Dat dusquote:Op maandag 21 mei 2012 01:56 schreef Sapstengel het volgende:
In het geval van TS is het wel heel lomp en asociaal.
Ja als je binnen 15 minuten weer terug bent neem ik aan?quote:Op maandag 21 mei 2012 01:56 schreef Sapstengel het volgende:
Dubbel parkeren is iets anders dan op 2 vakken staan.
Ik doe dat ook altijd, maar wel alleen als er genoeg lege vakken zijn. Waarom zou ik dan moeite doen om kaarsrecht binnen de lijnen te parkeren, die mensen kunnen ook op een van de 30 andere lege vakken gaan staan.
Ja, niet voor mn huis ofzo. Meer gewoon als ik ff snel pakje peuken haal bij de supermarkt en driekwart van de parkeerplaats toch leeg is.quote:Op maandag 21 mei 2012 09:26 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja als je binnen 15 minuten weer terug bent neem ik aan?
Alsnog zet ik hem altijd kaarsrecht, moet van mezelf, ook al is het een leeg parkeerterrein.
Ik ook. Heb er een hekel aan als mijn auto scheef in het vak staatquote:Op maandag 21 mei 2012 09:26 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja als je binnen 15 minuten weer terug bent neem ik aan?
Alsnog zet ik hem altijd kaarsrecht, moet van mezelf, ook al is het een leeg parkeerterrein.
Oh ja dan kan dat wel maar ja of het echt in de moeite scheelt als je toch gewoon kan parkerenquote:Op maandag 21 mei 2012 09:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja, niet voor mn huis ofzo. Meer gewoon als ik ff snel pakje peuken haal bij de supermarkt en driekwart van de parkeerplaats toch leeg is.
Haha bij mij heb ik dat ook wel een keer gehad, geeft een goed gevoel. Zo'n oude opa van ja jij kan goed rijden zet het er altijd netjes in 1x in. Toch tof om dat te horen.quote:Op maandag 21 mei 2012 09:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik ook. Heb er een hekel aan als mijn auto scheef in het vak staat![]()
In ons nette appartementencomplex vol met oudjes () parkeert iedereen trouwens wel erg netjes. Heb zelfs al een keer commentaar gehad omdat ik één keer met 2 wielen op de lijn had geparkeerd waardoor mijn buurman blijkbaar niet makkelijk uit kon stappen...
quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:10 schreef Spaansehollandboy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik was een weekendje weg. maar vanochtend zat ie er weer hoor
Gewoon je auto er heel dicht naast zetten, zo dicht dat hij niet meer in kan stappen bij zijn deur.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:07 schreef Spaansehollandboy het volgende:
In mijn straat woont er een kerel met een Audi A3, zo een zwart ding uit 2004.
Maar meneer parkeert hem áltijd, maar ook echt 'áltijd' op 2 parkeervakken. Hij is bang voor deuken, ik begrijp hem opzich wel, maar nu moet ik af en toe me auto stukken verderop parkeren omdat hij 2 plekken inneemt.
Ik vroeg aan hem of hij zoals iedereen gewoon 1 plek kan innemen, zegt ie dood leuk: Is niet mijn probleem....
Ik ben geen NSB'er maar dit is bloedirritantDeze week heb ik al 3 keer om moeten rijden.
Dus ik heb de wetgeving nagekeken, niks, je mag hier dus dubbelparkeren... Ik moet beter lezen...
Klacht: TS moet omrijden voor dubbelparkeerder
Kijk, en als je nu jouw auto er achteruit heel strak naast zet, zo strak dat zijn bestuurderskant niet meer open kan, dan heb je hem mooi klem gezet.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:10 schreef Spaansehollandboy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kreeg het advies van een smeris dat ik een stuk of 10 foto's moest maken, allemaal verschillende plekken, datum erop, uitprinten en neerkwakken bij het politiebureau en zeggen dat ik een probleem heb en hier bewijs, dat krijgt ie netjes een brief op zijn voorruit
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:14 schreef Mikkie het volgende:
Mja, hopelijk dat de politie er dan wel iets mee doet. Al is deze manier er wel eentje waar nog een auto naast past. Dan parkeert ie de volgende keer nog breder zodat het niet past, en heb jij beter fotomateriaal.
Dat dusquote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kijk, en als je nu jouw auto er achteruit heel strak naast zet, zo strak dat zijn bestuurderskant niet meer open kan, dan heb je hem mooi klem gezet.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gewoon je auto er heel dicht naast zetten, zo dicht dat hij niet meer in kan stappen bij zijn deur.
Hij paste er net niet tussenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kijk, en als je nu jouw auto er achteruit heel strak naast zet, zo strak dat zijn bestuurderskant niet meer open kan, dan heb je hem mooi klem gezet.
Hoe kan dat nou niet passenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:19 schreef Spaansehollandboy het volgende:
[..]
[..]
Hij paste er net niet tussen, nou ja, ik moest dan via de achterklep eruit. En ik maak iedere dag gewoon een foto
daar pas je nog makkelijk naast, en klem je zijn bestuurdersdeur ook nog eensquote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:10 schreef Spaansehollandboy het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt me een goede zaak, dan hebben zij concreet bewijs en kunnen ze hem erop aanspreken zonder dat hij kan ontkennen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:10 schreef Spaansehollandboy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kreeg het advies van een smeris dat ik een stuk of 10 foto's moest maken, allemaal verschillende plekken, datum erop, uitprinten en neerkwakken bij het politiebureau en zeggen dat ik een probleem heb en hier bewijs, dat krijgt ie netjes een brief op zijn voorruit
Wat een sadness.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:10 schreef Spaansehollandboy het volgende:
[ afbeelding ]
Als dat de reden wasquote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:40 schreef Jordy-B het volgende:
Wat fijn van die Audirijder dat hij wat ruimte overlaat, zodat zijn invalide buren goed kunnen instappen
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:58 schreef Spaansehollandboy het volgende:
[..]
Als dat de reden was![]()
mijn auto paste ertussen, maar ik kon er zelf niet meer uit
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:57 schreef jitzzzze het volgende:
Ik zou de moeite nemen om via de achterklep eruit te gaan![]()
Klep open, achterbank naar beneden, parkeren en eruit klimmen. Al was het alleen maar om hem daarna in zijn auto te zien klimmen
Ja, allemaal ergeren zich eraan.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:17 schreef leolinedance het volgende:
Hoe denken de andere buren erover? Deze idioot er al eens op aangesproken?
Parkeren anderen hem nooit klem ofzo? Ik kan me niet voorstellen dat jij de enige bent die zich hier kapot aan ergert.
Via de achterklep, inderdaad. Of de auto er recht voor zetten (in zijn vrij) en hem in het parkeervak duwen. Eventueel vastzetten met een blokje.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:58 schreef Spaansehollandboy het volgende:
[..]
Als dat de reden was![]()
mijn auto paste ertussen, maar ik kon er zelf niet meer uit
Deze TS regelt shitquote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:10 schreef Spaansehollandboy het volgende:
[ afbeelding ]
Een smart_____:')!quote:
Ook een goed ideequote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:26 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Via de achterklep, inderdaad. Of de auto er recht voor zetten (in zijn vrij) en hem in het parkeervak duwen. Eventueel vastzetten met een blokje.
Als je hem daar niet naast krijgt begrijp ik de Audi chauffeur ook wel, dan kan je niet parkeren.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:19 schreef Spaansehollandboy het volgende:
[..]
[..]
Hij paste er net niet tussen, nou ja, ik moest dan via de achterklep eruit. En ik maak iedere dag gewoon een foto
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:58 schreef Patroon het volgende:
[..]
Als je hem daar niet naast krijgt begrijp ik de Audi chauffeur ook wel, dan kan je niet parkeren.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:58 schreef Patroon het volgende:
[..]
Als je hem daar niet naast krijgt begrijp ik de Audi chauffeur ook wel, dan kan je niet parkeren.
Je eigen auto ernaast zetten, zodat ie enkel via de passagiersstoel in kan stappen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:10 schreef Spaansehollandboy het volgende:
[ afbeelding ]
Want je kan niet gewoon een week aan kranten bewaren en achter elkaar de foto's maken?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:55 schreef darpios het volgende:
Tip: Voorkant van de krant van de dag mee op de foto zetten zodat je onuitsluibaar bewijs hebt dat de foto's op verschillende dagen gemaakt zijn (en niet allemaal op dezelfde dag).
Je kijkt teveel Bassie en Adriaan. Alsof ik volgende week dinsdag niet met zes oude kranten zes verschillende foto's kan maken...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:55 schreef darpios het volgende:
Tip: Voorkant van de krant van de dag mee op de foto zetten zodat je onuitsluibaar bewijs hebt dat de foto's op verschillende dagen gemaakt zijn (en niet allemaal op dezelfde dag).
En dan als een echte baas zo'n datumtijd-stamp rechtsonderin op de foto's laten staan met allemaal 29-05-2012 en dan 16:41, :42, :43, :43, :44 en :45 erop.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:54 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Je kijkt teveel Bassie en Adriaan. Alsof ik volgende week dinsdag niet met zes oude kranten zes verschillende foto's kan maken...
Goed idee.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:09 schreef Leipo666 het volgende:
zo vaak als je kan hem inparkeren (beide kanten een auto strak ertegenaan), desnoods zet je je auto pal achter zijn auto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |