Dat meen je nietquote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:38 schreef Spaansehollandboy het volgende:
[ afbeelding ]
En meneer is weer thuis, heeft geleerd dat hij zo moet parkeren dat de bestuurders deur altijd vrij komt te staan...
Zet die briefjequote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:33 schreef Spaansehollandboy het volgende:
Ik zet wel een briefje onder zijn ruitenwisser.
's nachts met een paar maten die auto op 4 bierkratjes zettenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:34 schreef bobbernaut het volgende:
Jat zijn velgen. En plas daarna in zijn uitlaat.
Alleen zijn boutjes jatten dan de wielen erop latenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
's nachts met een paar maten die auto op 4 bierkratjes zetten
Wordt ie ingehaald door z'n wielen op de snelwegquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:39 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Alleen zijn boutjes jatten dan de wielen erop laten
Had ik een keer!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wordt ie ingehaald door z'n wielen op de snelweg
Denk eerder een wieldop?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:41 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Had ik een keer!maar dan met een velg
Zaten we in de auto, rijdt onze velg opeens naast ons___!
Owh ik bedoelde natuuuuurlijk wieldopquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Denk eerder een wieldop?
Velg is zo lullig
Anders rijd je gewoon op 3 wielenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:03 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Owh ik bedoelde natuuuuurlijk wieldop![]()
Hoe gaat het nou met Charlotte danquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:26 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
Zie hier een voorbeeld van een gepaste doch drastische en strafbare vergeldingsactie:
[ afbeelding ]
idd: voor een paar euro heb je wel een zak betonmix, een emmer, een stuk ketting en een simpel hangslot.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:13 schreef bobbernaut het volgende:
MAAK MET EEN KETTINGSLOT ZIJN VELGEN VAST AAN IETS!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |