wat een mooie kleur! en lief randje <3quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:10 schreef oeke het volgende:
Snoops, wat een leuke spulletjes! Vooral de jongenspyjama voor Lis vind ik tof!
Ik moet ook een keer naar Frankrijk, gewoon om eens te kijken in een DPAM winkel.
Ik vind het zelf heel moeilijk te zien op wie hij lijkt, maar ik hoor wel erg vaak dat hij op zijn pa lijkt.
Mensen die mij alleen kennen vinden trouwens altijd dat hij veel op mij lijkt.
Mensen die ons allebei kennen vinden altijd dat hij op zijn vader lijkt.![]()
Hopelijk kan ik nu ergens tijd vinden om wat kieltjes voor hem te naaien, want ik vind het aanbod in de winkel echt mega slecht. Er is werkelijk helemaal niks wat ik voor hem wil kopen aan shirtjes op het moment.
Voor mijn meisje heb ik zoveel gekregen dat ik wel dingetjes wil naaien, maar de noodzaak nog niet echt zie.
Oja, dit heb ik gekregen van de vriendin van mijn vader:
[ afbeelding ]
Ik vind die kleur blauw trouwens mooier in het echt. met gehaakt randje.
En een bijpassend legginkje. Van Le grain de Ble.
Bij je grootste gaat dat echt niet meer passen joh! Emma kon 'm alleen nog maar aan als ze rechtop bleef staan!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:14 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ik heb van Keshet vandaag Emma's Lindex spijkerpakje te leen gekregenooooh wat een liefde
ik denk dat hij wel nog flink te groot is voor mn kleine, maar ik ga morgen es passen. B. denkt dat hij nog wel zal passen bij grote maar dat betwijfel ik.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ze hebben ook leuke 3 voor 2 rompers.
Wie zegt dat jij weer een meisje bakt?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:09 schreef Keshet het volgende:
Eigenlijk wilde ik deze maar die is uitverkocht in de juiste maat.![]()
http://www.lindex.com/eu/kids/baby-0-1-year/newborn-(0-6-months)/6654221/Set/?styleId=16150810
ikquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Wie zegt dat jij weer een meisje bakt?
Niettes! D'n Hendrik is een jongetje.quote:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:11 schreef Keshet het volgende:
Ik niet! Maar mijn beste vriendinnetje is vrijdag bevallen van een ieniemieniemeisje.
oh sorryquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:12 schreef Keshet het volgende:
[..]
Niettes! D'n Hendrik is een jongetje.
Waarschijnlijk zit ik er net zo naast als toen bij Emma.![]()
Dat pakje heb ik al bij mijn moeder besteld voor Caspertje!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:22 schreef Keshet het volgende:
Dat heb ik niet gelezen Octo.
Oeke, ik kwam laatst ergens gratis breipatronen tegen en toen moest ik aan jou denken:
[ afbeelding ]
De rest staat hier.
Ik ga mijn tante vragen om zo'n pakje te breien.
pfoee alleen grotere maten hoor want ik heb nu zelfs stapels naast zijn klast liggen en raak elke dag weer in paniek omdat ik teveel keus hebquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik geloof dat ik Laks zijn kast binnenkort ook weer ga spekken met tshirts want we hebben er ook echt teveel![]()
Hier in huis is het te koud voor tshirts en we hebben ook nog genoeg lange mouwen shirts. Ik wil niet weten hoeveel weken ik hem kan kleden zonder te wassen![]()
Niet klagen Son, jij bent al in Thailand geweest
Herkenbaar gevoelquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:27 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
pfoee alleen grotere maten hoor want ik heb nu zelfs stapels naast zijn klast liggen en raak elke dag weer in paniek omdat ik teveel keus heb
idd, de regenboogjes die ze had zijn geweldigquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ze hebben nu lieve onderbroekjes ook voor maisjes![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |