Deze kent zijn klassiekers, hoe hou je FOK!kers een vrijdagmiddag zoet.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:08 schreef Rectum het volgende:
fiets achter zijn auto leggen en een webcam erop zetten
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:08 schreef Rectum het volgende:
had toen een ip-ban, heb er nog steeds trauma's vanquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:09 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Deze kent zijn klassiekers, hoe hou je FOK!kers een vrijdagmiddag zoet.
http://www.boetes.nl/boet(...)MainID=5&intSubID=54quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:07 schreef Spaansehollandboy het volgende:
In mijn straat woont er een kerel met een Audi A3, zo een zwart ding uit 2004.
Maar meneer parkeert hem áltijd, maar ook echt 'áltijd' op 2 parkeervakken. Hij is bang voor deuken, ik begrijp hem opzich wel, maar nu moet ik af en toe me auto stukken verderop parkeren omdat hij 2 plekken inneemt.
Ik vroeg aan hem of hij zoals iedereen gewoon 1 plek kan innemen, zegt ie dood leuk: Is niet mijn probleem....
Ik ben geen NSB'er maar dit is bloedirritantDeze week heb ik al 3 keer om moeten rijden.
Dus ik heb de wetgeving nagekeken, niks, je mag hier dus dubbelparkeren...
Klacht: TS moet omrijden voor dubbelparkeerder
Dit dus, gewoon de politie bellen en laat hem maar lekker de schatkist vullen als het zo'n asociale is.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:13 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
http://www.boetes.nl/boet(...)MainID=5&intSubID=54
Zou 'm 70 euro per keer kosten als de politie zou gaan controleren.
Hem gewoon aangeven dan, moet je eens zien hoe snel het opeens wél zijn probleem isquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:13 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
http://www.boetes.nl/boet(...)MainID=5&intSubID=54
Zou 'm 70 euro per keer kosten als de politie zou gaan controleren.
indicatieve lijnen, meer niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:09 schreef gebrokenglas het volgende:
Je mag dubbelparkeren? Die lijnen zijn er toch niet voor niets?
ik heb wat gemistquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:08 schreef Rectum het volgende:
Wat een geweldig reeks was dat zegquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:23 schreef Rectum het volgende:
[..]
Topicreeks: Wildparkerende Chick met Livestream
Haha dit ja.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:08 schreef Rectum het volgende:
Om vervolgens terug te komen bij je eigen auto en je hele deur vol met deuken aantreffen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:27 schreef Spaansehollandboy het volgende:
Ik ben geen tokkie dat ik zijn auto ga bekrassen maar ik parkeer als het lukt zo strak mogelijk mijn auto bij de bestuurdersdeur, laat hem lekker klimmen...
Wel kenteken onthouden en foto's maken.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:27 schreef Spaansehollandboy het volgende:
Ik ben geen tokkie dat ik zijn auto ga bekrassen maar ik parkeer als het lukt zo strak mogelijk mijn auto bij de bestuurdersdeur, laat hem lekker klimmen...
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:28 schreef Pizza_Boom het volgende:
Nee, andersom doen pannenkoek. Belt hij nu de politie, ben jij de klos. Parkeer jouw linkerkant zo strak mogelijk tegen zijn rechterkant en bel de politie. Is hij de klos vanwege hinderlijk parkeren.
Iedere avond last van }:(, ik rij hem wel klemquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:30 schreef ImMaxa het volgende:
Dubbelparkeerders
Vooral als het ergens druk is en jij geen plek kunt vinden. Ook vrijwel altijd aso-bakken die dubbel geparkeerd staan.
Was zo'n gast die ergerde zich aan iemand die een privéparkeerplaats bezet hield dus had hij een fiets onder de auto gelegd en een camera erop gericht met een livestream op internet zodat wij allemaal konden kijken. Weet alleen niet hoe het is afgelopen of wat de titel was.quote:
Zag deze net voorbij komen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:51 schreef Roellie80 het volgende:
Hoer die denkt dat het haar parkeerplek is! LIVESTREAM #16
Wel hier de foto's postenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:22 schreef Spaansehollandboy het volgende:
Ik doe het wel op een 'legale' manier
Want een Audi is iets om jaloers op te zijn?quote:
Wat hij zegt, en aan het einde van de maand komt er een volvo S60 in de plaats...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:32 schreef Quir het volgende:
[..]
Want een Audi is iets om jaloers op te zijn?
"Ja hij was ook al aan het slingeren toen hij hier aankwam, ruikt wel naar bier in deze garage."quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dan zou je eigenlijk moeten zeggen dat je het idee hebt dat er iemand onwel is geworden in zijn auto, omdat-ie blijkbaar niet meer in staat was normaal te parkeren.
"Hij spreekt ook altijd allochtonisch en uit zijn onderbroeken steken draden."quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:16 schreef sinepedraap het volgende:
"Ja hij was ook al aan het slingeren toen hij hier aankwam, ruikt wel naar bier in deze garage."
Doe gewoon nu joh.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:44 schreef Spaansehollandboy het volgende:
TS gaat een foto maken van zijn auto strakgeparkeerdmaar die krijgen jullie denk ik morgen
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:41 schreef Stofzuigerzak het volgende:
Keyen die A3
Voorbeeld:
[ afbeelding ]
Of al z'n wiel bouten los draaien
Het moet wel ver gaan, hoor, om dergelijke acties goed te praten...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:41 schreef Stofzuigerzak het volgende:
Keyen die A3
Voorbeeld:
[ afbeelding ]
Of al z'n wiel bouten los draaien
Dubbel parkeren is wat anders. Dubbel parkeren is naast een rij geparkeerde auto's een tweede rij beginnen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:07 schreef Spaansehollandboy het volgende:
Dit dus. Een Audi A3 is een auto voor 18 jarig petjesvolk, of paupers die denken een hele dikke bak te hebben terwijl ze hem voor een paar duizend euro hebben gekocht met al meer dan een ton op de teller. Vroeger was het nog best een prima auto, tegenwoordig niet. Net zo als simpele modellen van BMW etc.quote:
Dat was de spannendste middag uit me leven.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:09 schreef Leipo666 het volgende:
zo vaak als je kan hem inparkeren (beide kanten een auto strak ertegenaan), desnoods zet je je auto pal achter zijn auto
Lijkt me wel zo'n type voor plantjesquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:20 schreef Spaansehollandboy het volgende:
Die fiets en webcam was geniaal ja, Maar meneer is op de een of andere manier altijd thuis.
Mijn auto, een afgetrapte peugeot parkeer ik er strak langs.
Dat kan wel. Gewoon klem zetten, en hopen dat hij op tijd staat als 'ie weg moet....quote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:16 schreef Mwanatabu het volgende:
Hij vindt het niet zijn probleem, dus moet het zijn probleem wel worden. Is het mogelijk heel lomp achter hem te parkeren zodat hij niet meer wegkomt? "Ja, ik kon geen plekje meer vinden dus ik dacht als ik het zo doe kom je vanzelf naar mij toe en kunnen we allebei netjes gaan parkeren."
dit is mijn onderliggende klachtquote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:10 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Lijkt me wel zo'n type voor plantjes
Kon de video helaas niet voor je vinden maar in de serie Lie To Me in de eerste aflevering had de hoofdrol speler daar een heel slim idee voor.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:07 schreef Spaansehollandboy het volgende:
In mijn straat woont er een kerel met een Audi A3, zo een zwart ding uit 2004.
Maar meneer parkeert hem áltijd, maar ook echt 'áltijd' op 2 parkeervakken. Hij is bang voor deuken, ik begrijp hem opzich wel, maar nu moet ik af en toe me auto stukken verderop parkeren omdat hij 2 plekken inneemt.
Ik vroeg aan hem of hij zoals iedereen gewoon 1 plek kan innemen, zegt ie dood leuk: Is niet mijn probleem....
Ik ben geen NSB'er maar dit is bloedirritantDeze week heb ik al 3 keer om moeten rijden.
Dus ik heb de wetgeving nagekeken, niks, je mag hier dus dubbelparkeren... Ik moet beter lezen...
kras 'lelijke wagen' in zijn autoquote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:44 schreef Spaansehollandboy het volgende:
[..]
dit is mijn onderliggende klachtdie vermoeden heeft iedereen.
Ik zal een dossier maken van 1 week en die opsturen naar de politie, en zo lang hij dubbelparkeer, gaat die van mij er strak langs, alleen het klote is, over een maand heb ik een mooie volvo s60 die nog helemaal strak is... Maar ja, oog om oog als hij iets flikt. Ik ken zat rotgeintjes
- Uitlaat dichtpurren
- Remvloeistof over zijn lak
- met een grindtegel over zijn motorkap schuren
- een stoeptegel frisbee'en, dan kun je nog een wedstrijdelement toevoegen
- gaskabel doorknippen
- Roze spuiten
- Koppelingskabel doorknippen
- handremkabel doorknippen
- zijn remmen dichtpurren
- pur in zijn koelvin spuiten
- fik erin
- 4 ton olifantenschijt op zijn auto kiepen
- een dood kind erin leggen
quote:
Ja "al 4 keer gebeld", zo lust ik er nog wel 10. Bel zelf een keer en laat ze merken dat ze moeten komen, voordat de situatie escaleert.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:46 schreef Spaansehollandboy het volgende:
Dat heeft een buurvrouw al 4 keer gedaan, ze zijn nooit komen opdagen.
'Politie heeft het te druk met flitsen/staatskas te spekken'
Ditquote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:49 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ja "al 4 keer gebeld", zo lust ik er nog wel 10. Bel zelf een keer en laat ze merken dat ze moeten komen, voordat de situatie escaleert.
Inderdaad dit,quote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:49 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ja "al 4 keer gebeld", zo lust ik er nog wel 10. Bel zelf een keer en laat ze merken dat ze moeten komen, voordat de situatie escaleert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |