Deze kent zijn klassiekers, hoe hou je FOK!kers een vrijdagmiddag zoet.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:08 schreef Rectum het volgende:
fiets achter zijn auto leggen en een webcam erop zetten
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:08 schreef Rectum het volgende:
had toen een ip-ban, heb er nog steeds trauma's vanquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:09 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Deze kent zijn klassiekers, hoe hou je FOK!kers een vrijdagmiddag zoet.
http://www.boetes.nl/boet(...)MainID=5&intSubID=54quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:07 schreef Spaansehollandboy het volgende:
In mijn straat woont er een kerel met een Audi A3, zo een zwart ding uit 2004.
Maar meneer parkeert hem áltijd, maar ook echt 'áltijd' op 2 parkeervakken. Hij is bang voor deuken, ik begrijp hem opzich wel, maar nu moet ik af en toe me auto stukken verderop parkeren omdat hij 2 plekken inneemt.
Ik vroeg aan hem of hij zoals iedereen gewoon 1 plek kan innemen, zegt ie dood leuk: Is niet mijn probleem....
Ik ben geen NSB'er maar dit is bloedirritantDeze week heb ik al 3 keer om moeten rijden.
Dus ik heb de wetgeving nagekeken, niks, je mag hier dus dubbelparkeren...
Klacht: TS moet omrijden voor dubbelparkeerder
Dit dus, gewoon de politie bellen en laat hem maar lekker de schatkist vullen als het zo'n asociale is.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:13 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
http://www.boetes.nl/boet(...)MainID=5&intSubID=54
Zou 'm 70 euro per keer kosten als de politie zou gaan controleren.
Hem gewoon aangeven dan, moet je eens zien hoe snel het opeens wél zijn probleem isquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:13 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
http://www.boetes.nl/boet(...)MainID=5&intSubID=54
Zou 'm 70 euro per keer kosten als de politie zou gaan controleren.
indicatieve lijnen, meer niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:09 schreef gebrokenglas het volgende:
Je mag dubbelparkeren? Die lijnen zijn er toch niet voor niets?
ik heb wat gemistquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:08 schreef Rectum het volgende:
Wat een geweldig reeks was dat zegquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:23 schreef Rectum het volgende:
[..]
Topicreeks: Wildparkerende Chick met Livestream
Haha dit ja.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:08 schreef Rectum het volgende:
Om vervolgens terug te komen bij je eigen auto en je hele deur vol met deuken aantreffen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:27 schreef Spaansehollandboy het volgende:
Ik ben geen tokkie dat ik zijn auto ga bekrassen maar ik parkeer als het lukt zo strak mogelijk mijn auto bij de bestuurdersdeur, laat hem lekker klimmen...
Wel kenteken onthouden en foto's maken.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:27 schreef Spaansehollandboy het volgende:
Ik ben geen tokkie dat ik zijn auto ga bekrassen maar ik parkeer als het lukt zo strak mogelijk mijn auto bij de bestuurdersdeur, laat hem lekker klimmen...
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:28 schreef Pizza_Boom het volgende:
Nee, andersom doen pannenkoek. Belt hij nu de politie, ben jij de klos. Parkeer jouw linkerkant zo strak mogelijk tegen zijn rechterkant en bel de politie. Is hij de klos vanwege hinderlijk parkeren.
Iedere avond last van }:(, ik rij hem wel klemquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:30 schreef ImMaxa het volgende:
Dubbelparkeerders
Vooral als het ergens druk is en jij geen plek kunt vinden. Ook vrijwel altijd aso-bakken die dubbel geparkeerd staan.
Was zo'n gast die ergerde zich aan iemand die een privéparkeerplaats bezet hield dus had hij een fiets onder de auto gelegd en een camera erop gericht met een livestream op internet zodat wij allemaal konden kijken. Weet alleen niet hoe het is afgelopen of wat de titel was.quote:
Zag deze net voorbij komen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:51 schreef Roellie80 het volgende:
Hoer die denkt dat het haar parkeerplek is! LIVESTREAM #16
Wel hier de foto's postenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:22 schreef Spaansehollandboy het volgende:
Ik doe het wel op een 'legale' manier
Want een Audi is iets om jaloers op te zijn?quote:
Wat hij zegt, en aan het einde van de maand komt er een volvo S60 in de plaats...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:32 schreef Quir het volgende:
[..]
Want een Audi is iets om jaloers op te zijn?
"Ja hij was ook al aan het slingeren toen hij hier aankwam, ruikt wel naar bier in deze garage."quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dan zou je eigenlijk moeten zeggen dat je het idee hebt dat er iemand onwel is geworden in zijn auto, omdat-ie blijkbaar niet meer in staat was normaal te parkeren.
"Hij spreekt ook altijd allochtonisch en uit zijn onderbroeken steken draden."quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:16 schreef sinepedraap het volgende:
"Ja hij was ook al aan het slingeren toen hij hier aankwam, ruikt wel naar bier in deze garage."
Doe gewoon nu joh.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:44 schreef Spaansehollandboy het volgende:
TS gaat een foto maken van zijn auto strakgeparkeerdmaar die krijgen jullie denk ik morgen
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:41 schreef Stofzuigerzak het volgende:
Keyen die A3
Voorbeeld:
[ afbeelding ]
Of al z'n wiel bouten los draaien
Het moet wel ver gaan, hoor, om dergelijke acties goed te praten...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:41 schreef Stofzuigerzak het volgende:
Keyen die A3
Voorbeeld:
[ afbeelding ]
Of al z'n wiel bouten los draaien
Dubbel parkeren is wat anders. Dubbel parkeren is naast een rij geparkeerde auto's een tweede rij beginnen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:07 schreef Spaansehollandboy het volgende:
Dit dus. Een Audi A3 is een auto voor 18 jarig petjesvolk, of paupers die denken een hele dikke bak te hebben terwijl ze hem voor een paar duizend euro hebben gekocht met al meer dan een ton op de teller. Vroeger was het nog best een prima auto, tegenwoordig niet. Net zo als simpele modellen van BMW etc.quote:
Dat was de spannendste middag uit me leven.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:09 schreef Leipo666 het volgende:
zo vaak als je kan hem inparkeren (beide kanten een auto strak ertegenaan), desnoods zet je je auto pal achter zijn auto
Lijkt me wel zo'n type voor plantjesquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:20 schreef Spaansehollandboy het volgende:
Die fiets en webcam was geniaal ja, Maar meneer is op de een of andere manier altijd thuis.
Mijn auto, een afgetrapte peugeot parkeer ik er strak langs.
Dat kan wel. Gewoon klem zetten, en hopen dat hij op tijd staat als 'ie weg moet....quote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:16 schreef Mwanatabu het volgende:
Hij vindt het niet zijn probleem, dus moet het zijn probleem wel worden. Is het mogelijk heel lomp achter hem te parkeren zodat hij niet meer wegkomt? "Ja, ik kon geen plekje meer vinden dus ik dacht als ik het zo doe kom je vanzelf naar mij toe en kunnen we allebei netjes gaan parkeren."
dit is mijn onderliggende klachtquote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:10 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Lijkt me wel zo'n type voor plantjes
Kon de video helaas niet voor je vinden maar in de serie Lie To Me in de eerste aflevering had de hoofdrol speler daar een heel slim idee voor.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:07 schreef Spaansehollandboy het volgende:
Maar meneer parkeert hem áltijd, maar ook echt 'áltijd' op 2 parkeervakken. Hij is bang voor deuken, ik begrijp hem opzich wel, maar nu moet ik af en toe me auto stukken verderop parkeren omdat hij 2 plekken inneemt.
Ik vroeg aan hem of hij zoals iedereen gewoon 1 plek kan innemen, zegt ie dood leuk: Is niet mijn probleem....
Ik ben geen NSB'er maar dit is bloedirritantDeze week heb ik al 3 keer om moeten rijden.
Dus ik heb de wetgeving nagekeken, niks, je mag hier dus dubbelparkeren... Ik moet beter lezen...
kras 'lelijke wagen' in zijn autoquote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:44 schreef Spaansehollandboy het volgende:
[..]
dit is mijn onderliggende klachtdie vermoeden heeft iedereen.
Ik zal een dossier maken van 1 week en die opsturen naar de politie, en zo lang hij dubbelparkeer, gaat die van mij er strak langs, alleen het klote is, over een maand heb ik een mooie volvo s60 die nog helemaal strak is... Maar ja, oog om oog als hij iets flikt. Ik ken zat rotgeintjes
- Uitlaat dichtpurren
- Remvloeistof over zijn lak
- met een grindtegel over zijn motorkap schuren
- een stoeptegel frisbee'en, dan kun je nog een wedstrijdelement toevoegen
- gaskabel doorknippen
- Roze spuiten
- Koppelingskabel doorknippen
- handremkabel doorknippen
- zijn remmen dichtpurren
- pur in zijn koelvin spuiten
- fik erin
- 4 ton olifantenschijt op zijn auto kiepen
- een dood kind erin leggen
quote:
Ja "al 4 keer gebeld", zo lust ik er nog wel 10. Bel zelf een keer en laat ze merken dat ze moeten komen, voordat de situatie escaleert.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:46 schreef Spaansehollandboy het volgende:
Dat heeft een buurvrouw al 4 keer gedaan, ze zijn nooit komen opdagen.
'Politie heeft het te druk met flitsen/staatskas te spekken'
Ditquote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:49 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ja "al 4 keer gebeld", zo lust ik er nog wel 10. Bel zelf een keer en laat ze merken dat ze moeten komen, voordat de situatie escaleert.
Inderdaad dit,quote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:49 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ja "al 4 keer gebeld", zo lust ik er nog wel 10. Bel zelf een keer en laat ze merken dat ze moeten komen, voordat de situatie escaleert.
Jezus wat een serieuze bloedmongool ben je danquote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:38 schreef Spaansehollandboy het volgende:
[ afbeelding ]
En meneer is weer thuis, heeft geleerd dat hij zo moet parkeren dat de bestuurders deur altijd vrij komt te staan...
Sinds wanneer is een audi a3 een dikke bak?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
Goh TS, vertel meer over je nieuwe Volvo.
![]()
hij is kennelijk heel belangrijk voor je verhaal, misschien dat die buurman normaal parkeert als jij ook een dikke bak hebt.
Zolang jij een Cam op jou auto hebt staan is er toch niks aan de hand?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:03 schreef Spaansehollandboy het volgende:
Probleem is dat ik hem al heb aangesproken dus hij zou gelijk mij verdenken...
Zoiets. Allebei strak op 10 cm van de portieren neerzetten met een briefje achter de ruitenwisser dat jullie je excuseren voor het ongemak, maar dat nu eenmaal iedereen moet parkeren en dat er even te weinig ruimte over was zoals hij geparkeerd stond plus waar hij zich kan melden om zich te laten bevrijden. Denk dat het na de tweede keer duidelijk wordt dat het in zijn voordeel is zich sociaal en welopgevoed te gedragen in deze context.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:13 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Zolang jij een Cam op jou auto hebt staan is er toch niks aan de hand?
Kun je trouwens niet de buurvrouw betrekken en hem gewoon vastzetten?
Nogmaals. Bel de politie en keg uit dat de situatie anders misschien uit de hand looptquote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:22 schreef Spaansehollandboy het volgende:
Die heeft geen auto, en heb hem wel eens met mijn andere auto hem klem gezet, gewoon deur tegen deur aan beide kanten. Maar dat barrel heb ik ik niet meer, als daar een deuk in kwam of in de andere een deuk komt boeit dat me 0,0.
Je bent veel te soft. Als je gaat zeggen dat er "misschien ruzie komtquote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:45 schreef Spaansehollandboy het volgende:
als je de topic door had gelezen, zie je dat ik nog geen uur terug contact hebt genomen met de wijkkantoor.
Dat meen je nietquote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:38 schreef Spaansehollandboy het volgende:
[ afbeelding ]
En meneer is weer thuis, heeft geleerd dat hij zo moet parkeren dat de bestuurders deur altijd vrij komt te staan...
Zet die briefjequote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:33 schreef Spaansehollandboy het volgende:
Ik zet wel een briefje onder zijn ruitenwisser.
's nachts met een paar maten die auto op 4 bierkratjes zettenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:34 schreef bobbernaut het volgende:
Jat zijn velgen. En plas daarna in zijn uitlaat.
Alleen zijn boutjes jatten dan de wielen erop latenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
's nachts met een paar maten die auto op 4 bierkratjes zetten
Wordt ie ingehaald door z'n wielen op de snelwegquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:39 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Alleen zijn boutjes jatten dan de wielen erop laten
Had ik een keer!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wordt ie ingehaald door z'n wielen op de snelweg
Denk eerder een wieldop?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:41 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Had ik een keer!maar dan met een velg
Zaten we in de auto, rijdt onze velg opeens naast ons___!
Owh ik bedoelde natuuuuurlijk wieldopquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Denk eerder een wieldop?
Velg is zo lullig
Anders rijd je gewoon op 3 wielenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:03 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Owh ik bedoelde natuuuuurlijk wieldop![]()
Hoe gaat het nou met Charlotte danquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:26 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
Zie hier een voorbeeld van een gepaste doch drastische en strafbare vergeldingsactie:
[ afbeelding ]
idd: voor een paar euro heb je wel een zak betonmix, een emmer, een stuk ketting en een simpel hangslot.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:13 schreef bobbernaut het volgende:
MAAK MET EEN KETTINGSLOT ZIJN VELGEN VAST AAN IETS!!!
ERG BELANGRIJK!!!quote:
geweldig FOK!momentje was datquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:08 schreef Rectum het volgende:
Smaakvolle autokeuze wel.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:38 schreef Spaansehollandboy het volgende:
[ afbeelding ]
Zag laatst een auto waar beide uitlaatpijpen van dichtgepurt waren....quote:
Torres zit helemaal niet in het NL team man!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hoe gaat het nou met Charlotte dan
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:47 schreef PhatBassBoom het volgende:
Nog beter. 2 mongooltjes of bejaarden in de buurt vinden en vragen of ze een dagje hun 45 km/u karretje ieder aan 1 kant willen parkeren..![]()
[ afbeelding ]
Wat nou, perfecte oplossing toch?quote:
TS woont in Almerequote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:38 schreef Spaansehollandboy het volgende:
[ afbeelding ]
Even serieus, dit pik je als buurt zijnde toch niet. Spreek hem met een aantal mensen tegelijk aan op z'n parkeergedrag en helpt dat niet dan parkeer je hem iedere keer klem met een aantal auto's. Dat wordt ie vanzelf wel zat.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:38 schreef Spaansehollandboy het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Beste bezitter van deze audi.
Graag even normaal parkeren a.u.b....
Je houdt toch niet van deuken?
Zal die dan denken deuken als in iemand die alsnog probeert te parkeren of deuken uit wraak?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 09:12 schreef Spaansehollandboy het volgende:
Heb een briefje vanochtend onder zijn ruitenwisser gezet.
[..]
Da's niet slim denk ik. Dit klinkt als een bedreiging...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 09:12 schreef Spaansehollandboy het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ookquote:Op zaterdag 19 mei 2012 09:21 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Da's niet slim denk ik. Dit klinkt als een bedreiging...
Dit, multi-interpretabel.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 09:19 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Zal die dan denken deuken als in iemand die alsnog probeert te parkeren of deuken uit wraak?
Naja weet je iig dat 'ie 't niet meer doet. En je kan het gewoon op je slechte communicatie vaardigheden gooien als ze erachter komen dat het briefje van jou komt.quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:23 schreef Lehcimus het volgende:
Even een krik regelen en een paar van deze dingen, auto er op zetten en een straat verder op neerzetten.
Dreigbriefje.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 09:12 schreef Spaansehollandboy het volgende:
[..]
Dat is denk ik voorlopig echt het devies. Geen genoegen nemen met "ik kom misschien wel langs" maar net zolang blijven bellen dat hij ook echt komt, al was het maar uit zodanige irritatie dat hij van jullie klachtenstroom af wil.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
geniaal topic.
gewoon wijkagent blijven bellen liefst met verschillende buren. komt het vast in orde.
na de foto gezien te hebben: wat een asociale lul die buurman
consequent 2 weken volhouden, komt de wijkagent dan nog niet dan afspraak maken met wijkagent. gewoon langzaam opvoeren tot ie zijn plicht doet.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:12 schreef Spaansehollandboy het volgende:
Meer zit er ook niet op. Ik hoorde van me pa dat wel meerdere buren vaker gebeld hebben naar het wijkkantoor...
uit 2004 en dan bang zijn voor krasjesquote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:25 schreef ilovelamp het volgende:
mensen die denken dat hun a3 iets bijzonders is.
Bijzonderder dan de trein waarmee jij reist.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:25 schreef ilovelamp het volgende:
Pauperbak inderdaad, sowieso alles onder de A5.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:25 schreef ilovelamp het volgende:
Elke reden behalve 10cm ontsluiting is een lulreden. Of ie daar nu gaat staan met een Lamborghini of een trabant.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:25 schreef ilovelamp het volgende:
quote:
Kut troll, ga eens een stuk fietsen.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:34 schreef amenth het volgende:
ik gooi de auto na uitgaan ook altijd gwn op stoep als parkeerplatse vol zijn anders moet k stukje lope geen zin in als ik helemaal panja ben enzo hoor je alleemaal autos toetere sochtens dat ze heel tijd moeten wachten omdt mn bmw m3 dan als obstakel op de weg sta hahaha
Dat dusquote:Op maandag 21 mei 2012 01:56 schreef Sapstengel het volgende:
In het geval van TS is het wel heel lomp en asociaal.
Ja als je binnen 15 minuten weer terug bent neem ik aan?quote:Op maandag 21 mei 2012 01:56 schreef Sapstengel het volgende:
Dubbel parkeren is iets anders dan op 2 vakken staan.
Ik doe dat ook altijd, maar wel alleen als er genoeg lege vakken zijn. Waarom zou ik dan moeite doen om kaarsrecht binnen de lijnen te parkeren, die mensen kunnen ook op een van de 30 andere lege vakken gaan staan.
Ja, niet voor mn huis ofzo. Meer gewoon als ik ff snel pakje peuken haal bij de supermarkt en driekwart van de parkeerplaats toch leeg is.quote:Op maandag 21 mei 2012 09:26 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja als je binnen 15 minuten weer terug bent neem ik aan?
Alsnog zet ik hem altijd kaarsrecht, moet van mezelf, ook al is het een leeg parkeerterrein.
Ik ook. Heb er een hekel aan als mijn auto scheef in het vak staatquote:Op maandag 21 mei 2012 09:26 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja als je binnen 15 minuten weer terug bent neem ik aan?
Alsnog zet ik hem altijd kaarsrecht, moet van mezelf, ook al is het een leeg parkeerterrein.
Oh ja dan kan dat wel maar ja of het echt in de moeite scheelt als je toch gewoon kan parkerenquote:Op maandag 21 mei 2012 09:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja, niet voor mn huis ofzo. Meer gewoon als ik ff snel pakje peuken haal bij de supermarkt en driekwart van de parkeerplaats toch leeg is.
Haha bij mij heb ik dat ook wel een keer gehad, geeft een goed gevoel. Zo'n oude opa van ja jij kan goed rijden zet het er altijd netjes in 1x in. Toch tof om dat te horen.quote:Op maandag 21 mei 2012 09:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik ook. Heb er een hekel aan als mijn auto scheef in het vak staat![]()
In ons nette appartementencomplex vol met oudjes () parkeert iedereen trouwens wel erg netjes. Heb zelfs al een keer commentaar gehad omdat ik één keer met 2 wielen op de lijn had geparkeerd waardoor mijn buurman blijkbaar niet makkelijk uit kon stappen...
quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:10 schreef Spaansehollandboy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik was een weekendje weg. maar vanochtend zat ie er weer hoor
Gewoon je auto er heel dicht naast zetten, zo dicht dat hij niet meer in kan stappen bij zijn deur.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:07 schreef Spaansehollandboy het volgende:
Dus ik heb de wetgeving nagekeken, niks, je mag hier dus dubbelparkeren... Ik moet beter lezen...
Kijk, en als je nu jouw auto er achteruit heel strak naast zet, zo strak dat zijn bestuurderskant niet meer open kan, dan heb je hem mooi klem gezet.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:10 schreef Spaansehollandboy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kreeg het advies van een smeris dat ik een stuk of 10 foto's moest maken, allemaal verschillende plekken, datum erop, uitprinten en neerkwakken bij het politiebureau en zeggen dat ik een probleem heb en hier bewijs, dat krijgt ie netjes een brief op zijn voorruit
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:14 schreef Mikkie het volgende:
Mja, hopelijk dat de politie er dan wel iets mee doet. Al is deze manier er wel eentje waar nog een auto naast past. Dan parkeert ie de volgende keer nog breder zodat het niet past, en heb jij beter fotomateriaal.
Dat dusquote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kijk, en als je nu jouw auto er achteruit heel strak naast zet, zo strak dat zijn bestuurderskant niet meer open kan, dan heb je hem mooi klem gezet.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gewoon je auto er heel dicht naast zetten, zo dicht dat hij niet meer in kan stappen bij zijn deur.
Hij paste er net niet tussenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kijk, en als je nu jouw auto er achteruit heel strak naast zet, zo strak dat zijn bestuurderskant niet meer open kan, dan heb je hem mooi klem gezet.
Hoe kan dat nou niet passenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:19 schreef Spaansehollandboy het volgende:
[..]
[..]
Hij paste er net niet tussen, nou ja, ik moest dan via de achterklep eruit. En ik maak iedere dag gewoon een foto
daar pas je nog makkelijk naast, en klem je zijn bestuurdersdeur ook nog eensquote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:10 schreef Spaansehollandboy het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt me een goede zaak, dan hebben zij concreet bewijs en kunnen ze hem erop aanspreken zonder dat hij kan ontkennen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:10 schreef Spaansehollandboy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kreeg het advies van een smeris dat ik een stuk of 10 foto's moest maken, allemaal verschillende plekken, datum erop, uitprinten en neerkwakken bij het politiebureau en zeggen dat ik een probleem heb en hier bewijs, dat krijgt ie netjes een brief op zijn voorruit
Wat een sadness.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:10 schreef Spaansehollandboy het volgende:
[ afbeelding ]
Als dat de reden wasquote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:40 schreef Jordy-B het volgende:
Wat fijn van die Audirijder dat hij wat ruimte overlaat, zodat zijn invalide buren goed kunnen instappen
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:58 schreef Spaansehollandboy het volgende:
[..]
Als dat de reden was![]()
mijn auto paste ertussen, maar ik kon er zelf niet meer uit
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:57 schreef jitzzzze het volgende:
Ik zou de moeite nemen om via de achterklep eruit te gaan![]()
Klep open, achterbank naar beneden, parkeren en eruit klimmen. Al was het alleen maar om hem daarna in zijn auto te zien klimmen
Ja, allemaal ergeren zich eraan.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:17 schreef leolinedance het volgende:
Hoe denken de andere buren erover? Deze idioot er al eens op aangesproken?
Parkeren anderen hem nooit klem ofzo? Ik kan me niet voorstellen dat jij de enige bent die zich hier kapot aan ergert.
Via de achterklep, inderdaad. Of de auto er recht voor zetten (in zijn vrij) en hem in het parkeervak duwen. Eventueel vastzetten met een blokje.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:58 schreef Spaansehollandboy het volgende:
[..]
Als dat de reden was![]()
mijn auto paste ertussen, maar ik kon er zelf niet meer uit
Deze TS regelt shitquote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:10 schreef Spaansehollandboy het volgende:
[ afbeelding ]
Een smart_____:')!quote:
Ook een goed ideequote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:26 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Via de achterklep, inderdaad. Of de auto er recht voor zetten (in zijn vrij) en hem in het parkeervak duwen. Eventueel vastzetten met een blokje.
Als je hem daar niet naast krijgt begrijp ik de Audi chauffeur ook wel, dan kan je niet parkeren.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:19 schreef Spaansehollandboy het volgende:
[..]
[..]
Hij paste er net niet tussen, nou ja, ik moest dan via de achterklep eruit. En ik maak iedere dag gewoon een foto
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:58 schreef Patroon het volgende:
[..]
Als je hem daar niet naast krijgt begrijp ik de Audi chauffeur ook wel, dan kan je niet parkeren.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:58 schreef Patroon het volgende:
[..]
Als je hem daar niet naast krijgt begrijp ik de Audi chauffeur ook wel, dan kan je niet parkeren.
Je eigen auto ernaast zetten, zodat ie enkel via de passagiersstoel in kan stappen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:10 schreef Spaansehollandboy het volgende:
[ afbeelding ]
Want je kan niet gewoon een week aan kranten bewaren en achter elkaar de foto's maken?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:55 schreef darpios het volgende:
Tip: Voorkant van de krant van de dag mee op de foto zetten zodat je onuitsluibaar bewijs hebt dat de foto's op verschillende dagen gemaakt zijn (en niet allemaal op dezelfde dag).
Je kijkt teveel Bassie en Adriaan. Alsof ik volgende week dinsdag niet met zes oude kranten zes verschillende foto's kan maken...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:55 schreef darpios het volgende:
Tip: Voorkant van de krant van de dag mee op de foto zetten zodat je onuitsluibaar bewijs hebt dat de foto's op verschillende dagen gemaakt zijn (en niet allemaal op dezelfde dag).
En dan als een echte baas zo'n datumtijd-stamp rechtsonderin op de foto's laten staan met allemaal 29-05-2012 en dan 16:41, :42, :43, :43, :44 en :45 erop.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:54 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Je kijkt teveel Bassie en Adriaan. Alsof ik volgende week dinsdag niet met zes oude kranten zes verschillende foto's kan maken...
Goed idee.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:09 schreef Leipo666 het volgende:
zo vaak als je kan hem inparkeren (beide kanten een auto strak ertegenaan), desnoods zet je je auto pal achter zijn auto
Gewoon een hamer erop en hij is eraf hoorquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:13 schreef Balsam het volgende:
Die wielklem is een goed idee! en dan filmen hoe hij in paniek raakt bij zijn audi
Dat is een kutstreek. Don't fuck with a man's car. Zo parkeren is niet tof, maar het is geen reden om dan maar de spullen van een ander te slopen. Dat heeft ie bij TS ook niet gedaan.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:18 schreef Scorpie het volgende:
En als dat niet lukt is het een kleine moeite om even met je spijkerbroek waar een sleutelbos aan zit langs te auto te lopen.
Fucken ? Het is een ongelukje.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is een kutstreek. Don't fuck with a man's car. Zo parkeren is niet tof, maar het is geen reden om dan maar de spullen van een ander te slopen. Dat heeft ie bij TS ook niet gedaan.
'Niet mijn probleem'quote:
Nee, dat is het niet, want geplande actie.quote:
Zo belachelijk eigenlijk. Als de wijkagent één keer onaangekondigd langsgaat dan zal dat veel meer oplossenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:10 schreef Spaansehollandboy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou hem kreupel mogen trappen omdat hij zijn auto zo asociaal parkeert.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:54 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet, want geplande actie.
Maar als je zo redeneert, mag hij je wat mij betreft ook op je gezicht timmeren onder het mom "ongelukje".
Precies, en zo gaat het even heen en weer; uiteindelijk gaat er iemand dood (door schuld).quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zou hem kreupel mogen trappen omdat hij zijn auto zo asociaal parkeert.
Ongelukjequote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:11 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Precies, en zo gaat het even heen en weer; uiteindelijk gaat er iemand dood (door schuld).
We meet again..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:13 schreef bobbernaut het volgende:
Maar Ts, onderneem is actieMet livestream!
Goeie tip voor als je iemand ontvoert en de foto dezelfde dag nog opstuurt naar degenen die losgeld moeten betalenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:55 schreef darpios het volgende:
E-thugquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:26 schreef -J-D- het volgende:
Mag ik het adres? Ik ga graag even met deze heer praten.
En dan iedereen op FOK! weer roepen 'DAT DIT KAN IN NEDERLAND ASO DIT DATquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:11 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Precies, en zo gaat het even heen en weer; uiteindelijk gaat er iemand dood (door schuld).
jaquote:Op woensdag 23 mei 2012 08:48 schreef jitzzzze het volgende:
Is die foutgeparkeerde Panda van jou, TS?
Ik rij als 24 jarige in een roze pandaquote:Op woensdag 23 mei 2012 08:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dus je bent niets beter dan je buurman.
Dan doe je dus de aanname dat zowel de bus als de panda er eerder stonden. Draai het eens om.quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:52 schreef Koepert het volgende:
In dit geval (laatste foto dus) snap ik zijn parkeermove wel.
Die bus staat erg dicht bij de 'streep' (Zijn de vakken zo smal, of staat hij 'links' in het vak?)
en die panda staat ook niet best. Hoe hij hem ook in zijn vak zet er past niemand naast, dan liever meer ruimte en minder kans op 'foute pogingen' tot parkeren van iemand anders..
Ik zie genoeg jongelui in een klein koekblikje rijden.quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:51 schreef Spaansehollandboy het volgende:
[..]
Ik rij als 24 jarige in een roze pandaje gelooft vast ook in sprookjes?
Niet in deze panda, maar goed, ik rij in een vaal rode gedeukte peugeot 106 van 20 jaar oud.quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik zie genoeg jongelui in een klein koekblikje rijden.
Dit.quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De tering, wat zou ik graag die gozer klem willen rijden.
Die had je hier wel tussen gekregen denkquote:Op woensdag 23 mei 2012 09:14 schreef Spaansehollandboy het volgende:
[..]
Niet in deze panda, maar goed, ik rij in een vaal rode gedeukte peugeot 106 van 20 jaar oud.
maar... als die andere 2 daar al stonden... dan snap ik hem best...quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:17 schreef Spaansehollandboy het volgende:
Helaas, ik kon er echt net niet tussen
Maar meneer de Audi rijder parkeert hem altijd zo.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:18 schreef rival het volgende:
[..]
maar... als die andere 2 daar al stonden... dan snap ik hem best...
Of gewoon op een paar meter verderop zettenquote:Op woensdag 23 mei 2012 09:19 schreef Scorpie het volgende:
Misschien kan je ergens zo`n steekwagen achtige constructie kopen waarmee je zijn banden oppakt en de auto kan verrijden. Gewoon elke keer s`nachts die auto goed zetten.
Ik niet. Als hij 30 centimeter links had gestaan, dichter op die linker auto, had er met gemak een auto tussen gekund en had hij nog MEER dan genoeg ruimte overgehouden. Nu is het gewoon een asociale egoistische tyfuskneus die een flinke griep zou moeten krijgen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:18 schreef rival het volgende:
[..]
maar... als die andere 2 daar al stonden... dan snap ik hem best...
dat weten we niet toch?quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:19 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Maar meneer de Audi rijder parkeert hem altijd zo.
Het is niet alsof die twee auto's daar altijd zo geparkeerd zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |