En dan als een echte baas zo'n datumtijd-stamp rechtsonderin op de foto's laten staan met allemaal 29-05-2012 en dan 16:41, :42, :43, :43, :44 en :45 erop.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:54 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Je kijkt teveel Bassie en Adriaan. Alsof ik volgende week dinsdag niet met zes oude kranten zes verschillende foto's kan maken...
Goed idee.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:09 schreef Leipo666 het volgende:
zo vaak als je kan hem inparkeren (beide kanten een auto strak ertegenaan), desnoods zet je je auto pal achter zijn auto
Gewoon een hamer erop en hij is eraf hoorquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:13 schreef Balsam het volgende:
Die wielklem is een goed idee! en dan filmen hoe hij in paniek raakt bij zijn audi
Dat is een kutstreek. Don't fuck with a man's car. Zo parkeren is niet tof, maar het is geen reden om dan maar de spullen van een ander te slopen. Dat heeft ie bij TS ook niet gedaan.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:18 schreef Scorpie het volgende:
En als dat niet lukt is het een kleine moeite om even met je spijkerbroek waar een sleutelbos aan zit langs te auto te lopen.
Fucken ? Het is een ongelukje.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is een kutstreek. Don't fuck with a man's car. Zo parkeren is niet tof, maar het is geen reden om dan maar de spullen van een ander te slopen. Dat heeft ie bij TS ook niet gedaan.
'Niet mijn probleem'quote:
Nee, dat is het niet, want geplande actie.quote:
Zo belachelijk eigenlijk. Als de wijkagent één keer onaangekondigd langsgaat dan zal dat veel meer oplossenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:10 schreef Spaansehollandboy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik was een weekendje weg. maar vanochtend zat ie er weer hoor
Ik kreeg het advies van een smeris dat ik een stuk of 10 foto's moest maken, allemaal verschillende plekken, datum erop, uitprinten en neerkwakken bij het politiebureau en zeggen dat ik een probleem heb en hier bewijs, dat krijgt ie netjes een brief op zijn voorruit
Ik zou hem kreupel mogen trappen omdat hij zijn auto zo asociaal parkeert.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:54 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet, want geplande actie.
Maar als je zo redeneert, mag hij je wat mij betreft ook op je gezicht timmeren onder het mom "ongelukje".
Precies, en zo gaat het even heen en weer; uiteindelijk gaat er iemand dood (door schuld).quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zou hem kreupel mogen trappen omdat hij zijn auto zo asociaal parkeert.
Ongelukjequote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:11 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Precies, en zo gaat het even heen en weer; uiteindelijk gaat er iemand dood (door schuld).
We meet again..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:13 schreef bobbernaut het volgende:
Maar Ts, onderneem is actieMet livestream!
Goeie tip voor als je iemand ontvoert en de foto dezelfde dag nog opstuurt naar degenen die losgeld moeten betalenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:55 schreef darpios het volgende:
Tip: Voorkant van de krant van de dag mee op de foto zetten zodat je onuitsluibaar bewijs hebt dat de foto's op verschillende dagen gemaakt zijn (en niet allemaal op dezelfde dag).
E-thugquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:26 schreef -J-D- het volgende:
Mag ik het adres? Ik ga graag even met deze heer praten.
En dan iedereen op FOK! weer roepen 'DAT DIT KAN IN NEDERLAND ASO DIT DATquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:11 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Precies, en zo gaat het even heen en weer; uiteindelijk gaat er iemand dood (door schuld).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |