Sinds wanneer is een audi a3 een dikke bak?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
Goh TS, vertel meer over je nieuwe Volvo.
![]()
hij is kennelijk heel belangrijk voor je verhaal, misschien dat die buurman normaal parkeert als jij ook een dikke bak hebt.
Zolang jij een Cam op jou auto hebt staan is er toch niks aan de hand?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:03 schreef Spaansehollandboy het volgende:
Probleem is dat ik hem al heb aangesproken dus hij zou gelijk mij verdenken...
Zoiets. Allebei strak op 10 cm van de portieren neerzetten met een briefje achter de ruitenwisser dat jullie je excuseren voor het ongemak, maar dat nu eenmaal iedereen moet parkeren en dat er even te weinig ruimte over was zoals hij geparkeerd stond plus waar hij zich kan melden om zich te laten bevrijden. Denk dat het na de tweede keer duidelijk wordt dat het in zijn voordeel is zich sociaal en welopgevoed te gedragen in deze context.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:13 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Zolang jij een Cam op jou auto hebt staan is er toch niks aan de hand?
Kun je trouwens niet de buurvrouw betrekken en hem gewoon vastzetten?
Nogmaals. Bel de politie en keg uit dat de situatie anders misschien uit de hand looptquote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:22 schreef Spaansehollandboy het volgende:
Die heeft geen auto, en heb hem wel eens met mijn andere auto hem klem gezet, gewoon deur tegen deur aan beide kanten. Maar dat barrel heb ik ik niet meer, als daar een deuk in kwam of in de andere een deuk komt boeit dat me 0,0.
Je bent veel te soft. Als je gaat zeggen dat er "misschien ruzie komtquote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:45 schreef Spaansehollandboy het volgende:
als je de topic door had gelezen, zie je dat ik nog geen uur terug contact hebt genomen met de wijkkantoor.
Dat meen je nietquote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:38 schreef Spaansehollandboy het volgende:
[ afbeelding ]
En meneer is weer thuis, heeft geleerd dat hij zo moet parkeren dat de bestuurders deur altijd vrij komt te staan...
Zet die briefjequote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:33 schreef Spaansehollandboy het volgende:
Ik zet wel een briefje onder zijn ruitenwisser.
's nachts met een paar maten die auto op 4 bierkratjes zettenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:34 schreef bobbernaut het volgende:
Jat zijn velgen. En plas daarna in zijn uitlaat.
Alleen zijn boutjes jatten dan de wielen erop latenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
's nachts met een paar maten die auto op 4 bierkratjes zetten
Wordt ie ingehaald door z'n wielen op de snelwegquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:39 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Alleen zijn boutjes jatten dan de wielen erop laten
Had ik een keer!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wordt ie ingehaald door z'n wielen op de snelweg
Denk eerder een wieldop?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:41 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Had ik een keer!maar dan met een velg
Zaten we in de auto, rijdt onze velg opeens naast ons___!
Owh ik bedoelde natuuuuurlijk wieldopquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Denk eerder een wieldop?
Velg is zo lullig
Anders rijd je gewoon op 3 wielenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:03 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Owh ik bedoelde natuuuuurlijk wieldop![]()
Hoe gaat het nou met Charlotte danquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:26 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
Zie hier een voorbeeld van een gepaste doch drastische en strafbare vergeldingsactie:
[ afbeelding ]
idd: voor een paar euro heb je wel een zak betonmix, een emmer, een stuk ketting en een simpel hangslot.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:13 schreef bobbernaut het volgende:
MAAK MET EEN KETTINGSLOT ZIJN VELGEN VAST AAN IETS!!!
ERG BELANGRIJK!!!quote:
geweldig FOK!momentje was datquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:08 schreef Rectum het volgende:
fiets achter zijn auto leggen en een webcam erop zetten
Smaakvolle autokeuze wel.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:38 schreef Spaansehollandboy het volgende:
[ afbeelding ]
En meneer is weer thuis, heeft geleerd dat hij zo moet parkeren dat de bestuurders deur altijd vrij komt te staan...
Zag laatst een auto waar beide uitlaatpijpen van dichtgepurt waren....quote:
Torres zit helemaal niet in het NL team man!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hoe gaat het nou met Charlotte dan
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:47 schreef PhatBassBoom het volgende:
Nog beter. 2 mongooltjes of bejaarden in de buurt vinden en vragen of ze een dagje hun 45 km/u karretje ieder aan 1 kant willen parkeren..![]()
[ afbeelding ]
Wat nou, perfecte oplossing toch?quote:
TS woont in Almerequote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:38 schreef Spaansehollandboy het volgende:
[ afbeelding ]
Even serieus, dit pik je als buurt zijnde toch niet. Spreek hem met een aantal mensen tegelijk aan op z'n parkeergedrag en helpt dat niet dan parkeer je hem iedere keer klem met een aantal auto's. Dat wordt ie vanzelf wel zat.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:38 schreef Spaansehollandboy het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Beste bezitter van deze audi.
Graag even normaal parkeren a.u.b....
Je houdt toch niet van deuken?
Zal die dan denken deuken als in iemand die alsnog probeert te parkeren of deuken uit wraak?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 09:12 schreef Spaansehollandboy het volgende:
Heb een briefje vanochtend onder zijn ruitenwisser gezet.
[..]
Da's niet slim denk ik. Dit klinkt als een bedreiging...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 09:12 schreef Spaansehollandboy het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ookquote:Op zaterdag 19 mei 2012 09:21 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Da's niet slim denk ik. Dit klinkt als een bedreiging...
Dit, multi-interpretabel.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 09:19 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Zal die dan denken deuken als in iemand die alsnog probeert te parkeren of deuken uit wraak?
Naja weet je iig dat 'ie 't niet meer doet. En je kan het gewoon op je slechte communicatie vaardigheden gooien als ze erachter komen dat het briefje van jou komt.quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:23 schreef Lehcimus het volgende:
Even een krik regelen en een paar van deze dingen, auto er op zetten en een straat verder op neerzetten.
Dreigbriefje.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 09:12 schreef Spaansehollandboy het volgende:
[..]
Dat is denk ik voorlopig echt het devies. Geen genoegen nemen met "ik kom misschien wel langs" maar net zolang blijven bellen dat hij ook echt komt, al was het maar uit zodanige irritatie dat hij van jullie klachtenstroom af wil.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
geniaal topic.
gewoon wijkagent blijven bellen liefst met verschillende buren. komt het vast in orde.
na de foto gezien te hebben: wat een asociale lul die buurman
consequent 2 weken volhouden, komt de wijkagent dan nog niet dan afspraak maken met wijkagent. gewoon langzaam opvoeren tot ie zijn plicht doet.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:12 schreef Spaansehollandboy het volgende:
Meer zit er ook niet op. Ik hoorde van me pa dat wel meerdere buren vaker gebeld hebben naar het wijkkantoor...
uit 2004 en dan bang zijn voor krasjesquote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:25 schreef ilovelamp het volgende:
mensen die denken dat hun a3 iets bijzonders is.
Bijzonderder dan de trein waarmee jij reist.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:25 schreef ilovelamp het volgende:
Pauperbak inderdaad, sowieso alles onder de A5.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:25 schreef ilovelamp het volgende:
Elke reden behalve 10cm ontsluiting is een lulreden. Of ie daar nu gaat staan met een Lamborghini of een trabant.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:25 schreef ilovelamp het volgende:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |