl hij ze van de commode e.d. gooit en dan oh-oh
De lepel macaroni in je mond en dan pffffttttttwwwtttpppfff... Je lila muur onder de rode smurriequote:Op woensdag 16 mei 2012 12:04 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je lepel in je eten en vervolgens in 1 zwaai je eten naar achter gooien... Ohoh..
Je bubbel!quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:55 schreef flugeltje het volgende:
En ik vond het nog wel zo grappig dat Willem steeds uh-oh zegt als ie iets per ongeluk (expres) laat vallen ofzo... Doen ze het gewoon allemaal...
Die is echt in rap tempo aan het slinken momenteelquote:
Mijne heeft ook nog eens een heel engels accent als ze oh oh zegtquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:55 schreef flugeltje het volgende:
En ik vond het nog wel zo grappig dat Willem steeds uh-oh zegt als ie iets per ongeluk (expres) laat vallen ofzo... Doen ze het gewoon allemaal...
Toevallig nog tips voor shirtje bij die turquoise broek?quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Lindex deadline morgenavond. Ik gooi hem er nog maar even in
Ik probeerde me in te houden...quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Meimel jij wint voor dyon![]()
Lindex deadline morgenavond. Ik gooi hem er nog maar even in
Dat! Dat heb ik ook! Ik heb E dr kleertjes proberen te verkopen maar ik kan het niet! Het heeft emotionele waardequote:Op woensdag 16 mei 2012 20:27 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Hier twee kleine kinderen, en ook maar één Dyon-kast-plank per kind. Maar dat is wel echt mijn voorkeur ook hoor, ik zou best meer kunnen vullen met al het leuke spul dat we mogen lenen van nichtje en neefje, maar dat voelt gewoon niet prettig. R heeft 5 broeken, een stuk of 5 longsleeves ook, drie truien en drie vesten en dan nog wat zomerspul. Ik vind het prima zo.
Maar ik ga dan ook echt van kleding houden ofzo. Omdat ze het dan een fase lang zoveel aanhebben, gaat daar dan een heel gevoel bijhoren. Moeilijk uit te leggen.
Echt? Dat heb ik dus helemaal niet... misschien met een enkel kledingstuk, wat nu doorgaat naar de baby en een aantal dingen die ik echt nooit weg doe... Maar de rest verkoop ik zonder enige moeitequote:Op woensdag 16 mei 2012 20:32 schreef Sannne het volgende:
[..]
Dat! Dat heb ik ook! Ik heb E dr kleertjes proberen te verkopen maar ik kan het niet! Het heeft emotionele waarde
Zien!quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:32 schreef Gerberaatje het volgende:
Waarom schuldig?Ik wil best nog een foto maken van de commode waar de maten 68 tot 86 klaarliggen voor stinkerd 2
Wel doen graag!! Dan voel ik me hopelijk ook weer wat beterquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:35 schreef PureEvil het volgende:
Dan zal ik de kasten van mn jongens en meid maar niet laten zien denk![]()
![]()
Dat heb ik ook heel lang zo gevoeld. dan leende ik het wel uit, maar wilde ik het ook graag weer terughebbenquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:32 schreef Sannne het volgende:
[..]
Dat! Dat heb ik ook! Ik heb E dr kleertjes proberen te verkopen maar ik kan het niet! Het heeft emotionele waarde
quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Het is dat Olivier al teveel kleren heeft Son anders kwam ik bij je thuis even shoppen
Haha zelfs maat 80 nogquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Of heb je nog leuke vesten in maat 86? En korte broeken maat 86 draagt Floris ook nog neem ik aan?![]()
het is een ziektuuuuuhquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:06 schreef Gerberaatje het volgende:
Dit is de commode
Links bovenin begint het met maat 68 tot ongeveer maat 80 rechtsbovenin.. En dan links onderin 80-86 tot rechts 92 en de skipakken enzomaar meeste is van de grote dame geweest
dat scheelt dan weer
3 rijen dik gemiddeld![]()
[ afbeelding ]
En het erge is ook nog eens dat ik een wastik heb, dus mijn wasmand is nagenoeg altijd leegdus daar hoef ik het ook niet voor te doen... ik ben gewoon ziek
en dan hebben ze ook ineens een mening enzoquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:15 schreef debuurvrouw het volgende:
(ja sorr, t is echt, vanaf maat 134 is de lol er wel vanaf hoor)
Nee Niels had een rode broek er bij aan. Waarom weet ik dit?quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:31 schreef Meimeltje het volgende:
Ow Lamb en Gerb, dank voor de foto's![]()
Pessie, misschien valt het brandweer shirt dan idd toch wel mee, ik ga het nog een keer opnieuw bij elkaar houden. Niels had het geloof ik ook bij elkaar aan en stond op de foto wel leuk.
Owja dat is waar! Dan was het iemand anders, want ik heb toch echt een foto gezien!quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee Niels had een rode broek er bij aan. Waarom weet ik dit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |