Die van mij rent echt door mn huis, het is echt geen baby meer, het gaat zelfs al over naar peuterstreken, dus stoere dingen is een must.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:52 schreef Gerberaatje het volgende:
Het heeft zo zijn voordelen dat mijn bijna 22-maander nog niet loopt![]()
De grotere jumpsuits die ik nog voor haar heb liggen doen het ook heerlijk als zondag-huispak
Of als pyama. Daar gebruik ik ze voorquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:52 schreef Gerberaatje het volgende:
Het heeft zo zijn voordelen dat mijn bijna 22-maander nog niet loopt![]()
De grotere jumpsuits die ik nog voor haar heb liggen doen het ook heerlijk als zondag-huispak
De rest heb ik allemaal rond de 62-68 besteld voor de mini....
Oh dat wel!quote:
Die van mij loopt dan wel niet, maar is verder een duidelijke peuterquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:54 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Die van mij rent echt door mn huis, het is echt geen baby meer, het gaat zelfs al over naar peuterstreken, dus stoere dingen is een must.
Stervende zwaan doet de mijne... Maar daar heb ik al ervaring mee, die truuk werkt niet meer. Ze zal iets anders moeten verzinnenquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:56 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Die van mij loopt dan wel niet, maar is verder een duidelijke peuter![]()
incl.gil en driftbuien soms bij nee
Ik loop gewoon weg...quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:58 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik begin altijd te lachen als ze zo doet
Die van mij plukte gister ook zo'n billendoekjespakje uit. Rook er aan. Deed net alsof ze dr neus in snoot en gooide hem dan op de grond.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:59 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik loop gewoon weg...
En dan heb ik nog een kleuter die onwijs klikt... Dan hoor ik mama, Leyla doet!!!! Mag niet!
Maar toen Leyla gister een verpakking met billendoekjes door mn gang had verspreid hoorde ik de kleuter niet, die stond erbij te kijken.
Dat... x72...quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Die van mij plukte gister ook zo'n billendoekjespakje uit. Rook er aan. Deed net alsof ze dr neus in snoot en gooide hem dan op de grond.
Je lepel in je eten en vervolgens in 1 zwaai je eten naar achter gooien... Ohoh..quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
oh-oh zegt Puck ook de hele dag. Dingen nakijken terwijl hij ze van de commode e.d. gooit en dan oh-oh
De lepel macaroni in je mond en dan pffffttttttwwwtttpppfff... Je lila muur onder de rode smurriequote:Op woensdag 16 mei 2012 12:04 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je lepel in je eten en vervolgens in 1 zwaai je eten naar achter gooien... Ohoh..
Je bubbel!quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:55 schreef flugeltje het volgende:
En ik vond het nog wel zo grappig dat Willem steeds uh-oh zegt als ie iets per ongeluk (expres) laat vallen ofzo... Doen ze het gewoon allemaal...
Die is echt in rap tempo aan het slinken momenteelquote:
Mijne heeft ook nog eens een heel engels accent als ze oh oh zegtquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:55 schreef flugeltje het volgende:
En ik vond het nog wel zo grappig dat Willem steeds uh-oh zegt als ie iets per ongeluk (expres) laat vallen ofzo... Doen ze het gewoon allemaal...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |