Ze vallen trouwens naar mijn idee gewoon normaal qua maat. Hier een maat 24 en die zijn nog ietsje groot maar dat vind ik dus niet erg omdat ik hoop dat hij ze dan nog t/m aug/sept aan kan.quote:
Het was een tijdelijke actie.. van en tot wanneer geen ideequote:Op maandag 14 mei 2012 22:16 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Alleen deze week of altijd? Er zit hier nl geen Bristol in de buurt.
Nou Kyllian had ze afgelopen twee jaar in maat 10/11, die zijn nu te klein maar maat 12/13 van het gewone model zijn dus veel te wijd (die heeft hij al).quote:Op maandag 14 mei 2012 22:37 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Het was een tijdelijke actie.. van en tot wanneer geen idee
Maar ze hebben ze wel standaard in het assortiment alleen dan ipv die prijs gewoon voor 29.95. Ze vallen smal ja maar wel ruim omdat het dubbele maten zijn. Kan in sommige gevallen erg ongunstig zijn![]()
Eingelijk is het schandalig dat jullie zo negatief praten over iemand die zn best doet om een webshop op poten te krijgen en dat jullie er misbruik van maken en nog er over roddelen , jullie hebben echt niks te doen..quote:
ik ga met Sannne meequote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:28 schreef Sannne het volgende:
Ik heb nog helemaal niks gehoord van de kleertjes...
Ik vind Ko enorm op zn vader lijken![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:57 schreef queen_30 het volgende:
[..]
Eingelijk is het schandalig dat jullie zo negatief praten over iemand die zn best doet om een webshop op poten te krijgen en dat jullie er misbruik van maken en nog er over roddelen , jullie hebben echt niks te doen..
Ik wil de eigenaar van de besproken webshop hier bij een riem onder de arm steken
ga zo door laat je hier door niet gedomotiveerd raken en leg alle negatieve commentaar naast je ,
VEEL SUCSES EN GA ZO DOOR JE KOMT ER WEL
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:57 schreef queen_30 het volgende:
[..]
Eingelijk is het schandalig dat jullie zo negatief praten over iemand die zn best doet om een webshop op poten te krijgen en dat jullie er misbruik van maken en nog er over roddelen , jullie hebben echt niks te doen..
Ik wil de eigenaar van de besproken webshop hier bij een riem onder de arm steken
ga zo door laat je hier door niet gedomotiveerd raken en leg alle negatieve commentaar naast je ,
Awh moet je zo huilen joh..quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:57 schreef queen_30 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |