Nice boy!quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:15 schreef Spaansehollandboy het volgende:
Dames en heren, sorry, maar sinds zaterdag parkeert ie netjes tussen de vakkenzal wel even een fototje schieten, ben benieuwd wat de schade was van die bekeuring hahaha
En omdat hij zo bang was voor krassen en deuken er "per ongeluk" even met de fiets langs, dat zal 'm leren voor al die tijdquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:15 schreef Spaansehollandboy het volgende:
Dames en heren, sorry, maar sinds zaterdag parkeert ie netjes tussen de vakkenzal wel even een fototje schieten, ben benieuwd wat de schade was van die bekeuring hahaha
Heeft hij een boete gehad dan?quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:15 schreef Spaansehollandboy het volgende:
Goh wat stoer zeg, de spullen van een ander beschadigen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:51 schreef JazzJackrabbit het volgende:
[..]
En omdat hij zo bang was voor krassen en deuken er "per ongeluk" even met de fiets langs, dat zal 'm leren voor al die tijd![]()
Wel jammer dat het ding niet op Streetview ook fout geparkeerd staat :p
Altijd dubbel parkeren omdat je bang bent van deukjes en een krasje op je wagen, dat getuigd van volwassen zijnquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:01 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Goh wat stoer zeg, de spullen van een ander beschadigen.
Ja en? Ik haat dit soort figuren ook maar zou nooit iemand zijn of haar spullen beschadigen. Dan verlaag je jezelf inderdaad alleen maar en bega je gewoon een strafbaar feit. Maar als zo'n figuur jou een strafblad waard is voor de rest van je leven, ga je gang.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:06 schreef JazzJackrabbit het volgende:
[..]
Altijd dubbel parkeren omdat je bang bent van deukjes en een krasje op je wagen, dat getuigd van volwassen zijnAanpassen aan het niveau noem ik het liever...
Waar staat dat ik het zou doen dan? Verder ga ik m'n gang wel, komt helemaal goedquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:08 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ja en? Ik haat dit soort figuren ook maar zou nooit iemand zijn of haar spullen beschadigen. Dan verlaag je jezelf inderdaad alleen maar en bega je gewoon een strafbaar feit. Maar als zo'n figuur jou een strafblad waard is voor de rest van je leven, ga je gang.
Ik zou denken 85 euro, fout parkeren.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:15 schreef Spaansehollandboy het volgende:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:49 schreef Spaansehollandboy het volgende:
Fok!kers, ik kreeg net een bericht van mij pa
[..]
was ik er maar bij
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:16 schreef BabeWatcher het volgende:
Eind goed, al goed. Weer een probleem opgelost dankzij FOK!
+1quote:Op zaterdag 2 juni 2012 08:36 schreef Fyodor het volgende:
[..]![]()
De finishing touch zou zijn als TS deze topicreeks uitprint en onder de Audi z'n ruitenwissers stopt
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 08:36 schreef Fyodor het volgende:
[..]![]()
De finishing touch zou zijn als TS deze topicreeks uitprint en onder de Audi z'n ruitenwissers stopt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |