quote:Op maandag 14 mei 2012 20:13 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik lees nu elderswaar iemand die zich schuldig voelde een mailtje heeft gestuurd, dat de eigenaresse het helemaal niet erg vond, al die losse bestellingen en bij sommige mensen wel de boel heeft samengevoegd in een pakketje
![]()
Vraag me dan alleen af hoe het zit met de 'gratis' bestellingen.....
Maar goede actie om van oude voorraden af te komen dusen idd PR, want ík ga er in elk geval zeker nog wel eens bestellen
ik heb nu 5 jumpsuits en een super tof setje van een romper met een broekje voor echt weinig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nouja goed, ik ben blij te horen dat die mevrouw er zelf geen problemen mee had. Ik heb niets besteld, ondanks dat het aantrekkelijk klonk omdat ik me haast niet voor kon stellen dat dat de bedoeling van de actie was. t voelde niet goed om dan te bestellen voor mezelf, t is ook niet alsof de meiden iets nodig hebben ofzo
:)
quote:Op maandag 14 mei 2012 20:38 schreef mignonne het volgende:
ahja, dacht k wel.Ach ja, wat ik ergens hierboven al neerzette, ik ging ervan uit dat als het niet de bedoeling was, ze de boel wel zou annuleren op 1 bestelling p.p. naSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nouja goed, ik ben blij te horen dat die mevrouw er zelf geen problemen mee had. Ik heb niets besteld, ondanks dat het aantrekkelijk klonk omdat ik me haast niet voor kon stellen dat dat de bedoeling van de actie was. t voelde niet goed om dan te bestellen voor mezelf, t is ook niet alsof de meiden iets nodig hebben ofzohad ik dan uiteraard ook niet moeilijk over gedaan....
oh dat klinkt leuk zeg!quote:Op maandag 14 mei 2012 20:39 schreef Lamb29 het volgende:
Ik ben in de H&M geweest vandaag![]()
Zal zo een foto maken...
Groen jurkje met gouden appel... & een short/shirtje setje met vrolijke dieren gescoord
Ik het stikseltje.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik vind het binnenzooltje wel lief mignonne
ja ik val ook altijd voor dat soort dingen maar jammer dat je er niets van zietquote:Op maandag 14 mei 2012 21:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik vind het binnenzooltje wel lief mignonne
Liddl zit hier he, maar als het vanaf mt 25 begint heb je er idd niet zoveel aanquote:Op maandag 14 mei 2012 21:12 schreef Lamb29 het volgende:
Hmmmmmmmm das wel groot dan... zou er speciaal voor op pad moeten..
Hier een maatje 22 nodig
Dat zie je goed danquote:Op maandag 14 mei 2012 21:13 schreef Lamb29 het volgende:
Zag er een leer-teken in staan Meimel!
Op het kaartje van Mig's foto
Gelukkig maar, scheelt een hoop kosten!quote:Op maandag 14 mei 2012 21:16 schreef mignonne het volgende:
geen idee of het echt leer is of niet trouwens, maar ik heb daar bij mijn meiden nog niet echt wat van gemerkt dat ze er slecht op reageren. Ik heb er zelf ook niet zo snel last van eigk.
irritant hè?quote:Op maandag 14 mei 2012 21:16 schreef Gerberaatje het volgende:
Das voor hier nog niks, maat 19 begint langzaamaan te passen nu
Zal ik morgen even kijken of ze hier wat hebben? Tijdens mn werk fiets ik er regelmatig langs en moet morgen ook bij een client tegenover de Liddl zijnquote:Op maandag 14 mei 2012 21:18 schreef Lamb29 het volgende:
Op het kaartje staat toch een teken van leer?? Mag echt alleen als het echt leer is... (ik draag zelf namelijk geen leer maar koop het wel voor O.)
Hmm misschien toch even kijken van de week...
Of als jij er al voor gaat Meimel dan trek ik even mijn liefste glimlach tevoorschijn
zoek je nog mini's trouwens?
Oh das nog wel iets voor binnenkort, als het een keer lekker weer is! Thnx for de tip!quote:Op maandag 14 mei 2012 21:18 schreef mignonne het volgende:
[..]
irritant hè?
Op waterlooplein in A'dam hebben ze hele schattige sandaaltjes, maat 18 en 19, superflexibele zool en van echt leer. Ook 10 euro.
quote:Op maandag 14 mei 2012 21:18 schreef mignonne het volgende:
[..]
irritant hè?
Op waterlooplein in A'dam hebben ze hele schattige sandaaltjes, maat 18 en 19, superflexibele zool en van echt leer. Ook 10 euro.
quote:Op maandag 14 mei 2012 21:20 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Zal ik morgen even kijken of ze hier wat hebben? Tijdens mn werk fiets ik er regelmatig langs en moet morgen ook bij een client tegenover de Liddl zijn
Roep maar een maat en voorkeur van schoen!
Voor de mini's stuur ik je wel ff een PM
Donequote:Op maandag 14 mei 2012 21:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
3suisses kan uit de OP trouwens Gerbera
Nee ik ga niet voor mijn mannen kijken. K past ze niet meer (heeft bijna maat 30) en D heeft al sandaaltjes. Ik vind de jongenssandaaltjes trouwens niet zo heel leuk.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:27 schreef Lamb29 het volgende:
[..]Ga je ook voor jou mannen kijken??
Ik vind dezelfde die Mignonne heeft het leukste.. (2 andere niet zo leuk)
Mignonne ze vallen klein dus?? Hier nu precies maat 22.. dus dan zou ik maat 23 moeten hebben??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |