maar toch!)
 maar toch!) 

en een jumpsuit binnen, die met de walvis is wel roze, maargoed.. lex is een echte man!
 en een jumpsuit binnen, die met de walvis is wel roze, maargoed.. lex is een echte man!

Mijnes zit in de 340 serie en is vandaag verstuurdquote:

Ik ook nog geen mail gehad, heb order 385quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:13 schreef Kyara het volgende:
Ik heb nog steeds geen mail gehad.
Maar inderdaad, ik vind het ook een leuk shopje en ga het ook in de gaten houden dus ze heeft wel een enorme naamsbekendheid en klantenbestand opgebouwd in 1 dag.

Wel errug groot nog whahaha 86-92, dat gaat nog wel even duren, maar hij is super cute!
 Wel errug groot nog whahaha 86-92, dat gaat nog wel even duren, maar hij is super cute!   

Boedhabuik op joggingbroekhangdag
 Boedhabuik op joggingbroekhangdag  

wat een mooie kleur! en lief randje <3quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:10 schreef oeke het volgende:
Snoops, wat een leuke spulletjes! Vooral de jongenspyjama voor Lis vind ik tof!
Ik moet ook een keer naar Frankrijk, gewoon om eens te kijken in een DPAM winkel.
Ik vind het zelf heel moeilijk te zien op wie hij lijkt, maar ik hoor wel erg vaak dat hij op zijn pa lijkt.
Mensen die mij alleen kennen vinden trouwens altijd dat hij veel op mij lijkt.
Mensen die ons allebei kennen vinden altijd dat hij op zijn vader lijkt.
Hopelijk kan ik nu ergens tijd vinden om wat kieltjes voor hem te naaien, want ik vind het aanbod in de winkel echt mega slecht. Er is werkelijk helemaal niks wat ik voor hem wil kopen aan shirtjes op het moment.
Voor mijn meisje heb ik zoveel gekregen dat ik wel dingetjes wil naaien, maar de noodzaak nog niet echt zie.
Oja, dit heb ik gekregen van de vriendin van mijn vader:
[ afbeelding ]
Ik vind die kleur blauw trouwens mooier in het echt. met gehaakt randje.
En een bijpassend legginkje. Van Le grain de Ble.

ooooh wat een liefde
 ooooh wat een liefde  ik denk dat hij wel nog flink te groot is voor mn kleine, maar ik ga morgen es passen. B. denkt dat hij nog wel zal passen bij grote maar dat betwijfel ik.
 ik denk dat hij wel nog flink te groot is voor mn kleine, maar ik ga morgen es passen. B. denkt dat hij nog wel zal passen bij grote maar dat betwijfel ik.

Hebben!
 Hebben! 

)
 )  

Bij je grootste gaat dat echt niet meer passen joh! Emma kon 'm alleen nog maar aan als ze rechtop bleef staan!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:14 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ik heb van Keshet vandaag Emma's Lindex spijkerpakje te leen gekregenooooh wat een liefde
ik denk dat hij wel nog flink te groot is voor mn kleine, maar ik ga morgen es passen. B. denkt dat hij nog wel zal passen bij grote maar dat betwijfel ik.

ja joh dat past ze ook niet meer
 ja joh dat past ze ook niet meer  maar mannen he, die willen nog wel es ruim inschatten qua afmetingen
 maar mannen he, die willen nog wel es ruim inschatten qua afmetingen  

quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ze hebben ook leuke 3 voor 2 rompers.
 Ik heb nu al 2 lades vol met rompers ....tot maat 68/74
 Ik heb nu al 2 lades vol met rompers ....tot maat 68/74   
   )
  )

Hoewel t zou moeten lukken (zn andere lindexpyjamajumpsuit maat 86 past ie ook nog wel, maar tis een beetje een ramp om m aan te krijgen
 Hoewel t zou moeten lukken (zn andere lindexpyjamajumpsuit maat 86 past ie ook nog wel, maar tis een beetje een ramp om m aan te krijgen  plus iets met teveel van alles voor de zomer)
 plus iets met teveel van alles voor de zomer) 

nja moeten er wel een paar uit wegens te klein (van vorig jaar...wordt toch een beetje kort enzo)
 nja moeten er wel een paar uit wegens te klein (van vorig jaar...wordt toch een beetje kort enzo) 

incl. dunnere zomerbroeken wel.
  incl. dunnere zomerbroeken wel. ).
 ).

Das het voordeel van zeggen dat je veel tijd tussen nr 1 en 2 wilt KJ
 Das het voordeel van zeggen dat je veel tijd tussen nr 1 en 2 wilt KJ 

Tot nu toe nooit iets gevonden
 Tot nu toe nooit iets gevonden

Wie zegt dat jij weer een meisje bakt?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:09 schreef Keshet het volgende:
Eigenlijk wilde ik deze maar die is uitverkocht in de juiste maat.
http://www.lindex.com/eu/kids/baby-0-1-year/newborn-(0-6-months)/6654221/Set/?styleId=16150810

ikquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Wie zegt dat jij weer een meisje bakt?

Niettes! D'n Hendrik is een jongetje.quote:

Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:11 schreef Keshet het volgende:
Ik niet! Maar mijn beste vriendinnetje is vrijdag bevallen van een ieniemieniemeisje.

oh sorryquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:12 schreef Keshet het volgende:
[..]
Niettes! D'n Hendrik is een jongetje.
Waarschijnlijk zit ik er net zo naast als toen bij Emma.

je kan nog alle kanten op
 je kan nog alle kanten op  

) met code CABANA
 ) met code CABANA   

Dat pakje heb ik al bij mijn moeder besteld voor Caspertje!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:22 schreef Keshet het volgende:
Dat heb ik niet gelezen Octo.
Oeke, ik kwam laatst ergens gratis breipatronen tegen en toen moest ik aan jou denken:
[ afbeelding ]
De rest staat hier.
Ik ga mijn tante vragen om zo'n pakje te breien.

pfoee alleen grotere maten hoor want ik heb nu zelfs stapels naast zijn klast liggen en raak elke dag weer in paniek omdat ik teveel keus hebquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik geloof dat ik Laks zijn kast binnenkort ook weer ga spekken met tshirts want we hebben er ook echt teveel
Hier in huis is het te koud voor tshirts en we hebben ook nog genoeg lange mouwen shirts. Ik wil niet weten hoeveel weken ik hem kan kleden zonder te wassen
Niet klagen Son, jij bent al in Thailand geweest

Herkenbaar gevoelquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:27 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
pfoee alleen grotere maten hoor want ik heb nu zelfs stapels naast zijn klast liggen en raak elke dag weer in paniek omdat ik teveel keus heb

Dan vind ik de jongenscollectie maar tegenvallen.
 Dan vind ik de jongenscollectie maar tegenvallen. 

idd, de regenboogjes die ze had zijn geweldigquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ze hebben nu lieve onderbroekjes ook voor maisjes
[ afbeelding ]

This maar goed dat ik hier niet zo actief was voor haar 1ste verjaardag... dan had ik mezelf echt suf gekocht
  This maar goed dat ik hier niet zo actief was voor haar 1ste verjaardag... dan had ik mezelf echt suf gekocht  

ja....is dat zo erg ???quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:09 schreef Sannne het volgende:
En speciaal hiervoor heb je je geregistreerd Queen?
Ik denk dat mevrouw Geduld hier de vruchten nog wel van plukt hoor, ze heeft een leuke shop en weet zeker dat meerderen van hier er nog terugkomen!

maar zo met dat elastiek blijft het aardig hangen. Hij is zó leuk
 maar zo met dat elastiek blijft het aardig hangen. Hij is zó leuk 

volgens mij kan ik me beter laten opnemen
 volgens mij kan ik me beter laten opnemen 

.
.

ja je wil de commode ook niet zien
 ja je wil de commode ook niet zien  die barst uit zijn voegen met maat 68 tot 86
 die barst uit zijn voegen met maat 68 tot 86 
 en ik open zojuist de Lindex site
 en ik open zojuist de Lindex site  zucht....
 zucht....

Het paste niet meer...
 Het paste niet meer...

Jawel! Ik ben dol op kasten loeren!quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zal ik pucks huidige collectie maar niet op de foto zetten

of ik die van laksemansquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zal ik pucks huidige collectie maar niet op de foto zetten

(althans de tuinbroekjes maat 56 heeft ze echt nooit aangehad, dat zat toch helemaal niet lekker, idem voor spijkerjurkjes in die maten enzo....) nu dus vooral lekkere broekjes met mooie rompertjes, en jumpsuits uiteraard....
 (althans de tuinbroekjes maat 56 heeft ze echt nooit aangehad, dat zat toch helemaal niet lekker, idem voor spijkerjurkjes in die maten enzo....) nu dus vooral lekkere broekjes met mooie rompertjes, en jumpsuits uiteraard.... dus het beeld is misschien vertekend... denk nu ze langzaam aan gaat lopen dat ik wel wat meer los kan gaan ook met rokjes enzo
 dus het beeld is misschien vertekend... denk nu ze langzaam aan gaat lopen dat ik wel wat meer los kan gaan ook met rokjes enzo  

) tot haar huidige maat 92
) tot haar huidige maat 92  

hij past alles wat er inligt. Bovenste zijn dubbele rijen...komen niks.te kort iig
 hij past alles wat er inligt. Bovenste zijn dubbele rijen...komen niks.te kort iig 
 Floris heeft m vandaag aan en hij zit gewoon goed. Terwijl 86 broeken nog best lang vallen bij m.
 Floris heeft m vandaag aan en hij zit gewoon goed. Terwijl 86 broeken nog best lang vallen bij m.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |