abonnement Unibet Coolblue
pi_111552883
Ko O+
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 14 mei 2012 @ 21:33:19 #52
260253 Sandous
*+*+*+*+*+
pi_111552981
Ko, sweet!!

Sandaaltjes zijn leuk mignonne!!
Vandaag nog op het waterloo, ik blijf de meisjesvariant toch leuker vinden.
pi_111553001
Dyon heeft de Woeffies:
Alvast in maat 25, hij heeft nu 24....maar was anders bang dat ze al te klein zouden zijn voordat het mooi weer wordt.


Wat staat een tuinbroek Ko leuk!! Heerlijk dat gerommel in de tuin!
pi_111553528
Oh oeke, die tuinbroejk is echt heel erg leuk zeg! Zijn jullie met de kleine Lizzie al naar de tuin geweest?
pi_111553769
Ja, al 2 keer. De tweede keer heeft ze heerlijk liggen slapen naast de grasmaaier, ik denk dat ze de geur van gras wel lekker vond.
En ze heeft heerlijk om zich heen gekeken. O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_111553992
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 21:29 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Nee ik ga niet voor mijn mannen kijken. K past ze niet meer (heeft bijna maat 30) en D heeft al sandaaltjes. Ik vind de jongenssandaaltjes trouwens niet zo heel leuk.

Bruin/ roze maat 23 even kijken dan?
Alleen als je er echt niet voor om hoeft hoor! Niet speciaal op pad gaan! Anders wel heel tof O+

Oeke wat staat dat tuinbroekje hem leuk!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_111554068
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 21:33 schreef Meimeltje het volgende:
Dyon heeft de Woeffies:
Alvast in maat 25, hij heeft nu 24....maar was anders bang dat ze al te klein zouden zijn voordat het mooi weer wordt.
[ afbeelding ]

Wat staat een tuinbroek Ko leuk!! Heerlijk dat gerommel in de tuin!
Hoe vallen ze? Groot, klein, smal, breed? En kan hij er goed op lopen? Ik twijfel of ik ze ook zal bestellen voor Niels, maar ze hebben alleen maat 26 en hij heeft nu nog maat 25.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_111554202
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 21:44 schreef oeke het volgende:
Ja, al 2 keer. De tweede keer heeft ze heerlijk liggen slapen naast de grasmaaier, ik denk dat ze de geur van gras wel lekker vond.
En ze heeft heerlijk om zich heen gekeken. O+
wat klintk dat toch altijd idyllisch, die tuin van jullie O+
pi_111554217
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 21:47 schreef Lamb29 het volgende:

[..]

Alleen als je er echt niet voor om hoeft hoor! Niet speciaal op pad gaan! Anders wel heel tof O+
He ik lieg toch nooit, het kost me alleen de tijd die ik naar binnen loop :P Ik fiets er morgen ongeveer uhmm 6 keer langs denk ik en later op de dag zie ik de liddl al als ik uit het raam kijk (10 meter afstand :P).

Ik ben vandaag langs twee kruidvats geweest op zoek naar Crocs (nu maar 17,-), maar helaas natuurlijk niet in de maat die ik zocht gevonden.
pi_111554353
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 21:49 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Hoe vallen ze? Groot, klein, smal, breed? En kan hij er goed op lopen? Ik twijfel of ik ze ook zal bestellen voor Niels, maar ze hebben alleen maat 26 en hij heeft nu nog maat 25.
Ze zitten nu nog iets te breed bij Dyon, maar dat komt ook doordat ze dus iets te groot zijn. Hij kan er wel al goed op lopen (bij het oefenloopje ging het iig goed ;)), je kunt ze natuurlijk strakker dicht doen. Ze vallen denk ik normaal, iig niet smal.
pi_111554385
Ik heb mn kleine laatst de favo broek van mn grote aangetrokken :D hij s nog wat te groot en grote vulde em wat beter :') maar hij blijft favoriet <3 stoere broek voor mn stoere lieve meiske.






blommetjesshirt was ook van zuslief

broek en shirt in actie op oudste :P



:)
pi_111554595
Wat leuk om het verschil zo te zien Mignonne!! Het zijn echt twee verschillende zusjes he, maar beiden zulke lieve snoetjes O+
pi_111554596
oh ja, de broek O+

ja, en de meisjes zijn uiteraard om te zoenen O+
pi_111554605
E en A O+ O+
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 14 mei 2012 @ 21:59:41 #65
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_111554815
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 21:51 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

He ik lieg toch nooit, het kost me alleen de tijd die ik naar binnen loop :P Ik fiets er morgen ongeveer uhmm 6 keer langs denk ik en later op de dag zie ik de liddl al als ik uit het raam kijk (10 meter afstand :P).

Ik ben vandaag langs twee kruidvats geweest op zoek naar Crocs (nu maar 17,-), maar helaas natuurlijk niet in de maat die ik zocht gevonden.
Bristol, zelfde prijs meer kleuren en soorten.
Althans hier.
pi_111554866
Meimel je bent geweldig :D

Mignonne wat een geweldig leuke broek inderdaad... Hou zo enorm van die combi lief en stoer!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_111554954
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 21:59 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Bristol, zelfde prijs meer kleuren en soorten.
Althans hier.
Ja maar ook de versie met die streep aan de zijkant? (die vallen smaller).
pi_111554981
oh Lamb, superleuk setje en het appeljurkje ook :)
  maandag 14 mei 2012 @ 22:02:57 #69
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_111555054
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 22:01 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Ja maar ook de versie met die streep aan de zijkant? (die vallen smaller).
Ja, die heb ik ook gekocht namelijk.
pi_111555089
Oh, je meiden Mignonne! Leuk inderdaad om het verschil te zien. O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_111555255


[ Bericht 37% gewijzigd door DustinHenderson op 14-05-2012 22:12:15 ]
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_111555317
Wat een snoepjes mignonne O+
Ik vind het ook zo'n leuk broekje. Fijn dat ie nog een keer mee kan ^O^
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_111556201
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 22:02 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Ja, die heb ik ook gekocht namelijk.
Alleen deze week of altijd? Er zit hier nl geen Bristol in de buurt.
pi_111556586
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 22:05 schreef Poppejans het volgende:

:? Heb ik nou weer eens per ongeluk een delete knop ingedrukt ofzo, vaahaag
nog maar een keertje dan

Ontzettend leuk broekje Mignonne! zowel het model als de kleur, ik zou hem zelf ook dragen trouwens! Grappig om die vele verschillen te zien tussen je twee mooie meisjes O+
Lidl sandaaltjes vind ik niet zo, maar die Waterlooplein sandaaltjes daarintegen wel erg cute

Ko met zn H&M tuinbroekje hij lijkt me zo lief!

Twinkly heb je die sandaaltjes nou nog niet gekocht o|O ;)
Je mag ze hier anders best eens bekijken/voelen hoor. Mij lijken het fijne schoentjes voor kindervoeten.
En zie zien er ook nog eens O+ O+ O+ uit
Cool dat Dyon ze ook heeft, maken we een keertje een foto van ze met sandaaltjes onder dat ene tuinbroekje? :D

Ik heb nog geen mail van Marie, ik zal wel bij de laatste lichting bestellers zitten denk ik
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_111556691
:D! Nee, nog steeds niet!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  maandag 14 mei 2012 @ 22:23:43 #76
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_111556716
hier ook nog geen marie-mail hoor Poppejans.
pi_111556729
wat ben ik toch blij dat ik geen fatsoen heb.

bedankt Marie.. al 3 bestellingen verzonden.. en Mignonne, ik wist niet of je mijn bericht had gelezen, dus heb ik een romper in de bestelling gemikt voor maisjes, maar die was gratisgratis dus weet niet of ie ook komt, zo ja dan stuur ik m naar je toe voor Elin :D
pi_111556882
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 22:23 schreef Twinkly het volgende:
:D! Nee, nog steeds niet!
Ze vallen trouwens naar mijn idee gewoon normaal qua maat. Hier een maat 24 en die zijn nog ietsje groot maar dat vind ik dus niet erg omdat ik hoop dat hij ze dan nog t/m aug/sept aan kan.
Dus als Niels al goed in de maat 25 zit kan de 26 misschien ook wel?
Ik vind dat ook lastig, schoenen kopen waarmee je hoopt nog een poos te doen, soms weet je toch niet hoe lang ze met een maat doen...
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_111557153
Hier hadden ze geen maat 24 meer, maar was blij dat ik toch maat 25 heb gepast. Maat 24 zou hij de zomer niet mee doorgekomen zijn.

Geen Bristol ergens in de buurt Twinkly? Ik zou ze ook eerst willen passen.

Ow en ook hier nog geen mail van Marie. Ik had de bestelnummers 339 en 421 :P
  maandag 14 mei 2012 @ 22:37:53 #80
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_111557706
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 22:16 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Alleen deze week of altijd? Er zit hier nl geen Bristol in de buurt.
Het was een tijdelijke actie.. van en tot wanneer geen idee :D

Maar ze hebben ze wel standaard in het assortiment alleen dan ipv die prijs gewoon voor 29.95. Ze vallen smal ja maar wel ruim omdat het dubbele maten zijn. Kan in sommige gevallen erg ongunstig zijn :P
pi_111557930
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 22:37 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Het was een tijdelijke actie.. van en tot wanneer geen idee :D

Maar ze hebben ze wel standaard in het assortiment alleen dan ipv die prijs gewoon voor 29.95. Ze vallen smal ja maar wel ruim omdat het dubbele maten zijn. Kan in sommige gevallen erg ongunstig zijn :P
Nou Kyllian had ze afgelopen twee jaar in maat 10/11, die zijn nu te klein maar maat 12/13 van het gewone model zijn dus veel te wijd (die heeft hij al).
Dan zijn ze nu dus gewoon weer de oude prijs, had al op de site gekeken. Toch bedankt :)
  maandag 14 mei 2012 @ 22:42:40 #82
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_111558002
Het was sowieso een winkel actie.

Hier komt de maat nu juist goed uit gelukkig.
pi_111558375
Bristol zit hier ook heel ver weg. Zit je in de grote stad, maar dat schiet gewoon niet op, net als de Scapino, volgens mij moet ik daar ook een wereldreis voor maken. :(
Nooit gemist die winkels trouwens, maar nu ik kinderen heb wel. :P
Bij de Blokker hadden ze ook weer Crocs trouwens.

Voor mijn meisje had ik trouwens dit broekje gemaakt, dat had ze aan als eerste broekje.

En P. had een hoedje gekocht bij het Kruidvat, dat is nu het hoedje van de oudste geworden, veel te groot, maar het staat zo leuk!


En de stofjes die ik via Etsy heb gekocht zijn onderweg! Kleertjes maken! O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  maandag 14 mei 2012 @ 22:53:51 #84
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_111558594
Ik heb ook met dat hoedje in mijn handen gestaan voor Sasha Oeke, maar k was bang dat het hem niet zou passen. Heb meteen spijt dat ik het niet toch gedaan heb. :o Al was het maar om te proberen. ;)
Staat Ko goed! O+
***
  dinsdag 15 mei 2012 @ 09:09:55 #85
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_111568598
Ik ben gisteren met Nathan even naar de stad geweest en o.a. schoentjes voor hem gekocht!


Ze had nog maar heel weinig in Nathan's maat terwijl het toch nog niet echt mooi weer is geweest. Maat 23 trouwens :P
pi_111569661
de gratis bestelling is geannuleerd :)
pi_111569755
oeke wat lijkt Ko op jou!!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_111570555
Ik heb nog helemaal niks gehoord van de kleertjes...

Ik vind Ko enorm op zn vader lijken ;)
pi_111572429
ik vind dat ie op beide lijkt, ik vind dat hij echt de blik van Oeks heeft en t bekkie van zijn paps :D
pi_111573252
Ik heb paps nooit gezien maar vind op de foto met het hoedje hier boven erg op oeke lijken :Y
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_111573823
Queen_30 je mag die DM dat je het schandalig vind dat we zo negatief praten over iemand die zijn best doet om een webshop op poten te krijgen en wij er misbruik van maken, ook best gewoon hier plaatsen hoor :?

En je hebt gelijk, ik heb inderdaad niks beters te doen op het moment! :)
pi_111573851
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 20:14 schreef Gerberaatje het volgende:

[..]

Eingelijk is het schandalig dat jullie zo negatief praten over iemand die zn best doet om een webshop op poten te krijgen en dat jullie er misbruik van maken en nog er over roddelen , jullie hebben echt niks te doen..
Ik wil de eigenaar van de besproken webshop hier bij een riem onder de arm steken
ga zo door laat je hier door niet gedomotiveerd raken en leg alle negatieve commentaar naast je ,

VEEL SUCSES EN GA ZO DOOR JE KOMT ER WEL
pi_111573883
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 10:28 schreef Sannne het volgende:
Ik heb nog helemaal niks gehoord van de kleertjes...

Ik vind Ko enorm op zn vader lijken ;)

ik ga met Sannne mee :D Ko lijkt op zn paps vind ik, hoewel ie soms best een Oeke blik kan hebben maar lang niet altijd. Ik vind hem heel sterk op zn vader lijken :Y

En Liz is een meisje zoals mama O+
:)
pi_111573906
Maar waar heb ik gepost dat iedereen maar vooral losse bestellingen moet doen? :? ik heb gewoon een bericht geplaatst dat je met die kortingscode kon bestellen, zoals ze zelf op de website ook aangaf?

Nou ja, prima dat je mij aanvalt hoor. Kan er niet van wakker liggen, maar het klopt niet helemaal zo :D
pi_111574336
En speciaal hiervoor heb je je geregistreerd Queen?
Ik denk dat mevrouw Geduld hier de vruchten nog wel van plukt hoor, ze heeft een leuke shop en weet zeker dat meerderen van hier er nog terugkomen!
  dinsdag 15 mei 2012 @ 12:10:02 #96
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_111574361
Aan de andere kant heb ik zo'n beetje voor het eerst in een webwinkel kinderkleertjes besteld. Normaal koop ik alles tweedehands. En ik ga die shop zeker in de gaten houden, dus dat is juist een erg positieve uitwerking...

Queen is overduidelijk een bekende van de webshophoudster... Je registreert je niet voor dit soort opmerkingen...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_111574500
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 11:57 schreef queen_30 het volgende:

[..]

Eingelijk is het schandalig dat jullie zo negatief praten over iemand die zn best doet om een webshop op poten te krijgen en dat jullie er misbruik van maken en nog er over roddelen , jullie hebben echt niks te doen..
Ik wil de eigenaar van de besproken webshop hier bij een riem onder de arm steken
ga zo door laat je hier door niet gedomotiveerd raken en leg alle negatieve commentaar naast je ,

VEEL SUCSES EN GA ZO DOOR JE KOMT ER WEL
8-)
pi_111574599
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 11:57 schreef queen_30 het volgende:

[..]

Eingelijk is het schandalig dat jullie zo negatief praten over iemand die zn best doet om een webshop op poten te krijgen en dat jullie er misbruik van maken en nog er over roddelen , jullie hebben echt niks te doen..
Ik wil de eigenaar van de besproken webshop hier bij een riem onder de arm steken
ga zo door laat je hier door niet gedomotiveerd raken en leg alle negatieve commentaar naast je ,

VEEL SUCSES EN GA ZO DOOR JE KOMT ER WEL
:D
hurray hurray hurray

Ze heeft blijkbaar zelf aangegeven dat ze t allemaal prima vindt, kom jij erachteraan, beetje water na de wijn he?
  dinsdag 15 mei 2012 @ 12:34:00 #99
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_111575243
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 11:57 schreef queen_30 het volgende:

[..]

Eingelijk is het schandalig dat jullie zo negatief praten over iemand die zn best doet om een webshop op poten te krijgen en dat jullie er misbruik van maken en nog er over roddelen , jullie hebben echt niks te doen..
Ik wil de eigenaar van de besproken webshop hier bij een riem onder de arm steken
ga zo door laat je hier door niet gedomotiveerd raken en leg alle negatieve commentaar naast je ,

VEEL SUCSES EN GA ZO DOOR JE KOMT ER WEL
Awh moet je zo huilen joh..
Steek jij lekker die riem maar onder haar arm :'):') en ze zal vast niet gedomotiveerd raken.

gossie gossie
  dinsdag 15 mei 2012 @ 12:34:54 #100
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_111575277
ik heb overigens niet besteld, ze had geen ruk om voorraad :'(
en H&M wel & die verstuurd wel gewoon gratis :{w :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')