Dat... x72...quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Die van mij plukte gister ook zo'n billendoekjespakje uit. Rook er aan. Deed net alsof ze dr neus in snoot en gooide hem dan op de grond.

Je lepel in je eten en vervolgens in 1 zwaai je eten naar achter gooien... Ohoh..quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
oh-oh zegt Puck ook de hele dag. Dingen nakijken terwijl hij ze van de commode e.d. gooit en dan oh-oh

De lepel macaroni in je mond en dan pffffttttttwwwtttpppfff... Je lila muur onder de rode smurriequote:Op woensdag 16 mei 2012 12:04 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je lepel in je eten en vervolgens in 1 zwaai je eten naar achter gooien... Ohoh..

Oh-OHHHHHHHWWWWW
 Oh-OHHHHHHHWWWWW

En het basic rode Emoi vestje is ook mooi
 En het basic rode Emoi vestje is ook mooi  

. Er zitten voordelen aan mn huidige keuken, ik maak me niet druk over wat ermee gebeurd
 . Er zitten voordelen aan mn huidige keuken, ik maak me niet druk over wat ermee gebeurd  .
 . 

Je bubbel!quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:55 schreef flugeltje het volgende:
En ik vond het nog wel zo grappig dat Willem steeds uh-oh zegt als ie iets per ongeluk (expres) laat vallen ofzo... Doen ze het gewoon allemaal...

Ik had bij Nextdirect (o.a.) dit pakje besteld:
  Ik had bij Nextdirect (o.a.) dit pakje besteld:

Die is echt in rap tempo aan het slinken momenteelquote:

Mijne heeft ook nog eens een heel engels accent als ze oh oh zegtquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:55 schreef flugeltje het volgende:
En ik vond het nog wel zo grappig dat Willem steeds uh-oh zegt als ie iets per ongeluk (expres) laat vallen ofzo... Doen ze het gewoon allemaal...

Toevallig nog tips voor shirtje bij die turquoise broek?quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Lindex deadline morgenavond. Ik gooi hem er nog maar even in

Ik probeerde me in te houden...quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Meimel jij wint voor dyon
Lindex deadline morgenavond. Ik gooi hem er nog maar even in

Die kasten!
 Die kasten! 

En nee Dyon draagt vast niet alles, zoals ik al zei is er natuurlijk ook wat kleding van Kyllian geweest (als ik zo kijk denk ik trouwens wel 1/3e van wat er in de kast hangt) en waar ik over twijfelde heb ik maar wel gewoon in z'n kast gehangen
 En nee Dyon draagt vast niet alles, zoals ik al zei is er natuurlijk ook wat kleding van Kyllian geweest (als ik zo kijk denk ik trouwens wel 1/3e van wat er in de kast hangt) en waar ik over twijfelde heb ik maar wel gewoon in z'n kast gehangen  

mag ik dat zeggen? Ja dat mag.
 mag ik dat zeggen? Ja dat mag.  
  en vier planken kleding. Één met spijkerbroeken, een met shirts en truien, een met sportkleding en een met ondergoed, en dan nog laatjes sokken en pyama's.  Tja, goed genoeg. Maar goed, ze knoeien minder, en grotere kleding is ook waaaaaaaaay duurder dan kleine. (ja sorr, t is echt, vanaf maat 134 is de lol er wel vanaf hoor
 en vier planken kleding. Één met spijkerbroeken, een met shirts en truien, een met sportkleding en een met ondergoed, en dan nog laatjes sokken en pyama's.  Tja, goed genoeg. Maar goed, ze knoeien minder, en grotere kleding is ook waaaaaaaaay duurder dan kleine. (ja sorr, t is echt, vanaf maat 134 is de lol er wel vanaf hoor  )
)

Ik hang trouwens wel veel op he, dus kan ook zijn dat het daardoor meer lijkt
 Ik hang trouwens wel veel op he, dus kan ook zijn dat het daardoor meer lijkt  Er hangen ook gewoon t-shirts bij die ergens onder worden gedragen.
 Er hangen ook gewoon t-shirts bij die ergens onder worden gedragen.

. Omdat ze het dan een fase lang zoveel aanhebben, gaat daar dan een heel gevoel bijhoren. Moeilijk uit te leggen.
 . Omdat ze het dan een fase lang zoveel aanhebben, gaat daar dan een heel gevoel bijhoren. Moeilijk uit te leggen.

hij heeft nog aardig wat ruimte, dus ze kan hem voorlopig aan.. (valt mooi ruim dus!) ze heeft zo'n dag waarop alles mis gaat
 hij heeft nog aardig wat ruimte, dus ze kan hem voorlopig aan.. (valt mooi ruim dus!) ze heeft zo'n dag waarop alles mis gaat  (arm kind) en daar past zo'n lekker hang pak heerlijk bij
 (arm kind) en daar past zo'n lekker hang pak heerlijk bij 

Volgens mij had ik eerst alles eruit moeten halen wat nog niet past, ook bij Kyllian zn kast past maar de helft, de rest over een paar maandjes denk en dan is de andere helft weer te klein.
  Volgens mij had ik eerst alles eruit moeten halen wat nog niet past, ook bij Kyllian zn kast past maar de helft, de rest over een paar maandjes denk en dan is de andere helft weer te klein.

Dat! Dat heb ik ook! Ik heb E dr kleertjes proberen te verkopen maar ik kan het niet! Het heeft emotionele waardequote:Op woensdag 16 mei 2012 20:27 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Hier twee kleine kinderen, en ook maar één Dyon-kast-plank per kind. Maar dat is wel echt mijn voorkeur ook hoor, ik zou best meer kunnen vullen met al het leuke spul dat we mogen lenen van nichtje en neefje, maar dat voelt gewoon niet prettig. R heeft 5 broeken, een stuk of 5 longsleeves ook, drie truien en drie vesten en dan nog wat zomerspul. Ik vind het prima zo.
Maar ik ga dan ook echt van kleding houden ofzo. Omdat ze het dan een fase lang zoveel aanhebben, gaat daar dan een heel gevoel bijhoren. Moeilijk uit te leggen.

Ik wil best nog een foto maken van de commode waar de maten 68 tot 86 klaarliggen voor stinkerd 2
 Ik wil best nog een foto maken van de commode waar de maten 68 tot 86 klaarliggen voor stinkerd 2  

Echt? Dat heb ik dus helemaal niet... misschien met een enkel kledingstuk, wat nu doorgaat naar de baby en een aantal dingen die ik echt nooit weg doe... Maar de rest verkoop ik zonder enige moeitequote:Op woensdag 16 mei 2012 20:32 schreef Sannne het volgende:
[..]
Dat! Dat heb ik ook! Ik heb E dr kleertjes proberen te verkopen maar ik kan het niet! Het heeft emotionele waarde

Zien!quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:32 schreef Gerberaatje het volgende:
Waarom schuldig?Ik wil best nog een foto maken van de commode waar de maten 68 tot 86 klaarliggen voor stinkerd 2

Wel doen graag!! Dan voel ik me hopelijk ook weer wat beterquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:35 schreef PureEvil het volgende:
Dan zal ik de kasten van mn jongens en meid maar niet laten zien denk

Dat heb ik ook heel lang zo gevoeld. dan leende ik het wel uit, maar wilde ik het ook graag weer terughebbenquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:32 schreef Sannne het volgende:
[..]
Dat! Dat heb ik ook! Ik heb E dr kleertjes proberen te verkopen maar ik kan het niet! Het heeft emotionele waarde
 . maar nu ineens, heb ik de knop kunnen omzetten. De lading is eraf. het meeste staat op foto's, er komt hier geen kleine meer, het is goed zo. En dus mogen ook de kleertjers ineens weg
 . maar nu ineens, heb ik de knop kunnen omzetten. De lading is eraf. het meeste staat op foto's, er komt hier geen kleine meer, het is goed zo. En dus mogen ook de kleertjers ineens weg  .
 .

.
 .

quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Het is dat Olivier al teveel kleren heeft Son anders kwam ik bij je thuis even shoppen

Geweldig haha...
 Geweldig haha...

maar meeste is van de grote dame geweest
 maar meeste is van de grote dame geweest  dat scheelt dan weer
 dat scheelt dan weer 

dus daar hoef ik het ook niet voor te doen... ik ben gewoon ziek
 dus daar hoef ik het ook niet voor te doen... ik ben gewoon ziek  

Haha zelfs maat 80 nogquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Of heb je nog leuke vesten in maat 86? En korte broeken maat 86 draagt Floris ook nog neem ik aan?

ein-duh-luk!
  ein-duh-luk!

het is een ziektuuuuuhquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:06 schreef Gerberaatje het volgende:
Dit is de commode
Links bovenin begint het met maat 68 tot ongeveer maat 80 rechtsbovenin.. En dan links onderin 80-86 tot rechts 92 en de skipakken enzomaar meeste is van de grote dame geweest
dat scheelt dan weer
3 rijen dik gemiddeld
[ afbeelding ]
En het erge is ook nog eens dat ik een wastik heb, dus mijn wasmand is nagenoeg altijd leegdus daar hoef ik het ook niet voor te doen... ik ben gewoon ziek

Zie trouwens dat een hoop hiervan richting KJ is haha
 Zie trouwens dat een hoop hiervan richting KJ is haha

en dan hebben ze ook ineens een mening enzoquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:15 schreef debuurvrouw het volgende:
(ja sorr, t is echt, vanaf maat 134 is de lol er wel vanaf hoor)

Nee Niels had een rode broek er bij aan. Waarom weet ik dit?quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:31 schreef Meimeltje het volgende:
Ow Lamb en Gerb, dank voor de foto's
Pessie, misschien valt het brandweer shirt dan idd toch wel mee, ik ga het nog een keer opnieuw bij elkaar houden. Niels had het geloof ik ook bij elkaar aan en stond op de foto wel leuk.

Owja dat is waar! Dan was het iemand anders, want ik heb toch echt een foto gezien!quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee Niels had een rode broek er bij aan. Waarom weet ik dit?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |