quote:Op maandag 14 mei 2012 20:13 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik lees nu elderswaar iemand die zich schuldig voelde een mailtje heeft gestuurd, dat de eigenaresse het helemaal niet erg vond, al die losse bestellingen en bij sommige mensen wel de boel heeft samengevoegd in een pakketje
![]()
Vraag me dan alleen af hoe het zit met de 'gratis' bestellingen.....
Maar goede actie om van oude voorraden af te komen dusen idd PR, want ík ga er in elk geval zeker nog wel eens bestellen
ik heb nu 5 jumpsuits en een super tof setje van een romper met een broekje voor echt weinig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nouja goed, ik ben blij te horen dat die mevrouw er zelf geen problemen mee had. Ik heb niets besteld, ondanks dat het aantrekkelijk klonk omdat ik me haast niet voor kon stellen dat dat de bedoeling van de actie was. t voelde niet goed om dan te bestellen voor mezelf, t is ook niet alsof de meiden iets nodig hebben ofzo
:)
quote:Op maandag 14 mei 2012 20:38 schreef mignonne het volgende:
ahja, dacht k wel.Ach ja, wat ik ergens hierboven al neerzette, ik ging ervan uit dat als het niet de bedoeling was, ze de boel wel zou annuleren op 1 bestelling p.p. naSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nouja goed, ik ben blij te horen dat die mevrouw er zelf geen problemen mee had. Ik heb niets besteld, ondanks dat het aantrekkelijk klonk omdat ik me haast niet voor kon stellen dat dat de bedoeling van de actie was. t voelde niet goed om dan te bestellen voor mezelf, t is ook niet alsof de meiden iets nodig hebben ofzohad ik dan uiteraard ook niet moeilijk over gedaan....
oh dat klinkt leuk zeg!quote:Op maandag 14 mei 2012 20:39 schreef Lamb29 het volgende:
Ik ben in de H&M geweest vandaag![]()
Zal zo een foto maken...
Groen jurkje met gouden appel... & een short/shirtje setje met vrolijke dieren gescoord
Ik het stikseltje.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik vind het binnenzooltje wel lief mignonne
ja ik val ook altijd voor dat soort dingen maar jammer dat je er niets van zietquote:Op maandag 14 mei 2012 21:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik vind het binnenzooltje wel lief mignonne
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |