Deze kent zijn klassiekers, hoe hou je FOK!kers een vrijdagmiddag zoet.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:08 schreef Rectum het volgende:
fiets achter zijn auto leggen en een webcam erop zetten
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:08 schreef Rectum het volgende:
had toen een ip-ban, heb er nog steeds trauma's vanquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:09 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Deze kent zijn klassiekers, hoe hou je FOK!kers een vrijdagmiddag zoet.
http://www.boetes.nl/boet(...)MainID=5&intSubID=54quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:07 schreef Spaansehollandboy het volgende:
In mijn straat woont er een kerel met een Audi A3, zo een zwart ding uit 2004.
Maar meneer parkeert hem áltijd, maar ook echt 'áltijd' op 2 parkeervakken. Hij is bang voor deuken, ik begrijp hem opzich wel, maar nu moet ik af en toe me auto stukken verderop parkeren omdat hij 2 plekken inneemt.
Ik vroeg aan hem of hij zoals iedereen gewoon 1 plek kan innemen, zegt ie dood leuk: Is niet mijn probleem....
Ik ben geen NSB'er maar dit is bloedirritantDeze week heb ik al 3 keer om moeten rijden.
Dus ik heb de wetgeving nagekeken, niks, je mag hier dus dubbelparkeren...
Klacht: TS moet omrijden voor dubbelparkeerder
Dit dus, gewoon de politie bellen en laat hem maar lekker de schatkist vullen als het zo'n asociale is.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:13 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
http://www.boetes.nl/boet(...)MainID=5&intSubID=54
Zou 'm 70 euro per keer kosten als de politie zou gaan controleren.
Hem gewoon aangeven dan, moet je eens zien hoe snel het opeens wél zijn probleem isquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:13 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
http://www.boetes.nl/boet(...)MainID=5&intSubID=54
Zou 'm 70 euro per keer kosten als de politie zou gaan controleren.
indicatieve lijnen, meer niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:09 schreef gebrokenglas het volgende:
Je mag dubbelparkeren? Die lijnen zijn er toch niet voor niets?
ik heb wat gemistquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:08 schreef Rectum het volgende:
Wat een geweldig reeks was dat zegquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:23 schreef Rectum het volgende:
[..]
Topicreeks: Wildparkerende Chick met Livestream
Haha dit ja.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:08 schreef Rectum het volgende:
Om vervolgens terug te komen bij je eigen auto en je hele deur vol met deuken aantreffen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:27 schreef Spaansehollandboy het volgende:
Ik ben geen tokkie dat ik zijn auto ga bekrassen maar ik parkeer als het lukt zo strak mogelijk mijn auto bij de bestuurdersdeur, laat hem lekker klimmen...
Wel kenteken onthouden en foto's maken.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:27 schreef Spaansehollandboy het volgende:
Ik ben geen tokkie dat ik zijn auto ga bekrassen maar ik parkeer als het lukt zo strak mogelijk mijn auto bij de bestuurdersdeur, laat hem lekker klimmen...
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:28 schreef Pizza_Boom het volgende:
Nee, andersom doen pannenkoek. Belt hij nu de politie, ben jij de klos. Parkeer jouw linkerkant zo strak mogelijk tegen zijn rechterkant en bel de politie. Is hij de klos vanwege hinderlijk parkeren.
Iedere avond last van }:(, ik rij hem wel klemquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:30 schreef ImMaxa het volgende:
Dubbelparkeerders
Vooral als het ergens druk is en jij geen plek kunt vinden. Ook vrijwel altijd aso-bakken die dubbel geparkeerd staan.
Was zo'n gast die ergerde zich aan iemand die een privéparkeerplaats bezet hield dus had hij een fiets onder de auto gelegd en een camera erop gericht met een livestream op internet zodat wij allemaal konden kijken. Weet alleen niet hoe het is afgelopen of wat de titel was.quote:
Zag deze net voorbij komen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:51 schreef Roellie80 het volgende:
Hoer die denkt dat het haar parkeerplek is! LIVESTREAM #16
Wel hier de foto's postenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:22 schreef Spaansehollandboy het volgende:
Ik doe het wel op een 'legale' manier
Want een Audi is iets om jaloers op te zijn?quote:
Wat hij zegt, en aan het einde van de maand komt er een volvo S60 in de plaats...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:32 schreef Quir het volgende:
[..]
Want een Audi is iets om jaloers op te zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |